oh echtquote:Op donderdag 26 november 2009 21:30 schreef Brennel het volgende:
Ik geloof dat ik de derde (dus naast The Veronica's en Snow Patrol) weet!
dat vind ik wel heul leuk van het liedquote:Op donderdag 26 november 2009 21:33 schreef -Hans- het volgende:
Ah, het happy hardcore stuk. Geniaal![]()
me2quote:Op donderdag 26 november 2009 21:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat vind ik wel heul leuk van het liedhet eindstukje
Gister vermoedde ik het, en nu denk ik het te weten. Maar ik wil weten of ik het goed heb!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh echtik hoor het echt niet
Doei Eliza!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
oh piep er nu al tussen uit...even Jort kijken
Doei allemaal![]()
Doeii Maricha, fijne week vrij
ik weet wat het is en waar het zit, maar ik hoor hem ook niet!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh echtik hoor het echt niet
thnx!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef muisje-eliza het volgende:
oh piep er nu al tussen uit...even Jort kijken
Doei allemaal![]()
Doeii Maricha, fijne week vrij
Die kwam ik 2 weken geleden al tegen... en diegene staat nog in de top 500 hier op FOK! ook!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef Piles het volgende:
Ik kwam gisteren trouwens de eerste idioot tegen met Kabouter Wesley als ringtone
Dat verbaast me dan weer nietquote:Op donderdag 26 november 2009 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kwam ik 2 weken geleden al tegen... en diegene staat nog in de top 500 hier op FOK! ook!
Zit ie aan 't eind? Of eigenlijk net voor het eind? Achter de andere twee fragmentjes dus?quote:Op donderdag 26 november 2009 21:53 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik weet wat het is en waar het zit, maar ik hoor hem ook niet!
beginquote:Op donderdag 26 november 2009 21:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zit ie aan 't eind? Of eigenlijk net voor het eind? Achter de andere twee fragmentjes dus?
Wereldplaatquote:Op donderdag 26 november 2009 21:57 schreef Sirolf het volgende:
Kubb - Wicked Soul, leuk om weer eens te horen!
Suarez scoort van het weekend pas weer.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:38 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!!!!!!!!
Whehequote:Op donderdag 26 november 2009 22:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Suarez scoort van het weekend pas weer.
Luister zequote:Op donderdag 26 november 2009 22:39 schreef Barney_Stinson het volgende:
Ik ga nu de cd van Julian Plenti beluisteren, ben benieuwd.
Ben druk bezig, eerste nummer klinkt fijnquote:
Een goed begin is het....quote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Ben druk bezig, eerste nummer klinkt fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |