Da's ook niet aardig.quote:
So sew mequote:Op vrijdag 27 november 2009 13:48 schreef ManAtWork het volgende:
Oei, een topic dat begint met 'Waar,...'
Dat mocht niet meer!
Ik zal hem gebruiken.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:45 schreef sanger het volgende:
[..]
Dan weet je wel een sterk pun ttoch? Je bent goed in zelfevaluatie.
Das selectief quotenquote:
Weet ik niet. Misschien kwam ze op haar Beurt met de mond vol.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Sprak ze voor haar Beurt, of kwam ze voor haar Beurt?
Zal ik het nu goed doen:quote:
quote:
Als ik Beurt was zou dat iig zeker gebeurenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:51 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Weet ik niet. Misschien kwam ze op haar Beurt met de mond vol.
Ik zou een erg voor de hand liggende conclusie kunnen trekkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:15 schreef ManAtWork het volgende:
Moet een formulier invullen en daar wordt naar mijn sterke punten gevraagd,... en ik kan er geen bedenken.![]()
Nondeju, ik kan niet eens meer even normaal werken en mijn beurt is alweer voorbijquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:11 schreef ManAtWork het volgende:
Even voor JJ: je weet dat je nog 11 posts hebt om een fatsoenlijke TT te bedenken?
Als ik het goed heb bijgehouden is het jouw beurt om een goede beurt te maken.
de c en de r deden het kortstondig niet?quote:
Misschien wil ze dat wel helemaal niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:53 schreef sanger het volgende:
[..]
Als ik Beurt was zou dat iig zeker gebeuren
Die conclusie is al getrokken. Dus helpen trekken hoeft niet meer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:58 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik zou een erg voor de hand liggende conclusie kunnen trekken![]()
(nee, geen beurt, dat trek ik niet)
Wil je je beurt nu dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:59 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nondeju, ik kan niet eens meer even normaal werken en mijn beurt is alweer voorbij
Ik trek of trek niet, maar helpen trekken doe ik nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:11 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Die conclusie is al getrokken. Dus helpen trekken hoeft niet meer.
Nu, denk ik, want ik zie hem (of haar) niet.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:12 schreef ManAtWork het volgende:
En wanneer gaat de SP-tomaat uit de OP verdwijnen?
Nee dank je, Sjeen heeft hem recentelijk nog gehad, ik sla even over.quote:
O jee, komt d'r weer één,...quote:
Lekker sociaal.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:27 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik trek of trek niet, maar helpen trekken doe ik niet
Conclusies hebben we het toch over, he?![]()
Ik nog wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:28 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nu, denk ik, want ik zie hem (of haar) niet.
die is inderdaad wel erg lelijk!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:12 schreef ManAtWork het volgende:
En wanneer gaat de SP-tomaat uit de OP verdwijnen?
Ohh, als er geenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:29 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nee dank je, Sjeen heeft hem recentelijk nog gehad, ik sla even over.
Moraalridder.quote:
Bijna alles wordt nu suggestief.... Ik zie alleen een rood kruis in de OP staan....quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef Nizno het volgende:
Moet je hier komen
oeps.. ik zei komen....
Zon heb ik hier ook wel.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
die is inderdaad wel erg lelijk!!
Iemand zin in een lekker wit biertje in de zon?
Moet je hier komen
oeps.. ik zei komen....
En dan toch gewoon posten?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:42 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Bijna alles wordt nu suggestief.... Ik zie alleen een rood kruis in de OP staan....
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:42 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Bijna alles wordt nu suggestief.... Ik zie alleen een rood kruis in de OP staan....
ja lekker he?quote:
Op groot kanarië is het dus goed vertoeven.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja lekker he?
en dan te bedenken dat het voor mij zelfs vakantie is... nog beter
Zit heerlijk in de zon te genieten van uitzicht... Palmboompjes en zand en water.
Zon is me vandaag alleen iets te zwak om lekker te gaan liggen dus dan maar ff mn administratie bijwerken
Alsof de posts van voorgaande dagen minder suggestief waren.quote:
ach nog een volle week te gaan dus ik mopper nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:58 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Op groot kanarië is het dus goed vertoeven.
Jammer dat het volgende week alweer voorbij is.
Ja en?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ohh, als er geenof
bij komt kijken sla jij een beurt over?
En ik maar denken dat je een zachtzinnig persoon bent.
Controleer je mailbox dan ook niet eerder dan je thuis bent.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach nog een volle week te gaan dus ik mopper niet
Hoewel ik het wel heel jammer vind dat ik mijn rooster voor de week van 7dec al in mn mailbox zag....... 11dec weer aan t werk...
Ja en wat?quote:
Op welk punt wil je reageren dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ja en wat?
(Wil even zeker weten dat ik op het juiste punt reageer.)
Op het punt waar jij op antwoordt. Alleen is me niet helemaal duidelijk wel punt dat is.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:02 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Op welk punt wil je reageren dan?
Hoe kan je er dan op reageren?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:03 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Op het punt waar jij op antwoordt. Alleen is me niet helemaal duidelijk wel punt dat is.
Wat komt wel vol? Beurt toch niet mag ik hopen, die zal eerder leeg zijn dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:44 schreef ManAtWork het volgende:
Als we zo doorgaan komt het vandaag wel vol.
Gecensureerd voor DJ
En?quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:10 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Misschien wil ze dat wel helemaal niet.
Alleen voor vrouwen inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:01 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
de c en de r deden het kortstondig niet?
Eerder dan wie?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat komt wel vol? Beurt toch niet mag ik hopen, die zal eerder leeg zijn dan.
Eerder dan Sjeen vol isquote:
Ren er achteraan dan! Misschien is het de ware Beurt wel....quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:59 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nondeju, ik kan niet eens meer even normaal werken en mijn beurt is alweer voorbij
Dus Sjeen en Beurt zijn geen ehm... communicerende vaten?quote:
ik mag hopen dat communidingessen wel aan de orde is. Maar of dat met elkaar is......quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:06 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dus Sjeen en Beurt zijn geen ehm... communicerende vaten?
Niet. Daarom vraag ik ook om een toelichting. Na ontvangst van de nadere toelichting zal ik inhoudelijk verder kunnen reageren.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:04 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hoe kan je er dan op reageren?
Blijkbaar niet, anders kan de een nooit eerder leeg zijn dan de ander volquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:07 schreef sanger het volgende:
[..]
ik mag hopen dat communidingessen wel aan de orde is. Maar of dat met elkaar is......
Weleens overwogen dat mijn antwoord multifunctioneel is en dat het een antwoord is op meerdere punten?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:07 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Niet. Daarom vraag ik ook om een toelichting. Na ontvangst van de nadere toelichting zal ik inhoudelijk verder kunnen reageren.
Jij hoopt? Dat wil toch niet zeggen dat Beurt leeg zal zijn. Pas als Beurt hoopt, zal ie leger zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:05 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat komt wel vol? Beurt toch niet mag ik hopen, die zal eerder leeg zijn dan.
Nee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:08 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Weleens overwogen dat mijn antwoord multifunctioneel is en dat het een antwoord is op meerdere punten?
Hoe kan beurt nou een leger zijn in zijn eentje?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:09 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Jij hoopt? Dat wil toch niet zeggen dat Beurt leeg zal zijn. Pas als Beurt hoopt, zal ie leger zijn.
Ja, ik kan wel meer dingen die ik toch niet doequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:09 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nee.![]()
Maar dat had je ook even kunnen toelichten.
Misschien hebben ze tijd om te communiceren. Met een volle mond is het moeilijk praten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:06 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dus Sjeen en Beurt zijn geen ehm... communicerende vaten?
Als de hoop niet meer in Beurt zit, is Beurt leger dan toen de hoop nog in Beurt zat.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:10 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hoe kan beurt nou een leger zijn in zijn eentje?
Cyberwar ofzoquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:10 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hoe kan beurt nou een leger zijn in zijn eentje?
Das standaard bij vrouwenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:10 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel meer dingen die ik toch niet doe
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:10 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel meer dingen die ik toch niet doe
Nu ben je aan de beurt,...quote:
Dat is een onderdeel voor DIG.quote:
ja maar ja... ik ben te nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:01 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Controleer je mailbox dan ook niet eerder dan je thuis bent.
Ja, maar mannen doen dingen die ze niet kunnen......quote:
ze gaan best snel he?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef Xcalibur het volgende:
Zo, ik post ook nog effe voor dat deze ook helemaal vol is met suggestieve onzin
... en met goed gevolg. En daar zijn we best trots op.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:16 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, maar mannen doen dingen die ze niet kunnen......
De lijn naar groot kanarië is gewoon traag.quote:
Zie MaW hierbovenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:16 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ja, maar mannen doen dingen die ze niet kunnen......
tuuuuuurlijk!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:17 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
De lijn naar groot kanarië is gewoon traag.
Gepost om 15:17quote:
alsof ik niets beters te doen heb dan de hele tijd appeltje R in te rammenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:29 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gepost om 15:17
Geantwoord om 15:27
Verschil: 10 minuten
Need I say more.
OK, je krijgt nog 2 minuten cadeau om je antwoord te formuleren.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:12 schreef Xcalibur het volgende:
Zo, ik post ook nog effe voor dat deze ook helemaal vol is met suggestieve onzin
F5 is maar één knop. Scheelt ook weer tijd. Dus daar ben je ook weer de fout in gegaan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:31 schreef Nizno het volgende:
a
[..]
alsof ik niets beters te doen heb dan de hele tijd appeltje R in te rammen
Een bijdrage met suggestieve zin.quote:
Neuh.... ik wilde jullie pret niet bedervenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:37 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Een bijdrage met suggestieve zin.
nou je kan zeggen wat je wilt... Maar op de appel werkt t best lekker... en hij is lekker compact en snel dussuh ik mopper nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:36 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
F5 is maar één knop. Scheelt ook weer tijd. Dus daar ben je ook weer de fout in gegaan.
Neuh.... dit is meer de 'lafjes-er-tegenaan-hangen'-SC met hoge 'hihi-factor'quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:41 schreef Xcalibur het volgende:
Een semi-KPD slowchat past daar toch prima bij?
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Zelfs met suggestieve onzin.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:38 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh.... ik wilde jullie pret niet bederven
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh.... dit is meer de 'lafjes-er-tegenaan-hangen'-SC met hoge 'hihi-factor'
Lekker snel,...?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou je kan zeggen wat je wilt... Maar op de appel werkt t best lekker... en hij is lekker compact en snel dussuh ik mopper niet
neuj hoor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Lekker snel,...?
Moet ik het rekensommetje nog een keer voor je maken?
Heb je een nominatie gekregen!?!?!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:40 schreef Five_Horizons het volgende:
En ik vermaak me momenteel meer met wat verkiezingen in [B&H]
Da's ook weer waar.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj hoor.
zolang ik er maar blij mee ben dan
Ik heb er drie (of twee? Ik weet het niet eens meerquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Heb je een nominatie gekregen!?!?!!
Tegenwoordig kunnen ze kunstmatig een boel renoveren zodat je nog jaren voort kunt als een Hunk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:48 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik heb er drie (of twee? Ik weet het niet eens meer) jaar geleden al eens eentje 'gewonnen' met de crew hier. Al was dat ook voor een goed doel. Ik bedank voor de eer.
Het kan daarna alleen nog maar tegenvallen
Ja en?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef JumpingJacky het volgende:
Diverse vragen:
Wat is B&H?
Wie hangt zijn lafjes waar tegenaan?
Wat zijn lafjes?
Is dit ook een multifunctionele vraag?quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef JumpingJacky het volgende:
Diverse vragen:
Wat is B&H?
Wat zijn lafjes?
Geen idee, de vragen komen grotendeels voort uit deze opmerking:quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Neuh.... dit is meer de 'lafjes-er-tegenaan-hangen'-SC met hoge 'hihi-factor'
Ik zie maar één vraagteken. Hoezo dan een multifunctionele vraag?quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:01 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Is dit ook een multifunctionele vraag?
a: ' Babes' (quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef JumpingJacky het volgende:
Diverse vragen:
Wat is B&H?
Wat zijn lafjes?
Uhm, wat hang jij waar lafjes tegenaan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:53 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het wel leuk om er af en toe lafjes tegenaan te hangen... dat compenseert
Die B(&H) verkiezing is wel vermakelijk trouwens
Je hebt gelijk. Na 100 posts moeten we weer afwijken van de TT.quote:
Have funquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:04 schreef Fogel het volgende:
Ik ben erg pro-actief bezig, ben mijn koffer aan het inpakken en ik ga om 0430 pas weg!
Boerenbontquote:
Jij bent 23:30 uur onderweg geweest?quote:Op zondag 29 november 2009 23:26 schreef Fogel het volgende:
Ik ben zaterdag 4u opgestaan, via Schiphol (incl laaaaaaaaaaaaaange wachttijd) naar de VS gevlogen, in de VS 2 uur gewacht op de volgende vlucht en 0330 Nederlandse tijd was ik bij het hotel.
Je weet toch waar je het over wilt gaan hebben in die presentatie? Moet je dat dan nog voorbereiden?quote:Op zondag 29 november 2009 23:26 schreef Fogel het volgende:
Ik ben zaterdag 4u opgestaan, via Schiphol (incl laaaaaaaaaaaaaange wachttijd) naar de VS gevlogen, in de VS 2 uur gewacht op de volgende vlucht en 0330 Nederlandse tijd was ik bij het hotel.
Vandaag even wat kleding gekocht en nu zit ik op fok met "bier" (slappe zooi) ipv dat ik mijn presentatie voor morgen aan het maken ben.... tijd genoeg
Da's best lang.quote:Op zondag 29 november 2009 23:42 schreef Fogel het volgende:
23:30u onderweg ja, niet grappig inderdaad.
Die kun je wel maken onder het genot van nog een paar biertjes. Kun je er een mix van Engels, Nederlands en Noors van maken en later de drank op de schuld gevenquote:En ja, ik weet waar ik het over ga hebben, maar voor de toehoorders is het handig als wat ik vertel ook in een powerpoint staat. En die powerpoint heb ik dus nog niet.
In totaal was het maar 12-13 uur vliegen, de rest wachten...quote:Op zondag 29 november 2009 23:56 schreef Light het volgende:
[..]
Da's best lang.
[..]
Die kun je wel maken onder het genot van nog een paar biertjes. Kun je er een mix van Engels, Nederlands en Noors van maken en later de drank op de schuld geven
quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:20 schreef sanger het volgende:
Mogguh!
uitgeslapen?quote:
Ja, tot 7u maar liefstquote:
wanneer zet je je bed te koop?quote:
Als ik het hotelbed te koop zet denk ik niet dat ze er zo blij van wordenquote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:19 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik het hotelbed te koop zet denk ik niet dat ze er zo blij van worden
King size bed FTW!
Wat moeten ze wel niet denken danquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
Volgens mij denken ze hier van de schoonmaak ook dat ik meerdere mensen in mn bed laat slapen... ik schiet echt van links naar rechts in bed en heb dus ook het hele bed over hoop liggen smorgens.
Scheelt dat ik zelf mn bed niet hoef op te maken
ontiegelijk!quote:
Dat zeg ik toch net.... lezen.....quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]![]()
Volgens mij denken ze hier van de schoonmaak ook dat ik meerdere mensen in mn bed laat slapen... ik schiet echt van links naar rechts in bed en heb dus ook het hele bed over hoop liggen smorgens.
Scheelt dat ik zelf mn bed niet hoef op te maken
Denken ze nu echt dat je alleen maar slaaptquote:Op dinsdag 1 december 2009 15:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ontiegelijk!
Maar juist ook omdat ik weet dat het KAN!
[..]
Dat zeg ik toch net.... lezen.....
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Denken ze nu echt dat je alleen maar slaapt
Wat is dat? Reizen doet men toch alleen voor het werk?quote:
Wat is dat, vakantie?quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat is dat? Reizen doet men toch alleen voor het werk?
Vraag Nizno even om een nadere toelichting. Die kan het uit ervaring toelichten in plaats van alleen de theorie.quote:
Ruilen tegen een wannabe-ondernemer die het DENKT te snappen?quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:10 schreef sanger het volgende:
Altijd leuk, zo een discussie met iemand die het gewoon niet WIL snappen![]()
Roostervrij op Eerste Kerstdag
Ik heb ook geen idee wat vakantie is....quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
[..]
Vraag Nizno even om een nadere toelichting. Die kan het uit ervaring toelichten in plaats van alleen de theorie.
Neuj, ik hoefde niet zo lang te wachten op vliegveldenquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:55 schreef Fogel het volgende:
Hee, ik zit ook in the middle of nowhere... zit je op de kamer naast me? Veel gestommel te horen daar namelijk
Je zit in de USA toch? Dat wordt dan Starbucks, want de rest is meestal slappe thee die ze koffie noemen.quote:
Klopt ja, en ze hebben in het hotel Starbucks koffie, maar het is nog steeds slappe hap. De specialiteit van Starbucks is warme milkshakes met licht koffiesmaak maken, niet zwarte koffie.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:52 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Je zit in de USA toch? Dat wordt dan Starbucks, want de rest is meestal slappe thee die ze koffie noemen.
Exact.... lekker hoor, Starbucks, maar je moet er niet heen als je koffie wiltquote:Op woensdag 2 december 2009 14:58 schreef Fogel het volgende:
Klopt ja, en ze hebben in het hotel Starbucks koffie, maar het is nog steeds slappe hap. De specialiteit van Starbucks is warme milkshakes met licht koffiesmaak maken, niet zwarte koffie.
Nee oke, het is geen kwaliteit maar het komt het dichtst bij een fatsoenlijke bak in de US.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:25 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Exact.... lekker hoor, Starbucks, maar je moet er niet heen als je koffie wilt
En daarom was ik altijd zo blij als ik weer op Schiphol stond. Altijd eerst een echt bakkiequote:Op woensdag 2 december 2009 17:23 schreef Fogel het volgende:
Volgens mijn smaakbeleving is inderdaad 4 espresso 1 zwarte sterke bak. Amerikanen over het algemeen nemen 1 "shot" espresso (of als ze ruig doen een dubbele) met een halve liter room (misschien iets minder, maar zo ziet het eruit) erin en een klots chocolade of caramelsaus en noemen het dan koffie.
Mhh, ik ga meestal bier drinkenquote:Op woensdag 2 december 2009 17:34 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En daarom was ik altijd zo blij als ik weer op Schiphol stond. Altijd eerst een echt bakkie
Ik beschouw het namelijk niet als STERKE drank......quote:1 liter sterke drank of
2 liter mousserende wijn of
2 liter likeurwijn zoals sherry of port of
een proportioneel assortiment van deze producten en
4 liter niet-mousserende wijn en
16 liter bier
Let op!
Alleen voor personen van 17 jaar en ouder
tis 21% dus dan zou ik mooi zitten...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:44 schreef Fogel het volgende:
In Noorwegen is alles onder de 22% "wijn" (behalve als het bier is), zal vast niet veel anders zijn in Nederland.
weet ik veel welk merk er op staat.. Flessen liggen ergens boven in mn koffer...quote:
ik heb 4 topic reports voor je aangemaaktquote:Op woensdag 2 december 2009 21:47 schreef Fogel het volgende:
Hee, een spamhoer: http://forum.fok.nl/user/history/281959 modjes, do your thing
Slijmbalquote:Op woensdag 2 december 2009 21:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb 4 topic reports voor je aangemaakt
Op zich vind ik dat ook... maar ik ken ook mn oud collega's... alles om de mensen te jennen hequote:Op woensdag 2 december 2009 21:51 schreef Fogel het volgende:
Ron Miel is honingrum, dus als je kokosrum meeneemt is dat het niet
En als je maar 1,4 liter meeneemt dan lijkt het me echt totaal geen probleem, zelfs al zouden ze het sterke drank vinden.
ja goed he?????????????quote:
Klinkt alsof dat Amerikaanse spul niet te zuipen is. Een sterke bak koffie is zo sterk dat een lepeltje er rechtop in kan blijven staan bij wijze van spreken.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:23 schreef Fogel het volgende:
Volgens mijn smaakbeleving is inderdaad 4 espresso 1 zwarte sterke bak. Amerikanen over het algemeen nemen 1 "shot" espresso (of als ze ruig doen een dubbele) met een halve liter room (misschien iets minder, maar zo ziet het eruit) erin en een klots chocolade of caramelsaus en noemen het dan koffie.
anders gezegd... je hoeft je een week niet te scheren na een sterke bak.quote:Op woensdag 2 december 2009 21:58 schreef Light het volgende:
[..]
Klinkt alsof dat Amerikaanse spul niet te zuipen is. Een sterke bak koffie is zo sterk dat een lepeltje er rechtop in kan blijven staan bij wijze van spreken.
Ach, als je van warme milkshakes houd...quote:Op woensdag 2 december 2009 21:58 schreef Light het volgende:
[..]
Klinkt alsof dat Amerikaanse spul niet te zuipen is. Een sterke bak koffie is zo sterk dat een lepeltje er rechtop in kan blijven staan bij wijze van spreken.
Dat dus.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach, als je van warme milkshakes houd...
maar het heeft wel geholpen....quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 22:23 schreef Biogarde het volgende:
RudiLens had een prepaid FOK! account welke per direct is verlopen en geblokkeerd.
rudi was aan het spammen met een prepaid CC ding.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:52 schreef Xcalibur het volgende:
Prepaid Fok account?
Heb ik iets gemist, of ligt het gewoon aan Biogarde?
Ziet er grappig uit zo:quote:Op woensdag 2 december 2009 22:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar het heeft wel geholpen....
[..]
quote:geregistreerd op: woensdag 2 december 2009 @ 21:02
laatste bezoek: nooit
aantal posts: 4 (gemiddeld 4 per dag)
dan is HJL meteen geband!!quote:Op woensdag 2 december 2009 22:55 schreef Fogel het volgende:
Iemand had een keer het voorstel om nieuwe leden die een URL gebruiken in hun eerste post per direct te bannen... lijkt me op zich best effectief.
Dat zie je verkeerd. Da's anders.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is HJL meteen geband!!
nummer 1 en 2 beiden.
True, koffie drink je gewoon zwart en zonder suiker of andere troep. Is ook handig om mensen mee in verwarring te brengenquote:Op woensdag 2 december 2009 22:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ach, als je van warme milkshakes houd...
En als je een lepel in de koffie doet, doe je wat fout, want een lepel heb je alleen nodig om troep in je zwarte koffie te roeren
Missen we daar wat aan dan? Ik heb het idee dat ze niet meer dan 1 topic per dag bekijken, of iig niet in meer dan 1 topic reageren.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is HJL meteen geband!!
nummer 1 en 2 beiden.
Hee koffielurker, zit je in Azie?quote:
Nee, pak 'm beet 1000 km ten zuiden van Ålesundquote:Op donderdag 3 december 2009 00:05 schreef Fogel het volgende:
Hee koffielurker, zit je in Azie?
Maar dan is het helemaal geen ochtend daarquote:Op donderdag 3 december 2009 00:11 schreef r_one het volgende:
[..]
Nee, pak 'm beet 1000 km ten zuiden van Ålesund
Als je de ochtend pas om 06:00 laat beginnen niet nee.quote:Op donderdag 3 december 2009 00:15 schreef Fogel het volgende:
Maar dan is het helemaal geen ochtend daar
Ik zit ca 6500km ten westen van Ålesund.
Bij mij eindigt "vandaag" net na 23:59 en begint "morgen" om 00:00quote:Op donderdag 3 december 2009 00:33 schreef Fogel het volgende:
Al laat ik de ochtend beginnen om 0200, dan nog niet
Maar dan is het net na 00:00 toch weer vandaag? Moet het dan niet goedevandaag worden?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:36 schreef r_one het volgende:
[..]
Bij mij eindigt "vandaag" net na 23:59 en begint "morgen" om 00:00
Vandaar "goedemorgen"
Helder lichtquote:Op donderdag 3 december 2009 00:38 schreef Light het volgende:
Maar dan is het net na 00:00 toch weer vandaag? Moet het dan niet goedevandaag worden?
Dus vrijdag ga je iemand een goede donderdag wensen?quote:Op donderdag 3 december 2009 00:43 schreef r_one het volgende:
Ik neem vast een voorschot op de dag van morgen:
Goedegisteren![]()
Als het met terugwerkende kracht bedoeld is wel ja. Anders wordt het "Goede vrijdag"quote:Op donderdag 3 december 2009 00:46 schreef Fogel het volgende:
Dus vrijdag ga je iemand een goede donderdag wensen?
Dat duurt nog wel even hoor, voordat het goede vrijdag is....quote:Op donderdag 3 december 2009 00:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Als het met terugwerkende kracht bedoeld is wel ja. Anders wordt het "Goede vrijdag"
Ik geloof dat dit een spam-gigolo was die spamde over prepaid cc-s. Maar zeker weten doe ik het niet want ik heb de topics niet gezien.quote:Op donderdag 3 december 2009 08:44 schreef Xcalibur het volgende:
Oh, god, wordt het weer zo'n dag hier
Nou ja, goedevandaag dan maar![]()
Hoe zit het nou met zo'n prepaid account? Fok is toch gratis?
Dus je praat weer mee over zaken waar je inhoudelijk geen kaas van hebt gegeten?quote:Op donderdag 3 december 2009 08:47 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Ik geloof dat dit een spam-gigolo was die spamde over prepaid cc-s. Maar zeker weten doe ik het niet want ik heb de topics niet gezien.
Klopt, ik ben nooit een gigolo geweest (duh) en heb ook nog nooit een prepaid cc gebruikt.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:30 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dus je praat weer mee over zaken waar je inhoudelijk geen kaas van hebt gegeten?
Tjonge, jonge, jonge,...
Dus je praat weer mee over zaken waar je inhoudelijk geen kaas van hebt gegeten?quote:Op donderdag 3 december 2009 08:47 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Maar zeker weten doe ik het niet want ik heb de topics niet gezien.
En nu maar wachten tot de kloon hier het topic komt volposten.quote:
Ik geef het tenminste toe.quote:Op donderdag 3 december 2009 09:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dus je praat weer mee over zaken waar je inhoudelijk geen kaas van hebt gegeten?
Tjonge, jonge, jonge,...
Kan best lekker zijn.quote:
Zo ben je dan ook wel weer.quote:[..]
Ik geef het tenminste toe.
Goededonderdagmorgenquote:Op donderdag 3 december 2009 10:15 schreef ManAtWork het volgende:
En nu maar wachten tot de kloon hier het topic komt volposten.
Ja, als je de 'baggerlayout' hebt (zoals ik)quote:
* checkquote:Op donderdag 3 december 2009 12:13 schreef JumpingJacky het volgende:
Ja, als je de 'baggerlayout' hebt (zoals ik)
Waarom denk je dat ze hem die naam gegeven hebben?quote:
Ik dacht omdat-ie bedoeld was voor de baggeraars onder onsquote:Op donderdag 3 december 2009 12:57 schreef JumpingJacky het volgende:
Waarom denk je dat ze hem die naam gegeven hebben?
Ja en?quote:
verklaar je nader.quote:
Is dat zo schokkend / absurt / raar etc?quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 december 2009 14:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat zo schokkend, absurd, raar enz.?
Ze? Die naam komt uit de hoge hoed van Dannyquote:Op donderdag 3 december 2009 12:57 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze hem die naam gegeven hebben?
quote:
Pffff, dit artikeltje gaat gewoon over mannen, vandaar de titel. En niet alles wat ik post is schokkend, absurtd, raar en etc.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat zo schokkend / absurt / raar etc?
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 3 december 2009 14:58 schreef Light het volgende:
[..]
Ze? Die naam komt uit de hoge hoed van Danny
Meestal wel etc.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:58 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
[..]
Pffff, dit artikeltje gaat gewoon over mannen, vandaar de titel. En niet alles wat ik post is schokkend, absurtd, raar en etc.
idemquote:
Sheet?quote:Op donderdag 3 december 2009 15:03 schreef ManAtWork het volgende:
Yeahhh!
De sheet voor 2009 is klaar. Nu alleen nog zo verbouwen dat ie op de site komt te staan.
En dan weer verder zoeken naar de bedragen en percentages voor 2010.
Excel,... sheet,... jeweetzz?quote:
Waar staat dé sheet van 2009 dan?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:39 schreef Xcalibur het volgende:
Ik heb net ook nog een Excelsheet gemaakt, maar dat vond ik zelf niet zo indrukkend....
Om het nou dé sheet van 2009 te noemen, neuh
De sheet voor 2009quote:Op donderdag 3 december 2009 15:03 schreef ManAtWork het volgende:
Yeahhh!
De sheet voor 2009 is klaar.
Ik gok dat 'ie bij m'n oude werkgever staatquote:Op donderdag 3 december 2009 17:46 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Waar staat dé sheet van 2009 dan?
Ben ik wel nieuwsgierig naar zodat ik die van mij even kan vergelijken.
Wat moet ik er anders van maken: een sheet van 2009?quote:Op donderdag 3 december 2009 17:52 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
De sheet voor 2009
Die van mij was gewoon een lijstje met een opsomming eigenlijk, dat is niet zo lastig te verslaan
Tijd om ze eens te wijzen op de diverse 'boekhoudpakket'-topics op Fok!quote:Op donderdag 3 december 2009 17:54 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik gok dat 'ie bij m'n oude werkgever staat
Een Excel-bestand van 35Mb groot met alle gegevens van 5.000 klanten, uitgesplitst naar producten, inhoud van die producten, klantgegevens, adviseursgegevens, provisieberekeningen (voor de klant, de adviseurs en vergelijkingen met rek-courant bij 30 verschillende verstrekkers/verzekeraars/banken, betalingsgegevens en nog meer zut.... Drie miljoen kruisverwijzingen.... het zorgde er in elk geval voor dat het bestand om de zoveel tijd over de zeik ging en niet meer toegankelijk was, zodat onze 'vrienden' in Deutschland het weer mochten oplappen/reanimeren
CRM anno 2009
Ze bestaan binnenkort niet meer....het was m'n vorige werkgeverquote:Op donderdag 3 december 2009 17:58 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Tijd om ze eens te wijzen op de diverse 'boekhoudpakket'-topics op Fok!
Ik neem aan dat je een kopie hebt van 'jouw administratie'.quote:Op donderdag 3 december 2009 17:59 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ze bestaan binnenkort niet meer....het was m'n vorige werkgever
Goededonderdagavondquote:Op donderdag 3 december 2009 17:00 schreef Fogel het volgende:
idem![]()
Over een paar dagen hou ik hier mee op, dan zit ik weer in dezelfde tijdzone
Goedemorgen, donderdagmorgen welteverstaanquote:Op donderdag 3 december 2009 18:02 schreef r_one het volgende:
[..]
Goededonderdagavond![]()
Nog een paar dagen deze flauwekul?
Neuh....het is de bedoeling dat het bedrijf verkocht werd/wordt, maar dat lukt nogal moeilijkquote:Op donderdag 3 december 2009 18:00 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een kopie hebt van 'jouw administratie'.
Bier!quote:Op donderdag 3 december 2009 18:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goedemorgen, donderdagmorgen welteverstaan![]()
Koffie?
IJs!!quote:
Dat zie ik over een uur. Vanmiddag hadden ze al wijn bij de lunch (maar ik heb het niet getest), dus iets van "echte" alchol zullen ze vast wel hebben.quote:
eet smakelijkquote:Op donderdag 3 december 2009 23:40 schreef Fogel het volgende:
Snel, ga er nog een halen voor het te laat is!
Of doe ze in je koffer![]()
Goedevrijdagquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:24 schreef Nizno het volgende:
Als ik neerstort dan euhm.. tot niet
Als ik veilig aankom.. dan tot de volgende keer
Totdat Fogel weer terug is op onze breedtegraadquote:
Niet neergestort dusquote:Op zaterdag 5 december 2009 09:48 schreef Nizno het volgende:
Goedemorgen.
koffie en koffie en 4dubbele koffies voor de liefhebbers.
neujquote:
Groningen Airport heeft toch nog gewoon een grasbaan?quote:Op zaterdag 5 december 2009 10:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
neujwas zelfs niet te voelen dat we de grond raakten... Goeie piloot
ha ha haquote:Op zaterdag 5 december 2009 10:16 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Groningen Airport heeft toch nog gewoon een grasbaan?
Dan voel je toch niet dat de wielen wegzakken in de blubber.
Goedemiddagquote:Op vrijdag 4 december 2009 19:40 schreef r_one het volgende:
[..]
Totdat Fogel weer terug is op onze breedtegraad
Goedenmiddagquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goedemiddag![]()
Eindelijk echte![]()
Wel klote dat ik de komende uren nog op Schiphol zit met mijn duffe harsens.
Ja hoiquote:Op zaterdag 5 december 2009 13:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Goedemiddag![]()
Eindelijk echte![]()
Wel klote dat ik de komende uren nog op Schiphol zit met mijn duffe harsens.
drink smakelijk!quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:26 schreef Fogel het volgende:
Dank, dank. 1 kop koffie weegt niet op tegen slaapgebrek en jetlag, dus ik ben maar op bier overgestapt
ow ja is ook zo.. jij moet nog wat deuren verderquote:Op zaterdag 5 december 2009 14:37 schreef Fogel het volgende:
Dank je. Ik ben voorlopig nog niet thuis... over 6 uur gaat mijn volgende vlucht pas.
Heb je al je smokkelwaar nog meegekregen?
Ja...quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja is ook zo.. jij moet nog wat deuren verder
Ik vind t niet meer dan normaal dat schiphol thuis is.
Ja al mn smokkelwaar is in huis. 4 sloffen sigaretten en 2 flessen drank....
handig die dubbelpakken marlboro waardoor ze moeilijk zien of het 1 of 2 pakken zijn
Het heet niet voor niets slowchat natuurlijkquote:Op maandag 7 december 2009 21:48 schreef ManAtWork het volgende:
Is dit topic nog niet vol?
Gaat wel erg sloooooowwwwww,...
Je kunt het natuurlijk ook overdrijven.quote:Op maandag 7 december 2009 22:07 schreef Light het volgende:
[..]
Het heet niet voor niets slowchat natuurlijk
Je kunt ook de dode zee overdrijven.quote:Op maandag 7 december 2009 22:10 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook overdrijven.
Je kunt ook iets posten waarbij het topic dood valt.quote:Op maandag 7 december 2009 23:08 schreef Light het volgende:
[..]
Je kunt ook de dode zee overdrijven.
Dat is wel vreemd.quote:Op maandag 7 december 2009 23:44 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik zal ook nog even helpen: vandaag een bezoek gebracht aan de KvK.
En ik weet nu ook al dat het waarschijnlijk weer misgaat met het BTW-nummer(een groot deel is vrijgesteld/geen recht op voorbelasting, een klein deel echter niet.... ik kreeg er vandaag in elk geval geen mee
)
Dat laat ik graag aan jou over.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:38 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Je kunt ook iets posten waarbij het topic dood valt.
Ben ik niet zo goed in.quote:
Gevalletje KLB.quote:Op dinsdag 8 december 2009 09:58 schreef Fogel het volgende:
Kom ik net mijn (gedeelde) kantoor binnen, was het licht al aan! Ongehoord! Normaal komt er pas een keer iemand zo na de lunch hier, ben gewend om alleen te zijn (in een 7-persoons kantoor) voor de middag als ik al een keer op dit kantoor ben.
Ach, tot nu toe maakt hij minder geluid dan de chinees die hier na de middag meestal is.quote:
Nou, ik krijg nog bericht van ze (ik kreeg een brief van de BD mee). Alleen schijn je 'm normaal gesproken gewoon direct te krijgen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 08:39 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat is wel vreemd.
Ook als je vrijgestelde prestaties verricht krijg je een BTW-nummer. Echter met de toevoeging dat je bent vrijgesteld om aangifte te doen.
Snel een opgave startende ondernemer invullen, dus.
Je kwalificeert voor de BTW als ondernemer. Dus zullen ze een BTW-nummer afgeven. Maar als je diensten onder vrijgestelde prestaties vallen, komt de vrijstelling dus ook terug in het doen van aangifte.quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, ik krijg nog bericht van ze (ik kreeg een brief van de BD mee). Alleen schijn je 'm normaal gesproken gewoon direct te krijgen.
Wat is het nut van je BTW-nummer als je toch vrijgesteld zou zijn, eigenlijk? Dan mag je in voorkomende gevallen (omdat je werkzaamheden dat vereisen) toch BTW verrekenen?
Haha, jij onderneemt door middel van wachten?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:10 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik wacht het bericht van de BD wel even af. Ik moet toch wachten op een vergunning bij de AFM....
Er valt zonder vergunning weinig te 'ondernemen'quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:39 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Haha, jij onderneemt door middel van wachten?
Slapend Wachtend rijk worden,... klinkt goed.
Een vergunning kan ik al aanvragen, maar daarvoor heb ik nog nodig:quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:49 schreef ManAtWork het volgende:
Hoe lang moet je nu nog wachten dan? Of kun je de aanvraag nog niet indienen omdat je nog niet bij de belastingdienst bekend bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |