Nee dat verschil zie ik niet.quote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef gelly het volgende:
[..]
"Een niet linkse mening". Juist. Het zijn figuren die zichzelf profileren als PVV stemmer en derhalve objectief gezien extreem-rechts zijn . Daar is geen woord chinees aan. Iedereen die het niet met je eens is afschilderen als links, dhimmie of welke maffe term dan ook is dan weer wel een beetje maf. Zie je dat verschil echt niet ? Je bent dan ook 1 van de figuren waar m'n betoog betrekking op had.
Sorry, ik ben ook een mens met een mening. Maar ik respecteer ieders mening. Ongefundeerd mensen uitschelden is echter altijd ongewenst. Ongeacht of je nu nazi of dhimmi gebruikt..quote:Op maandag 30 november 2009 21:52 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Je toont je wel, hoe vaak worden we hier wel niet neergezet als Nazi en NSB'er, de laatste tijd weer wat minder gelukkig maar dat is heel erg geweest, bijna elk topic werd er wel neergezet dat users als ik en anderen met mij de moslims eigenhandig de veetreinen in wouden proppen.
Daar hoor je ook niemand over, voor een Admin is je mening nogal, vreemd te noemen op z'n minst.
Enkel geplaatst in bepaalde contexten inderdaad, ik heb weinig medelijden met mensen die mijn continent vanuit het verre Oosten naar de klote wensen, dat zeg ik dan ook gewoon. En nee, het is niet terecht want ik ga ook niet schelden met verkapte NSB'er en linschmensch en fascisten en andere onzin als iemand het oneens is met mijn mening.quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vond je dat dan niet terecht? Je zocht zelf het uiterste op door hele groepen mensen en regio's in de wereld dood te wensen. Je eigen verantwoordelijkheid nemen is hier mijns inziens op zijn plaats.
Het zal. Feit is dat ik al tig keer heb moeten wijzen op klonen of kwalijke posts. Ik ben een user, het hoort m'n taak niet te zijn. Als het aan jullie ligt posten ze vrolijk maanden door.quote:
Je kunt ´zocht´ gewoon in zoekt veranderen. Jij ziet vooruitgang, maar als je even door de recente postgeschiedenis van W_T heen kijkt zul je zien dat er na zijn ban niets veranderd is. Hij is alleen tijdelijk minder actief in de Marokkanen topics, maar zijn manier van expressie is dezelfde.quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vond je dat dan niet terecht? Je zocht zelf het uiterste op door hele groepen mensen en regio's in de wereld dood te wensen. Je eigen verantwoordelijkheid nemen is hier mijns inziens op zijn plaats.
Nee, je komt me wederom over als iemand die iedereen monddood wil maken die het niet met je rare visies eens is.quote:Op maandag 30 november 2009 21:56 schreef gelly het volgende:
[..]
"Een niet linkse mening". Juist. Het zijn figuren die zichzelf profileren als PVV stemmer en derhalve objectief gezien extreem-rechts zijn . Daar is geen woord chinees aan. Iedereen die het niet met je eens is afschilderen als links, dhimmie of welke maffe term dan ook is dan weer wel een beetje maf. Zie je dat verschil echt niet ? Je bent dan ook 1 van de figuren waar m'n betoog betrekking op had.
Dan ben je de enige met die mening valt me op.quote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je kunt ´zocht´ gewoon in zoekt veranderen. Jij ziet vooruitgang, maar als je even door de recente postgeschiedenis van W_T heen kijkt zul je zien dat er na zijn ban niets veranderd is. Hij is alleen tijdelijk minder actief in de Marokkanen topics, maar zijn manier van expressie is dezelfde.
Daar gaat het niet om. De context was vrij duidelijk, je wilde gewoon een hele regio morsdood hebben. Waarom? Om te laten zien dat je geen medelijden hebt. Leuk, stoer, provocerend, noem het rijtje maar op. Constructief, inhoudelijk, rationeel, nee.quote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Enkel geplaatst in bepaalde contexten inderdaad, ik heb weinig medelijden met mensen die mijn continent vanuit het verre Oosten naar de klote wensen, dat zeg ik dan ook gewoon. En nee, het is niet terecht want ik ga ook niet schelden met verkapte NSB'er en linschmensch en fascisten en andere onzin als iemand het oneens is met mijn mening.
En dat kan jij wel onderschrijven neem ik aan, want je bent het vaak zat oneens met me en ik heb nog nooit dergelijke woorden in de mond genomen naar jou.
Dat ging inderdaad over een discussie wat er gebeurde als die puinzooi daar door ging. Ik zal verder niet die discussie hier voortzetten maar inderdaad, een oorlog moet je winnen of je moet er niet aan beginnen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. De context was vrij duidelijk, je wilde gewoon een hele regio morsdood hebben. Waarom? Om te laten zien dat je geen medelijden hebt. Leuk, stoer, provocerend, noem het rijtje maar op. Constructief, inhoudelijk, rationeel, nee.
En dat heeft dan niet zozeer met een "meningsverschil" te maken, maar gewoon met parallelen met andere onmensen die dergelijke wandaden ook pleegden.
Nee, iedereen die als een debiel post of een walgelijke mening heeft. Ik zal het wat simpeler zeggen. Wat is dan de drempel ? Simpel, typ geen dingen die je in het openbaar en bij vreemden ook niet zou zeggen. Moeilijker is het niet.quote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Nee, je komt me wederom over als iemand die iedereen monddood wil maken die het niet met je rare visies eens is.
bsquote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zal. Feit is dat ik al tig keer heb moeten wijzen op klonen of kwalijke posts. Ik ben een user, het hoort m'n taak niet te zijn. Als het aan jullie ligt posten ze vrolijk maanden door.
Die uitgesproken meningen zijn er niet alleen vanuit rechts hoor.quote:Op maandag 30 november 2009 21:44 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Ah dat kan, ik denk dat er vooral in NWS onderwerpen naar voren komen waar je een (uitgesproken) mening over hebt, en waar dan over gediscussieerd kan worden. Bovendien staat het je vrij om bepaalde uitgesproken meningen links te laten liggen.
Als ik het niet zou willen verkondigen of het niet zou durven verkondigen in het openbaar of tegen vreemden dan zat ik hier niet of wel, een beetje een vreemde vergelijking van je. Overigens, als je in het echt tegenover me stond dan had ik je net zo goed verteld wat ik van de PVV vind en de linkse kliek.quote:Op maandag 30 november 2009 22:04 schreef gelly het volgende:
[..]
Nee, iedereen die als een debiel post of een walgelijke mening heeft. Ik zal het wat simpeler zeggen. Wat is dan de drempel ? Simpel, typ geen dingen die je in het openbaar en bij vreemden ook niet zou zeggen. Moeilijker is het niet.
Ik heb er vandaag nog twee aangevraagd, maar blijkbaar moeten we dat melden aan een selecte groep.quote:Op maandag 30 november 2009 22:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
bs
er vliegen vrijwel dagelijks klonen de prullenbak in, je hebt geen flauw idee waar je het over hebt
dat jij er zo nu 1 dan ook eentje komt melden waarderen we zeer maar als je het niet zou doen zou niemand het verschil merken
Nee, mensen die niet normaal kunnen discussieren zijn niet welkom. Mensen die stoken zijn niet welkom. Mensen die oneliners posten, of hele berichten van een ander persoon quoten (om hetzelfde argument continu naar boven te brengen) zijn niet welkom. Drammers zijn niet welkom.quote:Op maandag 30 november 2009 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
Dus als ik dit even samenvat zijn rechtse mensen niet welkom hier?
Prima, dat is dan duidelijk.
Je mag uiteraard alleen op niveau discussie voeren in NWS. Zeiksnor.quote:Op maandag 30 november 2009 21:34 schreef gelly het volgende:
Ik denk dat onze definities van "leuk" een andere lading hebben. Het is als kijken naar de Jostiband. Maar dan denk ik "knap dat ze kunnen typen zeg".
Hou toch eens op met dat gehuilebalk. Ten eerste ben je niet rechts maar enkel xenofoob. Rechts betekent niet een hekel hebben aan moslims en links betekent niet dat je geen kritiek op de islam hebt. Snap je het nu ? Mooi, gaan we door naar ....quote:Op maandag 30 november 2009 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
Huh, zit je nu tegen mij te ageren? Of ben ik te beneveld om je post te begrijpen?quote:Op maandag 30 november 2009 22:05 schreef paddy het volgende:
.
[..]
Die uitgesproken meningen zijn er niet alleen vanuit rechts hoor.
Ze vallen alleen in goede aarde bij sommige mensen, want er wordt niet met de botte bijl gescholden.
Zo grappig ook dat bepaalde users alleen in de topics posten die ze het liefst gesloten of verbaggerd zien.
En voor de rest zie ik een boel kleuters posten die dolgraag een ander op mond willen beuken omdat ze niet dezelfde mening bezitten.
Ow ja, en dit gaat voor (in jullie woorden) voor links en rechts op.
En ik zit aardig veel in NWS. Loop ook niet voor jullie denigreren weg. Afzeiken doe je trouwens maar bij je moeder thuis .
Of je reageert normaal, of ik reageer niet meer op je.
Dat zou wel fijn zijn. Anuslikker.quote:Op maandag 30 november 2009 22:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je mag uiteraard alleen op niveau discussie voeren in NWS. Zeiksnor.
Integendeel. Het forum zou morsdood zijn als alleen mensen met dezelfde opinie zouden posten. Ik verzoek W_T gewoon om wat minder trollerig te doen. Daar is wat mij betreft geen moderator voor nodig daar het een intelligente jongen is die ongetwijfeld zijn eigen gedrag kan aanpassen.quote:Op maandag 30 november 2009 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
Als gelly het malloten vind dan moet iedereen dat maar vinden, is dat ook weer duidelijk. Het beste zou zijn een gelly sub-forum maken met alleen maar gelijkgestemden, zijn we daar ook weer klaar mee. Kan je zelf mod zijn, en alle mensen met een andere mening meteen aangeven bij een FA, hoef je ook niet meer speciaal naar het FB sub-forum te sjokken iedere keer.quote:Op maandag 30 november 2009 22:07 schreef gelly het volgende:
[..]
Ten tweede zijn er genoeg mensen met een politiek rechtse mening die wel op een normale manier hun mening kunnen verkondigen. Tenminste, die waren er altijd maar hebben ook geen zin meer om zich in een topic te begeven waar jij, qonmann, gia en weet ik welke malloten nog meer rondhangen.
Het is jammer om te lezen dat je echt denkt dat wij 'niets doen' , maar wel leuk met de "vijand" in SC kletsen.. so be it.. je weet de weg naar de klachtenbank. Dan hoor ik/wij het welquote:Op maandag 30 november 2009 21:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Het zal. Feit is dat ik al tig keer heb moeten wijzen op klonen of kwalijke posts. Ik ben een user, het hoort m'n taak niet te zijn. Als het aan jullie ligt posten ze vrolijk maanden door.
Het is jammer dat er zoveel mensen zijn die echt denken dat we niets uitspoken. Maar goed, Men weet waar ze kunnen klagen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |