Hij jat jouw geld hoorquote:Op woensdag 25 november 2009 14:58 schreef donthate het volgende:
[..]
Jij bent er een van de nsb dus?
En dit is dus ook precies wat ze doen bij zo'n keuring.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef Fe2O3 het volgende:
Je zou veel beter kunnen keuren op capaciteiten, ipv op % afkeuren. Dus bijv. afgekeurd op meer dan x uur staan, communiceren met medemens, zitten, x uur werken etc... Dan kan je een totaal plaatje maken van wat iemand niet kan, maar ook van wat iemand nog wel kan.
Daar kan je dan en gepast werk bij zoeken en indien mogelijk revaliderend mee om gaan door langzaam dingen proberen te verbeteren.
Voel me meer bejat door de overheid dan aan iemand met een uitkeringquote:
Die onzinnige bekeuringen delen ze uit, omdat de luie varkens (de mensen die voor niets thuis zitten) toch ergens van betaald moeten worden.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:21 schreef donthate het volgende:
[..]
Voel me meer bejat door de overheid dan aan iemand met een uitkeringof als je van zon lulletje van een wout weer een bekeuring krijgt die nergens op slaat of 10km te hard krijgt vind ik veel kwalijker
Dat lulletje van een wout is tenminste aan het werk, voor een kut salaris. Dat kost je dan 25equote:Op woensdag 25 november 2009 15:21 schreef donthate het volgende:
[..]
Voel me meer bejat door de overheid dan aan iemand met een uitkeringof als je van zon lulletje van een wout weer een bekeuring krijgt die nergens op slaat of 10km te hard krijgt vind ik veel kwalijker
Dan maak ik er nog een mens gelukkig mee(ook al profiteert hij er van in jullie optiek)quote:Op woensdag 25 november 2009 15:25 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Dat lulletje van een wout is tenminste aan het werk, voor een kut salaris. Dat kost je dan 25e
Dat lulletje met die uitkering zorgt er mede voor dat jij van elke euro X cent direct door kan storten naar de belastingdienst. X cent van ELKE euro die je verdient he.
Geef dat restje uit, huppa, weer 6 tot 19% van dat geld weg naar de belastingen. Puur om de tent draaiende te houden. Om de uitzuigers te kunnen voorzien in hun levensonderhoud.
Daar wringt inmiddels de schoen. Door de vergrijzing hebben we straks nog maar 2,2 werkenden op één AOW’er. Wie is bereid straks de verwende babyboomers te verzorgen op hun oude dag?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:21 schreef Sander het volgende:
Waar las ik dat toch laatst. Dat er een x percentage bevolking is die geld kost, ipv geld oplevert. In Nederland is dat 10% ofzo (let op! compleet uit de lucht gegrepen getal!). En als je dat getal maar laag genoeg houdt, is je sociale voorzieningenstelsel rendabel.
Gezonde academici die geen werk kunnen krijgen omdat het er niet is in hun vakgebied moeten ook zakjes plakken om in hun levensonderhoud te voorzien. Aan hun geestelijke uitdaging heeft de maatschappij geen boodschap.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:36 schreef wiaatje het volgende:
En dan willen jullie dat ik zakjes ga plakken (hoe moet dat met 2 handen die niet meer werken? Ik ben gvd jurist. Academicus. Ik wil graag wat geestelijke uitdaging., Daarom werk ik ook nog 16 uur per week. Of dat dit jaar zal gaan lukken weet ik niet, er staan al 2 operaties gepland.
Dan kun je nog prima Minister van Defensie wordenquote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:04 schreef Kaza het volgende:
Zelf heb ik iemand in de familie (aangetrouwd) die direct van school is afgekeurd omdat hij "niet tegen gezag" zou kunnen.
Alsof afgekeurd zijn een pretje is en die mensen dat altijd willenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:21 schreef BaggerUser het volgende:
altijd afgekeurd en kan je lekker de rest van je leven nietsdoen?
Ze hebben het nog niet door dat het hun ook kan overkomen!quote:Op donderdag 18 februari 2010 17:14 schreef Bowen het volgende:
Toch geweldig dat mensen er per definitie vanuit gaan dat ze bijv.mij zouden moeten onderhouden.
Dit wordt vermeld met arrogantie en onwetenheid. Er wordt bijv. nooit gerept over het feit dat je als mens toch wel GEWERKT moet hebben (en dus ook braaf premie af moest dragen) om uberhaupt in aanmerking te komen voor een wao/wia/wga uitkering.
Bovendien kom ik uit een vrij grote familie waarin de mensen gelukkig verder allemaal gezond zijn en een baan hebben.
Dus wees niet bang .......................aan jullie centjes kom ik echt niet!!!!!!
En gelukkig zie ik er aan de buitenkant niet als een graftak uit, de binnenkant echter is een puinhoop, maar voel je vrij om over mensen te oordelen waar je niks van weet.
Niet echt intelligent, maar ja wie zonder zonde is.............................
Zou je het ook willen? Lekker niets doen?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:21 schreef BaggerUser het volgende:
Worden mensen die eenmaal zijn afgekeurd nog regelmatig opnieuw gekeurd of ben je dan voor altijd afgekeurd en kan je lekker de rest van je leven nietsdoen?
Das dus het probleem, echt afgekeurd worden kan je overkomen. De zaak bedonderen moet je willen.quote:Op donderdag 18 februari 2010 20:33 schreef SonicB het volgende:
[..]
Ze hebben het nog niet door dat het hun ook kan overkomen!
Ja daar ben ik het wel mee eens. Er zijn er genoeg die afgekeurd worden en eigenlijk best kunnen werken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:01 schreef Artbij2 het volgende:
[..]
Das dus het probleem, echt afgekeurd worden kan je overkomen. De zaak bedonderen moet je willen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |