Oei, beterschap.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben echt ziek nu. Hoofdpijn over de helft van mijn gezicht, oorpijn, keelpijn, neus verstopt, auw, zielig, erg zielig.
Beterschapquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben echt ziek nu. Hoofdpijn over de helft van mijn gezicht, oorpijn, keelpijn, neus verstopt, auw, zielig, erg zielig.
Ja, maar binnen is over het algemeen niet helemaal mijn dingquote:Op zondag 29 november 2009 08:37 schreef Chanty het volgende:
het is in elk geval droogen binnen genoeg te doen.
Niet zo zeuren je wist dat het weer bagger zou zijnquote:Op zondag 29 november 2009 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar binnen is over het algemeen niet helemaal mijn dingIk vermoed dat het stervensdruk is daar en bloedje heet
En ik heb niets aan die 100-400 die ik nou wel weer eens uit wilde proberen
Hier in Amsterdam is het ook niet veel beter... Dinsdag wordt het een mooie dag, hopelijk... Weersvoorspellingen en herfst gaan niet zo goed samenquote:Op zondag 29 november 2009 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguhk vind het weer nou niet zo bijster spannend voor een dierentuin helaas
Omdat je zo druk bent, of omdat je je er niet toe kunt zetten?quote:Op zondag 29 november 2009 16:44 schreef EchnaDarr het volgende:
Pff, het is weer echt zondag, ik kom vandaag aan niks toe
dat laatste. De afleidingen zijn te groot. En aan foto's bewerken kom ik al helemaaaal niet meer toe, terwijl ik nog genoeg heb liggen. Toch maar weer eens mee beginnen.quote:Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Omdat je zo druk bent, of omdat je je er niet toe kunt zetten?
Herkenbaar... En na zo'n dag vol afleidingen voel je je altijd "slecht" omdat je weinig nuttigs hebt gedaan...quote:Op zondag 29 november 2009 17:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
dat laatste. De afleidingen zijn te groot. En aan foto's bewerken kom ik al helemaaaal niet meer toe, terwijl ik nog genoeg heb liggen. Toch maar weer eens mee beginnen.
Neuh, dat probleem heb ik echt nooitquote:Op zondag 29 november 2009 17:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Herkenbaar... En na zo'n dag vol afleidingen voel je je altijd "slecht" omdat je weinig nuttigs hebt gedaan...
Ow, dat maak ik dan in de avonduren altijd wel goed. Zoals nu.quote:Op zondag 29 november 2009 17:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Herkenbaar... En na zo'n dag vol afleidingen voel je je altijd "slecht" omdat je weinig nuttigs hebt gedaan...
Voer?quote:Op zondag 29 november 2009 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
Aloha1,5 uur autorijden en het voer zijn weer achter de rug. Nu nog een paar wassen draaien en wat foto's bekijken
Ja. Eten en zoquote:
Geen smaak jij he?quote:
Tomatensaus is dan wel ok.quote:Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen smaak jij he?Het is kip in een zoetig gekruide saus. Errug ok
is t water daar alweer wat weg?quote:Op zondag 29 november 2009 21:44 schreef ElizabethR het volgende:
Al twee dagen schitterend weer hier, lekkere vorst, blauwe luchten, geen wind, lig ik ziekjes
Dank iedereen voor de beterschapswensen. zover helpt nog niks en doet nu mijn hele hoofd zeer in plaats van de helft. Maar het zal nu onderhand wel weer snel beter gaan. Dan kan ik tenminste eindelijk er weer eens op uittrekken!!!
Koffie machine is hier kapot... monteur komt zodra die z'n koffie op heeft geloof ikquote:Op maandag 30 november 2009 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier op kantoor even in te kakken geloof ik.....Tijd voor koffie
quote:Op maandag 30 november 2009 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier op kantoor even in te kakken geloof ik.....Tijd voor koffie
Archiefwerkquote:
¤ 5,- biljetquote:
quote:
balen, terugsturenquote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's voor de expo zijn binnenHelaas met twee beschadiginkjes
Da's ff geen optie hequote:
als ik dat lees... kan ik alleen maar concluderen dat het hier heel goed gaat.quote:
Redelijik, en wat niet weg is, bevriest. Het wordt vannacht -9 hier, da's ongekend in Ierland. Morgen zal alles wel weer platliggen.quote:
Dankjewel! Erg lief van je!!quote:Nog maar even sterkte maar lijkt me toch dat je het ergste zo ongeveer gehad moet hebben
Ja goed hoor, en even jou een flinke knuffel geven, ik ben niet meer besmettelijk!!quote:
goed om te horenquote:Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Redelijik, en wat niet weg is, bevriest. Het wordt vannacht -9 hier, da's ongekend in Ierland. Morgen zal alles wel weer platliggen.
[..]
Dankjewel! Erg lief van je!!
En inderdaad, vandaag ging het alweer een stukkie beter, en ik heb eindelijk weer zelf gekookt in plaats van het allemaal aan manlief over te laten. Morgen eens zien dat ik er weer uitga, het moet koud maar helder worden, da's gezond, dan ga ik even zeelucht snuiven!!
Is niet zeker. ligt aan de mate van geluktheidquote:Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
goed om te horenEn we zien de foto's wel?
quote:Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
en ik heb eindelijk weer zelf gekookt in plaats van het allemaal aan manlief over te laten eetbaar voer gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |