quote:Op donderdag 26 november 2009 22:36 schreef Apuleius het volgende:
6,5 minuut, inclusief uitkleden, weer aankleden en roken.
1,5 uurquote:
Ok als we de vraag anders gaan interpreteren dan vraag ik mij af waarom die chineesquote:Op donderdag 26 november 2009 23:06 schreef De_Melkboer het volgende:
Als je de vraag anders interpreteert:
- Dat weet ik niet, hangt er vanaf op welke leeftijd ik impotent word
- Inmiddels al enkele tientallen jaren
- Totdat mijn vrouw zich omdraait en wil gaan slapen
denk eerder met de piemel in de handquote:Op donderdag 26 november 2009 23:19 schreef Mr.Spock het volgende:
half FoK! ligt vanavond in één en hetzelfde standje met de stopwatch in de hand te raggen?
Nee, we hebben nog teveel leesvoer op Fok!quote:Op donderdag 26 november 2009 23:19 schreef Mr.Spock het volgende:
half FoK! ligt vanavond in één en hetzelfde standje met de stopwatch in de hand te raggen?
Dat wou ik eerst ook zeggen maar wou niet overkomen als een junkquote:
Het gaat ook niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteitquote:
Ik wil zowel kwantiteit als kwaliteit.quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit
Dat willen we allemaal welquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:13 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik wil zowel kwantiteit als kwaliteit.
Neuken = niet jezelf aftrekkenquote:Op vrijdag 27 november 2009 03:20 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga door tot de blaren op mijn handen staan
ging er toch om hoelang je het kon volhouden?quote:Op vrijdag 27 november 2009 03:24 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
[..]
Neuken = niet jezelf aftrekken
Ik krijg het ook nog eens.quote:
Geniet ervanquote:
Doe ik. No worries.quote:
Vraag maar aan je vriendin zij weet wel hoelang ik het kanquote:Op donderdag 26 november 2009 22:34 schreef Biskwie het volgende:
Afgelopen zondag bij spuiten en slikken...
de gemiddelde nederlandse man kan ongeveer 6.5 minuut sex hebben..
de volgende 'voorwaarden' waren van kracht
- 1 standje
- niet tussendoor stoppen om 'iets anders' te doen
- gemeten vanaf het moment dat de penis de vagina binnenschuift tot het hoogte punt
* Biskwie begint
ik haal het gemiddelde wat naar beneden met: 5 minuten
Hoe doe je dat dan, bovenop? Want als wij dat doen dan komt ze met 3 stoten al zeg maar...quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:46 schreef stasily het volgende:
Ligt ten eerste aan het standje. Voor mijn vriend is het langer uit te houden als hij kan ontspannen met mij bovenop. Dan kan het echt zo 20 heerlijke minuten duren.![]()
In meer actieve standjes varieerd het van 5 tot 10 tot 15 minuten.. is moeilijk goed te bepalen aangezien we van afwisseling houden. Maar gelukkig heeft hij wel wat uithoudingsvermogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |