Een lange boswandeling in de sneeuw en na afloop bokbier drinken en een potje poolen en daarna Fok!ken en daarna op de sneeuwscooter naar huis.quote:Op zondag 29 november 2009 02:42 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
*renteffehardweg*
Ben ff enkele maanden niet zo bezig met sex enzo
heey now we are talking!!!!!!!quote:Op zondag 29 november 2009 02:44 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Een lange boswandeling in de sneeuw en na afloop bokbier drinken en een potje poolen en daarna Fok!ken en daarna op de sneeuwscooter naar huis.
En de hond uitlaten (in de sneeuw...) en een vuurpijl afsteken en pasta koken en olijven vreten en bankhangen en wijn zuipen en slapen.quote:
Dit alhoewel 4 minuten ietsjes hoger ligt gemiddeld bij mij.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:43 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik denk op z'n hoogst 4 minuten, of ik moet flink gezopen hebben, dan blijf ik gewoon doorrammen.
ik denk dat angel dood in bed ligt en haar vriend al het werk moet doen..quote:
het gaat dus niet om verschillende standjes, maar om 1 standje, wat je continu doetquote:Op zondag 29 november 2009 02:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
djezus 10 minuten???????????
ga jij eens flink tantra leren jongen...
En dat noemt ze dan 'tantra'quote:Op zondag 29 november 2009 16:05 schreef Biskwie het volgende:
[..]
ik denk dat angel dood in bed ligt en haar vriend al het werk moet doen..
model: strijkplank
En wat is daar de lol van?quote:Op zondag 29 november 2009 16:05 schreef Biskwie het volgende:
[..]
het gaat dus niet om verschillende standjes, maar om 1 standje, wat je continu doet
Niets! 't Is zelfs heel pijnlijk! TURBO TURBO!quote:
quote:Op zondag 29 november 2009 17:19 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niets! 't Is zelfs heel pijnlijk! TURBO TURBO!
Ik weet niet wat jij tijdens het neuken doetquote:Op maandag 30 november 2009 02:32 schreef newClear het volgende:
Als je tijdens de sex dezelfde spieraanspanning maakt als wanneer je heel erg je best doet om te pissen houd je het veel langer vol. (werkt voor mij in ieder geval, beetje moeilijk uit te leggen, proberen is makkelijker)
Ik moest lachenquote:Op maandag 30 november 2009 02:33 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij tijdens het neuken doet
Ik kan ook niet met een stijve pissen maar de gedachten al:P als je neukt ff pishouding gaan doenquote:Op maandag 30 november 2009 02:52 schreef newClear het volgende:
[..]
Ik moest lachen
Ten eerste kan ik met geen mogelijkheid met een stijve pissen en als je moet pissen is een stijve krijgen ook kut.
Het zit zo, toen ik nog een kleine jongen was heb ik een keer zo'n late discovery channel documentaire gezien en daarin werd dat verteld. Ook allemaal gezwam over bekkenbodemspieren e.d.
Ik dacht niet op een bepaald moment "Goh, laat ik haar kut eens proberen vol te pissen." hoor
Het werkt ook in je alleentje, probeer het maar eens.
Hahaha!quote:Op maandag 30 november 2009 03:01 schreef donthate het volgende:
[..]
Ik kan ook niet met een stijve pissen maar de gedachten al:P als je neukt ff pishouding gaan doen
dat heet gewoon het orgasme uitstellen..quote:Op maandag 30 november 2009 02:32 schreef newClear het volgende:
Als je tijdens de sex dezelfde spieraanspanning maakt als wanneer je heel erg je best doet om te pissen houd je het veel langer vol. (werkt voor mij in ieder geval, beetje moeilijk uit te leggen, proberen is makkelijker)
Mja, als je dat normaal vind is het raar om te zien dat sommige mensen na 7 minuten klaar zijn...quote:Op zaterdag 5 december 2009 17:45 schreef Chuck.Norris het volgende:
[..]
dat heet gewoon het orgasme uitstellen..
kweet niet hoor, maar ik doe dat automatisch, anders lig ik te neuken met een halve boner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |