Als in jij bent een rijpe vrouw?quote:
Mijn meloenen zijn rijp!quote:Op woensdag 25 november 2009 19:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als in jij bent een rijpe vrouw?
Die hebben toch ook helemaal geen nut hier...quote:
Oh lekkerquote:
Zo erg zijn de meesten toch niet?quote:
ze gaan in mijn hoofd zitten en maken me in de warquote:
Wat is er Djayzz?quote:
je maakt jezelf in de warquote:Op woensdag 25 november 2009 20:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
ze gaan in mijn hoofd zitten en maken me in de war![]()
Hmm, ze geven andere signalen af dan jij oppikt enzo?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
ze gaan in mijn hoofd zitten en maken me in de war![]()
He dat klinkt bekendquote:Op woensdag 25 november 2009 20:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hmm, ze geven andere signalen af dan jij oppikt enzo?
quote:
onder andere, of ze geven geen signalen af en hoort niks van ze...quote:Op woensdag 25 november 2009 20:01 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hmm, ze geven andere signalen af dan jij oppikt enzo?
Bewijs het tegendeel maar eensquote:Op woensdag 25 november 2009 20:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zo erg zijn de meesten toch niet?
G'evening all
Gewoon negeren die signalen, dan kan er ook niks mis gaanquote:
Nou ja, dat laatste heeft er dan mee te maken dat jij andere verwachtingen hebt dan zij hebben..quote:Op woensdag 25 november 2009 20:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
onder andere, of ze geven geen signalen af en hoort niks van ze...
dat blijktquote:Op woensdag 25 november 2009 20:06 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste heeft er dan mee te maken dat jij andere verwachtingen hebt dan zij hebben..
It's all part of the gamequote:Op woensdag 25 november 2009 20:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
onder andere, of ze geven geen signalen af en hoort niks van ze...
Mja, ik ben bang dat ik ook een held ben in het geven van dubbele signalen. Mannen kunnen er overigens ook wat van hoorquote:
Schaam jequote:Op woensdag 25 november 2009 20:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mja, ik ben bang dat ik ook een held ben in het geven van dubbele signalen. Mannen kunnen er overigens ook wat van hoor
zijn dat wel mannen dan ?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mja, ik ben bang dat ik ook een held ben in het geven van dubbele signalen. Mannen kunnen er overigens ook wat van hoor
Euh neequote:
Uiterlijke kenmerken zijn mannelijk, ik gooi er niet elke keer een DNA-test tegenaanquote:
Je begon aardig, maar daarna....quote:Op woensdag 25 november 2009 20:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
just trying to be honestquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gewoon negeren die signalen, dan kan er ook niks mis gaan![]()
(o wacht... das wat ik doe, geen goed advies
)
Hey, hoest met automeisje?quote:
goede avondquote:
je doet iig een pogingquote:Op woensdag 25 november 2009 20:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Euh neeIk kan met een hand op mn hart zeggen dat er iig sprake is van lerend vermogen. Ik weet alleen niet in welke tempo ik leer
Jep!quote:
Eindelijk weer dezelfde tijdzone.quote:
Ja... Wel goed denk ik. Ik weet het niet, hahaquote:
Dat is op zich al een leuk begin toch?quote:
Twijfels? Liefde? Herfstdipje?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja... Wel goed denk ik. Ik weet het niet, haha
Ehm... ik ga voor het herfstdipjequote:Op woensdag 25 november 2009 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Twijfels? Liefde? Herfstdipje?
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... ik ga voor het herfstdipje
Ja hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eindelijk weer dezelfde tijdzone.![]()
Alles lekker met Tijn?
Moequote:Op woensdag 25 november 2009 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep!![]()
Wat een kou...
Even de ervaringen van Colombia verwerken... En mijn Facebook volgooien met foto's.![]()
Hoest met u?
Ja, maar daar kan ik mij ziek aan eten en dat wil ik nietquote:
Hahaquote:
Kan het me voorstellen. Wat een kloteweer.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... ik ga voor het herfstdipje
Haha, ja inderdaad. Maar goed; daar wennen we wel aanquote:Op woensdag 25 november 2009 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. Wat een kloteweer.
Je had ook het weer van Colombia moeten meenemenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. Wat een kloteweer.
Niemand om je warm te houden gevonden?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ja inderdaad. Maar goed; daar wennen we wel aan
positief bekijkenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat is op zich al een leuk begin toch?
Bogota was niet al te warm (15 graden ofzo), maar inderdaad... Heb een hoop meegenomen, maar het weer moet nog ff komen...quote:Op woensdag 25 november 2009 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je had ook het weer van Colombia moeten meenemen
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niemand om je warm te houden gevonden?![]()
Knuffelmeisje kwam mij ophalen van Schiphol.
Ik zie het wel verschijnenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bogota was niet al te warm (15 graden ofzo), maar inderdaad... Heb een hoop meegenomen, maar het weer moet nog ff komen...
Nee & ik weet ook niet of ik dat wil, hahaquote:Op woensdag 25 november 2009 20:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Niemand om je warm te houden gevonden?![]()
Knuffelmeisje kwam mij ophalen van Schiphol.
quote:
Jij hebt het goed voor elkaarquote:Op woensdag 25 november 2009 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Het was inderdaad ongelooflijk. Shakira II die me wegbracht en knuffelmeisje die me op kwam halen. Wow.
Mijn verovering van zaterdagavond:quote:
das niet shakira IIquote:Op woensdag 25 november 2009 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn verovering van zaterdagavond:
[ afbeelding ]
Klopt.quote:
Hehe, ik doe ook soms alleen frontshots..quote:, ik mis een foto van de achterkant
Hey,quote:Op woensdag 25 november 2009 20:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Doe je goed Mata!!
Mijn 2 beste vrienden heb ik ook kunnen overhalen om naar Qountdown te gaan
We gaan nu met z'n 8en
Gaat echt de beste oud en nieuw ooit worden
ik was toevallig in de stad aan het kijken voor die lenzenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey,
gaaf man! Doen we zeker ff een biertje/Red Bulletje die avond.![]()
ja, wordt zeker vet! Heb partylenzen besteld en knuffelmeisje gaat in latexlook. Wordt echt de beste oud en nieuw in Nederland! Dus toch ff buitenland voor mij.
en hoe ga je nu verder met knuffelmeisje?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt.![]()
[..]
Hehe, ik doe ook soms alleen frontshots..
q-lens.com geloof ik. Fokking duur, maar het is het waard!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ik was toevallig in de stad aan het kijken voor die lenzen
Bij welke site heb jij ze besteld?
Gaaf! Mooi wintercadeau voor de lange avonden... GTA IV erbij?quote:Oja, heb vandaag een PS3 gekocht
quote:Op woensdag 25 november 2009 21:04 schreef El_Matador het volgende:
Speciaal voor mrbox dan nog 1tje:
[ afbeelding ]
Ik was al bij wat opticiens geweest en die zeiden allemaal dat je beter duurdere kon kopen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
q-lens.com geloof ik. Fokking duur, maar het is het waard!
[..]
Gaaf! Mooi wintercadeau voor de lange avonden... GTA IV erbij?
Ik heb op sterkte nodig, dus heb die op die website gekocht. Je kan ze een jaar bewaren, dus ook goed voor andere feesten en LowLands enzo. Beter dan een zonnebril op tijdens een feest (heb sowieso al grote ogen en dan helemaaal...).quote:Op woensdag 25 november 2009 21:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik was al bij wat opticiens geweest en die zeiden allemaal dat je beter duurdere kon kopen.
Hebben ze ook wel gelijk mee hoor, met je ogen moet je heel voorzichtig zijn![]()
Gaaf. Lekker knallen dus. Ja, dure maandjes he? En je hebt een vriendinnetje dat ook geld kost he?quote:Heb Call of Duty: Modern Warfare 2 erbij gekocht
Haal volgende maand nog wel wat games, nu ff rustig aan doen met het geld
Nja ik gebruik niks, dus voor mij is het niet echt nodig.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb op sterkte nodig, dus heb die op die website gekocht. Je kan ze een jaar bewaren, dus ook goed voor andere feesten en LowLands enzo. Beter dan een zonnebril op tijdens een feest (heb sowieso al grote ogen en dan helemaaal...).
Als je geen lenservaring hebt, zou ik gewoon eerst een proefsetje lenzen nemen met minimale sterkte, gewoon om te wennen. Voor knuffelmeisje heb ik ook een setje zonder sterkte gekocht als verrassing. Wel zo cool om samen zo te gaan.
Heb deze lenzen besteld:
http://www.q-lens.com/contactlenzen/banshee-lens-p-340.html
[..]
Gaaf. Lekker knallen dus. Ja, dure maandjes he? En je hebt een vriendinnetje dat ook geld kost he?
player!quote:Op woensdag 25 november 2009 20:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Het was inderdaad ongelooflijk. Shakira II die me wegbracht en knuffelmeisje die me op kwam halen. Wow.
Damnquote:Op woensdag 25 november 2009 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn verovering van zaterdagavond:
[ afbeelding ]
Levensgenieter!quote:
Geniet je wel met maten?quote:
Denk dat'ie liever alleen is met zo'n meisje, dan dat z'n maten erbij zijnquote:
quote:
Die rechterquote:Op woensdag 25 november 2009 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links was nog vrij, Tijn. Wel een beetje rijp.
Ook.quote:
Civilian snapt het.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef Civilian het volgende:
[..]
Denk dat'ie liever alleen is met zo'n meisje, dan dat z'n maten erbij zijn![]()
Dat is waar, maar met meerdere meisjes is dat probleem ook opgelostquote:Op woensdag 25 november 2009 21:35 schreef Civilian het volgende:
[..]
Denk dat'ie liever alleen is met zo'n meisje, dan dat z'n maten erbij zijn![]()
Geilquote:Op woensdag 25 november 2009 21:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links was nog vrij, Tijn. Wel een beetje rijp.
zo kun je het ook zien.quote:
Hoe oud schat je haar?quote:
Heheheh, ja, dat kan ik me voorstellen. Maar jij dus ook weer es op reis?quote:Op woensdag 25 november 2009 21:39 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
zo kun je het ook zien.
sla hier wel de dames hier over. De meeste engelse dames zijn toch echt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |