sure you can....quote:Op donderdag 26 november 2009 22:35 schreef porsche1 het volgende:
40 minuten.
voorspel tellen we niet mee, dus je hebt al een harde ploert, en je schuift bij haar naar binnen, dan begint de klok te lopenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef Apuleius het volgende:
6,5 minuut, inclusief uitkleden, weer aankleden en roken.
Ehm, zoekgeraakte kledingstukken terugvinden en het bed verschonen mag je niet meetellenquote:
Ga studeren.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef LasTeR het volgende:
En is het dan hard op en neer? Wat voor een ritme? Ik zou denk ik rond de 10 á 15 minuten zitten op zo'n manier.
Dat zou ten koste gaan van sex en werk.quote:
Ik denk op z'n hoogst 4 minuten, of ik moet flink gezopen hebben, dan blijf ik gewoon doorrammen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef Biskwie het volgende:
[..]
voorspel tellen we niet mee, dus je hebt al een harde ploert, en je schuift bij haar naar binnen, dan begint de klok te lopen
Onder invloed van geestverruimende middelen kan het gemiddelde inderdaad hoog oplopen.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:43 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik denk op z'n hoogst 4 minuten, of ik moet flink gezopen hebben, dan blijf ik gewoon doorrammen.
Je fleshlight telt niet mee.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
hooguit 2 minuten denk ik, ik faal
ook herkenbaar somsquote:Op donderdag 26 november 2009 22:37 schreef KopieerMachine het volgende:
minimaal een uur dus, ehm... ja is wel lastig gezien het feit dat ik soms al zwaar uitgeteld ben voordat ik klaarkom.![]()
En nooit garantie dát ik klaarkom...![]()
Tis wel erg kut!
Als jij een uur lang loopt te raggen in hetzelfde standje denk ik niet dat ze erg blij met je is.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:57 schreef babipangang het volgende:
en als ik het zo lees heeft mijn vriendin het niet zo slecht getroffen met mij
dat is wat anders inderdaadquote:Op donderdag 26 november 2009 22:58 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als jij een uur lang loopt te raggen in hetzelfde standje denk ik niet dat ze erg blij met je is.
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:49 schreef Synthesist het volgende:
het gaat er niet om hoe lang je kan, maar hoeveel vrouwtjes je op een dag kan bevruchten
mjah, zo werkt dat natuurlijk in 'de echte wereld' maar is wel leuk om een keer te testenquote:Op donderdag 26 november 2009 22:43 schreef snakelady het volgende:
ik spreek nu voor mijn man, ligt er geheel aan, soms maar 3 min. en soms bv 30 min.
Maar moet zeggen dat we het zelden bij een standje houden.
zijn dochter heeft als bijnaam: 'brandend rubber'quote:Op donderdag 26 november 2009 22:58 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Als jij een uur lang loopt te raggen in hetzelfde standje denk ik niet dat ze erg blij met je is.
Stinkt ze ook zo erg?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:01 schreef Biskwie het volgende:
[..]
zijn dochter heeft als bijnaam: 'brandend rubber'
juist... jij haalt hem er (bijna) helemaal uit, en ramt hem vervolgens weer tot de wortel erin? zal je vrouw blij mee zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 23:03 schreef fokkieslim het volgende:
20cm=.2m.120.6.5.
&.5 minuut is een kleine 150meter
fuck, dan hooguit 30 secondenquote:
Dat ligt eraan hoe goed en lekker de geneukte in kwestie isquote:hoe lang kan jij neuken?
En hoe lekkerder/beter/geiler hoe sneller het gepiept is terwijl je eik hoopt dat het bij de lelijke zo gepiept is, maarja, die zijn lelijk dus dan moet je echt je best doen en kan het zo een uur durenquote:Op donderdag 26 november 2009 23:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe goed en lekker de geneukte in kwestie is![]()
En de uren zijn minuutjes en de minuten zijn secondes *al zingend op een deuntje van marco borsato*quote:Op donderdag 26 november 2009 22:50 schreef babipangang het volgende:
Ik kan het makkelijk een uur of langer volhouden, maar ik vind het na 20-30 minuten wel genoeg eigenlijk
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef Apuleius het volgende:
6,5 minuut, inclusief uitkleden, weer aankleden en roken.
1,5 uurquote:
Ok als we de vraag anders gaan interpreteren dan vraag ik mij af waarom die chineesquote:Op donderdag 26 november 2009 23:06 schreef De_Melkboer het volgende:
Als je de vraag anders interpreteert:
- Dat weet ik niet, hangt er vanaf op welke leeftijd ik impotent word
- Inmiddels al enkele tientallen jaren
- Totdat mijn vrouw zich omdraait en wil gaan slapen
denk eerder met de piemel in de handquote:Op donderdag 26 november 2009 23:19 schreef Mr.Spock het volgende:
half FoK! ligt vanavond in één en hetzelfde standje met de stopwatch in de hand te raggen?
Nee, we hebben nog teveel leesvoer op Fok!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:19 schreef Mr.Spock het volgende:
half FoK! ligt vanavond in één en hetzelfde standje met de stopwatch in de hand te raggen?
Dat wou ik eerst ook zeggen maar wou niet overkomen als een junkquote:
Het gaat ook niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteitquote:
Ik wil zowel kwantiteit als kwaliteit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit
Dat willen we allemaal welquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik wil zowel kwantiteit als kwaliteit.
Neuken = niet jezelf aftrekkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga door tot de blaren op mijn handen staan
ging er toch om hoelang je het kon volhouden?quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:24 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Neuken = niet jezelf aftrekken
Ik krijg het ook nog eens.quote:
Geniet ervanquote:
Doe ik. No worries.quote:
Vraag maar aan je vriendin zij weet wel hoelang ik het kanquote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef Biskwie het volgende:
Afgelopen zondag bij spuiten en slikken...
de gemiddelde nederlandse man kan ongeveer 6.5 minuut sex hebben..
de volgende 'voorwaarden' waren van kracht
- 1 standje
- niet tussendoor stoppen om 'iets anders' te doen
- gemeten vanaf het moment dat de penis de vagina binnenschuift tot het hoogte punt
* Biskwie begint
ik haal het gemiddelde wat naar beneden met: 5 minuten
Hoe doe je dat dan, bovenop? Want als wij dat doen dan komt ze met 3 stoten al zeg maar...quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:46 schreef stasily het volgende:
Ligt ten eerste aan het standje. Voor mijn vriend is het langer uit te houden als hij kan ontspannen met mij bovenop. Dan kan het echt zo 20 heerlijke minuten duren.![]()
In meer actieve standjes varieerd het van 5 tot 10 tot 15 minuten.. is moeilijk goed te bepalen aangezien we van afwisseling houden. Maar gelukkig heeft hij wel wat uithoudingsvermogen
Voor hem wel, hij is een vuistneuker!! .')quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:24 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Neuken = niet jezelf aftrekken
Misschien heeft ze een hele trage tijdsbeleving en denkt ze na 3 stoten al dat het tijd is om te fakenquote:Op vrijdag 27 november 2009 15:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, bovenop? Want als wij dat doen dan komt ze met 3 stoten al zeg maar...
Het zou handig zijn als ze het wat langer vol kan houden (vindt ze zelf).
Nee hoor, ben echt gewoon een rukkerquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:12 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Voor hem wel, hij is een vuistneuker!! .')
ja 5 minuten daarom wilde ik hem ook niet meer...quote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef Biskwie het volgende:
Afgelopen zondag bij spuiten en slikken...
de gemiddelde nederlandse man kan ongeveer 6.5 minuut sex hebben..
- 1 standje
- gemeten vanaf het moment dat de penis de vagina binnenschuift tot het hoogte punt
* Biskwie begint
ik haal het gemiddelde wat naar beneden met: 5 minuten
kijk now we are talking dan weet je tenminste waarom je nauwelijks nog kunt lopen de dag erna!quote:Op vrijdag 27 november 2009 22:21 schreef noujawieweet het volgende:
Tussen de twee en drie uur non-stop bezig zijn.
We hebben het over continue hetzelfde standje zonder pauze he...quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:12 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
kijk now we are talking dan weet je tenminste waarom je nauwelijks nog kunt lopen de dag erna!
It has his reason!
ja en? Wat is er dan mis mee?quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben het over continue hetzelfde standje zonder pauze he...
quote:
Trieste aandachtshoer.quote:
quote:
Dan moet jij onder tactisch raket en granaatvuur van jets komen te liggen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:46 schreef cerror het volgende:
1 minuut. Daarna vraag ik om air support.
zo'n olympische prestatie is dat niet hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 02:49 schreef stevenmac26 het volgende:
Al de fok helden hier die beweren het langer als 15 minuten te kunnen doen in 1 standje
Staat dat in het wedstrijdreglement?quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hebben het over continue hetzelfde standje zonder pauze he...
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:26 schreef De_Melkboer het volgende:mijn 13e maand is binnen, dus nu kan ik weer heel lang.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:26 schreef De_Melkboer het volgende:
mijn 13e maand is binnen, dus nu kan ik weer heel lang.
90% van de fokkers heeft geeneens een vriendinquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:25 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
zo'n olympische prestatie is dat niet hoor
Nee, wel hoerenlopersquote:Op zaterdag 28 november 2009 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
90% van de fokkers heeft geeneens een vriendin
Hoe flipping moeilijk is het om even de OP te lezen:quote:Op zaterdag 28 november 2009 14:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Staat dat in het wedstrijdreglement?
Of je hebt geen controle, dan kan een minuut of 5 seconden al een hele 'prestatie' zijn. Of je hebt wel controle, en dan behoort een paar uur tot de mogelijkheden.
En ik vergelijk dat dus met een wedstrijdreglement, wat in deze net zo onzinnig is, snap je? Je gaat natuurlijk niet 3 uur in precies hetzelfde standje neuken, o jee, een been over de schouder, nu telt het inees niet meer? Zoiets? En als je tussendoor stopt ben je natuurlijk niet meer aan het neuken.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:21 schreef stbabylon het volgende:
Hoe flipping moeilijk is het om even de OP te lezen:
- 1 standje
De meid waar ik tegen praatte, had het daar wel over.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En ik vergelijk dat dus met een wedstrijdreglement, wat in deze net zo onzinnig is, snap je? Je gaat natuurlijk niet 3 uur in precies hetzelfde standje neuken, o jee, een been over de schouder, nu telt het inees niet meer? Zoiets? En als je tussendoor stopt ben je natuurlijk niet meer aan het neuken.
Als je een beetje sociaal begaafd bent heb je ook niet nodig om te neuken hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
90% van de fokkers heeft geeneens een vriendin
Ach hou jij je bek tokkie!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij 2~3 uur continue hetzelfde standje geweldig vindt, ben je best wel een saaie doos...
Als jij 2/3uur kan mag je mn vriendin worden hahhquote:Op zondag 29 november 2009 02:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ach hou jij je bek tokkie!!!!!!!
bemoei je er niet mee...ik doe aan tantra!!!!!!
ik kan dat!quote:Op zondag 29 november 2009 02:17 schreef donthate het volgende:
[..]
Als jij 2/3uur kan mag je mn vriendin worden hahh
...enne jij houdt dit vol?????quote:Op zondag 29 november 2009 02:17 schreef donthate het volgende:
[..]
Als jij 2/3uur kan mag je mn vriendin worden hahh
quote:Op zondag 29 november 2009 02:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
djezus 10 minuten???????????
ga jij eens flink tantra leren jongen...
nou nou is dat zo?quote:Op zondag 29 november 2009 02:23 schreef donthate het volgende:
[..]
Voor een man is het niet zo makkelijk om non stop te stoote(laten we ht maar ff cruw zeggen)ook al doen die internet mannetjes het langer hier:p
ow wat liefffffffquote:
Geloof me geloof me van niet:P en als die het wel 30min doet gaat het pijn doenquote:Op zondag 29 november 2009 02:25 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
nou nou is dat zo?
pfff...volgens mij kan dat best minimaal een 30 minuten hoor
flink oefenen dus!
Echt niet...had minnaars die het een uur volhielden dus...quote:Op zondag 29 november 2009 02:29 schreef donthate het volgende:
[..]
Geloof me geloof me van niet:P en als die het wel 30min doet gaat het pijn doenDan neuk je tegen je zin in
Kijk daar zal het dus aan liggenquote:Op zondag 29 november 2009 02:36 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik was ook wel mega lekker dat dan weer wel!!!!!!
quote:Op zondag 29 november 2009 02:26 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
ow wat liefffffff
maar ik ben een beetje als een hinde geworden...verschrikt dook ik opzijde
HIHI
quote:Op zondag 29 november 2009 02:37 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
![]()
Zwetende olijfoliesex in een kleedhokje van het zwembad.![]()
![]()
Haha maar als je geen donkere vrouw bent krijgk hem nog geen 2sec omhoog van je dus dan houdk het nog geen seconden vol hoe mooi je ook bentquote:Op zondag 29 november 2009 02:38 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Tjah een geisha was er niets bij toen..althans!
nu weet ik het niet meer hoor
Een lange boswandeling in de sneeuw en na afloop bokbier drinken en een potje poolen en daarna Fok!ken en daarna op de sneeuwscooter naar huis.quote:Op zondag 29 november 2009 02:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
*renteffehardweg*
Ben ff enkele maanden niet zo bezig met sex enzo
heey now we are talking!!!!!!!quote:Op zondag 29 november 2009 02:44 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Een lange boswandeling in de sneeuw en na afloop bokbier drinken en een potje poolen en daarna Fok!ken en daarna op de sneeuwscooter naar huis.
En de hond uitlaten (in de sneeuw...) en een vuurpijl afsteken en pasta koken en olijven vreten en bankhangen en wijn zuipen en slapen.quote:
Dit alhoewel 4 minuten ietsjes hoger ligt gemiddeld bij mij.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:43 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik denk op z'n hoogst 4 minuten, of ik moet flink gezopen hebben, dan blijf ik gewoon doorrammen.
ik denk dat angel dood in bed ligt en haar vriend al het werk moet doen..quote:
het gaat dus niet om verschillende standjes, maar om 1 standje, wat je continu doetquote:Op zondag 29 november 2009 02:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
djezus 10 minuten???????????
ga jij eens flink tantra leren jongen...
En dat noemt ze dan 'tantra'quote:Op zondag 29 november 2009 16:05 schreef Biskwie het volgende:
[..]
ik denk dat angel dood in bed ligt en haar vriend al het werk moet doen..
model: strijkplank
En wat is daar de lol van?quote:Op zondag 29 november 2009 16:05 schreef Biskwie het volgende:
[..]
het gaat dus niet om verschillende standjes, maar om 1 standje, wat je continu doet
Niets! 't Is zelfs heel pijnlijk! TURBO TURBO!quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 17:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niets! 't Is zelfs heel pijnlijk! TURBO TURBO!
Ik weet niet wat jij tijdens het neuken doetquote:Op maandag 30 november 2009 02:32 schreef newClear het volgende:
Als je tijdens de sex dezelfde spieraanspanning maakt als wanneer je heel erg je best doet om te pissen houd je het veel langer vol. (werkt voor mij in ieder geval, beetje moeilijk uit te leggen, proberen is makkelijker)
Ik moest lachenquote:Op maandag 30 november 2009 02:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij tijdens het neuken doet
Ik kan ook niet met een stijve pissen maar de gedachten al:P als je neukt ff pishouding gaan doenquote:Op maandag 30 november 2009 02:52 schreef newClear het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ten eerste kan ik met geen mogelijkheid met een stijve pissen en als je moet pissen is een stijve krijgen ook kut.
Het zit zo, toen ik nog een kleine jongen was heb ik een keer zo'n late discovery channel documentaire gezien en daarin werd dat verteld. Ook allemaal gezwam over bekkenbodemspieren e.d.
Ik dacht niet op een bepaald moment "Goh, laat ik haar kut eens proberen vol te pissen." hoor
Het werkt ook in je alleentje, probeer het maar eens.
Hahaha!quote:Op maandag 30 november 2009 03:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik kan ook niet met een stijve pissen maar de gedachten al:P als je neukt ff pishouding gaan doen
dat heet gewoon het orgasme uitstellen..quote:Op maandag 30 november 2009 02:32 schreef newClear het volgende:
Als je tijdens de sex dezelfde spieraanspanning maakt als wanneer je heel erg je best doet om te pissen houd je het veel langer vol. (werkt voor mij in ieder geval, beetje moeilijk uit te leggen, proberen is makkelijker)
Mja, als je dat normaal vind is het raar om te zien dat sommige mensen na 7 minuten klaar zijn...quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:45 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
dat heet gewoon het orgasme uitstellen..
kweet niet hoor, maar ik doe dat automatisch, anders lig ik te neuken met een halve boner
JIj hebt helemaal geen verstand van Tantra!quote:
Moet je dan een wekker zetten?quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:05 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
JIj hebt helemaal geen verstand van Tantra!
Inderdaad ben je daarbij muisstil...
Hij doet zijn Lingam in de Yoni...en hierbij beweeg je dus niet
Daarna treed je in meditatie met zijn tweetjes dat is goed voor de soulmate en de verbindings...
en the energieeeeeees je weetzzzzz
Nou en na 5 uur kom je klaar..maar wel zo heftig!
WOWWWWWWW![]()
Neuken in 1 standje zou ik maximaal zo'n 4 minuten volhouden, maar dit verhaal nog geen 10 seconden. Ruim een halve dag niks liggen doen. Je mot toch eten enzoot! Wat nou hartslagquote:Op zondag 6 december 2009 00:13 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nee je telt dan elkaars hartslag,...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |