Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Randall?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
Een naamtopic van mn schat
en ja, hij neemt Randall ook mee
ja?quote:
dat hoort bij etc.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:13 schreef MPG het volgende:
Deze toegevoegd aan wiki. Nog niet gekeken naar fix voor UI van frustel.
Ja! Wie is dat?quote:
Prachtig!quote:
Die zou op de FP een ban hebben gekregenquote:
dildo van een meter lang en 25 kilo zwaarquote:
En?quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Die zou op de FP een ban hebben gekregen.
dat zal je dag weer goed makenquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:13 schreef Ladylike het volgende:
Een naamtopic van mn schat
en ja, hij neemt Randall ook mee
Ons zoontjequote:
De kleine van Ll en JF.quote:
Zal wel zeer doen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dildo van een meter lang en 25 kilo zwaar
ik probeer het maar nietquote:
vast wel jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zal je dag weer goed maken
moet ook, anders heeft die sig geen nutquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:16 schreef MPG het volgende:
GODMILJAAR
Ik doe mijn sig weer eer aan.
Ja, hoe moet ik dat nou weten? Ik let hier ook nooit meer opquote:
bijna 4quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:17 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat nou weten? Ik let hier ook nooit meer op![]()
Hoe oud is ie?
geef hem maar een knuf van mijquote:
will doquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geef hem maar een knuf van mij![]()
niet te hard knuffelen
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
die ava van fles vindt ie ook leuk..
zittie: mjoeeoeoeoemmmmm, mjoeoeoeoeom
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:27 schreef Ladylike het volgende:
die ava van fles vindt ie ook leuk..
zittie: mjoeeoeoeoemmmmm, mjoeoeoeoeom
de eerste of de tweede versiequote:
Alle versiesquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de eerste of de tweede versie
Deze TS? Inderdaad... nare ninjaquote:
Ja, jij wel.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle versies.
[..]
Deze TS? Inderdaad... nare ninja.
Dit gaat over het kliekje binnen het KSC-kliekje?quote:
ze zijn vergeten achter de schermen te gaan zitten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Dit gaat over het kliekje binnen het KSC-kliekje?
Al die incrowdvuilakkerij moet gewoon op straat sinds Muck niet meer in ForumCrew kan natuurlijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze zijn vergeten achter de schermen te gaan zitten.
stelletje spammerts
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:50 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze zijn vergeten achter de schermen te gaan zitten.
stelletje spammerts
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die incrowdvuilakkerij moet gewoon op straat sinds Muck niet meer in ForumCrew kan natuurlijk
Kliekjesquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
kunnen ze niet gewoon een eigen topic openen inklb of zoquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al die incrowdvuilakkerij moet gewoon op straat sinds Muck niet meer in ForumCrew kan natuurlijk
whehehequote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kunnen ze niet gewoon een eigen topic openen inklb of zo
Er zijn meer crewforaquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wOAldorf & StadtMPGer en Het Gemuckte DaKlaagkliekje [00001]quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wOAldorf & StadtMPGer en Het Gemuckte DaKlaagkliekje [00001]
En dan noemen we het de KLB FlesC.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wOAldorf & StadtMPGer en Het Gemuckte DaKlaagkliekje [00001]
ik zal eens modje vragen of hij die trollen kan verwijderen.quote:
coole sjonniequote:Op vrijdag 27 november 2009 13:18 schreef john-frusciante het volgende:
ik voel me nu cool dank MPG
![]()
Ola allemaal
check je vrouwtje d'r fobo ffquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:18 schreef john-frusciante het volgende:
ik voel me nu cool dank MPG
![]()
Ola allemaal
Moet je JF lief aankijkenquote:
jij bent ziek.quote:
kaneelquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij bent ziek.
beschuitje kan je krijgen of een langejan met kaneel
huhquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet je JF lief aankijken.
PS, wij moeten hier verder van fles: [KSC] MPG en de verdwenen koffieboon
crew forumquote:
Oma werd anders ook opgenomen in het ziekenhuis voor 'longontsteking'quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
kaneel
Maar ik ga niet dood hoor, ik heb alleen een longontsteking. Aansterken moet ik
ohw, dan mag je gewoon etenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:40 schreef Muck het volgende:
[..]
kaneel
Maar ik ga niet dood hoor, ik heb alleen een longontsteking. Aansterken moet ik
die modjes zitten ons topic vol te spammen met onzinquote:
Die van mij voor een bloedprop, wilde geen telefoon op haar kamer, zou na het weekend weer thuis zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Oma werd anders ook opgenomen in het ziekenhuis voor 'longontsteking'![]()
...
nog 2 uurtjes en een beetje, en dan weekend, morgen sta ik wel op voor de kleine dan kun jij eens uitslapenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
crew forum
Pfffffff totaaaaaaal geen zin meer
jij, geen zinquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
crew forum
Pfffffff totaaaaaaal geen zin meer
oh dat is lief, zal ook wel moeten schat, aangezien ik pas na een uur of 6 thuis benquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:47 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nog 2 uurtjes en een beetje, en dan weekend, morgen sta ik wel op voor de kleine dan kun jij eens uitslapen![]()
In werken natuurlijkquote:
ik weetquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh dat is lief, zal ook wel moeten schat, aangezien ik pas na een uur of 6 thuis ben
Maar desondanks: lief
neeeee hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:50 schreef john-frusciante het volgende:
Heb je het fotoboek aangepast??
oh fuck it.. ik ga um weer aanpassen hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben nog steeds geen favo fokker
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh fuck it.. ik ga um weer aanpassen hoor
welles
quote:
lekker verleng snoeren zoeken onder de bureau's van dames met rokjesquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel zin om naar huis te gaan eigenlijkIk geloof nooit meer dat ik nog iets zinnigs ga doen vanmiddag
quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekker verleng snoeren zoeken onder de bureau's van dames met rokjes
Rokjesquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lekker verleng snoeren zoeken onder de bureau's van dames met rokjes
hier zijn er nog wel een paarquote:
Ja. Met laarzen eronder.quote:
Al gecontroleerd dusquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens die preutse trutten hier dragen er allemaal wat onder
Ja van die afstotelijke nijlpaarden allemaal zeker. Nee bedanktquote:
dat roep ik ook altijdquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:33 schreef Ladylike het volgende:
Ik had laatst nog een spijker mini ding met panty's aan
JF vond dat ik te weinig rokjes draag in mn vrije tijd
topic dood gepetstquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
Ik moet wel luisteren anders krijg ik petsen
grapje hoor, voordat iemand de wouten belt...
quote:
deed ikquote:
samen slapen?quote:
Fijn weekendquote:
en weer een hoop geld armerquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
weer terug van het boodschappen doen
Je bent pas afgewerkt als die facturen klaar zijn gekomenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:15 schreef Ladylike het volgende:
Okay ik heb de hoop dat mijn facturen klaar komen (hihi ik zei klaarkomen) laten varen
zometeen maar even de post uitdelen en dan kijk ik wel of ik nog zin heb om verder te werken
viel meequote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent pas afgewerkt als die facturen klaar zijn gekomen.
quote:
Hoezo?quote:
Hoer dat ik benquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Je bent pas afgewerkt als die facturen klaar zijn gekomen.
Ja, dinsdag eerste oefenavond weer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben je al aan een nieuw boek begonnen?
ik heb zelf mijn poort getimmerdquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
viel mee![]()
alleeen een poort maken cq kopen is wel duur moet ik toch nog een paar nachtjes over slapen
quote:
daar denk ik dus ook overquote:
vensterbankquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dinsdag eerste oefenavond weer.
Heb net even lekker echt liggen slapen hier in de vensterbank![]()
![]()
Powernaps ftw
Dat valt zo opquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vensterbank![]()
ik zou om een bed vragen
ja en dan bellen ze een ambulance, "help fles is omwel geworden"quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat valt zo opik kan wel onder mn buro gaan liggen trouwens
*proestquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat valt zo opik kan wel onder mn buro gaan liggen trouwens
jij hebt het dus erg druk op je werkquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
de oplossing van de woordzoeker uit de spits van vandaag is: maanmannetjes
quote:
10 incidentenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jij hebt het dus erg druk op je werk
Jullie werken nog met beitel en steen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben niet eens een incidentensysteem
op een hele dagquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
10 incidenten
1 voor mij, snel wegwerken.
sort of jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jullie werken nog met beitel en steen?
paint is bij jullie een muurtekening zekerquote:
met rooksignalenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jullie werken nog met beitel en steen?
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
op een hele dag
geen wonder dat ambtenaren thuis meer doen dan op hun werk
en pas 1 voor jouwquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dit is de storingsdienst.
er zijn er al 20 voorbij gekomen.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je mag niet roken op de werkplek
scherp +1quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
je mag niet roken op de werkplek
Ik was wel de eerste die vond dat er een whiteboard moest komen ja. En mijn voorganger, die al een half jaar weg was voordat men er aan dacht om mij in te hurenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:46 schreef Ladylike het volgende:
paint is bij jullie een muurtekening zeker
jij zit ook bij een overheids instantiequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was wel de eerste die vond dat er een whiteboard moest komen ja. En mijn voorganger, die al een half jaar weg was voordat men er aan dacht om mij in te hurenheeft alles 6 jaar lang kunnen doen zonder kruiskopschroevendraaier
een platte past ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was wel de eerste die vond dat er een whiteboard moest komen ja. En mijn voorganger, die al een half jaar weg was voordat men er aan dacht om mij in te hurenheeft alles 6 jaar lang kunnen doen zonder kruiskopschroevendraaier
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:
daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb er 10 gedaan of zo iets.
gewoon snel zijn, dan loopt het niet zo op.
in den haag met 3 man, in ede 2 en in assen 3 voor de storingsdienst.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in
met hoeveel mensen zitten jullie daar?
WOKquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
16:00 geweest
![]()
proberen of we nog een stofwolk kunnen maken met dit natte weer
fijn weekendquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
16:00 geweest
![]()
proberen of we nog een stofwolk kunnen maken met dit natte weer
Nee, ik ben nog hard aan het werk!quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen is zich al aan het voorbereiden voor het weekend
dan ben jij de enigstequote:Op vrijdag 27 november 2009 16:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog hard aan het werk!
en voor jouw ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:23 schreef john-frusciante het volgende:
nog 7 minutjes voor LL en dan weekend
Nopequote:Op vrijdag 27 november 2009 15:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij zit ook bij een overheids instantie
had je trouwens nog iets van je broer gehoord.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:23 schreef john-frusciante het volgende:
nog 7 minutjes voor LL en dan weekend
LLquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
Ik was iid "aan het werk"
nja aan het kletsen bij de mannen van service
en nu lekker naar huis
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt, ik ben de leukste![]()
.
En iemand moet het goede voorbeeld geven he!.
volgens mij is d'r collega weer terugquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Och och, wat heeft ze het allemaal zwaar![]()
beet je laatquote:
quote:
sport zequote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:28 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat mn dag er op zit
Ik was al moe toen ik opstond en vanaf dat moment is het alleen maar slechter gewordenquote:
te weinig koffie gedronkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik was al moe toen ik opstond en vanaf dat moment is het alleen maar slechter geworden
quote:
Maar jij bent wel een uitzonderingquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor de meeste onder ons wel
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een uitzondering
Die was twee uur te vroeg weg.quote:
Dat laatste. Nu thuis.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey MPG is nog niet weg![]()
of hij is vergeten zich af te melden
MPGquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Die was twee uur te vroeg weg.
[..]
Dat laatste. Nu thuis.
Ik gok dat de stroom stuk wasquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:23 schreef BrandX het volgende:nog nooit meegemaakt, maar in ene zei hier de boel *poef* en toen was het heeeeeel zwart in huis. Alle stroom in ene uit. Ik op de tast (letterljik
) op zoek naar de gordijnen, om straatlicht binnen te laten, ook daar alles he-le-maal zwart. Wilde net zwoel en gezellig allemaal kaarsen aan gaan doen, gaat in ene *poef* zo de stroom weer aan!
Ben wel benieuwd wat er nu aan de hand was though
LL zette haar vibo aanquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah, maar wel maar een seconde of 10 (het leek veel langer, maar dat zal wel niet).
Ja wel die TurboTarzan toch? Die omgebouwde kettingzaag? Daar zit een benzinemotor van 3 PK opquote:
Dan had je beter je geld uit kunnen geven aan een nieuwe brilquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik niet goed oplette toen ik een staafmixer wilde kopen.
Ah fuck dat soort dingen werken hier nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef FFSletop het volgende:
TASTE TEH ROFLCOPTER![]()
![]()
![]()
ROFL ROFL : LOL : ROFL ROFL
^
L /--------------
LOL==== [] \
L \ \
\ ______________]
I I
\---------------/
Ook hoi
quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:24 schreef FFSletop het volgende:
Ah fuck dat soort dingen werken hier niet
quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:23 schreef BrandX het volgende:
nog nooit meegemaakt, maar in ene zei hier de boel *poef* en toen was het heeeeeel zwart in huis. Alle stroom in ene uit. Ik op de tast (letterljik
) op zoek naar de gordijnen, om straatlicht binnen te laten, ook daar alles he-le-maal zwart. Wilde net zwoel en gezellig allemaal kaarsen aan gaan doen, gaat in ene *poef* zo de stroom weer aan!
Ben wel benieuwd wat er nu aan de hand was though
quote:
Misschien werd ik wel afgeleid door mooie vrouwen in de winkelquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan had je beter je geld uit kunnen geven aan een nieuwe bril
quote:
en met een nieuwe bril had je die mooie vrouwen nog beter kunnen zienquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien werd ik wel afgeleid door mooie vrouwen in de winkel.
zal eens gaan kijkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:03 schreef BrandX het volgende:
FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1
en goed lezen, je hoeft niet in een keer te stemmen, je kan het doen en afmaken en veranderen en aanpassen wanneer je maar wil
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:03 schreef BrandX het volgende:
FOK!userawards Stem- en Slowchattopic #1
en goed lezen, je hoeft niet in een keer te stemmen, je kan het doen en afmaken en veranderen en aanpassen wanneer je maar wil
zolang je maar niet op mij stemt vind ik alles bestquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Stemmen ronselen!!
Note klik ban prullebak bagger doeimazzel mailenhoeftniet![]()
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Stemmen ronselen!!
Note klik ban prullebak bagger doeimazzel mailenhoeftniet![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
zolang je maar niet op mij stemt vind ik alles best
je moet doen wat je niet laten kanquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
![]()
dus ik mag niet op jouw stemmen
Alleen als het een bril zonder sterkte was, anders werd het zicht wat troebelquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en met een nieuwe bril had je die mooie vrouwen nog beter kunnen zien
Je weet wat dat betekent GF. Fok is GEEN democratie en stemmen is NIET geheim en anoniem. Denk Iran, pak uw kastje en STEMMMM!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
je moet doen wat je niet laten kan
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef BrandX het volgende:
[..]
je moet doen wat je niet laten kan
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je weet wat dat betekent GF. Fok is GEEN democratie en stemmen is NIET geheim en anoniem. Denk Iran, pak uw kastje en STEMMMM!
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als het een bril zonder sterkte was, anders werd het zicht wat troebel.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil wel op BX stemmenMaar moet nog even een categorie verzinnen
ik heb nog niet gekeken welke er allemaal zijnquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Meest roestvaste middenklasserquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb nog niet gekeken welke er allemaal zijn
maar is er ook een categorie voor sportiefste mod
waarom nou net een citroenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meest roestvaste middenklasser![]()
[ afbeelding ]
Was de vriendelijkste categorie die ik kon verzinnenquote:
*proestquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meest roestvaste middenklasser![]()
[ afbeelding ]
Net toen ik dit wou zeggen ging Fok! weer s uit de lucht. Maar bij deze:quote:
is fok uit de lucht geweestquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:22 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Net toen ik dit wou zeggen ging Fok! weer s uit de lucht. Maar bij deze:
DIT STAAT NU IN DRIEVOUD IN MIJN HARDE SCHIJF![]()
Jij doet te veel buiten fokquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is fok uit de lucht geweest
niks van gemerkt![]()
Toen ik het zag was ik wat anders gaan doen. Was maar kwartiertje ofzo.quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is fok uit de lucht geweest
niks van gemerkt![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij doet te veel buiten fokfaler
en net dat kwatier ben ik er niet geweestquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:57 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Toen ik het zag was ik wat anders gaan doen. Was maar kwartiertje ofzo.
En ik aan het "slapen"quote:
Jij welquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en net dat kwatier ben ik er niet geweest
ik merk hetquote:
OH GELUKKIG MAAR LOL IK BEN BLIJ DAT IK UM GEPOSD HEB HAHA AL IS HET GEWOON EEN PLAATJE VAN INTERNET LOL HAHAH HIHIHquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:22 schreef FFSletop het volgende:
DIT STAAT NU IN DRIEVOUD IN MIJN HARDE SCHIJF![]()
je hoeft niet te schreeuwenquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH GELUKKIG MAAR LOL IK BEN BLIJ DAT IK UM GEPOSD HEB HAHA AL IS HET GEWOON EEN PLAATJE VAN INTERNET LOL HAHAH HIHIH
dat nog nietquote:
Onacceptabelquote:Op zaterdag 28 november 2009 00:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
vanavond zal ik minder tijd hebben om te posten
ik weet hetquote:
druk en geen personeelquote:Op zaterdag 28 november 2009 01:13 schreef marcb1974 het volgende:
Is het zo druk? Of zo weinig personeel?
indahquote:
dat is toch niet zoveel werkquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Verkiezingen? Of ik even 1.500 antwoorden wil geven. Ja, ben helemaal lekker zeg.
Als ik voor ieder gegeven antwoord een euro krijg zal ik er mogelijk eens over na gaan denken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
indah
[..]
dat is toch niet zoveel werk
duhhhh dan denk ik dat iedereen daar gaat invullenquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als ik voor ieder gegeven antwoord een euro krijg zal ik er mogelijk eens over na gaan denken.
als het voor de meter is zou ik niks zeggenquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Zodirect maar eens even langs het postkantoor, en melden dat mijn waterleiding ergens bij de meter lekt. Dus dat moeten ze maar even fiksen voor me vind ik.
Het is NA de meter uiteraard. Da's altijd het geval bij dingen die geld kostenquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duhhhh dan denk ik dat iedereen daar gaat invullen![]()
[..]
als het voor de meter is zou ik niks zeggen
lek opsporen en de leiding omleggen![]()
Smakelijk en trustenquote:Op zaterdag 28 november 2009 03:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik eten en dan naar mijn bedje
dat dacht ik alquote:Op zaterdag 28 november 2009 04:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is NA de meter uiteraard. Da's altijd het geval bij dingen die geld kosten
zal lukkenquote:
ik heb overigens al meer goede daden verricht hoor:quote:Op zaterdag 28 november 2009 04:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat dacht ik al![]()
[..]
zal lukken
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 27-11-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 075 goldfinger1963
02. 063 Ladylike
03. 057 wel.o.k
04. 046 MPG
05. 035 Dr_Flash
06. 026 Muck
07. 022 DaMart
08. 018 _F.U.B.A.R_
09. 015 OA
10. 012 BrandX
11. 010 john-frusciante
12. 009 JortK
13. 008 indahnesia.com
14. 008 marcb1974
15. 007 Pien85
16. 006 FFSletop
17. 004 cablegunmaster
18. 001 no1uknow
19. 001 vrolijke-frits
20. 001 Fha
Reeks-statistieken!
stuur die zon eens deze kant opquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:21 schreef DaMart het volgende:
Wat ziet het er buiten ineens vriendelijk uit, trouwens met die zon!
dank je welquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
stuur die zon eens deze kant op
binnen 2 dagenquote:Op zaterdag 28 november 2009 04:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb overigens al meer goede daden verricht hoor:
- melding gemaakt van lekke leiding bij de buren (leegstand)
- melding van kapot knopje pinautomaat
- melding van kapotte straatverlichting
Het leuke hier is, dat alles ook gewoon gemaakt werd binnen twee dagen. Die waterleiding zelfs met het Suikerfeest, dan ligt vrijwel het hele leven stil hier. Nee, ik woon hier prima, dat heb ik wel gezien.
Tja, sommige delen van Indonesie zijn zo slecht nog niet om te wonen blijkt wel.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
binnen 2 dagen![]()
ik mag blij zijn als het binnen een week is gelukt
duidelijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, sommige delen van Indonesie zijn zo slecht nog niet om te wonen blijkt wel.
Ben daarom ook niet echt heel ontevreden dat ik uit mijn oude stad (toch drie jaar gezeten) ben weggegaan. Wel fijn is dat ik er nog gewoon terug kan komen en dat het op zulke momenten ook weer leuk is daar te zijn.quote:
Hehequote:Op zaterdag 28 november 2009 14:00 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik heb google gehackz0rd...
[ afbeelding ]
ik heb hem nou toch niet nodig dus daar komt iequote:Op zaterdag 28 november 2009 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuur hem eens heel snel per ommegaande retour.
Had je hem niet wat rustiger kunnen schoppen? Nu vloog hij als een wilde voorbij en daardoor is het gaan stormenquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hem nou toch niet nodig dus daar komt ie
Gewoon keihard gep0wned heb ik ze. En nu ga ik een schadevergoeding eisen ook. Het is immers geen Beta meer.quote:
wanneer heeft hij zijn laatste onderhoudsbeurt gehad ?quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Moet er iemand nog een 'motor' hebben? 100CC, bijna 61.000 op de teller en precies 5 jaar en 2 weken oud nu. Eigendomsbewijs is nog bijna 5 jaar geldig (net verlengd), dus een koopje. Af te halen bij mij thuis.
dan heeft iemand anders hem nog een keer geschoptquote:Op zaterdag 28 november 2009 14:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had je hem niet wat rustiger kunnen schoppen? Nu vloog hij als een wilde voorbij en daardoor is het gaan stormen.
Hoe durven ze!quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan heeft iemand anders hem nog een keer geschopt
zal wel een rotterdammer zijn geweestquote:
Of iemand uit die regiOA...quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal wel een rotterdammer zijn geweest
2 maanden geleden (iedere 2000 km of 2.5 maanden in de afgelopen 5 jaar overigens)quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wanneer heeft hij zijn laatste onderhoudsbeurt gehad ?
welk merk is het ?welk type?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |