Het is redelijk waard, je significant other vermaakte zich er geloof ik ook al mee.quote:
Hoi MissBliss.quote:
t ging vooral over de "lekkerste babe verkiezing" - deelnemers...quote:
mmm, ik vrees eerder een ijsbeer die m opslokt...quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en dan komt zo Grijpwijk en Oom Smokey langs en knuppelen em zo neer om een jas van de maken
Dat Baloe weer wat eet is toch wel een beetje hoopvol teken?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe gaat net zo als gisteren eigenlijk. dus ik denk niet dat ik hem vanavond ga plagen door naar de DA te gaan.
Maandag kwart voor 12 moet ie ook al heen.
Hij zat gisteren wel weer een klein beetje brokjes te eten![]()
En nee, nog geen pakje.
In eerste instantie moest volgens de HAP eerst met pijnstilling de spierpijn weg zijn. Maar daar zat ik ook al aan te denken aan een fysio.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zou je geen fysio of chiroprakter opzoeken. Mijn nek doet na een glijpartij met de motor ook niet altijd wat ik wil, even kraken en losmasseren en het gaat weer. Na een heftige *knap* van mijn nek vraagt 'ie: Beweeg je tenen eens? Goed zo, geen dwarsleasie. De grapjas.![]()
Goedemiddag overigens allen.
wrs wel jaquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t ging vooral over de "lekkerste babe verkiezing" - deelnemers...
[..]
mmm, ik vrees eerder een ijsbeer die m opslokt...
Daar was ik al aan het lezenquote:Op vrijdag 27 november 2009 @ 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is redelijk waard, je significant other vermaakte zich er geloof ik ook al mee.
FOK! Babe stem topic en FOK! babe SC topic will do, laatst 2 / 3 pagina's van beide
kunnen die geen ijsjes eten?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wrs wel ja![]()
als voer voor haar lieve poezelige babyijsberenWant babyijsbeertjes moeten ook eten
M'n moeder had gekocht, toen ik thuiskwam had m'n schoonmoeder ook een zakje aan de deur gehangen en m'n schoonvader heeft vanaf het booreiland waar ie werkt een oom op pad gestuurd voor die meuk.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:05 schreef Greys het volgende:
Ing, heb je al een nieuwe voorraad Hunchen-meuk voor die rooie gekocht?![]()
die zijn ook wel erg schattig ja...quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:08 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wrs wel ja![]()
als voer voor haar lieve poezelige babyijsberenWant babyijsbeertjes moeten ook eten
op wie!!!quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar was ik al aan het lezen
Ik heb ook maar even gestemd
whahahahahaquote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
M'n moeder had gekocht, toen ik thuiskwam had m'n schoonmoeder ook een zakje aan de deur gehangen en m'n schoonvader heeft vanaf het booreiland waar ie werkt een oom op pad gestuurd voor die meuk.
Dus voorlopig moet Loet nog wel ff blijven leven om die stinkzooi op te eten
oh jee..quote:
Gelukkig wel maar ik geloof dat BerenMama nu Seabert en zn mama gaat grijpenquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
whahahahaha
maar nu heeft de groenlandse haai tenminste eten...
Semtexquote:Op vrijdag 27 november 2009 @ 13:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
die zijn ook wel erg schattig ja...
[..]
op wie!!!
dat was berengrotebroer... Wel blijven opletten he...quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Gelukkig wel maar ik geloof dat BerenMama nu Seabert en zn mama gaat grijpen
edit: HIJ LEEFT !!![]()
Wijsquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
SemtexIk meng me niet in de Skaai-Bt-rel
tsja net chinezen he, lijken allemaal op elkaarquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat was berengrotebroer... Wel blijven opletten he...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:15 schreef Nonneke het volgende:
[..]
tsja net chinezen he, lijken allemaal op elkaar![]()
Beetje onwennig nog.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe is het bij jullie? de schok al een beetje te boven?
heel apart ja ! die haai was ook opeens een stuk groter als ik dachtquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat een vreemd beeld he, die dode rob met die groenlandse haai... lijkt wel een standbeeld!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |