Gewoon negeren die signalen, dan kan er ook niks mis gaanquote:
Nou ja, dat laatste heeft er dan mee te maken dat jij andere verwachtingen hebt dan zij hebben..quote:Op woensdag 25 november 2009 20:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
onder andere, of ze geven geen signalen af en hoort niks van ze...
dat blijktquote:Op woensdag 25 november 2009 20:06 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nou ja, dat laatste heeft er dan mee te maken dat jij andere verwachtingen hebt dan zij hebben..
It's all part of the gamequote:Op woensdag 25 november 2009 20:04 schreef djayzz het volgende:
[..]
onder andere, of ze geven geen signalen af en hoort niks van ze...
Mja, ik ben bang dat ik ook een held ben in het geven van dubbele signalen. Mannen kunnen er overigens ook wat van hoorquote:
Schaam jequote:Op woensdag 25 november 2009 20:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mja, ik ben bang dat ik ook een held ben in het geven van dubbele signalen. Mannen kunnen er overigens ook wat van hoor
zijn dat wel mannen dan ?quote:Op woensdag 25 november 2009 20:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mja, ik ben bang dat ik ook een held ben in het geven van dubbele signalen. Mannen kunnen er overigens ook wat van hoor
Euh neequote:
Uiterlijke kenmerken zijn mannelijk, ik gooi er niet elke keer een DNA-test tegenaanquote:
Je begon aardig, maar daarna....quote:Op woensdag 25 november 2009 20:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
just trying to be honestquote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 20:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gewoon negeren die signalen, dan kan er ook niks mis gaan![]()
(o wacht... das wat ik doe, geen goed advies
)
Hey, hoest met automeisje?quote:
goede avondquote:
je doet iig een pogingquote:Op woensdag 25 november 2009 20:24 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Euh neeIk kan met een hand op mn hart zeggen dat er iig sprake is van lerend vermogen. Ik weet alleen niet in welke tempo ik leer
Jep!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |