Netsplitter

Netsplitter

Oei, beterschap.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben echt ziek nu. Hoofdpijn over de helft van mijn gezicht, oorpijn, keelpijn, neus verstopt, auw, zielig, erg zielig.

Beterschapquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:57 schreef ElizabethR het volgende:
Ik ben echt ziek nu. Hoofdpijn over de helft van mijn gezicht, oorpijn, keelpijn, neus verstopt, auw, zielig, erg zielig.

k vind het weer nou niet zo bijster spannend voor een dierentuin helaas
 k vind het weer nou niet zo bijster spannend voor een dierentuin helaas  

Ja, maar binnen is over het algemeen niet helemaal mijn dingquote:Op zondag 29 november 2009 08:37 schreef Chanty het volgende:
het is in elk geval droogen binnen genoeg te doen.
 Ik vermoed dat het stervensdruk is daar en bloedje heet
 Ik vermoed dat het stervensdruk is daar en bloedje heet  En ik heb niets aan die 100-400 die ik nou wel weer eens uit wilde proberen
 En ik heb niets aan die 100-400 die ik nou wel weer eens uit wilde proberen  

Niet zo zeuren je wist dat het weer bagger zou zijnquote:Op zondag 29 november 2009 08:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar binnen is over het algemeen niet helemaal mijn dingIk vermoed dat het stervensdruk is daar en bloedje heet
En ik heb niets aan die 100-400 die ik nou wel weer eens uit wilde proberen

Hier in Amsterdam is het ook niet veel beter... Dinsdag wordt het een mooie dag, hopelijk... Weersvoorspellingen en herfst gaan niet zo goed samenquote:Op zondag 29 november 2009 08:34 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguhk vind het weer nou niet zo bijster spannend voor een dierentuin helaas

wel gezellig
 wel gezellig  

Omdat je zo druk bent, of omdat je je er niet toe kunt zetten?quote:Op zondag 29 november 2009 16:44 schreef EchnaDarr het volgende:
Pff, het is weer echt zondag, ik kom vandaag aan niks toe

dat laatste. De afleidingen zijn te groot. En aan foto's bewerken kom ik al helemaaaal niet meer toe, terwijl ik nog genoeg heb liggen. Toch maar weer eens mee beginnen.quote:Op zondag 29 november 2009 16:55 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Omdat je zo druk bent, of omdat je je er niet toe kunt zetten?

Herkenbaar... En na zo'n dag vol afleidingen voel je je altijd "slecht" omdat je weinig nuttigs hebt gedaan...quote:Op zondag 29 november 2009 17:17 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
dat laatste. De afleidingen zijn te groot. En aan foto's bewerken kom ik al helemaaaal niet meer toe, terwijl ik nog genoeg heb liggen. Toch maar weer eens mee beginnen.

Neuh, dat probleem heb ik echt nooitquote:Op zondag 29 november 2009 17:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Herkenbaar... En na zo'n dag vol afleidingen voel je je altijd "slecht" omdat je weinig nuttigs hebt gedaan...
 .
 .

1,5 uur autorijden en het voer zijn weer achter de rug. Nu nog een paar wassen draaien en wat foto's bekijken
 1,5 uur autorijden en het voer zijn weer achter de rug. Nu nog een paar wassen draaien en wat foto's bekijken  

Ow, dat maak ik dan in de avonduren altijd wel goed. Zoals nu.quote:Op zondag 29 november 2009 17:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Herkenbaar... En na zo'n dag vol afleidingen voel je je altijd "slecht" omdat je weinig nuttigs hebt gedaan...

Voer?quote:Op zondag 29 november 2009 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
Aloha1,5 uur autorijden en het voer zijn weer achter de rug. Nu nog een paar wassen draaien en wat foto's bekijken

Ja. Eten en zoquote:
 In dit geval Roti Kip-Tomaat
 In dit geval Roti Kip-Tomaat  Geen zin meer om te koken
 Geen zin meer om te koken  

Netsplitter

Netsplitter

Geen smaak jij he?quote:
 Het is kip in een zoetig gekruide saus. Errug ok
 Het is kip in een zoetig gekruide saus. Errug ok  

Netsplitter

Netsplitter

Tomatensaus is dan wel ok.quote:Op zondag 29 november 2009 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geen smaak jij he?Het is kip in een zoetig gekruide saus. Errug ok

is t water daar alweer wat weg?quote:Op zondag 29 november 2009 21:44 schreef ElizabethR het volgende:
Al twee dagen schitterend weer hier, lekkere vorst, blauwe luchten, geen wind, lig ik ziekjes
Dank iedereen voor de beterschapswensen. zover helpt nog niks en doet nu mijn hele hoofd zeer in plaats van de helft. Maar het zal nu onderhand wel weer snel beter gaan. Dan kan ik tenminste eindelijk er weer eens op uittrekken!!!

Tijd voor een nieuwe en enerverende week
 Tijd voor een nieuwe en enerverende week  't Is alweer bijna weekend
 't Is alweer bijna weekend  

Netsplitter

Netsplitter

Tijd voor koffie
 Tijd voor koffie  

Koffie machine is hier kapot... monteur komt zodra die z'n koffie op heeft geloof ikquote:Op maandag 30 november 2009 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier op kantoor even in te kakken geloof ik.....Tijd voor koffie

quote:Op maandag 30 november 2009 09:15 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit hier op kantoor even in te kakken geloof ik.....Tijd voor koffie

nog even relaxen en dan vanmiddag toch maar weer aan opdrachten beginnen
  nog even relaxen en dan vanmiddag toch maar weer aan opdrachten beginnen

Archiefwerkquote:

¤ 5,- biljetquote:

quote:
 We leven nog
 We leven nog  

Helaas met twee beschadiginkjes
 Helaas met twee beschadiginkjes  

balen, terugsturenquote:Op maandag 30 november 2009 14:23 schreef PdeHoog het volgende:
Foto's voor de expo zijn binnenHelaas met twee beschadiginkjes

Da's ff geen optie hequote:
 Maar er wordt aan gewerkt
 Maar er wordt aan gewerkt  

als ik dat lees... kan ik alleen maar concluderen dat het hier heel goed gaat.quote:

Redelijik, en wat niet weg is, bevriest. Het wordt vannacht -9 hier, da's ongekend in Ierland. Morgen zal alles wel weer platliggen.quote:
Dankjewel! Erg lief van je!!quote:Nog maar even sterkte maar lijkt me toch dat je het ergste zo ongeveer gehad moet hebben

Ja goed hoor, en even jou een flinke knuffel geven, ik ben niet meer besmettelijk!!quote:

goed om te horenquote:Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Redelijik, en wat niet weg is, bevriest. Het wordt vannacht -9 hier, da's ongekend in Ierland. Morgen zal alles wel weer platliggen.
[..]
Dankjewel! Erg lief van je!!
En inderdaad, vandaag ging het alweer een stukkie beter, en ik heb eindelijk weer zelf gekookt in plaats van het allemaal aan manlief over te laten. Morgen eens zien dat ik er weer uitga, het moet koud maar helder worden, da's gezond, dan ga ik even zeelucht snuiven!!
 En we zien de foto's wel?
 En we zien de foto's wel?  

Is niet zeker. ligt aan de mate van geluktheidquote:Op maandag 30 november 2009 22:40 schreef Chanty het volgende:
[..]
goed om te horenEn we zien de foto's wel?

quote:Op maandag 30 november 2009 22:28 schreef ElizabethR het volgende:
en ik heb eindelijk weer zelf gekookt in plaats van het allemaal aan manlief over te laten eetbaar voer gehad

Netsplitter

Netsplitter

Vooral als blijkt dat je dan al 2 uur door de wekker aan het slapen bent
 Vooral als blijkt dat je dan al 2 uur door de wekker aan het slapen bent  

voor je aan het werk gaat.
 voor je aan het werk gaat.

Goed planquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:14 schreef HMaster-II het volgende:
Slim deHoog
Neem eerst een bakvoor je aan het werk gaat.

Gekke mailtjes maken de dag juist leuk.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:47 schreef PdeHoog het volgende:
En koffie en geen gekke mailtjes....wat wil je nog meer in het leven

Ik ga nog altijd ut vna het standpunt dat een goede beheerder een luie beheerder isquote:Op dinsdag 1 december 2009 09:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Gekke mailtjes maken de dag juist leuk.
 Gekke mailtjes = problemen = werk = onderbreking van de dagelijkse routine = uit de slaap gehouden worden.
 Gekke mailtjes = problemen = werk = onderbreking van de dagelijkse routine = uit de slaap gehouden worden."Hoi beste klant. Hier kan ik niets mee. Mail nog maar een keer als je meer informatie hebt."quote:Gistere nog een klant... mailt een screenshot van een http 500 fout.
En ook echt alleen de bekende IE tekst "Page can not be displayed [...]"
Geen adresbalk op t screenshot, geen vermelding waar ze geklikt hebben, wanneer het fout gaat.
Nee, alleen "ik kreeg net deze foutmelding toen ik op de website bezig was"
dus....

Tja, ik ben geen beheerder, dus kan weinig slapen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ga nog altijd ut vna het standpunt dat een goede beheerder een luie beheerder isGekke mailtjes = problemen = werk = onderbreking van de dagelijkse routine = uit de slaap gehouden worden.
[..]
"Hoi beste klant. Hier kan ik niets mee. Mail nog maar een keer als je meer informatie hebt."
Zoiets? Ik schop dit soort incidenten altijd terug naar onze Service Desk zo van "jongens, doe eens ff een goed incident loggen".
 (kan nog wel eens bot uit de hoek komen, dus dan ben ik blij dat een PM'ert het eerst even netjes verwoord
 (kan nog wel eens bot uit de hoek komen, dus dan ben ik blij dat een PM'ert het eerst even netjes verwoord  )
 ) 

Krijg ik toegang tot beta software en nieuwe filters die ik dan moet voorzien van feedback
 Krijg ik toegang tot beta software en nieuwe filters die ik dan moet voorzien van feedback 

) uit Hong Kong. Dat die half tamme Chinezen eens opschieten
 ) uit Hong Kong. Dat die half tamme Chinezen eens opschieten  .
 .

Het spul is niet eens in spindles leverbaar
 Het spul is niet eens in spindles leverbaar 
 Vanavond de boel ophangen
 Vanavond de boel ophangen  

. Die is alleen goed om spullen even te proberen.
 . Die is alleen goed om spullen even te proberen.

IKquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
Wie kóópt er dan ook spullen bij de mediamarkt. Die is alleen goed om spullen even te proberen.
 Omdat ik NU wat nodig had.
 Omdat ik NU wat nodig had.

http://www.cdrwinkel.com/shop/browse/category/Lightscribe duurde me 10 secondenquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
Jeetje man....hoeveel moeite moet je doen om bij de Media Markt een doos Lightscribe-CD's te vindenHet spul is niet eens in spindles leverbaar
De kapotte foto's worden iig netjes vervangen doro de leverancier. Weer een probleem minderVanavond de boel ophangen

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes

quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:45 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
http://www.cdrwinkel.com/shop/browse/category/Lightscribe duurde me 10 seconden Jajajajaja...maar als ik die dingen NU nodig heb, heeft een webshop weinig zin heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jajajajaja...maar als ik die dingen NU nodig heb, heeft een webshop weinig zin heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ook al bij OPUS gekeken nl.
 "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley

quote:

derde vak ook binnen met een 7,5
 derde vak ook binnen met een 7,5  Heb gewoon alles gehaald
 Heb gewoon alles gehaald   

Pfffff dat is wel een beetje heftig. Weet niet hoe het bij jullie is maar als je bij ons 3 vakken volgt in een periode dan is dat al veel. Moet wel tijd over blijven voor leuke dingen en vriendjes en zoquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:09 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd Chanty
Mooi punt ook nog eens
Ik ben gestopt met mijn student-assistentschap, ging toch te veel tijd in zitten
Zeker nu ik 6 vakken (waaronder 4 werkgroepen) heb deze periode

Het is ook wel redelijk heftig, iedereen die ik ken is ook gestopt met werken of minder gaan werken deze periode.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Pfffff dat is wel een beetje heftig. Weet niet hoe het bij jullie is maar als je bij ons 3 vakken volgt in een periode dan is dat al veel. Moet wel tijd over blijven voor leuke dingen en vriendjes en zo

netjes!quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
De kapotte foto's worden iig netjes vervangen doro de leverancier. Weer een probleem minderVanavond de boel ophangen

foto's volgen
 foto's volgen  

Dat kan....de foto's hangen tot 31/1/2010quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:51 schreef Chanty het volgende:
[..]
Oeh ga na mijn tentamen de 16e wel een keer kijken
 En hierbij de beloofde preview op klein formaat.....
 En hierbij de beloofde preview op klein formaat..... 

Ziet er goed uit!quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kan....de foto's hangen tot 31/1/2010En hierbij de beloofde preview op klein formaat.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat is PdeHoog koffiequote:Op woensdag 2 december 2009 00:55 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
pff melk en suiker bij koffie

quote:
 Echt niet..... als ik koffie drink, dan zwart met een klein beetje suiker. Maar hier op kantoor hebben we Wiener Melange. Da's koffie met chocomel
 Echt niet..... als ik koffie drink, dan zwart met een klein beetje suiker. Maar hier op kantoor hebben we Wiener Melange. Da's koffie met chocomel  

Het ophangen was gisteren zo gepiept. Denk dat ik bij elkaar 45 minuten ben bezig geweest.
 Het ophangen was gisteren zo gepiept. Denk dat ik bij elkaar 45 minuten ben bezig geweest.

quote:Op woensdag 2 december 2009 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Echt niet..... als ik koffie drink, dan zwart met een klein beetje suiker. Maar hier op kantoor hebben we Wiener Melange. Da's koffie met chocomel
 sinds wanneer ben jij verstandig aan het worden ????

Al heel lang hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 09:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
 Ik heb zelfs smaak
 Ik heb zelfs smaak  Ik noem de koffie van mijn moeder slootwater
 Ik noem de koffie van mijn moeder slootwater  Ze verlengt nl. al haar koffie
 Ze verlengt nl. al haar koffie  Klein beetje sterke koffie, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel heet water. Echt smerig
 Klein beetje sterke koffie, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel heet water. Echt smerig  

Netsplitter

Netsplitter

Oh, dan krijg je van mij ook geen complimenten.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Enne...thanks allemaalHet ophangen was gisteren zo gepiept. Denk dat ik bij elkaar 45 minuten ben bezig geweest.

Lange koffie, wat leuk!!! Ik ga deze even in het leukste spelfoutentopic plaatsen Pquote:Op woensdag 2 december 2009 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Al heel lang hoorIk heb zelfs smaak
Ik noem de koffie van mijn moeder slootwater
Ze verlengt nl. al haar koffie
Klein beetje sterke koffie, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel heet water. Echt smerig

quote:Op woensdag 2 december 2009 11:13 schreef ElizabethR het volgende:
Het ziet er erg kekke uit P

Fraaie expo!! Heel veel plezier ermee en ervan! Veel complimentjes toegewenst en veel resultaten als in opdrachten, verkopen, weetikveel wat je ermee van plan was.
Ik word weer eens niet geloofd in het mooiste foto topic. Mensen snappen niet dat je een horizon kunt manipuleren in je compo
[..]
Lange koffie, wat leuk!!! Ik ga deze even in het leukste spelfoutentopic plaatsen P
Hoop niet dat je dat erg vindt, maar hij is te mooi om te laten schieten!!!
 Ik was nog niet helemaal wakker.... bedankt he
 Ik was nog niet helemaal wakker.... bedankt he  

Nou ja zeg, daar reageer je wel op, maar de complimenten over je expo laat je gaanquote:Op woensdag 2 december 2009 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik was nog niet helemaal wakker.... bedankt he

Die vond ik ook tofquote:Op woensdag 2 december 2009 11:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou ja zeg, daar reageer je wel op, maar de complimenten over je expo laat je gaan
Rare man!!!
 Zoals ik al zei...ben nog niet helemaal wakker
 Zoals ik al zei...ben nog niet helemaal wakker  ik wil als het ff kan die zooi trouwens verkopen
 ik wil als het ff kan die zooi trouwens verkopen  Wat moet ik met dat formaat foto's aan de muur thuis
 Wat moet ik met dat formaat foto's aan de muur thuis  Als het niet lukt, dan wordt het een reizende tentoonstelling. Heb nog wat opties lopen voor nieuwe expo's
 Als het niet lukt, dan wordt het een reizende tentoonstelling. Heb nog wat opties lopen voor nieuwe expo's  

Tofquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kan....de foto's hangen tot 31/1/2010En hierbij de beloofde preview op klein formaat.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Centrale Bibliotheek Den Haag, aan het Spui, 1e verdieping!quote:

quote:Op woensdag 2 december 2009 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die vond ik ook tofZoals ik al zei...ben nog niet helemaal wakker
ik wil als het ff kan die zooi trouwens verkopen
Wat moet ik met dat formaat foto's aan de muur thuis
Als het niet lukt, dan wordt het een reizende tentoonstelling. Heb nog wat opties lopen voor nieuwe expo's

Waarom zou je je daar druk om makenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]

Waarom geloven mensen.... Oh, wacht even, opnieuw...
Waarom geloven stronteigenwijze persé gelijk willen hebbende danny roodbollen je niet als je zegt dat een foto op een bepaalde manier genomen is die ervoor zorgt dat de echte horizon niet op de foto staat en het oppervlak waarop iemand of iets zich beweegt lijkt op de horizon, maar dat niet is?
In ieder geval is het een teken dat de foto voor wat betreft mindfucken prima gelukt is
 Ik heb ook drie keer moeten kijken
 Ik heb ook drie keer moeten kijken  Briljante foto dus
 Briljante foto dus  Hoe hoog heb je gestaan om die foto te maken?
 Hoe hoog heb je gestaan om die foto te maken?

Ik maak me er in zoverre druk om dat ik niet graag voor leugenaar wordt uitgemaakt, en door zijn belachelijke ongeloof en 'verklaringen' omtrent MIJN foto's is het net alsof ik zit te liegen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar druk om makenIk heb ook drie keer moeten kijken
Briljante foto dus
Hoe hoog heb je gestaan om die foto te maken?

Goeie crops zo denk ikquote:Op woensdag 2 december 2009 11:53 schreef ElizabethR het volgende:
Ik stond op een berg, en op het origineel is de echte horizon bij beide foto's uiteraard gewoon zichtbaar,
 Het is iig lekker apart
 Het is iig lekker apart  

quote:Op woensdag 2 december 2009 11:53 schreef ElizabethR het volgende:
Ik stond op een berg, en op het origineel is de echte horizon bij beide foto's uiteraard gewoon zichtbaar, maar schijnbaar heeft Danny in zijn PS versie geen croptool.

Precies, aangezien ik normaal gesproken en volgens velen hier alleen maar 'saaie landschapjes' maakquote:Op woensdag 2 december 2009 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeie crops zo denk ikHet is iig lekker apart

Ik heb totaal geen behoefte om iets te bewijzen aan iemand die zich uitput in sarcastische bemerkingen aangaande mijn foto om toch vooral te bewijzen dat ik zit te liegen over perspectief en crop van mijn eigen foto.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |