Jij bent gewoon de tuinman he!quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:04 schreef BozeNeger het volgende:
Overigens wil ik je feliciteren, ik lurk al jaren op fok en heb nog nooit de behoefte gehad om mij te registreren. Voor jou maak ik graag een uitzondering omdat ik me nog nooit zo afgehaal voel
Leg het dal vol met water, dan heb je een mooie grachtquote:Op zaterdag 28 november 2009 10:45 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Maar je zou toch verwachten dat je veilig bent zo hoog op een berg?
Blijf nou man, je hebt nu toch al een account aangemaakt, je kunt een Fok!legende wordenquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:10 schreef prayer1 het volgende:
Ik plaats nog 1 reactie jammer, ik heb het idee dat er wel degelijk mensen hier zijn waar je normaal mee kunt praten.
Maar van de rest krijg ik echt het ...........
Iemand vroeg hoe het met de kids was.
Met de kids gaat het gelukkig prima.
Ze zitten gewoon op een Afrikaanse basisschool (Geen privé school met alleen blanken en zo)
Ze praten al, net als mijn vrouw prima Afrikaans.
En het gaat prima met ze.
Ze hebben zowel zwarte al witte vriendjes.
Vreemd is wel dat op al deze scholen witte, zwarte, en moslim klassen zijn.
Dus er zitten bijna geen zwarte bij witte kids of christenen bij moslims.
Daar wij geen Christen en geen moslim zijn was dat weer een probleem en moeten onze kids net doen of ze Christen zijn, maar daar hebben ze in tussen prima mee om leren gaan.
Nou .... het gaat jullie goed, ik kan niet meer toevoegen als ik al gedaan heb.
Jullie kunnen weer gerust doorgaan met het belachelijk maken van mij en mijn familie.
O. de kans is zeer groot dat we volgend jaar weer terug op tv zijn dus hou je geschut maar weer vast klaar
Groet Thomas van Brunschot
quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:10 schreef prayer1 het volgende:
Ik plaats nog 1 reactie jammer, ik heb het idee dat er wel degelijk mensen hier zijn waar je normaal mee kunt praten.
Ze zitten gewoon op een Afrikaanse basisschool (Geen privé school met alleen blanken en zo)
Daar wij geen Christen en geen moslim zijn was dat weer een probleem en moeten onze kids net doen of ze Christen zijn, maar daar hebben ze in tussen prima mee om leren gaan.
Jullie kunnen weer gerust doorgaan met het belachelijk maken van mij en mijn familie.
O. de kans is zeer groot dat we volgend jaar weer terug op tv zijn dus hou je geschut maar weer vast klaar
Daar is minstens een filmpje voor nodig met een reactie net zoals bijquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:14 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Blijf nou man, je hebt nu toch al een account aangemaakt, je kunt een Fok!legende worden
Die laatste zinquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Daar is minstens een filmpje voor nodig met een reactie net zoals bijNienke
Ik zou dr doen.....quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
deze is wel pittig in bed denk ikquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stel je ben Thomas (hoop het voor je want je doet belachlijk veel moeite voor een kloon)quote:Op zaterdag 28 november 2009 09:33 schreef prayer1 het volgende:
O ja Lonker ....... wat dat mens zegt over die messen in het vliegtuig.
Mijn vrouw en ik zijn de laatste 9 jaar heel vaak werkzaam geweest in de persoonsbeveiliging.
De rugzak die eigenlijk in de buik van het vliegtuig gemoeten had, is per ongeluk bij de handbagage gekomen.
Ja jij bent misschien onfeilbaar maar ik helaas niet sorry.
Door al de commotie met de camera ploeg om je heen is dat fout gegaan.
Leuk he .... om mensen daar belachelijk om te maken.
Naļef en Paranoia gaat niet zo goed samen.quote:Op zondag 29 november 2009 13:00 schreef skattebaut het volgende:
Beste Thomas,
Ik heb al je reacties op de klachten gelezen.
Helaas nopen deze mij niet mijn mening over jouw en je familie te herzien...
Laat ik eerst eens globaal omschrijven wat ik denk dat de oorzaak is van de bevindingen over je fam. in dit topic.
Naar mijn idee breng jij noch je fam. enig respect op voor mensen die jullie op je pad bejegenen.
Woorden als bescheidenheid en een beetje een afwachtende houding aannemen zijn jullie compleet vreemd.
Dat is wat exact de beelden over jullie laten zien, en of deze nu 40 min, of 50 uur duren, de indruk die eruit ontstaat zal hetzelfde blijven.
Een paar andere woorden die me te binnen schieten m.b.t. jullie gedrag zijn:
Paranoia (best wel in ernstige mate, wapens, handboeien, agressief gedrag)
Dominant (Behoorlijk overheersend gedrag jegens eenieder op jullie pad)
Agressief (richting iedereen, vooral onbekenden)
Impulsief in besluitvorming (niet eerst denken, nee, hup meteen doen.)
Naļef (wie laat zijn eigen bedrijf nu volledig over in handen van vreemden?)
Asociaal (in de vorm van jullie beschrijvingen en conclusies over anderen.)
Totaal gebrek aan inlevingsvermogen t.o.v. anderen.
Drammerig (alles moet NU! zoals ik het zeg!)
Volgens mij hebben jullie elkaar ook gevonden doordat jullie allebei deze boven omschreven karakters hebben?
Nu even inhoudelijk...
Hierboven post je dat jullie cameraman een en al positief over jullie schrijft?
Lees je ook wel hoe hij zich heel diplomatiek en dubbelzinnig uit laat?
Besef je ook dat door met jullie mee te lopen deze meneer zijn brood verdiend?
Indien hij besluit, vanwege jullie instelling/what ever jullie niet meer te filmen, hij een hoop verloren uren en kosten heeft?
Dat de eenmaal ingeslagen weg voor hem betekent dat ie moeilijk terug kan?
Dat ie nu achteraf zijn eigen werk heus niet gaat afkraken door jouw eens ongezouten de waarheid te vertellen? (dat doet ie wel, tussen de regels door, typisch NLs gedrag overigens, hou ik helemaal niet van)
Gebruik dus aub niet de beschrijving van de cameraman om hier je eigen gedrag te rectificeren.
Ook kom je in dit topic binnen gestampen en begint meteen te dreigen het maar weer te verlaten omdat het toch allemaal onzin is.
Persoonlijk, en als ik jouw was, zou ik me rot geschrokken zijn als ik alle aantijgingen in dit topic gelezen had.
Het zou acuut tijd worden voor zelfreflectie...
Vraagje: heb je, als je de uitlevering terug kijkt, zelf nu geen enkele bedenking bij jullie gedragingen?
Wanneer ik dergelijk gedrag zou hebben vertoond zou ik me nu behoorlijk schamen.
Waar jullie last van hebt is een beperkte mate van verstandelijke ontwikkeling.
Een begrenzing daarin, maar geeft niet want daar hebben veel mensen last van...
Dat maakt onze maatschappij mede tot zo'n prettige plek om in te wonen.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:10 schreef prayer1 het volgende:
Hoe is het trouwens met je kapotte poepertje skattebaut?quote:Op zondag 29 november 2009 14:55 schreef skattebaut het volgende:
Wat ik me ook af vraag is wat je bijv. met die handboeien moet in Z.A.?
Denk je dat daar geen politie is of zo?
Wil je lui in de boeien slaan die je te na komen? lijkt me illegale vrijheidsberoving?
Rollenspelletjes met je..vrouw?
Of wil je gewoon een indruk op je omgeving achterlaten van "pas op voor mij''?
Wat moet je met messen en windbuks in Z.A.??
En dan? besef je dat door dergelijk spul op zulk ondoordachte wijze mee te nemen, je de slottijd van je luchtvaartmaatschappij in gevaar hebt gebracht?
Dat je in je eentje even 200 mensen fikse vertraging en ander opvolgend ongemak bezorgd?
Gemiste aansluitende vluchten, afhalers die massaal voor nop een half uur moeten wachten..
Honderden parkeermeters die een half uur extra gespekt moesten worden.
Irritatie bij medepassagiers en personeel aan boord...
Het is gvd geen connexionbus die je neemt.
En dan over het gedrag van je vrouw...
Is ze soms op gegroeid op een woonwagenkamp?
Dat vraag ik vanwege haar gedrag jegens de medemens.
Zelden iemand zo agressief zien reageren tegen wild vreemden die jullie een dienst komen bewijzen...
Tegen die loodgieter, als ik hem was had ik je nog even gevraagd wat je probleem was alvorens ik mijn tools had ingepakt en was vertrokken.
En dan,... een voor haar totaal onbekend iemand denken te kunnen beoordelen op het gedrag van jullie hond, en dan daar ook nog naar gaan reageren... dan spoor je echt niet.
Dat denk ik overigens wel vaker van hondenmensen.
Heb ook zwaar het idee dat het gedrag dat jullie je aanmaten tijdens je eerdere beveiligingswerk maar meteen hebben overgenomen voor het dagelijks leven...
Laat ik nu net een schurft hekel hebben aan ook exact dat machogedrag van veel mensen uit de beveiligingswereld.
Oh je bedoeld: http://www.chirurgenwerk.(...)Anus_fissura_ani.jpgquote:Op zondag 29 november 2009 15:25 schreef Spaarvarkenfabriek het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met je kapotte poepertje skattebaut?
Zeer vervelend intiem probleem.
Kijk eerst even dat filmpje op uitzending gemist, oordeel dan en plemp hier je mening.quote:Op zondag 29 november 2009 16:18 schreef UIM het volgende:
Wat een gezeik om niets! Die man neemt een stap waar iedereen in dit forum te laf voor is! Hij en zijn vrouw laten gewoon niet over zich heen lopen, respect daarvoor! Dus Thomas als je nog meeleest, heel veel succes daarzo en ik hoop dat jullie daar een mooi leven kunnen opbouwen
Ik heb het filmpje gezienquote:Op zondag 29 november 2009 17:02 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Kijk eerst even dat filmpje op uitzending gemist, oordeel dan en plemp hier je mening.
WAAROM EET DE SCHOONMAAKSTER EEN KOEKJE !:@:@!:@!:@:1:@:1;3@#:1;2;133;1;23;13quote:
Die gast heeft hier een reactie gegeven waar ik me erg in kan vinden.. Die mensen daar hebben aan andere mentaliteit. Die buurman was 3 keer beroofd van zijn waterpomp. Het begint met een koekje, en daarna jatten ze vlees of geld.quote:Op zondag 29 november 2009 18:07 schreef Lonker het volgende:
[..]
WAAROM EET DE SCHOONMAAKSTER EEN KOEKJE !:@:@!:@!:@:1:@:1;3@#:1;2;133;1;23;13
Of ze jat heel hun huisquote:Op zondag 29 november 2009 18:11 schreef UIM het volgende:
[..]
Die gast heeft hier een reactie gegeven waar ik me erg in kan vinden.. Die mensen daar hebben aan andere mentaliteit. Die buurman was 3 keer beroofd van zijn waterpomp. Het begint met een koekje, en daarna jatten ze vlees of geld.
Wanneer je echt zo bang bent dat mensen je benadelen etc, dan moet je ze totaal van je huis weg houden en het werk ook helemaal zelf doen.quote:Op zondag 29 november 2009 18:11 schreef UIM het volgende:
[..]
Die gast heeft hier een reactie gegeven waar ik me erg in kan vinden.. Die mensen daar hebben aan andere mentaliteit. Die buurman was 3 keer beroofd van zijn waterpomp. Het begint met een koekje, en daarna jatten ze vlees of geld.
Ah, vandaar de slijmerige mail van die regisseur / cameraman.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:10 schreef prayer1 het volgende:
Wat was de voorgeschiedenis van dit filmpje?quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ouders hebben geen seks #3 met Nienke in de fotosoepquote:Op maandag 30 november 2009 09:06 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Wat was de voorgeschiedenis van dit filmpje?
sowieso is die hele opvatting van wit en zwart, rijk en arm gedateerd.quote:Op zondag 29 november 2009 18:53 schreef Fokfak het volgende:
Ik heb t eergister in bed gezien, jezus wat een kutopmerking had die man toen ze langs die townships reden! Van dat er alleen maar zwarten zijn.. Ik vond het trouwens wel grappig dat die vrouw dacht een goede deal te hebben gemaakt maar uiteindelijk boven de verkoopprijs uitkwam hahaha
Nogmaals, je kunt hem beter aanspreken op zijn hyvesquote:Op maandag 30 november 2009 21:07 schreef skattebaut het volgende:
Waar blijft nu een reactie van meneer racist/fulltime aso?
Welnee, die cameraman schrijft toch zelf in zijn mail dat ie de familie heeft weergegeven zoals hij ze heeft meegemaakt. Waarheidsgetrouw.quote:Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef Knutknuttsson het volgende:
Weet je, er kan heus een verkeerd beeld ontstaan als je van 50 uur film 40 minuten moet maken.
Wat heeft ie uitgelegd dan? Dat ie het eens is met de mail van de cameraman/regisseur, en dat ze de uitzending geweldig vonden. Dus ze zijn het eens met de manier waarop ze zijn weergegeven, en het spijt me zeer, maar dat kan ik niet anders vinden als zeer asociaal, dom en racistisch.quote:En ik wil Thomas en familie ook best het voordeel van de twijfel gunnen. Zeker nu hij hier zelf e.e.a heeft uitgelegd.
Ik haat hyves en wil er geen account aanmaken.quote:Op maandag 30 november 2009 21:18 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nogmaals, je kunt hem beter aanspreken op zijn hyves
Helemaal correct verwoord.quote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee, die cameraman schrijft toch zelf in zijn mail dat ie de familie heeft weergegeven zoals hij ze heeft meegemaakt. Waarheidsgetrouw.
[..]
Wat heeft ie uitgelegd dan? Dat ie het eens is met de mail van de cameraman/regisseur, en dat ze de uitzending geweldig vonden. Dus ze zijn het eens met de manier waarop ze zijn weergegeven, en het spijt me zeer, maar dat kan ik niet anders vinden als zeer asociaal, dom en racistisch.
Stop je met lezen na het woordje maar in mijn post? Ik stel toch duidelijk dat het niet alleen aan de programmakers ligt hoe je in beeld wordt gebracht, of is je dat onduidelijk? Is sta deze mensen niet te verdedigen....quote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Welnee, die cameraman schrijft toch zelf in zijn mail dat ie de familie heeft weergegeven zoals hij ze heeft meegemaakt. Waarheidsgetrouw.
[..]
Wat heeft ie uitgelegd dan? Dat ie het eens is met de mail van de cameraman/regisseur, en dat ze de uitzending geweldig vonden. Dus ze zijn het eens met de manier waarop ze zijn weergegeven, en het spijt me zeer, maar dat kan ik niet anders vinden als zeer asociaal, dom en racistisch.
Oh sorry, ik las dat je schrijft dat je Thomas het voordeel van de twijfel geeft, en zeker nu hij een en ander uitlegde. En ik wilde duidelijk maken dat ik totaal niet twijfel aan de manier waarop ze neergezet zijn. Excuses, maar ik vond je bericht een beetje tegenstrijdig.quote:Op maandag 30 november 2009 22:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Stop je met lezen na het woordje maar in mijn post? Ik stel toch duidelijk dat het niet alleen aan de programmakers ligt hoe je in beeld wordt gebracht, of is je dat onduidelijk? Is sta deze mensen niet te verdedigen....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |