quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 09:39 schreef Ireyon het volgende:
Aflevering 4 met die 15-jarige lesbienne is ook geniaal trouwens..
"Hoeveel synoniemen voor het mannelijk geslacht ken je?"
Vader: Genotsknots
Dochter: Staafmixer, Vleeslolly![]()
"Hoevaak masturbeer je per week?"
(Alleenstaande) Vader: Ja je moet het systeem wel werkende houden zeg maar..
quote:Op maandag 19 oktober 2009 16:18 schreef hetismijrobbert het volgende:
haha nienke tegen der moeder ' heb je het echt maar met 2 mensen gedaan? Zo weinig! en met 7 jongens gezoend? soooooo wat een levuh. hoezo soooo weinig?'
hahaha.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:37 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe die Kevin kijkt als ie ziet dat zijn moeder veel van die sexspeeltjes af weet
En als ie die anusparels ziet: Ik denk voor in de anjer -->
Ik vind die Kevin wel een baas![]()
Walgelijk. Een beetje 31 man met blauwe ballen naar huis sturen,quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:17 schreef pista het volgende:
Met 33 gezoend, maar slechts met twee seks gehad? beetje scheve verhouding.
Hehequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:18 schreef JAM het volgende:
[..]
Walgelijk. Een beetje 31 man met blauwe ballen naar huis sturen,. TAKE SOME GOD DAMNED RESPONSIBILITY.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, laat ik deze maar even volgen, heb ik ook na wegmisbruikers en red mijn vakantie iets te kijken
Zou wat zijn als het andersom was geweest, niet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:17 schreef pista het volgende:
Met 33 gezoend, maar slechts met twee seks gehad? beetje scheve verhouding.
NOBODY KNOWSquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat dit begint als red mijn vakantie nog bezig is he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Ik zou d'r geven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:24 schreef Silv het volgende:
[..]
http://nienkeypma.hyves.nl/?ref=sr
Gok ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |