Als in jij bent een rijpe vrouw?quote:
Mijn meloenen zijn rijp!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als in jij bent een rijpe vrouw?
Die hebben toch ook helemaal geen nut hier...quote:
Oh lekkerquote:
Zo erg zijn de meesten toch niet?quote:
ze gaan in mijn hoofd zitten en maken me in de warquote:
Wat is er Djayzz?quote:
je maakt jezelf in de warquote:Op woensdag 25 november 2009 20:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
ze gaan in mijn hoofd zitten en maken me in de war![]()
Hmm, ze geven andere signalen af dan jij oppikt enzo?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
ze gaan in mijn hoofd zitten en maken me in de war![]()
He dat klinkt bekendquote:Op woensdag 25 november 2009 20:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hmm, ze geven andere signalen af dan jij oppikt enzo?
quote:
onder andere, of ze geven geen signalen af en hoort niks van ze...quote:Op woensdag 25 november 2009 20:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hmm, ze geven andere signalen af dan jij oppikt enzo?
Bewijs het tegendeel maar eensquote:Op woensdag 25 november 2009 20:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zo erg zijn de meesten toch niet?
G'evening all
Gewoon negeren die signalen, dan kan er ook niks mis gaanquote:
Nou ja, dat laatste heeft er dan mee te maken dat jij andere verwachtingen hebt dan zij hebben..quote:Op woensdag 25 november 2009 20:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
onder andere, of ze geven geen signalen af en hoort niks van ze...
dat blijktquote:Op woensdag 25 november 2009 20:06 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste heeft er dan mee te maken dat jij andere verwachtingen hebt dan zij hebben..
It's all part of the gamequote:Op woensdag 25 november 2009 20:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
onder andere, of ze geven geen signalen af en hoort niks van ze...
Mja, ik ben bang dat ik ook een held ben in het geven van dubbele signalen. Mannen kunnen er overigens ook wat van hoorquote:
Schaam jequote:Op woensdag 25 november 2009 20:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mja, ik ben bang dat ik ook een held ben in het geven van dubbele signalen. Mannen kunnen er overigens ook wat van hoor
zijn dat wel mannen dan ?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mja, ik ben bang dat ik ook een held ben in het geven van dubbele signalen. Mannen kunnen er overigens ook wat van hoor
Euh neequote:
Uiterlijke kenmerken zijn mannelijk, ik gooi er niet elke keer een DNA-test tegenaanquote:
Je begon aardig, maar daarna....quote:Op woensdag 25 november 2009 20:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
just trying to be honestquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gewoon negeren die signalen, dan kan er ook niks mis gaan![]()
(o wacht... das wat ik doe, geen goed advies
)
Hey, hoest met automeisje?quote:
goede avondquote:
je doet iig een pogingquote:Op woensdag 25 november 2009 20:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Euh neeIk kan met een hand op mn hart zeggen dat er iig sprake is van lerend vermogen. Ik weet alleen niet in welke tempo ik leer
Jep!quote:
Eindelijk weer dezelfde tijdzone.quote:
Ja... Wel goed denk ik. Ik weet het niet, hahaquote:
Dat is op zich al een leuk begin toch?quote:
Twijfels? Liefde? Herfstdipje?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... Wel goed denk ik. Ik weet het niet, haha
Ehm... ik ga voor het herfstdipjequote:Op woensdag 25 november 2009 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Twijfels? Liefde? Herfstdipje?
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... ik ga voor het herfstdipje
Ja hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eindelijk weer dezelfde tijdzone.![]()
Alles lekker met Tijn?
Moequote:Op woensdag 25 november 2009 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep!![]()
Wat een kou...
Even de ervaringen van Colombia verwerken... En mijn Facebook volgooien met foto's.![]()
Hoest met u?
Ja, maar daar kan ik mij ziek aan eten en dat wil ik nietquote:
Hahaquote:
Kan het me voorstellen. Wat een kloteweer.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... ik ga voor het herfstdipje
Haha, ja inderdaad. Maar goed; daar wennen we wel aanquote:Op woensdag 25 november 2009 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. Wat een kloteweer.
Je had ook het weer van Colombia moeten meenemenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. Wat een kloteweer.
Niemand om je warm te houden gevonden?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ja inderdaad. Maar goed; daar wennen we wel aan
positief bekijkenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat is op zich al een leuk begin toch?
Bogota was niet al te warm (15 graden ofzo), maar inderdaad... Heb een hoop meegenomen, maar het weer moet nog ff komen...quote:Op woensdag 25 november 2009 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had ook het weer van Colombia moeten meenemen
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niemand om je warm te houden gevonden?![]()
Knuffelmeisje kwam mij ophalen van Schiphol.
Ik zie het wel verschijnenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bogota was niet al te warm (15 graden ofzo), maar inderdaad... Heb een hoop meegenomen, maar het weer moet nog ff komen...
Nee & ik weet ook niet of ik dat wil, hahaquote:Op woensdag 25 november 2009 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niemand om je warm te houden gevonden?![]()
Knuffelmeisje kwam mij ophalen van Schiphol.
quote:
Jij hebt het goed voor elkaarquote:Op woensdag 25 november 2009 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Het was inderdaad ongelooflijk. Shakira II die me wegbracht en knuffelmeisje die me op kwam halen. Wow.
Mijn verovering van zaterdagavond:quote:
das niet shakira IIquote:Op woensdag 25 november 2009 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn verovering van zaterdagavond:
[ afbeelding ]
Klopt.quote:
Hehe, ik doe ook soms alleen frontshots..quote:, ik mis een foto van de achterkant
Hey,quote:Op woensdag 25 november 2009 20:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Doe je goed Mata!!
Mijn 2 beste vrienden heb ik ook kunnen overhalen om naar Qountdown te gaan
We gaan nu met z'n 8en
Gaat echt de beste oud en nieuw ooit worden
ik was toevallig in de stad aan het kijken voor die lenzenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey,
gaaf man! Doen we zeker ff een biertje/Red Bulletje die avond.![]()
ja, wordt zeker vet! Heb partylenzen besteld en knuffelmeisje gaat in latexlook. Wordt echt de beste oud en nieuw in Nederland! Dus toch ff buitenland voor mij.
en hoe ga je nu verder met knuffelmeisje?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt.![]()
[..]
Hehe, ik doe ook soms alleen frontshots..
q-lens.com geloof ik. Fokking duur, maar het is het waard!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ik was toevallig in de stad aan het kijken voor die lenzen
Bij welke site heb jij ze besteld?
Gaaf! Mooi wintercadeau voor de lange avonden... GTA IV erbij?quote:Oja, heb vandaag een PS3 gekocht
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:04 schreef El_Matador het volgende:
Speciaal voor mrbox dan nog 1tje:
[ afbeelding ]
Ik was al bij wat opticiens geweest en die zeiden allemaal dat je beter duurdere kon kopen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
q-lens.com geloof ik. Fokking duur, maar het is het waard!
[..]
Gaaf! Mooi wintercadeau voor de lange avonden... GTA IV erbij?
Ik heb op sterkte nodig, dus heb die op die website gekocht. Je kan ze een jaar bewaren, dus ook goed voor andere feesten en LowLands enzo. Beter dan een zonnebril op tijdens een feest (heb sowieso al grote ogen en dan helemaaal...).quote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik was al bij wat opticiens geweest en die zeiden allemaal dat je beter duurdere kon kopen.
Hebben ze ook wel gelijk mee hoor, met je ogen moet je heel voorzichtig zijn![]()
Gaaf. Lekker knallen dus. Ja, dure maandjes he? En je hebt een vriendinnetje dat ook geld kost he?quote:Heb Call of Duty: Modern Warfare 2 erbij gekocht
Haal volgende maand nog wel wat games, nu ff rustig aan doen met het geld
Nja ik gebruik niks, dus voor mij is het niet echt nodig.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb op sterkte nodig, dus heb die op die website gekocht. Je kan ze een jaar bewaren, dus ook goed voor andere feesten en LowLands enzo. Beter dan een zonnebril op tijdens een feest (heb sowieso al grote ogen en dan helemaaal...).
Als je geen lenservaring hebt, zou ik gewoon eerst een proefsetje lenzen nemen met minimale sterkte, gewoon om te wennen. Voor knuffelmeisje heb ik ook een setje zonder sterkte gekocht als verrassing. Wel zo cool om samen zo te gaan.
Heb deze lenzen besteld:
http://www.q-lens.com/contactlenzen/banshee-lens-p-340.html
[..]
Gaaf. Lekker knallen dus. Ja, dure maandjes he? En je hebt een vriendinnetje dat ook geld kost he?
player!quote:Op woensdag 25 november 2009 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Het was inderdaad ongelooflijk. Shakira II die me wegbracht en knuffelmeisje die me op kwam halen. Wow.
Damnquote:Op woensdag 25 november 2009 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn verovering van zaterdagavond:
[ afbeelding ]
Levensgenieter!quote:
Geniet je wel met maten?quote:
Denk dat'ie liever alleen is met zo'n meisje, dan dat z'n maten erbij zijnquote:
quote:
Die rechterquote:Op woensdag 25 november 2009 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links was nog vrij, Tijn. Wel een beetje rijp.
Ook.quote:
Civilian snapt het.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef Civilian het volgende:
[..]
Denk dat'ie liever alleen is met zo'n meisje, dan dat z'n maten erbij zijn![]()
Dat is waar, maar met meerdere meisjes is dat probleem ook opgelostquote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef Civilian het volgende:
[..]
Denk dat'ie liever alleen is met zo'n meisje, dan dat z'n maten erbij zijn![]()
Geilquote:Op woensdag 25 november 2009 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links was nog vrij, Tijn. Wel een beetje rijp.
zo kun je het ook zien.quote:
Hoe oud schat je haar?quote:
Heheheh, ja, dat kan ik me voorstellen. Maar jij dus ook weer es op reis?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zo kun je het ook zien.
sla hier wel de dames hier over. De meeste engelse dames zijn toch echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
De rechter, Tijn. Natalia, hoe oud denk je dat ze is?quote:
25quote:Op woensdag 25 november 2009 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De rechter, Tijn. Natalia, hoe oud denk je dat ze is?
Ik schatte d'r 21. Ze is 29.quote:
Wowquote:
Geen idee. Maar duidelijk op zoek.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wowik vond dat ik al hoog inschatte.
Hoe jong is de linker?
yep. gisteren Manchester, vandaag en morgen Londen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heheheh, ja, dat kan ik me voorstellen. Maar jij dus ook weer es op reis?Voor je werk?
Dat wordt een beetje lastig aangezien ik hier in Nederland zit en zij in Colombiaquote:Op woensdag 25 november 2009 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee. Maar duidelijk op zoek.
Relaxed man! Gave baan dus ook!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
yep. gisteren Manchester, vandaag en morgen Londen.
Wel een hotel vrijwel hartje centrum
Niets is onmogelijk Tijn. Beetje creatief denken... En een ticket is helemaal niet zo duur. En anders een goeie baan vinden...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje lastig aangezien ik hier in Nederland zit en zij in Colombia
Zal kijken of ik straks nog ff de credit card ga trekkenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Relaxed man! Gave baan dus ook!![]()
Als je tijd hebt, naar de Ministry of Sound gaan. Ben er zelf helaas niet geweest, maar is wel een icoon binnen Londen natuurlijk.
Sja, dat is waar ja. Londen is zo godsgruwelijk duur...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zal kijken of ik straks nog ff de credit card ga trekken
Sure, als jij m'n tickets betaaltquote:Op woensdag 25 november 2009 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, dat is waar ja. Londen is zo godsgruwelijk duur...
Ook wat dat betreft is Colombia beter.![]()
Singlesmeet over een jaar in Bogota? (ben toch wel van plan daar een paar jaar te gaan werken...)
Haha, ja zeg, ik betaal het bier en zorg dat we naar een goeie tent gaan. Dat lijkt me nobel genoeg.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sure, als jij m'n tickets betaalt
Was toch niet zo heel duur zei je net?
Ach...dan denk ik altijd maar weer als je een fles champagne besteldquote:Op woensdag 25 november 2009 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, dat is waar ja. Londen is zo godsgruwelijk duur...
Ook wat dat betreft is Colombia beter.![]()
Singlesmeet over een jaar in Bogota? (ben toch wel van plan daar een paar jaar te gaan werken...)
alle symptomen van de griep, behalve griepquote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb trouwens van zondag t/m gisteren alle symptomen van de Mexicaanse griep gehad, behalve griep/koorts zelfvoel me vandaag weer helemaal prima
Zou het kunnen dat het tegengehouden is door m'n weerstand?
Heeeeerlijk!!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Whoooohoooooo, QountDown motherfuckers!
Ja, ik wilde nog vragen, hoe WAS het??quote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je had bij Qlimax moeten zijn manmijn mooiste feestje ooit
!!
Nog meer hardstyletips? Aan het cammen met knuffelmeisje...quote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je had bij Qlimax moeten zijn manmijn mooiste feestje ooit
!!
Je krijgt er nog 1 van mequote:Op woensdag 25 november 2009 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik wilde nog vragen, hoe WAS het??
Ik had er heeeel graag bij willen zijn. Maar goed, dit was ook niet gek.En daarom Qountdown!
Geweldig! Heb er ziiiiiiin in....!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Betere versie, niet die ellendig lange intro
En eentje helemaal gratis![]()
some things will never changequote:Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
20:00 reed de bus weg uit Hoornongeveer 22:00 daar en 22:15 al binnen...
Toen direct helemaal naturel los, geen drugs en misschien 8 bier ofzo
De hele avond lopen stampenmet hooguit 30 minuten pauze om even wat te eten...
Hele toffe muziek, toffe sfeer en hele gezellige mensen
Toen om 7:00 was het afgelopen, om 8:00 reed de bus terug, en iedereen lag te slapen, behalve ik en die 2 vrienden
Om 11:00 lag ik gedoucht in bed
Die is heerlijk idd!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog eentje voor het slapen gaan dan maar!
Slaap lekker allemaal!
*doet nog even een dansje op een vrolijk nummer*quote:Op woensdag 25 november 2009 23:09 schreef Ang3l het volgende:
Blauwe plekken? *check*
Schaafwonden? *check*
Zere botten? *check*
Spierpijn? *check*
Ja hoor, de checklist van de moderne dans training is compleet.
*ploft in stoel*
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
*doet nog even een dansje op een vrolijk nummer*
Ohh, nee... ik kan niet meer :"(quote:Op woensdag 25 november 2009 23:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
*doet nog even een dansje op een vrolijk nummer*
Ieder z'n eigen smaak, maar is ook niet mijn dingquote:Op woensdag 25 november 2009 23:25 schreef ArTiC het volgende:
ik snap echt niet dat mensen dat muziek durven te noemen
quote:
Ik vond het echt een kut anthem, maar daar in de zaal zelf kwam hij helemaal tot zijn rechtquote:
Nee, want het is een nieuw virus, ergo, daar had je sowieso geen weerstand tegen. Op zijn hoogst kun je zeggen dat je een goed immuunsysteem hebt die snel nieuwe dingen leert aanpakken.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb trouwens van zondag t/m gisteren alle symptomen van de Mexicaanse griep gehad, behalve griep/koorts zelfvoel me vandaag weer helemaal prima
Zou het kunnen dat het tegengehouden is door m'n weerstand?
Dan mag je vast ook vroeg zu hausequote:
Kloptquote:Op donderdag 26 november 2009 07:16 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dan mag je vast ook vroeg zu hause
ik sliep rond 12 uur gok ikquote:Op donderdag 26 november 2009 07:21 schreef djayzz het volgende:
Ging iedereen optijd slapen of lag Fok! er weer uit na half 12?
Ik was heel braaf op tijd naar bedquote:Op donderdag 26 november 2009 07:21 schreef djayzz het volgende:
Ging iedereen optijd slapen of lag Fok! er weer uit na half 12?
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 07:25 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ik was heel braaf op tijd naar bed
Gaaf!quote:Op donderdag 26 november 2009 07:54 schreef stbabylon het volgende:
Ja, de allereerste sinds... eh... reken reken.. zo'n 10 jaar(cursussen niet mee gerekend
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op donderdag 26 november 2009 08:24 schreef djayzz het volgende:
OK, ff vraagje, wie vind skaai een lekkere Fok! babe?Want dan adviseer je ze te stemmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik vroeg me dat af omdat ze zoveel stemmen krijgt. terwijl ik haar juist helemaal niet mooi/lekker vind..quote:Op donderdag 26 november 2009 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want dan adviseer je ze te stemmen?
Smaken verschillen natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 08:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me dat af omdat ze zoveel stemmen krijgt. terwijl ik haar juist helemaal niet mooi/lekker vind..
OK, ff vraagje, wie vind skaai een lekker ding?* JoeBravo steekt vinger opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow, en môgguh![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ja dat weet ik, maar zeker deze foto van haar ...quote:Op donderdag 26 november 2009 08:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijkZe ziet er gewoon natuurlijk uit.
Maar er geldt daar ook veel vriendjespolitiek heedit: geen idee of dit voor skaai ook geldt hoor
quote:Er wordt niet alleen gekozen op basis van uiterlijk, maar ook op basis van populariteit.
Nee nee, stemmen moet op mij hequote:Op donderdag 26 november 2009 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want dan adviseer je ze te stemmen?
OK, ff vraagje, wie vind skaai een lekker ding?Ik vind haar trouwens wel iets moois hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Sorryquote:Op donderdag 26 november 2009 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, stemmen moet op mij heBij de fok-hunk
Ik ben niet zo van de hunks eigenlijk... en sproetjes ook nietquote:Op donderdag 26 november 2009 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, stemmen moet op mij heBij de fok-hunk
Klopt ook, kijk maar naar Lizzlequote:Op donderdag 26 november 2009 08:34 schreef djayzz het volgende:
Deze zin slaat de spijker op zijn kop Cue_
[..]
Idd, maar die heeft ook een rare fotoquote:Op donderdag 26 november 2009 08:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ook, kijk maar naar Lizzle(of hoe je het ook spelt)
Ik ben er snel langs gescrollt.. maar vond hem wel aardigquote:Op donderdag 26 november 2009 08:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, maar die heeft ook een rare foto
daar gaat het meer om haar houding dan hoe ze er uitziet.. maar dat kan je hier wel weer goed zienquote:Op donderdag 26 november 2009 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben er snel langs gescrollt.. maar vond hem wel aardig
raar?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:00 schreef djayzz het volgende:
Ik ben verliefd op een foto, niet op een persoonhoe is dat
Nee hoorquote:
Ik zou flauwvallen hoor! Als ik op fok zou willen en het ligt eruit.. men.. je leven is dan overquote:Op donderdag 26 november 2009 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoorFok! lag eruit toen ik binnenkwam, dus andere dingen gaan doen
Ik ken haar namelijk, maar zag laatst een foto van haar 3 jaar geleden, en wowquote:
Ah vandaarquote:Op donderdag 26 november 2009 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoorFok! lag eruit toen ik binnenkwam, dus andere dingen gaan doen
Jij hebt vast een hele zware week gehad dan, met al die downtimequote:Op donderdag 26 november 2009 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou flauwvallen hoor! Als ik op fok zou willen en het ligt eruit.. men.. je leven is dan over
Op wie dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:00 schreef djayzz het volgende:
Ik ben verliefd op een foto, niet op een persoonhoe is dat
Kreeg ondertussen andere berichten op mijn werk wat mijn aandacht even had dus tjaquote:Op donderdag 26 november 2009 09:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou flauwvallen hoor! Als ik op fok zou willen en het ligt eruit.. men.. je leven is dan over
Absoluutquote:Op donderdag 26 november 2009 09:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij hebt vast een hele zware week gehad dan, met al die downtime
quote:
LASTER!!quote:Op donderdag 26 november 2009 09:19 schreef Cue_ het volgende:
Maar jij bent ook een schatje![]()
zeggen ze![]()
Lekker de hele dag Fok!kenquote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef El_Matador het volgende:
Downtime? Niks gemerkt?
Douchen en weer aan het werk.
Je bent dus meerquote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef Ang3l het volgende:
LASTER!!
EN nu bedoel ik niet de Fokker
Das waar.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker de hele dag Fok!ken
Welcome back
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef boudemaniak het volgende:
Mogguh![]()
Het bed is uitgetest en goedgekeurd
Ja het was best een fijn bed he?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef boudemaniak het volgende:
Mogguh![]()
Dat merk je nog wel deze week denk ikquote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef El_Matador het volgende:
Downtime? Niks gemerkt?
Douchen en weer aan het werk.
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef boudemaniak het volgende:
Mogguh![]()
Zal best, maar wel in de buurt van Knuffelmeisjequote:Op donderdag 26 november 2009 09:23 schreef El_Matador het volgende:
Das waar.![]()
Dank je. Ff wennen aan de kou en regen, maar nu lijkt het mooi(er) weer.
Ja, ik geloof niet dat 't al opgelost isquote:Op donderdag 26 november 2009 09:23 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat merk je nog wel deze week denk ik
Een vriendin van mij, ze is nu ook mooi, maar toenquote:
Deed jij ook mee?quote:
Ik weet wel zeker van nietquote:Op donderdag 26 november 2009 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, ik geloof niet dat 't al opgelost is
quote:
Dat was omdat ik je sloeg omdat je nog niet op me gestemd hadquote:Ik vroeg me al af waarom mn kont zo'n pijn deed
Tell me more? Like does he have a car?quote:
Het gaat om jou, dus dat is irrelevantquote:Op donderdag 26 november 2009 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tell me more? Like does he have a car?
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tell me more? Like does he have a car?
Tuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 09:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]Was it as good for you as it was for me?
Sorryquote:[..]
Dat was omdat ik je sloeg omdat je nog niet op me gestemd had
Das waar. Ze kwam me ophalen van Schiphol.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
[..]
Zal best, maar wel in de buurt van Knuffelmeisje
wat voor rapportjes maak je dan? ik snap het ff nietquote:Op donderdag 26 november 2009 09:31 schreef Cue_ het volgende:
Moest een rapportje bouwen voor een klant want ja, dat is mijn werk![]()
Geven ze 1 iemand als voorbeeld.. En wat is de uitslag van m'n rapportje.. Alleen diegene komt erop te staan
Over data in de personeelsadministratiesystemenquote:Op donderdag 26 november 2009 09:33 schreef djayzz het volgende:
wat voor rapportjes maak je dan? ik snap het ff niet![]()
Eerst dolenthousiast vet te vroeg zijn... en het op het moment supreme laten afweten!quote:
Aha, en hoe kan er dan een "uitslag" zijn, of moet je het beoordelen?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Over data in de personeelsadministratiesystemen
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat om jou, dus dat is irrelevant
Wat lief!quote:Op donderdag 26 november 2009 09:33 schreef El_Matador het volgende:
Das waar. Ze kwam me ophalen van Schiphol.Vanuit Limburg...
Hoest met jouw fileflirter?
De klant wil iets van gegevens hebben. In dit geval, wie krijgen er van het bedrijf dit jaar een officierskruis (minimaal 15 jaar officier).. zij geven 1 poppetje als voorbeeld die dat dus krijgt. Dus bouw dat rapportje, blijkt idd dat die kerel erop voor komt, echter verder niemand dat jaarquote:Op donderdag 26 november 2009 09:35 schreef djayzz het volgende:
[..]
Aha, en hoe kan er dan een "uitslag" zijn, of moet je het beoordelen?
Ik blijf het walgelijk love actually romantisch vindenquote:Op donderdag 26 november 2009 09:36 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn fileflirter is mijn vriendje nu![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Waarom is die auto nog niet voor mijn deur geweest dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ow. Maar ik HEB wel een auto hoor!
Gister nog mee naar Belgie geweest!
Nou ja, Zundert (NL) maar dan kom je door Belgie
En ik? Uh... nou ik ben meestal wel eens lief voor mensen af en toe sporadisch gergeld maar toch wel uniek.
Ah, nou snap ik hetquote:Op donderdag 26 november 2009 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De klant wil iets van gegevens hebben. In dit geval, wie krijgen er van het bedrijf dit jaar een officierskruis (minimaal 15 jaar officier).. zij geven 1 poppetje als voorbeeld die dat dus krijgt. Dus bouw dat rapportje, blijkt idd dat die kerel erop voor komt, echter verder niemand dat jaar
edit; Gelukkig nog wel in toekomstige jaren, waardoor ik kan zien of het juist is of niet
Ik weet toch nie waar je deur woont!quote:Op donderdag 26 november 2009 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom is die auto nog niet voor mijn deur geweest dan?![]()
quote:Uniek is goed
Goodday my arch-enemyquote:
Hello You Weak Onequote:
quote:
Hedde gij 'ne aartsvijand?quote:
Natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 09:46 schreef djayzz het volgende:
[..]Je gaat er gewoon tegenin
Je leeft graag gevaarlijk
Kan me voorstellen!quote:Op donderdag 26 november 2009 09:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Natuurlijk
maar ik vond het stiekem wel eng hoor
met cookiedough?quote:
daar ging m'n theequote:Op donderdag 26 november 2009 09:50 schreef boudemaniak het volgende:
Ik wilde nog iets zeggen maar ben het vergeten
Je bent vergeten de thee van Joe in te schenken?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:50 schreef boudemaniak het volgende:
Ik wilde nog iets zeggen maar ben het vergeten
was hij dat maar vergeten, dan had ik het niet over m'n toetsenbord gespuugdquote:Op donderdag 26 november 2009 09:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je bent vergeten de thee van Joe in te schenken?
Dus meneer lacht omdat ik vergeetachtig ben?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
was hij dat maar vergeten, dan had ik het niet over m'n toetsenbord gespuugd
Lekkere vrienden heb jij zegquote:Op donderdag 26 november 2009 09:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dus meneer lacht omdat ik vergeetachtig ben?Humor ten koste van anderen
Je moet je onderlip ook wel tegen het glas aanzettenquote:Op donderdag 26 november 2009 09:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
was hij dat maar vergeten, dan had ik het niet over m'n toetsenbord gespuugd
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:38 schreef Ang3l het volgende:
Ik blijf het walgelijk love actually romantisch vindenHet is ook walgelijk love actually romantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
@#@#$% ik kan dat plaatje niet zien op mijn werk, wat is het !quote:
quote:
Twitter van stevie wonder...quote:Op donderdag 26 november 2009 09:56 schreef djayzz het volgende:
[..]
@#@#$% ik kan dat plaatje niet zien op mijn werk, wat is het !
Stevie Wonder is using Twitter.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:56 schreef djayzz het volgende:
@#@#$% ik kan dat plaatje niet zien op mijn werk, wat is het !
Ooh?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:57 schreef boudemaniak het volgende:
Twitter van stevie wonder...
Maar stevie wonder is blind dus er staat alleen wat loos gebrabbel
He's not my friend, buddy!quote:
sorryquote:Op donderdag 26 november 2009 09:55 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Dus meneer lacht omdat ik vergeetachtig ben?Humor ten koste van anderen
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:57 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Twitter van stevie wonder...
Maar stevie wonder is blind dus er staat alleen wat loos gebrabbel
thnxquote:Op donderdag 26 november 2009 09:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Stevie Wonder is using Twitter.
En dan allemaal: vkaw3459a@%as5 awj5808-berichten
He's not your buddy, pal!quote:
Not again!quote:
mijn ideequote:
Als je er niet teveel over nadenkt is het een vermakelijke film..quote:Op donderdag 26 november 2009 10:03 schreef Kluts het volgende:
Ik vond Inglorious Bastards eigenlijk maar een matige film, snap echt niet dat iedereen er zo lyrisch over is.
Ben benieuwd naar Komt een vrouw bij de dokter.
Eens, ik ben een behoorlijk tarantino fan,. maar IB vond ik teleurstellend, het begon leuk met Nazi's slachten, maar verzandde al snel in geneuzel.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:03 schreef Kluts het volgende:
Ik vond Inglorious Bastards eigenlijk maar een matige film, snap echt niet dat iedereen er zo lyrisch over is.
Ben benieuwd naar Komt een vrouw bij de dokter.
EN BOVENDIEN, heb ik hongerquote:Op donderdag 26 november 2009 10:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
Als je er niet teveel over nadenkt is het een vermakelijke film..
2e keer vond ik hem overigens slechter...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Kruidnootje?quote:
Dat verklaart veelquote:Op donderdag 26 november 2009 10:05 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
EN BOVENDIEN, heb ik honger
Ik drink nu waterquote:Op donderdag 26 november 2009 10:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat verklaart veel
voornamelijk die 90 liter water op de maan![]()
Graag (maar liever een turkse pizza)quote:
Misschien omdat de rest bijna allemaal smerige hoerige breezahsletten zijn?quote:Op donderdag 26 november 2009 08:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me dat af omdat ze zoveel stemmen krijgt. terwijl ik haar juist helemaal niet mooi/lekker vind..
Link?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien omdat de rest bijna allemaal smerige hoerige breezahsletten zijn?
OMFGquote:Op donderdag 26 november 2009 10:11 schreef HeatWave het volgende:
ok, nog 1 plaatje dan, omdat ik het er mee eens ben.
[ afbeelding ]
Aotearoa nietquote:Op donderdag 26 november 2009 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh laat maar, het ging om die verkiezingquote:Op donderdag 26 november 2009 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, doe maar nietquote:Op donderdag 26 november 2009 10:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik vind het stiekem wel tijd voor een sigaretje, zal ik het aandurven om te gaan roken?
Echt zo'n overrated "want het is een Tarantino-film" ja.quote:Eens, ik ben een behoorlijk tarantino fan,. maar IB vond ik teleurstellend, het begon leuk met Nazi's slachten, maar verzandde al snel in geneuzel.
Doe ik ongeveer 1,5 uur over, ben om half 6 klaar met werken.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:09 schreef boudemaniak het volgende:
Graag (maar liever een turkse pizza)
Luchthavenweg 48, 1e verdieping, Eindhoven
Tot zo
Haha, so truequote:Op donderdag 26 november 2009 10:11 schreef HeatWave het volgende:
ok, nog 1 plaatje dan, omdat ik het er mee eens ben.
[ afbeelding ]
maar ik wil zoo graaag, en het wordt de eerste van vandaagquote:
Ik ookquote:Op donderdag 26 november 2009 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook op gestemd
Je kan na gisterenavond alle uitdagingen aan, wacht nog een half uurtjequote:Op donderdag 26 november 2009 10:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ik wil zoo graaag, en het wordt de eerste van vandaag
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je kan na gisterenavond alle uitdagingen aan, wacht nog een half uurtje
Ja stel dan ook niks voorquote:Op donderdag 26 november 2009 10:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Doe ik ongeveer 1,5 uur over, ben om half 6 klaar met werken.
Kan je in de pauze niet roken dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 10:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar... over 40 minuten heb ik pauze
en mijn wenkbrouwen doen pijn![]()
jawel. maar ik hou graag nog een pauze voor mijn pauzequote:Op donderdag 26 november 2009 10:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Kan je in de pauze niet roken dan?
Ik bedoelde vooral why zo'n verkiezing?quote:Omdat hij er naar vroeg.
Ik kwam er ook alleen maar omdat ik bezig was Ang3l te steunen.
Wen maar aan de teleurstelling, dat zal je voorbereiden op teleurstellingen voor de rest van je leven.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:20 schreef boudemaniak het volgende:
Ja stel dan ook niks voorNu heb ik me er al op verheugd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
Geen idee. Ws. omdat als je een groep pubers en geilende oude mannetjes bij elkaar gooit, dat er op natuurlijke wijze van komt.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik bedoelde vooral why zo'n verkiezing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |