quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:38 schreef Microtubuli het volgende:
Door ze gewoon alledrie over elkaar aan te doen?
ik ga ze ook daar kopen, maar ik bedoel dus mee terug.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:39 schreef TechnoXXL het volgende:
Daar pakken kopen, zijn ook veel mooier
vind ik zonde.. om een nieuw pak naar de stomerij te brengen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:42 schreef Basson het volgende:
Wanneer je terug komt linea recta naar de stomerij
ik denk erover om ze te rollen..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:44 schreef TechnoXXL het volgende:
Doe er een doos omheen of wat cardboard zodat ze niet gelijk bloot staan aan vouwen.
handbagage moet behalve gewicht toch voldoen aan bepaalde afmetingen?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er zijn speciale tassen voor pakken te koop. Die kan je dan als handbagage gebruiken. Deze bijvoorbeeld.
Meer hier.
Als je het in een postpakket kan verpakken, dan kun je het toch ook inchecken als bagage?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:54 schreef MalaCocinera het volgende:
Als je een maatpak in Italie kan kopen, dan kan je toch ook de verzendkosten naar Nederland betalen?
Lijkt mij dat ze in zo'n zaak meer ervaring hebben met verpakken en verzenden van zulke pakken.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:12 schreef Farenji het volgende:
[..]
Als je het in een postpakket kan verpakken, dan kun je het toch ook inchecken als bagage?l
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |