Linkje toevallig??quote:Op woensdag 25 november 2009 12:49 schreef Ynske het volgende:
k word er misselijk van, hoewel weet u nog die meet in t park in DenHaag?
toen heeft Puckzzz er eentje gemaakt, waarbij t wel mooi was
Ja. Aan sorry hebben we nietsquote:
??quote:Op woensdag 25 november 2009 13:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ze verkopen hier verdomme alleen maar kerststollen met zonder amandelspijs!
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:20 schreef ElizabethR het volgende:
Ze verkopen hier verdomme alleen maar kerststollen met zonder amandelspijs!
Dat dus!quote:
FF verbeterd.quote:Op woensdag 25 november 2009 13:27 schreef Ynske het volgende:
Kerststollen![]()
je zou aan de chocolade kruidnoten moeten zitten
Ik ken dat gevoel. Heb inmiddels wel weer een wensenlijstjequote:Op woensdag 25 november 2009 13:28 schreef Ynske het volgende:
k heb zin om geld uit te gevenleuke dingen te kopen.
quote:Op woensdag 25 november 2009 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel. Heb inmiddels wel weer een wensenlijstje
Ghehe, wat een leuke reacties allemaal!! Ik wist niets fotogerelateerd als tvp, dus dan maar kerststollen. Pepernoten hebben ze helemaal nog nooit van gehoord natuurlijk, want Sinterklaas daar doen ze niet aan hoor. Maar speculaasjes zijn wel te krijgen gedurende de maanden november en december. Dus momenteel staan er al 12 pakken speculaas in de voorraadkast, in de hoop dat we daar een tijdje mee vooruit kunnen!!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Geen smaak, die Ieren
En oliebollen doen ze zeker ook niet aan?
moeten we wat doorsturen onder het mom van internationale hulp bij wateroverlast?
Sorry, maar die uitdrukking gebruiken we al meer dan 20 jaar in de familie, dus dat zit erinquote:Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
??
Kon het niet laten, solly.......![]()
Leuke ava trouwens.
Nederlandse tijdschriften zijn over het algemeen vrij brak vind ik. Of te makkelijk geschreven (Zoomquote:Op woensdag 25 november 2009 13:31 schreef Ynske het volgende:
ben overigens aan t kijken, ja daar komt ze weer, of ik niet een ander abo zou gaan nemen op een fotografieblad
nog aanraders? ow wel in t nederlands, want lees in bed, en dan ben ik te moe voor duits of engels
Oliebollen in de zomerquote:Op woensdag 25 november 2009 13:34 schreef ElizabethR het volgende:
Oliebollen nope. Maar die bakken wij zelf. En vorig jaar is de zoon oud&nieuw wezen vieren bij vrienden thuis, en had ie dus een schaal meegenomen en lekker dat ze het vonden!! Dus toen zoonlief zijn verjaardag vierde op 28 augustus jl. en we een tuinfeest hadden, moesten er persé oliebollen bij. Midden in de zomer hebben ze hier oliebollen lopen vreten!![]()
Oooooooooooooooooh....probleem opgelost danquote:Er is trouwens al een pakkie onderweg vanuit Nederland, met hagelslag en droppies, maar bedankt voor het lieve aanbod P.![]()
houd me even op de hoogte over diequote:Op woensdag 25 november 2009 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nederlandse tijdschriften zijn over het algemeen vrij brak vind ik. Of te makkelijk geschreven (Zoom) of te kunstzinnig gericht (maar da's mijn mening). Ik heb nu een proef-abbo op Digifotopro voor EUR 12,50 bij DPZ vandaan. Eens kijken wat dat is.
Digitfoto?quote:Op woensdag 25 november 2009 13:31 schreef Ynske het volgende:
ben overigens aan t kijken, ja daar komt ze weer, of ik niet een ander abo zou gaan nemen op een fotografieblad
nog aanraders? ow wel in t nederlands, want lees in bed, en dan ben ik te moe voor duits of engels
Ik vorig jaar van de Sint gekregen.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:16 schreef Kremers het volgende:
[..]
Digitfoto?
Ik heb een abo op zoom genomen vanwege het gratis statief
Klopt. In dit nummer staan wel wat interessante artikelen. Maar goed, ¤45 voor 10 nummers zoom en een redged statief met een waarde van ¤140 is geen geld natuurijkquote:Op woensdag 25 november 2009 15:34 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik vorig jaar van de Sint gekregen.
Benieuwd of dat abo stilzwijgend verlengd wordt.
Ik vind het tot nu toe wel aardig weglezen. Ligt ook wel aan de artikelen zelf. Soms zit er echt niks bijzonders tussen.
Dat dus!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:16 schreef Kremers het volgende:
[..]
Ik heb een statief genomen vanwege het gratis abo op zoom
Raam van t kantoor kijkt uit op t oosten... dus geen idee hoe de zonsondergangen er uit zien hier.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:40 schreef Kremers het volgende:
[..]
Prachtige kleuren inderdaadJammer da het de rest van de dag zo klote was
Das kutquote:Op woensdag 25 november 2009 16:42 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Raam van t kantoor kijkt uit op t oosten... dus geen idee hoe de zonsondergangen er uit zien hier.
De andere kant (richting het westen dus) staat vol met bomen, dus wederom weinig success.
Dat. Zit wel op de 19e, dus we hebben genoeg uitzicht.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:42 schreef Cryothic het volgende:
Raam van t kantoor kijkt uit op t oosten... dus geen idee hoe de zonsondergangen er uit zien hier.
google ms richcopyquote:Op woensdag 25 november 2009 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben verdorie al 1,5 dag bezig om 11 GB over het netwerk te trekkenhij doet 1 GB per uur
En dan moet ik dat zo ook nog splitten naar DVD-formaat
En dat moet morgen weg
Nog 10% dus dat wordt weer een latertje en morgen vroeg weg. Gezellig dagje Brussel
Robocopy staat al te stampen. Mag niet uitmakenquote:
Hmmmm....dt ziet er niet onaardig uit, maar het risico is me te groot om nu te stoppenquote:
Dan zou het in 11 uur gefixt moeten zijn, en niet in 1,5 dag?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben verdorie al 1,5 dag bezig om 11 GB over het netwerk te trekkenhij doet 1 GB per uur
![]()
Een werkdag is toch 8 uur?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:17 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Dan zou het in 11 uur gefixt moeten zijn, en niet in 1,5 dag?
Digifoto Pro heb ik nu sinds begin dit jaar. Heb nu 3 edities gehad en ik vind het een erg tof bladquote:Op woensdag 25 november 2009 14:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nederlandse tijdschriften zijn over het algemeen vrij brak vind ik. Of te makkelijk geschreven (Zoom) of te kunstzinnig gericht (maar da's mijn mening). Ik heb nu een proef-abbo op Digifotopro voor EUR 12,50 bij DPZ vandaan. Eens kijken wat dat is.
Alle virusscanners op je pc uitzetten en ook op de remote pc/server. En dan vooral de On Access scanning. doe je in eens maar een uurtje of 1,5 over 11 GBquote:Op woensdag 25 november 2009 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
En dat moet morgen weg
Nog 10% dus dat wordt weer een latertje en morgen vroeg weg. Gezellig dagje Brussel
Ja. Dat kan bij jouquote:Op woensdag 25 november 2009 18:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Alle virusscanners op je pc uitzetten en ook op de remote pc/server. En dan vooral de On Access scanning. doe je in eens maar een uurtje of 1,5 over 11 GB
quote:Op woensdag 25 november 2009 18:17 schreef Ynske het volgende:
mn visje is dooden hij smaakt niet lekker
40 minuten ipv die 2 uur die het op kantoor zou moeten durenquote:Op woensdag 25 november 2009 20:22 schreef Netsplitter het volgende:
Dat zou toch aardig rap gebeurd moeten zijn.
??quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:15 schreef Ynske het volgende:
MOggeh
voel me goehoedbeter als de laatste dagen iig
zaterdag, tja, k geloof dat ik daar nu pas van bijgekomen benquote:Op donderdag 26 november 2009 14:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
![]()
Als bosjes vallen de bezoekers van afgelopen zaterdag tegen de grond, en jij voelt je juist beter... doe je goed
Van al die drank?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
zaterdag, tja, k geloof dat ik daar nu pas van bijgekomen ben
Ja man, zweet peentjes achter m'n schermpje.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:01 schreef Cryothic het volgende:
wouw... heeft iedereen t opeens druk?
quote:
Welk eten?quote:Op donderdag 26 november 2009 14:30 schreef Ynske het volgende:
[..]dat ene glas rosé dat doet t m, nee van de drukte bij TB
t eten was overigens gruwelijk lekker
nee ben later gaan uit eten, écht etenquote:Op donderdag 26 november 2009 14:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Welk eten?
Ik heb alleen maar sandwitches gezien... ja, en patat en kipnuggets die de kids niet meer wilde
Ja. Was best gezelligquote:Op donderdag 26 november 2009 15:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee ben later gaan uit eten, écht eten
8 uur is uitslapen!quote:Op donderdag 26 november 2009 15:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Vroeg opstaan.
En ook ik heb 't druk.
Forbiddenquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:02 schreef Cryothic het volgende:
Goedemorge, en om me maar met het uitslapen te bemoeien...
Bij ons thuis met twee kids, is 8 uur al behoorlijk uitslapen. 9 uur is al hemels geworden.
Owja, en omdat ik hier stiekem om kon lachen, deel ik hem even met jullie:
[ afbeelding ]
(bij dumpert.nl)
Hahaha en je kunt diegene niet even wegtrappen?quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:26 schreef Sarabi het volgende:
Morning
Proberen huiswerk te maken terwijl iemand de hele tijd tegen je wil kletsen, lukt niet
Ze is bezig schoon te makenquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Hahaha en je kunt diegene niet even wegtrappen?
Oh een schoonmaakster zou ik ook niet de deur uit trappenquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ze is bezig schoon te makendus nee.....
Maar goed heb al 400 woorden op papier staan, vanavond maar eens lezen wat ik echt geschreven heb
Zometeen leerdoelenplan schrijven, dat is toch gelul dus dat gaat wel
Dan maar een ander plaatje, met dezelfde strekking:quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:20 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /mediabase/foto/3c507b35_Nunchucks.jpg on this server.
Hoe smaakt dat nou? Zo'n zandheks??quote:Op donderdag 26 november 2009 14:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Welk eten?
Ik heb alleen maar sandwitches gezien... ja, en patat en kipnuggets die de kids niet meer wilde
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoe smaakt dat nou? Zo'n zandheks??
Smaken? Hij heeft ze alleen maar gezienquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:16 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hoe smaakt dat nou? Zo'n zandheks??
Nah, heb ook m'n tanden in 1 van die dingen gezet, maar er zat mij teveel gras inquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:58 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Smaken? Hij heeft ze alleen maar gezien
Ruilen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
Goedemiddag
Marjo
Hier drukke boel manGisteravond een concert, vanmorgen om 8 uur de deur uit om een sinterklaasfeest te fotograferen....nu dood
En dan morgen nog naar Burgers. Iets zegt me dat ik maandag heel veel tijd nodig heb om bij te komen
En donderdag en vrijdag vermoedelijk naar Brussel
Tutten is lekker af en toequote:Op zaterdag 28 november 2009 17:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik heb de hele dag nog niets gedaan, behalve heerlijk zitten tutten
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 28 november 2009 17:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tutten is lekker af en toeMaareh...dat sinterklaasfeest had ik niet willen missen hoor
Supergezellig
Leuk om collega's eens op een andere manier te zien
En goed voor het netwerken op kantoor
Hmm, en compressen en een ander protocol gebruiken was geen optie? Soms is het sneller om een USB stick heen en weer te rijden met de autoquote:Op woensdag 25 november 2009 17:02 schreef PdeHoog het volgende:
En dat moet morgen weg
quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:45 schreef freud het volgende:
[..]
Hmm, en compressen en een ander protocol gebruiken was geen optie? Soms is het sneller om een USB stick heen en weer te rijden met de auto.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
Stelletje dooie dienders hier![]()
Ik wil een cocktailZo'n lekkere met vier soorten rum
die ik dus niet huis heb
Oei, beterschap.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben echt ziek nu. Hoofdpijn over de helft van mijn gezicht, oorpijn, keelpijn, neus verstopt, auw, zielig, erg zielig.
Beterschapquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben echt ziek nu. Hoofdpijn over de helft van mijn gezicht, oorpijn, keelpijn, neus verstopt, auw, zielig, erg zielig.
Ja, maar binnen is over het algemeen niet helemaal mijn dingquote:Op zondag 29 november 2009 08:37 schreef Chanty het volgende:
het is in elk geval droogen binnen genoeg te doen.
Niet zo zeuren je wist dat het weer bagger zou zijnquote:Op zondag 29 november 2009 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar binnen is over het algemeen niet helemaal mijn dingIk vermoed dat het stervensdruk is daar en bloedje heet
En ik heb niets aan die 100-400 die ik nou wel weer eens uit wilde proberen
Hier in Amsterdam is het ook niet veel beter... Dinsdag wordt het een mooie dag, hopelijk... Weersvoorspellingen en herfst gaan niet zo goed samenquote:Op zondag 29 november 2009 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguhk vind het weer nou niet zo bijster spannend voor een dierentuin helaas
Omdat je zo druk bent, of omdat je je er niet toe kunt zetten?quote:Op zondag 29 november 2009 16:44 schreef EchnaDarr het volgende:
Pff, het is weer echt zondag, ik kom vandaag aan niks toe
dat laatste. De afleidingen zijn te groot. En aan foto's bewerken kom ik al helemaaaal niet meer toe, terwijl ik nog genoeg heb liggen. Toch maar weer eens mee beginnen.quote:Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Omdat je zo druk bent, of omdat je je er niet toe kunt zetten?
Herkenbaar... En na zo'n dag vol afleidingen voel je je altijd "slecht" omdat je weinig nuttigs hebt gedaan...quote:Op zondag 29 november 2009 17:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
dat laatste. De afleidingen zijn te groot. En aan foto's bewerken kom ik al helemaaaal niet meer toe, terwijl ik nog genoeg heb liggen. Toch maar weer eens mee beginnen.
Neuh, dat probleem heb ik echt nooitquote:Op zondag 29 november 2009 17:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Herkenbaar... En na zo'n dag vol afleidingen voel je je altijd "slecht" omdat je weinig nuttigs hebt gedaan...
Ow, dat maak ik dan in de avonduren altijd wel goed. Zoals nu.quote:Op zondag 29 november 2009 17:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Herkenbaar... En na zo'n dag vol afleidingen voel je je altijd "slecht" omdat je weinig nuttigs hebt gedaan...
Voer?quote:Op zondag 29 november 2009 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
Aloha1,5 uur autorijden en het voer zijn weer achter de rug. Nu nog een paar wassen draaien en wat foto's bekijken
Ja. Eten en zoquote:
Geen smaak jij he?quote:
Tomatensaus is dan wel ok.quote:Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen smaak jij he?Het is kip in een zoetig gekruide saus. Errug ok
is t water daar alweer wat weg?quote:Op zondag 29 november 2009 21:44 schreef ElizabethR het volgende:
Al twee dagen schitterend weer hier, lekkere vorst, blauwe luchten, geen wind, lig ik ziekjes
Dank iedereen voor de beterschapswensen. zover helpt nog niks en doet nu mijn hele hoofd zeer in plaats van de helft. Maar het zal nu onderhand wel weer snel beter gaan. Dan kan ik tenminste eindelijk er weer eens op uittrekken!!!
Koffie machine is hier kapot... monteur komt zodra die z'n koffie op heeft geloof ikquote:Op maandag 30 november 2009 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier op kantoor even in te kakken geloof ik.....Tijd voor koffie
quote:Op maandag 30 november 2009 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier op kantoor even in te kakken geloof ik.....Tijd voor koffie
Archiefwerkquote:
¤ 5,- biljetquote:
quote:
balen, terugsturenquote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's voor de expo zijn binnenHelaas met twee beschadiginkjes
Da's ff geen optie hequote:
als ik dat lees... kan ik alleen maar concluderen dat het hier heel goed gaat.quote:
Redelijik, en wat niet weg is, bevriest. Het wordt vannacht -9 hier, da's ongekend in Ierland. Morgen zal alles wel weer platliggen.quote:
Dankjewel! Erg lief van je!!quote:Nog maar even sterkte maar lijkt me toch dat je het ergste zo ongeveer gehad moet hebben
Ja goed hoor, en even jou een flinke knuffel geven, ik ben niet meer besmettelijk!!quote:
goed om te horenquote:Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Redelijik, en wat niet weg is, bevriest. Het wordt vannacht -9 hier, da's ongekend in Ierland. Morgen zal alles wel weer platliggen.
[..]
Dankjewel! Erg lief van je!!
En inderdaad, vandaag ging het alweer een stukkie beter, en ik heb eindelijk weer zelf gekookt in plaats van het allemaal aan manlief over te laten. Morgen eens zien dat ik er weer uitga, het moet koud maar helder worden, da's gezond, dan ga ik even zeelucht snuiven!!
Is niet zeker. ligt aan de mate van geluktheidquote:Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
goed om te horenEn we zien de foto's wel?
quote:Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
en ik heb eindelijk weer zelf gekookt in plaats van het allemaal aan manlief over te laten eetbaar voer gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |