Jup!quote:Op donderdag 26 november 2009 17:51 schreef Againzender het volgende:
aha, und jetzt mit aangeklede OP
Gaat lekker met 3FMquote:Op donderdag 26 november 2009 17:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
De topictitel is oh zo waar
Verschijnen die niet op een later tijdstip? Weet niet precies hoe het werktquote:Op donderdag 26 november 2009 17:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wel jammer dat je de stats per programma niet weet.
lijkt mij dat dat nou net de info is waar de onderzoekers geld aan kunnen verdienen, en dat dus niet zomaar in het openbaar gooien.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verschijnen die niet op een later tijdstip? Weet niet precies hoe het werkt.
Jammer manquote:Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef Piles het volgende:
Voor de geïnteresseerde: Luchtverkeersleiding-droom is vandaag geëindigd
Jammerquote:Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef Piles het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef Piles het volgende:
Dat is behoorlijk klote.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef Piles het volgende:
Klote... hoe komt het?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef Piles het volgende:
Dat ook.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:22 schreef borisz het volgende:
Ik ga straks voor het eerst naar een fractievergadering van de lokale D66 afdeling.
Het is aardig gelukt toch?quote:
Jammer, hoe is dat zo gekomen?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef Piles het volgende:
Je hebt verteld dat je geniet van neerstortende vliegtuigen?quote:
Was het een beetje te zien vanaf de boot? En tot hoever weg kon je het zien?quote:
Ik mocht niks vertellen, dat was het probleem juist denk ik. Meer dan 500 meerkeuzevragen, dus geen ruimte voor motivatie.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:34 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Je hebt verteld dat je geniet van neerstortende vliegtuigen?
Nee, dat 'ie op FOK! zit.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:34 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Je hebt verteld dat je geniet van neerstortende vliegtuigen?
Ik kon de brandweerwagens zien, een beetje flammen ook. Vooral een hoop zwarte rook wat richting Zaandam gingquote:Op donderdag 26 november 2009 18:36 schreef MutZ het volgende:
[..]
Was het een beetje te zien vanaf de boot? En tot hoever weg kon je het zien?
Ik had er natuurlijk wel voor gezorgd dat de wind niet mijn kant op stond.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:37 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik kon de brandweerwagens zien, een beetje flammen ook. Vooral een hoop zwarte rook wat richting Zaandam ging.
Meer dan 900 mensen hadden daar een opslagruimte volgens mij...quote:Op donderdag 26 november 2009 18:41 schreef borisz het volgende:
Nu in boulevard dat een modegozert een deel van zijn collectie kwijt is want daar stond het in de opslag.
Die biertjes zijn dan weer minder gezond...quote:Op donderdag 26 november 2009 18:54 schreef Barney_Stinson het volgende:
Gisteravond fitness, straks training, morgen fitness, zaterdag wedstrijd en zondag fitness.
Ik ben goed bezig![]()
Straks na de training heb ik wel wat biertjes verdiend vind ik
Maar niet minder lekkerquote:Op donderdag 26 november 2009 19:00 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die biertjes zijn dan weer minder gezond...
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij dat dat nou net de info is waar de onderzoekers geld aan kunnen verdienen, en dat dus niet zomaar in het openbaar gooien.
Kud jaquote:Op donderdag 26 november 2009 18:04 schreef Piles het volgende:
Stel die vraag volgende maand maar.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:06 schreef borisz het volgende:
Venema
Hoe groot was het feest bij 3fm vandaag?
Just Dance vond ik nog oké, PokerFace ook.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:15 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wat een wansmaak de nieuwe Lady GaGa
2 erg toffe singles inderdaad.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Just Dance vond ik nog oké, PokerFace ook.
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:25 schreef Barney_Stinson het volgende:
Zo krijg je het topic wel snel vol Hans
quote:
Train ze !quote:Op donderdag 26 november 2009 19:45 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik ga trainen
Train zequote:Op donderdag 26 november 2009 19:45 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Goed bezig
Ik ga trainen
the heavy - sixteen, ook een aanraderquote:Op donderdag 26 november 2009 20:23 schreef Sirolf het volgende:
Gabriel Rios - Broad Daylight (live @ Lowlands 2007) @ 3FM Live!![]()
Ja, tijdens Beyoncé ben ik even overgezapt en blijven hangen.
Heb je ook eens geiler gezegd.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
we kunnen meestal sneller tijdens michiel....
Ik heb het nooit eerder gezegd volgens mijquote:Op donderdag 26 november 2009 20:25 schreef MichielV het volgende:
[..]
Heb je ook eens geiler gezegd.
ik vind er nog steeds weinig aan. Niet irritant, maar het pakt mij niet.quote:
*proest*quote:Op donderdag 26 november 2009 20:25 schreef MichielV het volgende:
[..]
Heb je ook eens geiler gezegd.
Iemand zei dat dit Elvisquote:
U2 heeft ondertussen zoveel gemaakt, zou mij niets verbazenquote:Op donderdag 26 november 2009 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind trouwens dat gitaarintro van sweet disposition op een u2 nummer lijken
* Brennel duikt onder de tafel en beschermt haar hoofd met haar armenquote:
Roflquote:Op donderdag 26 november 2009 21:05 schreef Brennel het volgende:
[..]
* Brennel duikt onder de tafel en beschermt haar hoofd met haar armen![]()
oh echtquote:Op donderdag 26 november 2009 21:30 schreef Brennel het volgende:
Ik geloof dat ik de derde (dus naast The Veronica's en Snow Patrol) weet!
dat vind ik wel heul leuk van het liedquote:Op donderdag 26 november 2009 21:33 schreef -Hans- het volgende:
Ah, het happy hardcore stuk. Geniaal![]()
me2quote:Op donderdag 26 november 2009 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat vind ik wel heul leuk van het liedhet eindstukje
Gister vermoedde ik het, en nu denk ik het te weten. Maar ik wil weten of ik het goed heb!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh echtik hoor het echt niet
Doei Eliza!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
oh piep er nu al tussen uit...even Jort kijken
Doei allemaal![]()
Doeii Maricha, fijne week vrij
ik weet wat het is en waar het zit, maar ik hoor hem ook niet!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh echtik hoor het echt niet
thnx!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
oh piep er nu al tussen uit...even Jort kijken
Doei allemaal![]()
Doeii Maricha, fijne week vrij
Die kwam ik 2 weken geleden al tegen... en diegene staat nog in de top 500 hier op FOK! ook!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
Ik kwam gisteren trouwens de eerste idioot tegen met Kabouter Wesley als ringtone
Dat verbaast me dan weer nietquote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kwam ik 2 weken geleden al tegen... en diegene staat nog in de top 500 hier op FOK! ook!
Zit ie aan 't eind? Of eigenlijk net voor het eind? Achter de andere twee fragmentjes dus?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik weet wat het is en waar het zit, maar ik hoor hem ook niet!
beginquote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zit ie aan 't eind? Of eigenlijk net voor het eind? Achter de andere twee fragmentjes dus?
Wereldplaatquote:Op donderdag 26 november 2009 21:57 schreef Sirolf het volgende:
Kubb - Wicked Soul, leuk om weer eens te horen!
Suarez scoort van het weekend pas weer.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:38 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!
Whehequote:Op donderdag 26 november 2009 22:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Suarez scoort van het weekend pas weer.
Luister zequote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik ga nu de cd van Julian Plenti beluisteren, ben benieuwd.
Ben druk bezig, eerste nummer klinkt fijnquote:
Een goed begin is het....quote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Ben druk bezig, eerste nummer klinkt fijn
lolquote:Op donderdag 26 november 2009 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zoek het plakband ff. Kom ik je plakken.
Pass mij het plakband ook even door, kan ik een gebroken hart aan elkaar maken.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
zat het nummer net nog te luisternquote:Op donderdag 26 november 2009 23:43 schreef Timo20 het volgende:
KIDS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die komt heeeeel erg hoog in m`n jaar lijstje
Wat heb ik een ongelofelijke @#$%^& hekel aan dat nummer zegquote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef -Hans- het volgende:
Der Rudy playlist. http://presents.3fm.nl/page/derrudy_nieuwsbericht/derrudy/336051
Rudy's Guilty Pleasure: Enya – Orinoco Flow
Die heb ik helaas gemistquote:
Is 't nodig?quote:Op donderdag 26 november 2009 23:12 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Pass mij het plakband ook even door, kan ik een gebroken hart aan elkaar maken.
quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:58 schreef Timo20 het volgende:
!!!! Beach boys op 3FM ?!?!
![]()
![]()
het moet niet gekker worden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:17 schreef -Hans- het volgende:
Laatste dag van de Temper Trap als Megahit zijnde
Goedemorgen Hansquote:
nicequote:Op vrijdag 27 november 2009 07:31 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Goedemorgen Hans
Laatste werkdag van de week
via T net kom je toch ook bij FOK terecht dus dat is alleen maar goedquote:Op vrijdag 27 november 2009 07:45 schreef -Hans- het volgende:
Giel maakt nog even reclame voor T net
Dat was vroeger toch zo? althans, jaren geleden had T-net nog de nieuwsitems van Fok! op de frontpage staan. Dacht dat ze daar al mee waren gestopt (kijk eigenlijk nooit meer op T net). Giel noemde net Fok!quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
via T net kom je toch ook bij FOK terecht dus dat is alleen maar goed
whehequote:Op vrijdag 27 november 2009 07:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat was vroeger toch zo? althans, jaren geleden had T-net nog de nieuwsitems van Fok! op de frontpage staan. Dacht dat ze daar al mee waren gestopt (kijk eigenlijk nooit meer op T net). Giel noemde net Fok!
Dacht altijd dat het oorlog was tussen T-net en Fokquote:Op vrijdag 27 november 2009 07:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
whehemaar dat weet ik ook niet, maar als je weet van tweakers hebt, dan heb je denk ik ook weet van het bestaan van fok
Het gaat z'n (vooral Belgische) gangetjequote:
Vreselijk ook weer. Zag ze per ongeluk ook weer bij DWDD voorbij komen gisteren waar Giel ze natuurlijk weer op zat te hemelen. Vreselijk vreselijk vreselijk.quote:
Psssiieeeuw geilquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Vandaag dagje thuis werken. Verwacht een pakket'je' iMac i7 27".
Yupquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Psssiieeeuw geil.
Je blijft je zelf ook maar verwennen.
Dramatisch inderdaad. Schijnt ook nog eens de afsluitende act te zijn van SR 2009quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vreselijk ook weer. Zag ze per ongeluk ook weer bij DWDD voorbij komen gisteren waar Giel ze natuurlijk weer op zat te hemelen. Vreselijk vreselijk vreselijk.
Klopt ja. Ik moet ook nodig een nieuwe pc; maar zit nog te twijfelen.. Een sterke Windows 7 bak (zodat ik al mijn software kan blijven gebruiken) of een dure maar mooie en prettig werkende I-Mac (waarbij ik veel nieuwe software moet kopen)quote:
Eén scherm is iig mogelijkquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik moet ook nodig een nieuwe pc; maar zit nog te twijfelen.. Een sterke Windows 7 bak (zodat ik al mijn software kan blijven gebruiken) of een dure maar mooie en prettig werkende I-Mac (waarbij ik veel nieuwe software moet kopen). In dat laatste geval heb ik dan ook nog eens twee grote tft-schermen over. Of kun je twee schermen aansluiten op een I-mac?
Psiesquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jah, dat was een beste flop inderdaad.
Staat binnenkort in de Simplon. Ga ik dus maar niet heenquote:Op vrijdag 27 november 2009 08:57 schreef Zapper het volgende:
God wat een kansloos irritant wijf en dito stem toch
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een irritante kut is het toch ook.
Ah, okay! heb je dus nog evenquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Meestal komen ze hier rond 11/12 uur.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Komt een nieuw album van Vanessa Carlton aan: http://en.wikipedia.org/w(...)all_Tales_for_Spring:_2009.E2.80.932010
Ik ben met het plakband in m'n hand in slaap gevallen... waar bleef je nou?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:55 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik ben met het plakband in m'n hand in slaap gevallen... waar bleef je nou?
SSSSSSST. Niet zeggen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:55 schreef Sirolf het volgende:
Vanavond omstreeks 19.05 uur: een Tjibbe die z'n stem kapot heeft geschreeuwd/gehuild.
Bron: http://www.nu.nl/muziekni(...)waardelijk-vuur.htmlquote:Downloads
De studio waarin de plaat is opgenomen staat in Brussel. Niet om er helemaal 'tussen uit te gaan', zoals bij het vorige album het geval was (New York en Philadelphia), maar puur om praktische beweegredenen.
“Je merkt dat de Nederlandse muziekindustrie sterk te lijden heeft onder mensen die op een andere manier aan hun muziek komen dan wenselijk is,” zegt Dinand.
“In Nederland staat geen fatsoenlijke, grote studio meer, omdat men het simpelweg niet meer kan betalen. De studio in Brussel is fantastisch.”
Dinand en Dennis hebben nog een boodschap aan de NU.nl-lezer. “Prima dat jullie downloaden, 'enjoy it', weet je. Maar koop daarna de cd, ik bedoel, wij en alle andere artiesten kunnen dit doen bij de gratie van jullie, zij die de cd kopen.”
Als de cd de moeite waard is zijn mensen best bereid om te betalen. Maar daarnaast zijn er tig andere manieren voor artiesten om geld te verdienen en is een cd een middel om daarvoor aandacht te krijgen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:13 schreef cheese. het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/muziekni(...)waardelijk-vuur.html
Hij heeft wel gelijk toch !?
Als hij gelijk heeft, dat er in Nederland geen grote professionele studio's meer zijn, dus dat ze er vroeger wel waren. En als die er in België nog wel zijn, dan is de situatie inderdaad best wel zorgelijk aan het worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als de cd de moeite waard is zijn mensen best bereid om te betalen. Maar daarnaast zijn er tig andere manieren voor artiesten om geld te verdienen en is een cd een middel om daarvoor aandacht te krijgen.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
, zo weer solligesprekje gehad. Helaas ben ik 1 van 5
Is denk ik dit geval de wens van de gedachtequote:Op vrijdag 27 november 2009 11:34 schreef alors het volgende:
Ik hoorde in dat stukje van On My Way altijd 'sexbomb'
einde van volgende week weten we meer ...quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Hmja, kwestie van geluk hebben dan
.
Heb ik gisteren op tv gezien. Was leukquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:41 schreef cheese. het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8306886
Interessant, profiel van E. Evers. Kwam ik via de site van 3FM.
Heb beetje genoeg van E. Evers , beetje overload gehad.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:41 schreef cheese. het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=8306886
Interessant, profiel van E. Evers. Kwam ik via de site van 3FM.
Helemaal mee eens en bulletproof is ook wel uitgemolken qua airplay.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe La Roux hoor ik liever niet.
Dacht dat jij niet zo'n roel fan was.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah. Van The Man vanavond. Dat ie maar weer lekker wat covers tokkelt
Wel als ie vooral geen eigen nummers zingtquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet zo'n roel fan was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |