Zie je nou, je begint zelf weer te smeken of die <censuur> alsjeblieft weer gepost mag wordenquote:Op maandag 30 november 2009 11:56 schreef mediaconsument het volgende:
Dit gaat overigens allemaal nog om die foto-discussie, en bastard had gezegd dat je hiermee op moest houden. Wat doe je, je gaat een stap verder. Dit heeft dan ook niets met respect te maken.
Thanks.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:06 schreef Darkwolf het volgende:
Dit lijkt mij niet de bedoeling....
Hoe kom je bij God?
Dat was het nummer naar god. Voor de duidelijkheid.quote:Op vrijdag 4 december 2009 09:06 schreef Darkwolf het volgende:
Dit lijkt mij niet de bedoeling....
Hoe kom je bij God?
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
Af en toe als ik een post lees van Bastard waarin hij schrijft dat hij weer een aantal reacties heeft verwijderd en dus blijkbaar een aantal uren niet op het forum is geweest, zie ik hem echt zo voor me met zijn handen in het haar (van iemand anders dan):
Ow-ow-ow, Michielos, Flammie, JoepiePoepie, _Led_, mediaconsument, Summers, enz. hebben de boel weer ondergekliederd. Ik stuur ze vandaag zonder (gezond) eten naar bed
.
quote:Aaandaaachtshooooeeeepelll.
En ik denk dat Spellmeista mediaconsument is. 't Is namelijk echt iets voor mediaconsument om de klikspaan uit te hangenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef Spellmeista het volgende:
Ik heb een clown/cloon/kloon ontdekt!![]()
Ik denk dat bassos _led_ is.
[..]
echt iets voor _led_ om dit te zeggen in een andere bewoording!
Ja, denk je?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 20:04 schreef Spellmeista het volgende:
Ik heb een clown/cloon/kloon ontdekt!![]()
Ik denk dat bassos _led_ is.
[..]
echt iets voor _led_ om dit te zeggen in een andere bewoording!
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
Ik geloof ook niet dat jij Media bent.
Jij hebt een geheel eigen stijl.
Ik trap er niet in JPquote:Op woensdag 6 januari 2010 11:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En dat zeg jij, JoepiePoepie
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |