quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:28 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat mn dag er op zit
Ik was al moe toen ik opstond en vanaf dat moment is het alleen maar slechter gewordenquote:
te weinig koffie gedronkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik was al moe toen ik opstond en vanaf dat moment is het alleen maar slechter geworden
quote:
Maar jij bent wel een uitzonderingquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor de meeste onder ons wel
quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar jij bent wel een uitzondering
Die was twee uur te vroeg weg.quote:
Dat laatste. Nu thuis.quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
hey MPG is nog niet weg![]()
of hij is vergeten zich af te melden
MPGquote:Op vrijdag 27 november 2009 18:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Die was twee uur te vroeg weg.
[..]
Dat laatste. Nu thuis.
Ik gok dat de stroom stuk wasquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:23 schreef BrandX het volgende:nog nooit meegemaakt, maar in ene zei hier de boel *poef* en toen was het heeeeeel zwart in huis. Alle stroom in ene uit. Ik op de tast (letterljik
) op zoek naar de gordijnen, om straatlicht binnen te laten, ook daar alles he-le-maal zwart. Wilde net zwoel en gezellig allemaal kaarsen aan gaan doen, gaat in ene *poef* zo de stroom weer aan!
Ben wel benieuwd wat er nu aan de hand was though
LL zette haar vibo aanquote:Op vrijdag 27 november 2009 19:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah, maar wel maar een seconde of 10 (het leek veel langer, maar dat zal wel niet).
Ja wel die TurboTarzan toch? Die omgebouwde kettingzaag? Daar zit een benzinemotor van 3 PK opquote:
Dan had je beter je geld uit kunnen geven aan een nieuwe brilquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik niet goed oplette toen ik een staafmixer wilde kopen.
Ah fuck dat soort dingen werken hier nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:23 schreef FFSletop het volgende:
TASTE TEH ROFLCOPTER![]()
![]()
![]()
ROFL ROFL : LOL : ROFL ROFL
^
L /--------------
LOL==== [] \
L \ \
\ ______________]
I I
\---------------/
Ook hoi