Mwah, voldoende iig dat ik levend wegkwam..quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Jouw gelul had helemaal niet gewerkt.
Toen je voor de eerste keer kwam viel het wel mee toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, voldoende iig dat ik levend wegkwam..
Wilde je een Fipo scoren, of kom je je aanmelden?quote:
Ziet je zusje er zo uit?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zou zo fijn zijn als dat zo was.
Die is knapperquote:
Lelijk is ze niet maar mij doet 't ook niks hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:37 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is zo lelijk aan haar gezicht?
Ik doe het op haar zonder blikken of blozen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lelijk is ze niet maar mij doet 't ook niks hoor.
Nu wil ik pics zien wat jij knap vindt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Lelijk is ze niet maar mij doet 't ook niks hoor.
nu krijg je een foto van een motorquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu wil ik pics zien wat jij knap vindt.
't Heeft vast een hartslag iddquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik doe het op haar zonder blikken of blozen...
zeker weten!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat zou zo fijn zijn als dat zo was.
Ik vind Kirsten Bell wel leukquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Nu wil ik pics zien wat jij knap vindt.
Beter bereikbaar dan.. Ik vind je iig nog knapquote:
negers hebben geen hartquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Heeft vast een hartslag idd.
© JNA.
nog knap? Is ze verminkt geweest of geopereerd ofzo?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Beter bereikbaar dan.. Ik vind je iig nog knap
Ze kan schattig en sexy tegenlijk overkomen. Cool.quote:
Dankje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Beter bereikbaar dan.. Ik vind je iig nog knap
Misschien Surinamers niet nee.quote:
laat me nou niet weer dat filmpje van Roue Verveer tevoorschijn moeten halenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankje.![]()
[..]
Misschien Surinamers niet nee.
Ik dacht daar aan nadat ik die post plaatste.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:50 schreef jna het volgende:
[..]
laat me nou niet weer dat filmpje van Roue Verveer tevoorschijn moeten halen
hahaha!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:47 schreef jna het volgende:
[..]
posten Dirk, misschien bloeit er wat op!
Tja, L.no en ik hebben een paar maanden wat met elkaar gehad..quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:44 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
nog knap? Is ze verminkt geweest of geopereerd ofzo?
Spoiler aub...quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:37 schreef L.no het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is zo lelijk aan haar gezicht?
Wat erg voor drquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, L.no en ik hebben een paar maanden wat met elkaar gehad..
Zou het vallen onder een operatie?quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:56 schreef jna het volgende:
[..]
nee. als straf dat je geen nieuwe opende
Traumatische ervaring?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zou het vallen onder een operatie?
Littekensquote:
Ik zal er meer van posten als je zo doorgaat.quote:
Ik heb jou toch ook niks aangedaan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zal er meer van posten als je zo doorgaat.
Gabrielle.![]()
quote:
Dean houdt niet van feedbackquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:59 schreef Houniet het volgende:
THE DEAN heb je het Feedback Magazine al gehad?
Je liet ons wachten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb jou toch ook niks aangedaan?
Ik wist het niet.........quote:
Ik ook, maar dan van zijn zussen..quote:
word ze daar minder knap van dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, L.no en ik hebben een paar maanden wat met elkaar gehad..
Ik klikte op "invoeren" en meteen daarna "Windows + L" om naar beneden te gaan om te pauzeren.quote:
Vergeef mequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Altijd kijken wanneer je gereageerd hebt.
Na zo'n tijd met Bootje zie je er 10jaar ouder uitquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:06 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
word ze daar minder knap van dan?
als het uit gaat?
Mwah, misschien kan de volgende persoon minder genietenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:06 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
word ze daar minder knap van dan?
als het uit gaat?
Zijn die foto's plaatsen zo'n marteling dan?quote:
...quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Na zo'n tijd met Bootje zie je er 10jaar ouder uit
Smaak is hem vreemd..quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Zijn die foto's plaatsen zo'n marteling dan?
huh?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, misschien kan de volgende persoon minder genieten
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
quote:
Hey, ik zit hier ook op mijn werk hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:56 schreef jna het volgende:
[..]
nee. als straf dat je geen nieuwe opende
Ja leuk, maar graag spoiler ivm werk. Tot 16:00 in ieder geval, daarna mag je van mij spoilerloos.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zal er meer van posten als je zo doorgaat.
Gabrielle.![]()
HOUNIET weet ik zo niet... nóg niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:59 schreef Houniet het volgende:
THE DEAN heb je het Feedback Magazine al gehad?
We zijn zoals Rivella; Een beetje vreemd maar wel lekkerquote:
Jij snapt hemquote:
Hoe kom je daar bij?quote:
Of zij juist meerquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:08 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het spijt me.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja leuk, maar graag spoiler ivm werk. Tot 16:00 in ieder geval, daarna mag je van mij spoilerloos.
Die was nep man.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:08 schreef Bootje84 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)kt_baby__.html?p=8,1
Ze weet niet wie de vader van het kind is en vond het niet vreemd dat ze niet meer ongesteld was omdat ze " te oud was om nog kinderen te krijgen".
Hoe naïef kan je zijn
Dat zal wel meevallen..quote:
Geeft niks... maar overdag liever nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:22 schreef L.no het volgende:
[..]
Het spijt me.
Ik wist niet dat een normale foto ook storend kan zijn.
Iig niet zoquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Smaak is hem vreemd..
Ben btw benieuwd hoe zijn vriendin er uitziet...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen..
Zucht, niveau daalt weer
PICS NOOB!quote:
TE PRIVÉ GODVERDOMME.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen..
Ten minste.. Misschien doet de volgende haar minder pijn
Zucht, niveau daalt weer
oh.. dat hele verhaal met al die opmerkingen was een grapje waarin je wilde opscheppen over je enorme penislengte?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen..
Ten minste.. Misschien doet de volgende haar minder pijn
Zucht, niveau daalt weer
quote:
Laat zien dan.. Cut the bullshitquote:
nog een? Je hebt een magische tas die spontaan zakken kruidnoten genereerd?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:27 schreef The_Dean het volgende:
Oe! Vind nog een zak chocoladekruidnoten in de tas
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:27 schreef The_Dean het volgende:
Oe! Vind nog een zak chocoladekruidnoten in de tas
Okequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geeft niks... maar overdag liever niet
Zit hier namelijk niet alleen
Heet jouw zusje btw Simone..?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:27 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
nog een? Je hebt een magische tas die spontaan zakken kruidnoten genereerd?
Zat er net aan te denken jaquote:
Dankjequote:
Nou, je bent de eerste die het zegt. Ik vind het om te lachen omdat het een heel klein beetje waar is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:22 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of dat wel voor te lachen is hoor..
Zoietsquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:27 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
nog een? Je hebt een magische tas die spontaan zakken kruidnoten genereerd?
Nu misselijkquote:
Ik eet er daar ook altijd teveel vanquote:
AMDB!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:32 schreef AMDB het volgende:
Jezus, dit is wel het meest dieptrieste niveau allertijden.
Bootje, we weten dat je L.no geneukt hebt, en nee, het kan ons niks schelen.
Hey, dat is bootje hè. Elke vorm van subtiliteit en tact is hem vreemd.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:32 schreef AMDB het volgende:
Jezus, dit is wel het meest dieptrieste niveau allertijden.
Bootje, we weten dat je L.no geneukt hebt, en nee, het kan ons niks schelen.
Jaquote:
Jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik eet er daar ook altijd teveel van
And i just dont give a fuckquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hey, dat is bootje hè. Elke vorm van subtiliteit en tact is hem vreemd.
Bedoelde het ook niet meteen verkeerd hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
And i just dont give a fuck
Het blijft internet hè.. Ik kan me totaal anders online gedragen ten opzichte van internet...
Wauw gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
And i just dont give a fuck
Het blijft internet hè.. Ik kan me totaal anders online gedragen ten opzichte van internet...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wauw gefeliciteerd![]()
Je komt nogal over als een opscheppertje zo. Misschien kun je ManianMan vragen om vrienden te worden.
Lang verhaalquote:
Ik vind iedereen hier aardigquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:38 schreef -Dirk- het volgende:
vinden jullie elkaar hier op zich wel aardig of is dit gewoon en rel SC?
Vanaf volgende week weer aan de chocoladelettersquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:37 schreef L.no het volgende:
Nooit kruidnoten gehad. Ik dacht dat het net zoals pepernoten waren.
Tja, nogmaals. Jij baseert jouw mening op mijn tekst op internet. Als je me in het echt kent, weet je wel beter.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wauw gefeliciteerd![]()
Je komt nogal over als een opscheppertje zo. Misschien kun je ManianMan vragen om vrienden te worden.
Nee, dit is Stage SCquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:38 schreef -Dirk- het volgende:
Word al na een hap misselijk van chocoladequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vanaf volgende week weer aan de chocoladeletters
Heb de eerste alweer op..quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:38 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Vanaf volgende week weer aan de chocoladeletters
Is het in het echt erger of minder erg?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, nogmaals. Jij baseert jouw mening op mijn tekst op internet. Als je me in het echt kent, weet je wel beter.
Nee, denk dat de meesten elkaar hier wel aardig vinden hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:39 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
oh jij wel? een van de weinige dan?
Weinig. Helaas..quote:
Ik dus ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Word al na een hap misselijk van chocolade
Dus dat. No hard feelings.. Behalve een enkeling dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, denk dat de meesten elkaar hier wel aardig vinden hoor.
Vaak gewoon elkaar wat plagen en opruien
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dus dat. No hard feelings.. Behalve een enkeling dan.
Een en al liefde.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:38 schreef -Dirk- het volgende:
Op zijn minst kunnen we wel typen (he bootjequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:40 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
duh! maar jullie doen alleen zo onaardig lijkt ut
Valt wel mee hoor..quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:40 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Dan heb je ons nog niet goed leren kennenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:40 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Inmiddels welquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:41 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Op zijn minst kunnen we wel typen (he bootje)
Nee, dan zie je vast de volgende post staanquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:40 schreef DjRex89 het volgende:
Oh, in het volgende topic moet iedereen zijn of haar "Hatelist" presenteren
ik ben hier ook pas net. misschien moet k een beetje wennen ofso?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:42 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dan heb je ons nog niet goed leren kennen
quote:
quote:
Een grote bitchfightquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, dan zie je vast de volgende post staan
'nou als niemand me aardig vindt, dan ga ik maar weg.'
Gezellig dan.
Die kans is heel groot jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ik ben hier ook pas net. misschien moet k een beetje wennen ofso?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef AMDB het volgende:
Ik heb een hekel aan jullie allemaal.
Zó.
Nee niet wennen. Je moet je hoofd in de wc stoppen, doortrekken en dan terugkomen, dán snap je het pas.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
ik ben hier ook pas net. misschien moet k een beetje wennen ofso?
Wat?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
oh is dat het!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Die kans is heel groot ja
En het is vandaag wel een grote bende hier trouwens hoor...
jij bent de lolbroek van het stel?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee niet wennen. Je moet je hoofd in de wc stoppen, doortrekken en dan terugkomen, dán snap je het pas.
nee man, dan wordt het zo leeg hier.quote:
Als jij dat nou eens deedquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee niet wennen. Je moet je hoofd in de wc stoppen, doortrekken en dan terugkomen, dán snap je het pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat?!
DEAN?!![]()
Sterf, jij schavuit!
Banaanvraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die positie heb ik al verworven..quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:45 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
jij bent de lolbroek van het stel?
Nee, dat is Bootje.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:45 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
jij bent de lolbroek van het stel?
Jij bent van de spellinggestapo die zelf slecht in spelling is. Een soort gestapo die joods is lama zeggen en joden pakt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, die positie heb ik al verworven..
Of was het dorpsgek?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, die positie heb ik al verworven..
Of was het dorpsgek?
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Banaanvraag.Fuck, ik moest hard lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
"Gestapo" moet met een hoofdletterquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij bent van de spellinggestapo die zelf slecht in spelling is. Een soort gestapo die joods is lama zeggen en joden pakt.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:47 schreef AMDB het volgende:
[..]Hey AMDB, nog maar 13 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik zou het wel willen hebben.. puur om te kijken hoe het werkt.quote:
Weet niet eens wat het isquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:48 schreef AMDB het volgende:
Ach, ik ga een uurtje met google wave spelen, als iemand het zou hebben om me gezelschap te houden!
Dat dus.quote:
Als je een gmail adres hebt (volgens mij is dat verplicht?) dan moet je die maar pm-en, dan kan ik je wel inviten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zou het wel willen hebben.. puur om te kijken hoe het werkt.
voel je je zo eenzaam?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:48 schreef AMDB het volgende:
Ach, ik ga een uurtje met google wave spelen, als iemand het zou hebben om me gezelschap te houden!
Ben je zo'n type dat een spuughekel heeft aan een band waar je vroeger van hield omdat de fans klote zijn?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef Isdatzo het volgende:
Ik wil het niet hebben puur omdat 't zo overhyped is.
Neuh, 't is meer dat ik google niet zo tof vind.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Ben je zo'n type dat een spuughekel heeft aan een band waar je vroeger van hield omdat de fans klote zijn?
Wat is het dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je een gmail adres hebt (volgens mij is dat verplicht?) dan moet je die maar pm-en, dan kan ik je wel inviten.
Maar hypocriet als ik ben wel altijd de zoekmachine gebruikquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, 't is meer dat ik google niet zo tof vind.
Ik kan wel een hekel hebben aan een band waar de fans van veranderen, omdat de muziek dan meestal ook verandert.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Ben je zo'n type dat een spuughekel heeft aan een band waar je vroeger van hield omdat de fans klote zijn?
Isdatzo houd niet van muziek.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:51 schreef L.no het volgende:
[..]
quote:
LEZEN.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:50 schreef AMDB het volgende:
Het is een beetje msn achtig maar toch ook anders. Heel handig als meerdere mensen het echt hebben.
C.K.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:05 schreef L.no het volgende:
Houniet, waar ruik je naar?
Kijk je wel youtube?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:51 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, 't is meer dat ik google niet zo tof vind.
En als het niet veranderd?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik kan wel een hekel hebben aan een band waar de fans van veranderen, omdat de muziek dan meestal ook verandert.
Niet? hij liet aan ons toch een lijstje zien wat voor muziek hij tof vond?quote:
Enne, nie zo haten he!quote:
Zou je dan denken hèquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:54 schreef DjRex89 het volgende:
Ja maar hoezo msn achtig? Een chat? een instant messenger?
Beter opletten danquote:
Metallicaquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:55 schreef -Dirk- het volgende:
zowiezo.. mensen die van een band houden
maar wie was jouw enkeling dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beter opletten dan
En ik haat nooit. De energie die je in haten steekt kan je beter steken in het liefhebben van mensen die je wel tof vind
/teiltjequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:55 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Beter opletten dan
En ik haat nooit. De energie die je in haten steekt kan je beter steken in het liefhebben van mensen die je wel tof vind
Ehm, je kan een soort van 'topic' beginnen, en daar mensen aan toevoegen die het kunnen lezen, en dan kan iedereen de OP aanpassen en er op reageren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:54 schreef DjRex89 het volgende:
Ja maar hoezo msn achtig? Een chat? een instant messenger?
Nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:54 schreef L.no het volgende:
Niet? hij liet aan ons toch een lijstje zien wat voor muziek hij tof vond?
mja.. die maken toch ook wel eens slechte nummers?quote:
handig in de winter. Dan ga je toch niet BBQ-en?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ehm, je kan een soort van 'topic' beginnen, en daar mensen aan toevoegen die het kunnen lezen, en dan kan iedereen de OP aanpassen en er op reageren.
Dus je kan een topic aanmaken met: gezamenlijke BBQ, dit moet gekocht worden
-Karbonade (toegevoegd door gebruikerx1)
-een half paardehoofd (toegevoegd door gebruikerx2)
etc.
Dat is het volgens mij, maar ik heb er nog niet uitgebreid mee 'gespeeld'.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij bent van de spellinggestapo die zelf slecht in spelling is. Een soort gestapo die joods is lama zeggen en joden pakt.
Ja, dus? En ja.. ik weet dat youtube door google gekocht is.quote:
quote:Niet? hij liet aan ons toch een lijstje zien wat voor muziek hij tof vond?
maar dat kan toch ook gewoon in een mailtje?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ehm, je kan een soort van 'topic' beginnen, en daar mensen aan toevoegen die het kunnen lezen, en dan kan iedereen de OP aanpassen en er op reageren.
etc.
Sommigen heb een hekel aan een enkeling, ik niet.quote:
Arctic Monkeysquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:55 schreef -Dirk- het volgende:
Zie signature...quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:55 schreef -Dirk- het volgende:
Aha.. Dat is al wel duidelijkerquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
etc.
Dat is ouderwets, omslachtig en onoverzichtelijk. Dit zal meer web2.0 zijn ofzo gok ik.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
maar dat kan toch ook gewoon in een mailtje?
je wil een man neuken als hetero omdat hij goed muziek maakt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Arctic Monkeys![]()
Ik zou Alex Turner doen, en ik ben 100% hetero. Damn, zo goed is hij!
Je moet je zwembroek meenemen en je wordt thuisgebrachtquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zie signature...
Over BBQ gesproken.. Hoe staat het met de meet?
oh zo!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Sommigen heb een hekel aan een enkeling, ik niet.
De band ook, supergave mensenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:56 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
mja.. die maken toch ook wel eens slechte nummers?
Misschien overwegend goed naar jouw smaak, maar er zal altijd wel iets tussen zitten wat niet goed is toch?
Dan vind je toch gewoon de muziek goed en gaat het niet om de band?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
je wil een man neuken als hetero omdat hij goed muziek maakt?
Dan ben je niet helemaal goed wijs hoor.
Heb je je vriendje Niko al gevraagd?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zie signature...
Over BBQ gesproken.. Hoe staat het met de meet?
Klopt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ben weer helemaal 100% in orde zei de dokter. Mag me weer helemaal vrij rondbewegen door de wereld.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
hoezo? dat kan je toch ook het eerste mailtje aanpassen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is ouderwets, omslachtig en onoverzichtelijk. Dit zal meer web2.0 zijn ofzo gok ik.
aha.. okquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De band ook, supergave mensen
En ja, ze maken wel eens een nummer wat ik minder goed dan een andere vind, maar wel nogsteeds goed. Metallica moet het eerste baggernummer voor mij nog maken
Zou niet weten waarom niet...quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:57 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
handig in de winter. Dan ga je toch niet BBQ-en?
Wij komen onder voorwaarde... En welke is tussen hem en mij..quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb je je vriendje Niko al gevraagd?
Ja, wat je in sub zette dus.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dus? En ja.. ik weet dat youtube door google gekocht is.
[..]
.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wij komen onder voorwaarde... En welke is tussen hem en mij..
Nee hoor.quote:
quote:
gezond is wat anders als goed wijs zijn.. Je komt in ieder geval over op me als een vervelend irritant ventjequote:Op vrijdag 27 november 2009 16:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, ben weer helemaal 100% in orde zei de dokter. Mag me weer helemaal vrij rondbewegen door de wereld.
Doe ik al.. En nu?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar jij komt er heel erg voor uit dat je je anders voor doet op het internet en gaat er vervolgens heel erg mee schermen dat je in het echt niet zo bent. Wat is er cool aan om op een forum als opschepper over te komen? Heb je er behoefte aan ons te vertellen dat je L.no geneukt hebt? Ik snap het niet. Iedereen is opener op forums maar zal toch altijd zichzelf zijn in een iets uitvergrootte versie. Misschien moet je vrienden zoeken waarmee je het over L.no kan hebben
Jij vindt homoseksuele seks irritant?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:02 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
gezond is wat anders als goed wijs zijn.. Je komt in ieder geval over op me als een vervelend irritant ventje
Natuurlijk wel!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:57 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
handig in de winter. Dan ga je toch niet BBQ-en?
Nee, jou. Als ik 'm goed begrijp dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij vindt homoseksuele seks irritant?
nee.. ik vind jou irritant.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:06 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij vindt homoseksuele seks irritant?
Ha!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:06 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
nee.. ik vind jou irritant.
En dat heb ik normaal niet snel, maar bij jou is het heel snel opeens.
Een strijkijzer.quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:07 schreef DjRex89 het volgende:
Ik ga aan de bar hangen!
Nog een prettige voortzetting!
Karbonade en warme chocolademelk.. vreemde combinatie welquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:08 schreef AMDB het volgende:
In de winter een bbq is geniaal. Lekker buiten, allemaal warmhouden boven de bbq. Lekker knus. Karbonade met warme chocolademelk
Vreugdevuur er naastquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon die BBQ flink opstoken.
Dus iedereen hier zit je half te bashen, behalve ik, en nu ben ik irritant?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:06 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
nee.. ik vind jou irritant.
En dat heb ik normaal niet snel, maar bij jou is het heel snel opeens.
maar niemand die met je wil wavenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:08 schreef AMDB het volgende:
In de winter een bbq is geniaal. Lekker buiten, allemaal warmhouden boven de bbq. Lekker knus. Karbonade met warme chocolademelk
wie zit mij te bashen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:08 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dus iedereen hier zit je half te bashen, behalve ik, en nu ben ik irritant?
Ik bedoel niet bashen, sorry, maar meer 'een loopje met je nemen'. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:
oh.. dat heb iik niet gemerkt danquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:10 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik bedoel niet bashen, sorry, maar meer 'een loopje met je nemen'. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Straks is het al 5 uur en moet ik naar huis zonder dat ik me verveel. Tsjees, het moet niet gekker worden.quote:
Sorry hoor, maar deze keer moet ik je corrigeren..quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:11 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
dat wel.. ben zowiezo meer van de winter als van de zomer
nou en..quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar deze keer moet ik je corrigeren..
Het is sowieso...
interesseert me weinig inderdaad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:15 schreef AMDB het volgende:
[..]
Spelling is niet belangrijk, toch Dick?
Hehe.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Straks is het al 5 uur en moet ik naar huis zonder dat ik me verveel. Tsjees, het moet niet gekker worden.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:20 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
tufyshard zuipen met me maten! Gewoon zoals elk weekend toch?
Whatskebeurt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:23 schreef L.no het volgende:
Dat verkiezing van lekkerster fok!ster van fok! is wel erg sneu geworden zeg. Ik ben blij dat ik neit meegedaan heb.
ben jij zo lekker dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:23 schreef L.no het volgende:
Dat verkiezing van lekkerster fok!ster van fok! is wel erg sneu geworden zeg. Ik ben blij dat ik neit meegedaan heb.
Nee.quote:
Is je neus nu tegen het beeldscherm gegroeid?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:27 schreef jna het volgende:
normaal gebeurt er geen ene flikker hier. Ik ga ff knallen, kom terug. 4 pagina's verder!
Nah, ze stelt niets voor..quote:
volgens mij ben je wel een lekker chickiequote:Op vrijdag 27 november 2009 16:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee.
Check fobo.
Er waren er 2 en bij het eerste deed ik wel mee.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:30 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
volgens mij ben je wel een lekker chickie
Ze heeft tieten!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:30 schreef -Dirk- het volgende:
[..]
volgens mij ben je wel een lekker chickie
ik snap 'm nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is je neus nu tegen het beeldscherm gegroeid?
En nog lekkere ook!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ze heeft tieten!
Vraag maar aan Bootje!
Pinokkio..quote:
Same here en ik heb zo de vrijmiboquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:42 schreef AMDB het volgende:
Uhh, ik heb buikpijn van de honger, fucked up.
Heb nog wel koekjes enzo, maar geen zin in. En het is zo over. Vanavond thuis maar friet halen, niks in huisquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:44 schreef L.no het volgende:
Kan je neit ff snel een snackje kopen AMDB?
Hup, tempo!quote:
Wel eten hebben maar er geen zin in hebben, maar toch klagen dat je honger hebt.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Heb nog wel koekjes enzo, maar geen zin in. En het is zo over. Vanavond thuis maar friet halen, niks in huis
Ja maar, ik heb geen zin om medicijnen enzo te nemen voor etenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Hup, tempo!
[..]
Wel eten hebben maar er geen zin in hebben, maar toch klagen dat je honger hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |