Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
ik zou andere dingen doenquote:
Oplossingen zoekenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:22 schreef cablegunmaster het volgende:
blegh lastige problemen zonder oplossingen zuigen
quote:
* pakt boek erbij Java problemen oplossenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Nee, mezelf kan ik wel vindenquote:
whut?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Valt het iemand op dat het plaatje naast mijn pikachu het niet meer doet? niet het zwarte blokje. maar de link niet verwijst naar een plaatje!!!.
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:28 schreef Ladylike het volgende:
Wow zeg
wij bestellen een nieuw koffie apparaat voor meer dan 1600 euro
wat krijgen we erbij?
*tromgeroffel*
Een riant koffie pakketze geven er nog iets gratis erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
is al een tijdjequote:Op donderdag 26 november 2009 14:29 schreef cablegunmaster het volgende:
Valt het iemand op dat het plaatje naast mijn pikachu het niet meer doet? niet het zwarte blokje. maar de link niet verwijst naar een plaatje!!!.
proficiatquote:
Feliquote:
Ja, das de UI van frutsel..quote:Op donderdag 26 november 2009 14:29 schreef cablegunmaster het volgende:
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, mezelf kan ik wel vinden![]()
Ik wil dat vriendje mij even gaat bellen NU
Nee, bedoelde jou niet, maar toch liefquote:Op donderdag 26 november 2009 14:37 schreef MPG het volgende:
[..].
Ik heb je nummer niet.
Maar volgens mij bedoel je mij ook niet....
Oh hij bedoelt in de OP.. ik snapte CGM nietquote:Op donderdag 26 november 2009 14:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, das de UI van frutsel..![]()
Bekend probleem, staat ergens onderaan op mijn todo-list.
Tja, na verloop van (veel) tijd wen je eraan...quote:Op donderdag 26 november 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh hij bedoelt in de OP.. ik snapte CGM niet
dank jequote:Op donderdag 26 november 2009 14:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
proficiat![]()
* gf geeft een koppie koffie
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Feli
Je cadeau krijg je wel in bed
Een nieuw dekbedovertrekquote:Op donderdag 26 november 2009 14:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Feli
Je cadeau krijg je wel in bed
Het is een adhd gewoonte van mequote:Op donderdag 26 november 2009 14:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Tja, na verloop van (veel) tijd wen je eraan...
het is dat we een paar topic's geleden erover gehad anders had ik het ook niet gewetenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh hij bedoelt in de OP.. ik snapte CGM niet
loop maar weer terugquote:Op donderdag 26 november 2009 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank je![]()
[..]
* wel.o.k rent de trap naar de slaapkamer en gaat in bed liggen
Ik kom zoquote:Op donderdag 26 november 2009 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dank je![]()
[..]
* wel.o.k rent de trap naar de slaapkamer en gaat in bed liggen
nee een nieuwe cockringquote:
zei iemand adhd?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Het is een adhd gewoonte van me.
Goed liedjegoed verkracht =)
We hebben het hier over een VROUW. van Personeelszaken. Die iets onmogelijks wil, en aan IT gaat vertellen waar het dan WEL aan ligt. Opdonderequote:Op donderdag 26 november 2009 14:17 schreef MPG het volgende:
Het is wel een effectief om ineens serieus genomen te worden door die betweters van een supportafdeling.
Hey ik ben van de open relaties enzo, wie zegt dat ik het breng?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
loop maar weer terug![]()
ze is om half 5 pas klaar met werken
en dat verbaast jou omdat?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben het hier over een VROUW. van Personeelszaken. Die iets onmogelijks wil, en aan IT gaat vertellen waar het dan WEL aan ligt. Opdondere
ik moet de eerste pz afdeling nog tegen komen waar ze wel weten wat het bedrijf doetquote:Op donderdag 26 november 2009 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben het hier over een VROUW. van Personeelszaken. Die iets onmogelijks wil, en aan IT gaat vertellen waar het dan WEL aan ligt. Opdondere
jullie hebben een slaapkamer op je werkquote:Op donderdag 26 november 2009 14:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey ik ben van de open relaties enzo, wie zegt dat ik het breng?
Kut, nou verraad ik meteen mn nieuwe jobquote:Op donderdag 26 november 2009 14:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie hebben een slaapkamer op je werk
*proestquote:Op donderdag 26 november 2009 14:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kut, nou verraad ik meteen mn nieuwe job
* doet gordijnen voor raam gauw dicht voordat ze herkend wordt
Ik sta dan ook op de wallen nuquote:Op donderdag 26 november 2009 14:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
*proest
je kan hier niet naar buiten kijken weet je nog![]()
Geldverdienenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik sta dan ook op de wallen nu
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik sta dan ook op de wallen nu
beetje bijverdienen..quote:
over 10 minuten lig ikquote:
Ja ik zat de vorige keer ook al op de wallenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
beetje bijverdienen..
maar jij komt me enorm bekend voor
pic's or it didn't happenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
over 10 minuten lig ik
* laat klant binnen
Het verbaast mij allerminst. Dat ze niet wil luisteren als ik zeg dat het niet kan, verbaast me ook niet. Maar dat ik daar dan vervolgens de schuld van krijg, daar word ik dan wel een beetje pissig van. Raar he?quote:
whahahaquote:Op donderdag 26 november 2009 15:02 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo iedereen
kusje?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het verbaast mij allerminst. Dat ze niet wil luisteren als ik zeg dat het niet kan, verbaast me ook niet. Maar dat ik daar dan vervolgens de schuld van krijg, daar word ik dan wel een beetje pissig van. Raar he?
hey schatquote:Op donderdag 26 november 2009 15:02 schreef john-frusciante het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo iedereen
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
het gaat niet mis bij het gegeven 'vrouw' maar wel bij het gegeven 'personeelszaken'.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee, dat herken ikquote:Op donderdag 26 november 2009 15:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
het gaat niet mis bij het gegeven 'vrouw' maar wel bij het gegeven 'personeelszaken'.
Bij hoge uitzondering mensen die sowieso beter bij het grof vuil kunnen. Ze zouden er officieel ter ondersteuning van jou moeten zijn, maar uiteindelijk werken ze meer tegen dan mee. Denken te weten wat de mensen wel of niet kunnen c.q. kunnen ontwikkelen enz.
Verdommequote:Op donderdag 26 november 2009 15:15 schreef cablegunmaster het volgende:
RIP Mininova
Weer 1 torrent site minder. nou half dan. maar Brein mag van mij dood , maar dat is een algemeen gegeven
een systeem om data uit te wisselen, het beestje heeft vele naampjesquote:Op donderdag 26 november 2009 15:19 schreef Ladylike het volgende:
NZB is dat ook torrent?
ik weet niet wat torrent is
quote:
omdat:quote:Op donderdag 26 november 2009 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik moet de eerste pz afdeling nog tegen komen waar ze wel weten wat het bedrijf doet
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
het gaat niet mis bij het gegeven 'vrouw' maar wel bij het gegeven 'personeelszaken'.
Bij hoge uitzondering mensen die sowieso beter bij het grof vuil kunnen. Ze zouden er officieel ter ondersteuning van jou moeten zijn, maar uiteindelijk werken ze meer tegen dan mee. Denken te weten wat de mensen wel of niet kunnen c.q. kunnen ontwikkelen enz.Terwijl ze de mensen max 1 x per jaar zien en niet eens spreken
ja hier spreekt frustratie
voor 1600 euro zat er geen koffie dame bij?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
dir koopt het koffieapparaat niet voor die prijs.
Hij werd boos dat ie te weinig korting heeft gekregen (geen eigenlijk) en noemde het koffiepakket dan ook onzin
ja er moet toch op z'n minst melk en suiker bijquote:Op donderdag 26 november 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
Hij werd boos dat ie te weinig korting heeft gekregen (geen eigenlijk) en noemde het koffiepakket dan ook onzin
heeft hij wel gelijk inquote:Op donderdag 26 november 2009 15:30 schreef Ladylike het volgende:
daar heeft ie er toch al 2 van?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
voor 1600 euro zat er geen koffie dame bij?
Whehehe JAquote:Op donderdag 26 november 2009 15:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja er moet toch op z'n minst melk en suiker bij
op de wc werken of een chemisch toilet kopen en daarop gaan zitten i.p.v een stoel.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:42 schreef Pien85 het volgende:
Ik moet de hele dag al naar de wcIk blijf lopen, word er dood moe van
Whehequote:Op donderdag 26 november 2009 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op de wc werken of een chemisch toilet kopen en daarop gaan zitten i.p.v een stoel.
of een plaszakquote:Op donderdag 26 november 2009 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
op de wc werken of een chemisch toilet kopen en daarop gaan zitten i.p.v een stoel.
Oh dus hij gaat bepalen wat jij als lunch nuttigt?quote:Op donderdag 26 november 2009 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
We mogen van Manager Facilitair geen rauwe uitjes meer bestellen bij de Snack Attack, want dan stinkt het zo bij de receptie![]()
Samen even sagerijnen?quote:
Fhaquote:
whutquote:Op donderdag 26 november 2009 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
We mogen van Manager Facilitair geen rauwe uitjes meer bestellen bij de Snack Attack, want dan stinkt het zo bij de receptie![]()
Zelf uien meenemen en ter plekke pellen en snijdenquote:Op donderdag 26 november 2009 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Haay mooierdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Oh ja, needless to say: ZIJ.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:49 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh dus hij gaat bepalen wat jij als lunch nuttigt?
dat zou pas mooi worden
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja, needless to say: ZIJ.
Echt waar.
Bij voorkeur op haar bureau.quote:Op donderdag 26 november 2009 15:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Zelf uien meenemen en ter plekke pellen en snijden.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt waar.
quote:Op donderdag 26 november 2009 15:59 schreef Fha het volgende:
[..]
Haay mooierd![]()
Pff gedoe met school.. what else.gaat lekker zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
oh pardon die laatste PM van jou ligt nu in de prullebakquote:
[..]
Haay mooierd![]()
Pff gedoe met school.. what else.ik begrijp je frustratie volledigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Echt waar.
dus morgen eet je maatjesharing, frikandel speciaal en uiensoep?
kutwijf moet dr bek houden
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
[..]
Haay mooierd![]()
Pff gedoe met school.. what else.GODMILJAARSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Incompetente prutsers daar. En dat meen ik.
*knuf*KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Ohquote:Op donderdag 26 november 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh pardon die laatste PM van jou ligt nu in de prullebak
kut..iets te grondig opgeruimd
[..]
ik begrijp je frustratie volledig
[..]
Oh ja hoor
en weer beantwoordquote:
vergeet niet knoflookbrood met knoflookboter, en daarna lekker veel woorden die met de H beginnen. En af en toe een windje latenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh pardon die laatste PM van jou ligt nu in de prullebak
kut..iets te grondig opgeruimd
[..]
ik begrijp je frustratie volledig
[..]
Oh ja hoor
en dat dusquote:Op donderdag 26 november 2009 16:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
vergeet niet knoflookbrood met knoflookboter, en daarna lekker veel woorden die met de H beginnen. En af en toe een windje laten
[..]
Haay mooierd![]()
Pff gedoe met school.. what else.Nja wat een gedoe, veel suc6 hiermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sometimes i forgot what's up and what's down
Mjah echt heh.. pfffquote:
Gelukkigquote:
Mjah ik hoop dat ik me een beetje in kan houden tegen de tijd dat het gesprek eindelijk plaats gaat vinden, want anders word het zo dat zij mogen zitten en mogen luisteren en toekijken hoe ik compleet uit mn dak gaquote:Op donderdag 26 november 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
GODMILJAAR.
Incompetente prutsers daar. En dat meen ik.
*knuf*
Dat klinkt erg negatiefquote:Op donderdag 26 november 2009 16:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat dus
Jaaah JF weet wel hoe hij moet stinken
en terecht. wat een kloothommelquote:Op donderdag 26 november 2009 16:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik hoop dat ik me een beetje in kan houden tegen de tijd dat het gesprek eindelijk plaats gaat vinden, want anders word het zo dat zij mogen zitten en mogen luisteren en toekijken hoe ik compleet uit mn dak ga![]()
is het ookquote:Op donderdag 26 november 2009 16:08 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dat klinkt erg negatief
met knofloosaus?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had me eerder al voorgenomen om de satérol in te wisselen voor een shoarmarol
vrijdag is bij goed katholieken visdag.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had me eerder al voorgenomen om de satérol in te wisselen voor een shoarmarol
Of kebab.. als er maar veel knoflook op zitquote:Op donderdag 26 november 2009 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Zie je, mijn maatjes ideequote:Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vrijdag is bij goed katholieken visdag.
haring met uitjes
ik had m aangepastquote:Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is het ook
Nou vergeet je debbie die altijd tegen je aan stond te kwijlen omdat je zo lekker rook
dus als je echt stonk zei ik het wel hoor
You know ai luf joe beeb
Misschien wel terecht, maar niet de bedoeling. Als ik uit mijn dak ga, ga ik namelijk echt uit mijn dak. Dat is niet de bedoelingquote:Op donderdag 26 november 2009 16:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en terecht. wat een kloothommel
Oh ja, Gastonquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vrijdag is bij goed katholieken visdag.
haring met uitjes
jij bent hier toch al weken mee bezig, dan word het eens tijd om uit je dak te gaan. Een ander had miss de kop van de romp afgeschroefdquote:Op donderdag 26 november 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien wel terecht, maar niet de bedoeling. Als ik uit mijn dak ga, ga ik namelijk echt uit mijn dak. Dat is niet de bedoeling
ja hij was altijd aanvaller en ik de keeper aan de andere kantquote:Op donderdag 26 november 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, Gaston
daar kan fles wat van leren ja.. die gozer stonk ALTIJD naar knoflook
oh wee voor degene die voor hem stond met tafelvoetbal
mensen blijven soms te lang rustig en anderen zijn weer te opvliegendquote:Op donderdag 26 november 2009 16:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jij bent hier toch al weken mee bezig, dan word het eens tijd om uit je dak te gaan. Een ander had miss de kop van de romp afgeschroefd
dan krijg je dit:quote:Op donderdag 26 november 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien wel terecht, maar niet de bedoeling. Als ik uit mijn dak ga, ga ik namelijk echt uit mijn dak. Dat is niet de bedoeling
Vroegahquote:Op donderdag 26 november 2009 16:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja hij was altijd aanvaller en ik de keeper aan de andere kant
dan kreeg die eikel toch een ram voor zn bakkes, dat wil je niet wetenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan krijg je dit:
ziet u meneer de mentor, zo doet ze nu altijd en daarom heb ik zo weinig gedaan, ik durfde niet en dat is haar schuld.
Als ik boos ben gaat mijn vuist niet richting een tafelquote:Op donderdag 26 november 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
mensen blijven soms te lang rustig en anderen zijn weer te opvliegend
maar idd, een keer met de vuist op tafel slaan kan geen kwaad
en dan herhaald hij zijn zinnetjequote:Op donderdag 26 november 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan kreeg die eikel toch een ram voor zn bakkes, dat wil je niet weten
heeft ie voor 1 keer in zn leven gelijk gehadquote:Op donderdag 26 november 2009 16:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan herhaald hij zijn zinnetje
voor het gesprek gewoon zeggen bek houwe kneus of ik ram je in elkaarquote:Op donderdag 26 november 2009 16:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan krijg je dit:
ziet u meneer de mentor, zo doet ze nu altijd en daarom heb ik zo weinig gedaan, ik durfde niet en dat is haar schuld.
geen koude voeten komende winterquote:Op donderdag 26 november 2009 16:22 schreef Fha het volgende:
Maar ik heb wel nieuwe sokken gekocht vandaag
en na 14 jaar nog geen tiet te zienquote:Op donderdag 26 november 2009 16:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
voor het gesprek gewoon zeggen bek houwe kneus of ik ram je in elkaar
edit: ik probeerde altijd zo lang mogelijk met een meid op te trekken, dat was gewoon om tieten te zien
steunkousen?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:22 schreef Fha het volgende:
Maar ik heb wel nieuwe sokken gekocht vandaag
Ik word pas 21 in december hoorquote:
hey ik heb er genog gezien, helaas zaten die allemaal in een doosje achter glasquote:Op donderdag 26 november 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en na 14 jaar nog geen tiet te zien
[..]
steunkousen?
Dus, boven de 21 moet je steunkousen?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik word pas 21 in december hoor![]()
KniekousenLekker warm voor de winter inderdaad
fha heeft nieuwe steunkousenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:27 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb t koud verdomme, en de verwarming staat op 21
Weet ik niet? Blijkbaar moet dat op LL's leeftijd wel alquote:Op donderdag 26 november 2009 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus, boven de 21 moet je steunkousen?
Godver, dan ben ik al 3 jaar te laat...
Meer kleren aan trekkenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:27 schreef Pien85 het volgende:
ik heb een klein meisje op schootquote:Op donderdag 26 november 2009 16:27 schreef Pien85 het volgende:
Zal ik of is het te flauw?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:29 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb een klein meisje op schoot
echt hequote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet ik niet? Blijkbaar moet dat op LL's leeftijd wel al![]()
GMTAquote:
Oow, dan heb ik nog even...quote:Op donderdag 26 november 2009 16:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Weet ik niet? Blijkbaar moet dat op LL's leeftijd wel al![]()
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:29 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij? als ik vragen mag?
doe maarquote:
Je kunt de krassen wel mooi verstoppen onder alle rimpelsquote:Op donderdag 26 november 2009 16:30 schreef Ladylike het volgende:
nou ga ik krassen... maar eigenlijk is dat overbodig, aangezien ik al zo oud ben dat ik toch snel sterf
GMTAquote:
whehehequote:Op donderdag 26 november 2009 16:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Je kunt de krassen wel mooi verstoppen onder alle rimpels
OK magic word PLEASEquote:Op donderdag 26 november 2009 16:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat vraag je niet aan een dame.
Goed bezigquote:Op donderdag 26 november 2009 16:33 schreef BrandX het volgende:
Verhaal over smerig fruit bij winkels en dan toch een killer slag maken bij groenteboer.
Die groenteboer heeft getrainde vliegjesquote:Op donderdag 26 november 2009 16:33 schreef BrandX het volgende:
Oh, en het mooiste, de C1000 hier heeft altijd slechte groente en fruit. Nou vind ik wat beursig fruit of een vlekje hier en daar (afhankelijk van het fruit natuurlijk) geen probs, maar zodra er nogal wat schimmel tussen zit en de fruitvliegjes je bij de ingang al tegemoet komen... nee dank u.
Er zit naast de C1000 een luxe groenteboer. Nou is mijn ervaring dat die altijd heel erg duur zijn tegenwoordig, en het fruit c.q. groente bij de AH doet het ook erg goed.
Maar goed, die AH zit een aardig eindje lopen hiervandaan en ik wilde fruit, dus toch maar die groenteboer in.
Heb ik het volgende gehaald:
20 rijpe mandarijnen
3 rijpe bananen
pond rijpe pruimen
10 rijpe kiwi's
En dat voor maar ¤ 6,25
*rijp = eetklaar bij mij.
* wel.o.k zwichtquote:
"Bejaard" is kortere omschrijvingquote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k zwicht
ouder dan Ll en jonger dan GF
op een paar maanden na even oud als fles
hey niet iedereen boven de dertig is afgeschrevenquote:
jij bent ook een snotneus voor mijquote:Op donderdag 26 november 2009 16:35 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k zwicht
ouder dan Ll en jonger dan GF
op een paar maanden na even oud als fles
Dat zei ik ook nietquote:Op donderdag 26 november 2009 16:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hey niet iedereen boven de dertig is afgeschreven
En bedankt. Nou heb ik dus een mental image van bejaardenseks bij GFquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:39 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jij bent ook een snotneus voor mij
Ah dude!!! Waarom geef je hem nou door?!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:41 schreef MPG het volgende:
En bedankt. Nou heb ik dus een mental image van bejaardenseks bij GF![]()
![]()
.
sinterklaas kadeautjequote:Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah dude!!! Waarom geef je hem nou door?!![]()
Zodat wij ons gelukkig kunnen prijzen met onze goddelijke, jonge, strakke lijvenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ah dude!!! Waarom geef je hem nou door?!![]()
Over na gedachtquote:Op donderdag 26 november 2009 16:44 schreef MPG het volgende:
Zodat wij ons gelukkig kunnen prijzen met onze goddelijke, jonge, strakke lijven.
quote:
das war ein malquote:Op donderdag 26 november 2009 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Zodat wij ons gelukkig kunnen prijzen met onze goddelijke, jonge, strakke lijven.
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:44 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ff serieus, ik ben 33 en jij 37?
* wel.o.k voelt zich ook aangesprokenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:44 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
vandaag eet ik roerbak groente met een bal gehakt.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
Magnetron aan het werk zettenhonguuuur!!!
Eet nou weer iedereen kip of ben ik vandaag de enige?
Ook even oud als een van mijn broersquote:
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 16:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Ook even oud als een van mijn broersWat gezellig!
Bij mij zijn ze ook allemaal half hoorquote:
Met een verschil, jij kent ze, ik ken dr maar 1 van de 3quote:Op donderdag 26 november 2009 16:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze ook allemaal half hoor
ja zelfs de wijnen zijn van een goed jaarquote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
wij zijn van een goed jaar
Zegt wie?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met een verschil, jij kent ze, ik ken dr maar 1 van de 3
Oh dat scheeltquote:
We hebben dezelfde vader denk ikquote:Op donderdag 26 november 2009 17:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh dat scheeltIk zou zelfs nog meer broers en zussen kunnen hebben
Mijn vader kennende zou ik van de halve wereld familie kunnen zijn
Nee, Yvonne!quote:
Dat wil ik ook, maar dan moet ik zo ongeveer in de deuropening van de huiskamer gaan staan... En we hebben vloerverwarmingquote:Op donderdag 26 november 2009 17:20 schreef Fha het volgende:
Wehehe. Ik gebruik dat grote kastje van de laptop oplaadsnoerdinges om mijn voeten warm te houden
Ach je moet wat over hebben voor warme voetenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:21 schreef Pien85 het volgende:
Dat wil ik ook, maar dan moet ik zo ongeveer in de deuropening van de huiskamer gaan staan... En we hebben vloerverwarmingEn nog heb ik koude voeten
quote:
ik ookquote:Op donderdag 26 november 2009 16:48 schreef Fha het volgende:
Magnetron aan het werk zettenhonguuuur!!!
Eet nou weer iedereen kip of ben ik vandaag de enige?
quote:
quote:
Vloerverwarming zou moeten werken... Maar dat doet 't nietquote:Op donderdag 26 november 2009 17:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ach je moet wat over hebben voor warme voeten
Kom je hier heenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:24 schreef Pien85 het volgende:
Vloerverwarming zou moeten werken... Maar dat doet 't niet
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
was ik bijna vergeten dat ik nog naar de boekhouder moest om heel belangrijke papieren te tekenen![]()
maar gelukkig nog net op tijd achter gekomen![]()
goedemiddag al die nog hier zijn
quote:Op donderdag 26 november 2009 17:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nou ik heb Yvonne gefeliciteerd.
* gf schud Fha doormekaar wakker blijvenquote:
het is dat jij het hier inzetquote:
marcquote:
ik vind het meer iets voor GCquote:Op donderdag 26 november 2009 17:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is dat jij het hier inzet![]()
ik kom eigenlijk nooit in ONZ
daar ben ik het mee eensquote:
doe dat maarquote:
martquote:
Daar had je over na moeten denken voor je er zonder condoom/pil/etc op kroopquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 26 november 2009 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar had je over na moeten denken voor je er zonder condoom/pil/etc op kroop.
FFdingesquote:
Fhaquote:
Idem.quote:
Mja. Faal dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 18:55 schreef Fha het volgende:
[..]
InderdaadMaarja, hij heeft een hekel aan Bio heh..
oe dat ziet er goed uitquote:Op donderdag 26 november 2009 18:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Voor onze honger naar koffie
Kost normaal ook een fortuin, maar dankzij FOK! was ik nu iets minder fortuin kwijtquote:
Toch zonde van je geld, aangezien koffiequote:Op donderdag 26 november 2009 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kost normaal ook een fortuin, maar dankzij FOK! was ik nu iets minder fortuin kwijt
geloof ik graag.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Kost normaal ook een fortuin, maar dankzij FOK! was ik nu iets minder fortuin kwijt
hij is 14quote:Op donderdag 26 november 2009 18:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar had je over na moeten denken voor je er zonder condoom/pil/etc op kroop.
Dus?quote:
Maar nu wel fantastisch lekkere koffiequote:
Sterf.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Toch zonde van je geld, aangezien koffie
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Toch zonde van je geld, aangezien koffie
Voorlopig nog nietquote:
Voor thee zijn tenminste niet van die achterlijke apparaten nodigquote:
lego?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha kuttenkopjes![]()
Raad eens wat ik gekocht heb?
Have a break, have a kitkatquote:Op donderdag 26 november 2009 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
Zooo, spammetjes, waar zijn jullie nou helemaal mee bezig
quote:
Ik ben goed!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Plus een hoop sorteerbakjes bij Blokker en Xenos. En nou stop ik weer even met geld uitgeven aan Lego
Vetquote:Op donderdag 26 november 2009 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ha kuttenkopjes![]()
Raad eens wat ik gekocht heb?
Je mag er 16 jaar over doen hem in elkaar te krijgen, is dat genoeg denk je?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Plus een hoop sorteerbakjes bij Blokker en Xenos. En nou stop ik weer even met geld uitgeven aan Lego
Geen idee, ik ben motorisch niet zo sterkquote:Op donderdag 26 november 2009 19:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mag er 16 jaar over doen hem in elkaar te krijgen, is dat genoeg denk je?
die is wel uitermate knuffelbaarquote:
Heb je hem besteld ja?quote:
nee die hebt ik alquote:
ga je me slaan als ik het nog niet gedaan heb?quote:
nicequote:nee die hebt ik al![]()
![]()
Nieuwe sokken en vier kilo brokjes voor Bolle![]()
ook leuk
Dan ga ik wel op jou liggenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet op Mart liggen
Dat wil ik ook nietquote:
heb hier in zaak zo'n hele grote staan waar je de bonen vers maalt en dan pas koffie mee zetquote:Op donderdag 26 november 2009 19:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar nu wel fantastisch lekkere koffie![]()
Ben jij een kloon van aarti?quote:
Waarom niet? Mart heeft denk ik geen bezwaar hoor.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet op Mart liggen
En hoe weet jij dat nou weerquote:
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:27 schreef Muck het volgende:
[..]
ga je me slaan als ik het nog niet gedaan heb?
[..]
nice
Maar andersom lig ik wel zachtquote:Op donderdag 26 november 2009 19:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nietJij bent veel te groot om op mij te liggen!
Ik ben niet zo enorm groot als Martquote:Op donderdag 26 november 2009 19:28 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat wil ik ook nietJij bent veel te groot om op mij te liggen!
Ik heb wel bezwaarquote:Op donderdag 26 november 2009 19:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Waarom niet? Mart heeft denk ik geen bezwaar hoor.
Mag Han dr ook bij liggen?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar andersom lig ik wel zacht![]()
.
Maar dan maar naast elkaar liggen als compromis?.
Dan mag jij er ook wel bij liggenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben niet zo enorm groot als Mart.
Dan ehm.... ga ik gewoon heel hard wegrennenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als dat bezwaar nou door de beroepscommissie wordt afgewezen?.
met spammenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:16 schreef marcb1974 het volgende:
Zooo, spammetjes, waar zijn jullie nou helemaal mee bezig
muckquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
En als dat bezwaar nou door de beroepscommissie wordt afgewezen?.
doe wel sportschoenen aanquote:Op donderdag 26 november 2009 19:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan ehm.... ga ik gewoon heel hard wegrennen
Will do! Dank voor de tipquote:Op donderdag 26 november 2009 19:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
scherp +1
[..]
doe wel sportschoenen aan
wokquote:
Volgens mij rent ze sowieso wel harder dan ikquote:Op donderdag 26 november 2009 19:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
scherp +1
[..]
doe wel sportschoenen aan
Dat betwijfel ik...quote:Op donderdag 26 november 2009 19:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij rent ze sowieso wel harder dan ik.
En slechtere enkels... Er is een reden dat ik gestopt ben met voetballenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt wel een betere aerodynamica hoor.
Maar als je het langer dan 3 minuten volhoudt, neem je wel een voorsprong, want dan heb ik mijn astma-adempauze nodig.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En slechtere enkels... Er is een reden dat ik gestopt ben met voetballen
Na een seconde of 4 klapt mn enkel dubbel en kan ik niet meer verderquote:Op donderdag 26 november 2009 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar als je het langer dan 3 minuten volhoudt, neem je wel een voorsprong, want dan heb ik mijn astma-adempauze nodig.
Je moet je trein halen maar weet nu al dat je te laat van huis weg zal gaan?quote:Op donderdag 26 november 2009 19:43 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet ook nog rennen deze week
maar niet omdat er iemand op me wil liggen
Dan mag je wel op mijn schouders, rennen we gewoon samen!quote:Op donderdag 26 november 2009 19:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Na een seconde of 4 klapt mn enkel dubbel en kan ik niet meer verder
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je moet je trein halen maar weet nu al dat je te laat van huis weg zal gaan?
Dat is niet.o.k..
[..]
Dan mag je wel op mijn schouders, rennen we gewoon samen!
[..]
Je moet je trein halen maar weet nu al dat je te laat van huis weg zal gaan?
Dat is niet.o.k..
Ik krijg het liever op en andere manier warmquote:Op donderdag 26 november 2009 19:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niks mis mee, met die kou buiten
als ik ren heb ik het na 10 minuten niet meer koud.quote:
your welcomequote:
Zo koud is het helemaal nietquote:Op donderdag 26 november 2009 19:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Niks mis mee, met die kou buiten
Ik ookquote:Op donderdag 26 november 2009 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik krijg het liever op en andere manier warm![]()
...
WEL!quote:
jezelf in de brandt stekenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik krijg het liever op en andere manier warm![]()
...
Nee. Dat is namelijk niet.o.k.quote:
Dat zeg ikquote:Op donderdag 26 november 2009 19:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is nu lekker buiten!
Op de wind en regen na dan.
Jaaa lekkerquote:Op donderdag 26 november 2009 19:53 schreef DaMart het volgende:
Zullen we samen buiten gaan wandelen?
dat wordt dan met z'n drieën, je hebt pien nog op je nekquote:Op donderdag 26 november 2009 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we samen buiten gaan wandelen?
Daar kan ik wel voor zorgen hoorquote:Op donderdag 26 november 2009 19:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaa lekker![]()
![]()
Mij door bladeren rollen
voor LL zou ik ook niet wegrennenquote:Op donderdag 26 november 2009 19:43 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet ook nog rennen deze week
maar niet omdat er iemand op me wil liggen
Nog gezelligerquote:Op donderdag 26 november 2009 19:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat wordt dan met z'n drieën, je hebt pien nog op je nek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |