Of kebab.. als er maar veel knoflook op zitquote:Op donderdag 26 november 2009 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had me eerder al voorgenomen om de satérol in te wisselen voor een shoarmarol
Zie je, mijn maatjes ideequote:Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vrijdag is bij goed katholieken visdag.
haring met uitjes
ik had m aangepastquote:Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
is het ook
Nou vergeet je debbie die altijd tegen je aan stond te kwijlen omdat je zo lekker rook
dus als je echt stonk zei ik het wel hoor
You know ai luf joe beeb
Misschien wel terecht, maar niet de bedoeling. Als ik uit mijn dak ga, ga ik namelijk echt uit mijn dak. Dat is niet de bedoelingquote:Op donderdag 26 november 2009 16:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en terecht. wat een kloothommel
Oh ja, Gastonquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
vrijdag is bij goed katholieken visdag.
haring met uitjes
jij bent hier toch al weken mee bezig, dan word het eens tijd om uit je dak te gaan. Een ander had miss de kop van de romp afgeschroefdquote:Op donderdag 26 november 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien wel terecht, maar niet de bedoeling. Als ik uit mijn dak ga, ga ik namelijk echt uit mijn dak. Dat is niet de bedoeling
ja hij was altijd aanvaller en ik de keeper aan de andere kantquote:Op donderdag 26 november 2009 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ja, Gaston
daar kan fles wat van leren ja.. die gozer stonk ALTIJD naar knoflook
oh wee voor degene die voor hem stond met tafelvoetbal
mensen blijven soms te lang rustig en anderen zijn weer te opvliegendquote:Op donderdag 26 november 2009 16:14 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
jij bent hier toch al weken mee bezig, dan word het eens tijd om uit je dak te gaan. Een ander had miss de kop van de romp afgeschroefd
dan krijg je dit:quote:Op donderdag 26 november 2009 16:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien wel terecht, maar niet de bedoeling. Als ik uit mijn dak ga, ga ik namelijk echt uit mijn dak. Dat is niet de bedoeling
Vroegahquote:Op donderdag 26 november 2009 16:15 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja hij was altijd aanvaller en ik de keeper aan de andere kant
dan kreeg die eikel toch een ram voor zn bakkes, dat wil je niet wetenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan krijg je dit:
ziet u meneer de mentor, zo doet ze nu altijd en daarom heb ik zo weinig gedaan, ik durfde niet en dat is haar schuld.
Als ik boos ben gaat mijn vuist niet richting een tafelquote:Op donderdag 26 november 2009 16:15 schreef Ladylike het volgende:
mensen blijven soms te lang rustig en anderen zijn weer te opvliegend
maar idd, een keer met de vuist op tafel slaan kan geen kwaad
en dan herhaald hij zijn zinnetjequote:Op donderdag 26 november 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan kreeg die eikel toch een ram voor zn bakkes, dat wil je niet weten
heeft ie voor 1 keer in zn leven gelijk gehadquote:Op donderdag 26 november 2009 16:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en dan herhaald hij zijn zinnetje
voor het gesprek gewoon zeggen bek houwe kneus of ik ram je in elkaarquote:Op donderdag 26 november 2009 16:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan krijg je dit:
ziet u meneer de mentor, zo doet ze nu altijd en daarom heb ik zo weinig gedaan, ik durfde niet en dat is haar schuld.
geen koude voeten komende winterquote:Op donderdag 26 november 2009 16:22 schreef Fha het volgende:
Maar ik heb wel nieuwe sokken gekocht vandaag
en na 14 jaar nog geen tiet te zienquote:Op donderdag 26 november 2009 16:18 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
voor het gesprek gewoon zeggen bek houwe kneus of ik ram je in elkaar
edit: ik probeerde altijd zo lang mogelijk met een meid op te trekken, dat was gewoon om tieten te zien
steunkousen?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:22 schreef Fha het volgende:
Maar ik heb wel nieuwe sokken gekocht vandaag
Ik word pas 21 in december hoorquote:
hey ik heb er genog gezien, helaas zaten die allemaal in een doosje achter glasquote:Op donderdag 26 november 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en na 14 jaar nog geen tiet te zien
[..]
steunkousen?
Dus, boven de 21 moet je steunkousen?quote:Op donderdag 26 november 2009 16:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik word pas 21 in december hoor![]()
KniekousenLekker warm voor de winter inderdaad
fha heeft nieuwe steunkousenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:27 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb t koud verdomme, en de verwarming staat op 21
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |