De meid waar ik tegen praatte, had het daar wel over.quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En ik vergelijk dat dus met een wedstrijdreglement, wat in deze net zo onzinnig is, snap je? Je gaat natuurlijk niet 3 uur in precies hetzelfde standje neuken, o jee, een been over de schouder, nu telt het inees niet meer? Zoiets? En als je tussendoor stopt ben je natuurlijk niet meer aan het neuken.
Als je een beetje sociaal begaafd bent heb je ook niet nodig om te neuken hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
90% van de fokkers heeft geeneens een vriendin
Ach hou jij je bek tokkie!!!!!!!quote:Op zaterdag 28 november 2009 02:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jij 2~3 uur continue hetzelfde standje geweldig vindt, ben je best wel een saaie doos...
Als jij 2/3uur kan mag je mn vriendin worden hahhquote:Op zondag 29 november 2009 02:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Ach hou jij je bek tokkie!!!!!!!
bemoei je er niet mee...ik doe aan tantra!!!!!!
ik kan dat!quote:Op zondag 29 november 2009 02:17 schreef donthate het volgende:
[..]
Als jij 2/3uur kan mag je mn vriendin worden hahh
...enne jij houdt dit vol?????quote:Op zondag 29 november 2009 02:17 schreef donthate het volgende:
[..]
Als jij 2/3uur kan mag je mn vriendin worden hahh
quote:Op zondag 29 november 2009 02:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
djezus 10 minuten???????????
ga jij eens flink tantra leren jongen...
nou nou is dat zo?quote:Op zondag 29 november 2009 02:23 schreef donthate het volgende:
[..]
Voor een man is het niet zo makkelijk om non stop te stoote(laten we ht maar ff cruw zeggen)ook al doen die internet mannetjes het langer hier:p
ow wat liefffffffquote:
Geloof me geloof me van niet:P en als die het wel 30min doet gaat het pijn doenquote:Op zondag 29 november 2009 02:25 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
nou nou is dat zo?
pfff...volgens mij kan dat best minimaal een 30 minuten hoor
flink oefenen dus!
Echt niet...had minnaars die het een uur volhielden dus...quote:Op zondag 29 november 2009 02:29 schreef donthate het volgende:
[..]
Geloof me geloof me van niet:P en als die het wel 30min doet gaat het pijn doenDan neuk je tegen je zin in
Kijk daar zal het dus aan liggenquote:Op zondag 29 november 2009 02:36 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ik was ook wel mega lekker dat dan weer wel!!!!!!
quote:Op zondag 29 november 2009 02:26 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
ow wat liefffffff
maar ik ben een beetje als een hinde geworden...verschrikt dook ik opzijde
HIHI
quote:Op zondag 29 november 2009 02:37 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
![]()
Zwetende olijfoliesex in een kleedhokje van het zwembad.![]()
![]()
Haha maar als je geen donkere vrouw bent krijgk hem nog geen 2sec omhoog van je dus dan houdk het nog geen seconden vol hoe mooi je ook bentquote:Op zondag 29 november 2009 02:38 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Tjah een geisha was er niets bij toen..althans!
nu weet ik het niet meer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |