quote:
De rechter, Tijn. Natalia, hoe oud denk je dat ze is?quote:
25quote:Op woensdag 25 november 2009 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De rechter, Tijn. Natalia, hoe oud denk je dat ze is?
Ik schatte d'r 21. Ze is 29.quote:
Wowquote:
Geen idee. Maar duidelijk op zoek.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wowik vond dat ik al hoog inschatte.
Hoe jong is de linker?
yep. gisteren Manchester, vandaag en morgen Londen.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heheheh, ja, dat kan ik me voorstellen. Maar jij dus ook weer es op reis?Voor je werk?
Dat wordt een beetje lastig aangezien ik hier in Nederland zit en zij in Colombiaquote:Op woensdag 25 november 2009 21:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee. Maar duidelijk op zoek.
Relaxed man! Gave baan dus ook!quote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
yep. gisteren Manchester, vandaag en morgen Londen.
Wel een hotel vrijwel hartje centrum
Niets is onmogelijk Tijn. Beetje creatief denken... En een ticket is helemaal niet zo duur. En anders een goeie baan vinden...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje lastig aangezien ik hier in Nederland zit en zij in Colombia
Zal kijken of ik straks nog ff de credit card ga trekkenquote:Op woensdag 25 november 2009 21:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Relaxed man! Gave baan dus ook!![]()
Als je tijd hebt, naar de Ministry of Sound gaan. Ben er zelf helaas niet geweest, maar is wel een icoon binnen Londen natuurlijk.
Sja, dat is waar ja. Londen is zo godsgruwelijk duur...quote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Zal kijken of ik straks nog ff de credit card ga trekken
Sure, als jij m'n tickets betaaltquote:Op woensdag 25 november 2009 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, dat is waar ja. Londen is zo godsgruwelijk duur...
Ook wat dat betreft is Colombia beter.![]()
Singlesmeet over een jaar in Bogota? (ben toch wel van plan daar een paar jaar te gaan werken...)
Haha, ja zeg, ik betaal het bier en zorg dat we naar een goeie tent gaan. Dat lijkt me nobel genoeg.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sure, als jij m'n tickets betaalt
Was toch niet zo heel duur zei je net?
Ach...dan denk ik altijd maar weer als je een fles champagne besteldquote:Op woensdag 25 november 2009 21:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, dat is waar ja. Londen is zo godsgruwelijk duur...
Ook wat dat betreft is Colombia beter.![]()
Singlesmeet over een jaar in Bogota? (ben toch wel van plan daar een paar jaar te gaan werken...)
alle symptomen van de griep, behalve griepquote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb trouwens van zondag t/m gisteren alle symptomen van de Mexicaanse griep gehad, behalve griep/koorts zelfvoel me vandaag weer helemaal prima
Zou het kunnen dat het tegengehouden is door m'n weerstand?
Heeeeerlijk!!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Whoooohoooooo, QountDown motherfuckers!
Ja, ik wilde nog vragen, hoe WAS het??quote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je had bij Qlimax moeten zijn manmijn mooiste feestje ooit
!!
Nog meer hardstyletips? Aan het cammen met knuffelmeisje...quote:Op woensdag 25 november 2009 22:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Je had bij Qlimax moeten zijn manmijn mooiste feestje ooit
!!
Je krijgt er nog 1 van mequote:Op woensdag 25 november 2009 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik wilde nog vragen, hoe WAS het??
Ik had er heeeel graag bij willen zijn. Maar goed, dit was ook niet gek.En daarom Qountdown!
Geweldig! Heb er ziiiiiiin in....!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Betere versie, niet die ellendig lange intro
En eentje helemaal gratis![]()
some things will never changequote:Op woensdag 25 november 2009 22:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
20:00 reed de bus weg uit Hoornongeveer 22:00 daar en 22:15 al binnen...
Toen direct helemaal naturel los, geen drugs en misschien 8 bier ofzo
De hele avond lopen stampenmet hooguit 30 minuten pauze om even wat te eten...
Hele toffe muziek, toffe sfeer en hele gezellige mensen
Toen om 7:00 was het afgelopen, om 8:00 reed de bus terug, en iedereen lag te slapen, behalve ik en die 2 vrienden
Om 11:00 lag ik gedoucht in bed
Die is heerlijk idd!quote:Op woensdag 25 november 2009 22:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nog eentje voor het slapen gaan dan maar!
Slaap lekker allemaal!
*doet nog even een dansje op een vrolijk nummer*quote:Op woensdag 25 november 2009 23:09 schreef Ang3l het volgende:
Blauwe plekken? *check*
Schaafwonden? *check*
Zere botten? *check*
Spierpijn? *check*
Ja hoor, de checklist van de moderne dans training is compleet.
*ploft in stoel*
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
*doet nog even een dansje op een vrolijk nummer*
Ohh, nee... ik kan niet meer :"(quote:Op woensdag 25 november 2009 23:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
*doet nog even een dansje op een vrolijk nummer*
Ieder z'n eigen smaak, maar is ook niet mijn dingquote:Op woensdag 25 november 2009 23:25 schreef ArTiC het volgende:
ik snap echt niet dat mensen dat muziek durven te noemen
quote:
Ik vond het echt een kut anthem, maar daar in de zaal zelf kwam hij helemaal tot zijn rechtquote:
Nee, want het is een nieuw virus, ergo, daar had je sowieso geen weerstand tegen. Op zijn hoogst kun je zeggen dat je een goed immuunsysteem hebt die snel nieuwe dingen leert aanpakken.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb trouwens van zondag t/m gisteren alle symptomen van de Mexicaanse griep gehad, behalve griep/koorts zelfvoel me vandaag weer helemaal prima
Zou het kunnen dat het tegengehouden is door m'n weerstand?
Dan mag je vast ook vroeg zu hausequote:
Kloptquote:Op donderdag 26 november 2009 07:16 schreef Thrust het volgende:
[..]
Dan mag je vast ook vroeg zu hause
ik sliep rond 12 uur gok ikquote:Op donderdag 26 november 2009 07:21 schreef djayzz het volgende:
Ging iedereen optijd slapen of lag Fok! er weer uit na half 12?
Ik was heel braaf op tijd naar bedquote:Op donderdag 26 november 2009 07:21 schreef djayzz het volgende:
Ging iedereen optijd slapen of lag Fok! er weer uit na half 12?
Ik ookquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 07:25 schreef Thrust het volgende:
[..]
Ik was heel braaf op tijd naar bed
Gaaf!quote:Op donderdag 26 november 2009 07:54 schreef stbabylon het volgende:
Ja, de allereerste sinds... eh... reken reken.. zo'n 10 jaar(cursussen niet mee gerekend
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
quote:Op donderdag 26 november 2009 08:24 schreef djayzz het volgende:
OK, ff vraagje, wie vind skaai een lekkere Fok! babe?Want dan adviseer je ze te stemmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik vroeg me dat af omdat ze zoveel stemmen krijgt. terwijl ik haar juist helemaal niet mooi/lekker vind..quote:Op donderdag 26 november 2009 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want dan adviseer je ze te stemmen?
Smaken verschillen natuurlijkquote:Op donderdag 26 november 2009 08:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg me dat af omdat ze zoveel stemmen krijgt. terwijl ik haar juist helemaal niet mooi/lekker vind..
OK, ff vraagje, wie vind skaai een lekker ding?* JoeBravo steekt vinger opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow, en môgguh![]()
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Ja dat weet ik, maar zeker deze foto van haar ...quote:Op donderdag 26 november 2009 08:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijkZe ziet er gewoon natuurlijk uit.
Maar er geldt daar ook veel vriendjespolitiek heedit: geen idee of dit voor skaai ook geldt hoor
quote:Er wordt niet alleen gekozen op basis van uiterlijk, maar ook op basis van populariteit.
Nee nee, stemmen moet op mij hequote:Op donderdag 26 november 2009 08:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want dan adviseer je ze te stemmen?
OK, ff vraagje, wie vind skaai een lekker ding?Ik vind haar trouwens wel iets moois hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Sorryquote:Op donderdag 26 november 2009 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, stemmen moet op mij heBij de fok-hunk
Ik ben niet zo van de hunks eigenlijk... en sproetjes ook nietquote:Op donderdag 26 november 2009 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, stemmen moet op mij heBij de fok-hunk
Klopt ook, kijk maar naar Lizzlequote:Op donderdag 26 november 2009 08:34 schreef djayzz het volgende:
Deze zin slaat de spijker op zijn kop Cue_
[..]
Idd, maar die heeft ook een rare fotoquote:Op donderdag 26 november 2009 08:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ook, kijk maar naar Lizzle(of hoe je het ook spelt)
Ik ben er snel langs gescrollt.. maar vond hem wel aardigquote:Op donderdag 26 november 2009 08:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, maar die heeft ook een rare foto
daar gaat het meer om haar houding dan hoe ze er uitziet.. maar dat kan je hier wel weer goed zienquote:Op donderdag 26 november 2009 08:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ben er snel langs gescrollt.. maar vond hem wel aardig
raar?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:00 schreef djayzz het volgende:
Ik ben verliefd op een foto, niet op een persoonhoe is dat
Nee hoorquote:
Ik zou flauwvallen hoor! Als ik op fok zou willen en het ligt eruit.. men.. je leven is dan overquote:Op donderdag 26 november 2009 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoorFok! lag eruit toen ik binnenkwam, dus andere dingen gaan doen
Ik ken haar namelijk, maar zag laatst een foto van haar 3 jaar geleden, en wowquote:
Ah vandaarquote:Op donderdag 26 november 2009 09:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoorFok! lag eruit toen ik binnenkwam, dus andere dingen gaan doen
Jij hebt vast een hele zware week gehad dan, met al die downtimequote:Op donderdag 26 november 2009 09:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou flauwvallen hoor! Als ik op fok zou willen en het ligt eruit.. men.. je leven is dan over
Op wie dan?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:00 schreef djayzz het volgende:
Ik ben verliefd op een foto, niet op een persoonhoe is dat
Kreeg ondertussen andere berichten op mijn werk wat mijn aandacht even had dus tjaquote:Op donderdag 26 november 2009 09:08 schreef Cue_ het volgende:
Ik zou flauwvallen hoor! Als ik op fok zou willen en het ligt eruit.. men.. je leven is dan over
Absoluutquote:Op donderdag 26 november 2009 09:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij hebt vast een hele zware week gehad dan, met al die downtime
quote:
LASTER!!quote:Op donderdag 26 november 2009 09:19 schreef Cue_ het volgende:
Maar jij bent ook een schatje![]()
zeggen ze![]()
Lekker de hele dag Fok!kenquote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef El_Matador het volgende:
Downtime? Niks gemerkt?
Douchen en weer aan het werk.
Je bent dus meerquote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef Ang3l het volgende:
LASTER!!
EN nu bedoel ik niet de Fokker
Das waar.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekker de hele dag Fok!ken
Welcome back
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef boudemaniak het volgende:
Mogguh![]()
Het bed is uitgetest en goedgekeurd
Ja het was best een fijn bed he?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef boudemaniak het volgende:
Mogguh![]()
Dat merk je nog wel deze week denk ikquote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef El_Matador het volgende:
Downtime? Niks gemerkt?
Douchen en weer aan het werk.
quote:Op donderdag 26 november 2009 09:21 schreef boudemaniak het volgende:
Mogguh![]()
Zal best, maar wel in de buurt van Knuffelmeisjequote:Op donderdag 26 november 2009 09:23 schreef El_Matador het volgende:
Das waar.![]()
Dank je. Ff wennen aan de kou en regen, maar nu lijkt het mooi(er) weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |