Ik ben met het plakband in m'n hand in slaap gevallen... waar bleef je nou?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zoek het plakband ff. Kom ik je plakken.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:55 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik ben met het plakband in m'n hand in slaap gevallen... waar bleef je nou?
SSSSSSST. Niet zeggen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 10:55 schreef Sirolf het volgende:
Vanavond omstreeks 19.05 uur: een Tjibbe die z'n stem kapot heeft geschreeuwd/gehuild.
Bron: http://www.nu.nl/muziekni(...)waardelijk-vuur.htmlquote:Downloads
De studio waarin de plaat is opgenomen staat in Brussel. Niet om er helemaal 'tussen uit te gaan', zoals bij het vorige album het geval was (New York en Philadelphia), maar puur om praktische beweegredenen.
“Je merkt dat de Nederlandse muziekindustrie sterk te lijden heeft onder mensen die op een andere manier aan hun muziek komen dan wenselijk is,” zegt Dinand.
“In Nederland staat geen fatsoenlijke, grote studio meer, omdat men het simpelweg niet meer kan betalen. De studio in Brussel is fantastisch.”
Dinand en Dennis hebben nog een boodschap aan de NU.nl-lezer. “Prima dat jullie downloaden, 'enjoy it', weet je. Maar koop daarna de cd, ik bedoel, wij en alle andere artiesten kunnen dit doen bij de gratie van jullie, zij die de cd kopen.”
Als de cd de moeite waard is zijn mensen best bereid om te betalen. Maar daarnaast zijn er tig andere manieren voor artiesten om geld te verdienen en is een cd een middel om daarvoor aandacht te krijgen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:13 schreef cheese. het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/muziekni(...)waardelijk-vuur.html
Hij heeft wel gelijk toch !?
Als hij gelijk heeft, dat er in Nederland geen grote professionele studio's meer zijn, dus dat ze er vroeger wel waren. En als die er in België nog wel zijn, dan is de situatie inderdaad best wel zorgelijk aan het worden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als de cd de moeite waard is zijn mensen best bereid om te betalen. Maar daarnaast zijn er tig andere manieren voor artiesten om geld te verdienen en is een cd een middel om daarvoor aandacht te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |