Idd. Van die kutmensen die zo'n koffertje op wieltjes erin proppen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:56 schreef Maanvis het volgende:
Tegenwoordig neemt iedereen veel teveel handbagage mee, en dat resulteert er, vooral in een boeing 737 in, dat er flink gepropt wordt in die handbagagevakjes. Dus of meenemen als handbagage nou zo'n goed idee is...
Tja, dat jullie nou voor 3 dagen US een grote koffer meenemen. Prima, doe maar. Als je zo weinig in het vliegtuig zit, is het natuurlijk voor jullie heel erg spannendquote:Op maandag 30 november 2009 19:06 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd. Van die kutmensen die zo'n koffertje op wieltjes erin proppen.
Natuurlijk nietquote:Op maandag 30 november 2009 19:26 schreef draaijer het volgende:
[..]
Tja, dat jullie nou voor 3 dagen US een grote koffer meenemen. Prima, doe maar. Als je zo weinig in het vliegtuig zit, is het natuurlijk voor jullie heel erg spannend
Ik ben het helemaal met je eens dat ze de koffertjes moeten nakijken op afmeting etc. Handbagage is handbagagequote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar het is soms lachwekkend om te zien wat mensen als handbagage meenemen, en altijd geruzie bij het instappen, die stewardessen maar proppen, gehuil vanaf de stoeltjes dat er vanalles breekbaars in zit, om nog maar niet te spreken van als de vliegtuigmaatschappij ineens een handbagagecheck bij het boarden doet, en iedereen alsnog bij kan gaan betalen
.
Ze geven de maten van handbagage gewoon aan van tevoren. Ik heb 2 koffertjes gekocht die exact die maat zijn voor de meeste budget maatschappijen. Werkt ideaal en ik hoef niet elke keer te wachten op mijn koffers bij aankomst. Laat de zondagsvliegers maar zeiken dat ik meer dan een laptoptas meeneem als handbagage.quote:Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar het is soms lachwekkend om te zien wat mensen als handbagage meenemen, en altijd geruzie bij het instappen, die stewardessen maar proppen, gehuil vanaf de stoeltjes dat er vanalles breekbaars in zit, om nog maar niet te spreken van als de vliegtuigmaatschappij ineens een handbagagecheck bij het boarden doet, en iedereen alsnog bij kan gaan betalen
.
Ben je ook zo'n flippo die ieders bagage eruit gooit of kapotdrukt omdat z'n eigen kutkoffertjes er niet in kunnen?quote:Op maandag 30 november 2009 19:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ze geven de maten van handbagage gewoon aan van tevoren. Ik heb 2 koffertjes gekocht die exact die maat zijn voor de meeste budget maatschappijen. Werkt ideaal en ik hoef niet elke keer te wachten op mijn koffers bij aankomst. Laat de zondagsvliegers maar zeiken dat ik meer dan een laptoptas meeneem als handbagage.
Bij Easyjet checken ze tegenwoordig heel vaak op aantal bagagestukken, dus dan kan het voorkomen dat je dan bij moet betalen (bij easyjet mag je 1 stuks handbagage meenemen).quote:Op maandag 30 november 2009 19:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ze geven de maten van handbagage gewoon aan van tevoren. Ik heb 2 koffertjes gekocht die exact die maat zijn voor de meeste budget maatschappijen. Werkt ideaal en ik hoef niet elke keer te wachten op mijn koffers bij aankomst. Laat de zondagsvliegers maar zeiken dat ik meer dan een laptoptas meeneem als handbagage.
Volgens mij heeft hij geen interesse in een echt werkende oplossing. Ik schreef namelijk ongeveer het zelfde als jij, en dat werd ook genegeerd.quote:Op maandag 30 november 2009 15:59 schreef static het volgende:
Vooral over mijn post heenlezen. Ik bedoel, ik reis nooit ofzo.
Ze zijn er tegenwoordig toch wel iets strenger op. Moest twee weken terug nog mijn tas van nog geen 2 kg op de weegschaal leggen bij de check-in. Gelukkig maar, want dat geprop in die overhead vakken was belachelijk. Een keer was zo erg dat de overheads helemaal vol waren en ze de bagage toch maar in het ruim moesten stoppen. Mensen moeten gewoon voor een check-in bagage betalen als ze zo graag veel willen meenemen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:56 schreef Maanvis het volgende:
Tegenwoordig neemt iedereen veel teveel handbagage mee, en dat resulteert er, vooral in een boeing 737 in, dat er flink gepropt wordt in die handbagagevakjes. Dus of meenemen als handbagage nou zo'n goed idee is...
ja maar wat als 3 pakken gekocht hebt, 3 jasjes dragen?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[ afbeelding ]
Niet moeilijk doen TS, jasje dragen, de rest volgens dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |