quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Echt niet..... als ik koffie drink, dan zwart met een klein beetje suiker. Maar hier op kantoor hebben we Wiener Melange. Da's koffie met chocomel
Al heel lang hoorquote:Op woensdag 2 december 2009 09:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij verstandig aan het worden ????
Oh, dan krijg je van mij ook geen complimenten.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:33 schreef PdeHoog het volgende:
Enne...thanks allemaalHet ophangen was gisteren zo gepiept. Denk dat ik bij elkaar 45 minuten ben bezig geweest.
Lange koffie, wat leuk!!! Ik ga deze even in het leukste spelfoutentopic plaatsen Pquote:Op woensdag 2 december 2009 09:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Al heel lang hoorIk heb zelfs smaak
Ik noem de koffie van mijn moeder slootwater
Ze verlengt nl. al haar koffie
Klein beetje sterke koffie, veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel heet water. Echt smerig
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:13 schreef ElizabethR het volgende:
Het ziet er erg kekke uit P![]()
![]()
Fraaie expo!! Heel veel plezier ermee en ervan! Veel complimentjes toegewenst en veel resultaten als in opdrachten, verkopen, weetikveel wat je ermee van plan was.
Ik word weer eens niet geloofd in het mooiste foto topic. Mensen snappen niet dat je een horizon kunt manipuleren in je compo![]()
[..]
Lange koffie, wat leuk!!! Ik ga deze even in het leukste spelfoutentopic plaatsen P
Hoop niet dat je dat erg vindt, maar hij is te mooi om te laten schieten!!!
Nou ja zeg, daar reageer je wel op, maar de complimenten over je expo laat je gaanquote:Op woensdag 2 december 2009 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik was nog niet helemaal wakker.... bedankt he
![]()
Die vond ik ook tofquote:Op woensdag 2 december 2009 11:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nou ja zeg, daar reageer je wel op, maar de complimenten over je expo laat je gaan
Rare man!!!
Tofquote:Op dinsdag 1 december 2009 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kan....de foto's hangen tot 31/1/2010En hierbij de beloofde preview op klein formaat.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Centrale Bibliotheek Den Haag, aan het Spui, 1e verdieping!quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die vond ik ook tofZoals ik al zei...ben nog niet helemaal wakker
ik wil als het ff kan die zooi trouwens verkopen
Wat moet ik met dat formaat foto's aan de muur thuis
Als het niet lukt, dan wordt het een reizende tentoonstelling. Heb nog wat opties lopen voor nieuwe expo's
![]()
Waarom zou je je daar druk om makenquote:Op woensdag 2 december 2009 11:36 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarom geloven mensen.... Oh, wacht even, opnieuw...
Waarom geloven stronteigenwijze persé gelijk willen hebbende danny roodbollen je niet als je zegt dat een foto op een bepaalde manier genomen is die ervoor zorgt dat de echte horizon niet op de foto staat en het oppervlak waarop iemand of iets zich beweegt lijkt op de horizon, maar dat niet is?
In ieder geval is het een teken dat de foto voor wat betreft mindfucken prima gelukt is
Ik maak me er in zoverre druk om dat ik niet graag voor leugenaar wordt uitgemaakt, en door zijn belachelijke ongeloof en 'verklaringen' omtrent MIJN foto's is het net alsof ik zit te liegen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar druk om makenIk heb ook drie keer moeten kijken
Briljante foto dus
Hoe hoog heb je gestaan om die foto te maken?
Goeie crops zo denk ikquote:Op woensdag 2 december 2009 11:53 schreef ElizabethR het volgende:
Ik stond op een berg, en op het origineel is de echte horizon bij beide foto's uiteraard gewoon zichtbaar,
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:53 schreef ElizabethR het volgende:
Ik stond op een berg, en op het origineel is de echte horizon bij beide foto's uiteraard gewoon zichtbaar, maar schijnbaar heeft Danny in zijn PS versie geen croptool.
Precies, aangezien ik normaal gesproken en volgens velen hier alleen maar 'saaie landschapjes' maakquote:Op woensdag 2 december 2009 12:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeie crops zo denk ikHet is iig lekker apart
Ik heb totaal geen behoefte om iets te bewijzen aan iemand die zich uitput in sarcastische bemerkingen aangaande mijn foto om toch vooral te bewijzen dat ik zit te liegen over perspectief en crop van mijn eigen foto.quote:
Met het gevaar dat de fotograaf straks niet meer kan lopen van alle veren in zijn kont: ziet er heel tof uit!quote:Op dinsdag 1 december 2009 23:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat kan....de foto's hangen tot 31/1/2010En hierbij de beloofde preview op klein formaat.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De normale foto's zijn 50x75, de beide pano's 140x50 en 200x70. En thnxquote:Op woensdag 2 december 2009 12:22 schreef P_B het volgende:
[..]
Met het gevaar dat de fotograaf straks niet meer kan lopen van alle veren in zijn kont: ziet er heel tof uit!
* P_B is jaloers...
Misschien gemist maar welke formaten zijn het? Zeker die 2 extra brede panorama's zien er gevoelsmatig niet standaard uit.
Whehe, de 50x75 kan ik nog wat bij me voorstellen. Maar 200x70...GROOT!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
De normale foto's zijn 50x75, de beide pano's 140x50 en 200x70. En thnx
Sterkte meis, ik hoop echt dat je je snel weer een heleboel beter voelt!!!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:35 schreef Ynske het volgende:
netjes P!
hier alle afspraken voor deze week afgezet, eerst mezelf weer even vinden
Ik heb het zelf bekostigd, dus ja...ik mag ze houdenquote:Op woensdag 2 december 2009 12:39 schreef P_B het volgende:
[..]
Whehe, de 50x75 kan ik nog wat bij me voorstellen. Maar 200x70...GROOT!
Lijkt me toch machtig om dat uit te pakken en voor het eerst te zien. Mag je ze na de expositie stiekem houden?
Rust is goedquote:Op woensdag 2 december 2009 12:35 schreef Ynske het volgende:
netjes P!
hier alle afspraken voor deze week afgezet, eerst mezelf weer even vinden
Dat is het spiegelgladde water van het meer. Het gedeelte waar het bootje nog niet gevaren heeft.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:43 schreef Xcalibur het volgende:
, dus als dat de horizon niet is, wat is het dan wel?![]()
En volstrekt logisch als je ook nog bedenkt dat je bovenop een berg staat dus waar al dat gezeik nou goed voor is....quote:Op woensdag 2 december 2009 12:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is het spiegelgladde water van het meer. Het gedeelte waar het bootje nog niet gevaren heeft.
Snap ik ook niet hoor. Gewoon boudweg en zeer sarcastisch beweren dat ik keihard zit te liegen. Sja.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En volstrekt logisch als je ook nog bedenkt dat je bovenop een berg staat dus waar al dat gezeik nou goed voor is....
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sterkte meis, ik hoop echt dat je je snel weer een heleboel beter voelt!!!
das ook wel lekker jaquote:Op woensdag 2 december 2009 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rust is goedIk heb op dit moment nog 3 concertjes staan deze maand en daar blijft het even bij denk ik.
Ik had het gevraagdquote:Op woensdag 2 december 2009 13:06 schreef Ynske het volgende:
k heb er een hele tijd naar zitten kijken, en kwam er pas achter toen P dat zei van die berg
Ik heb werkelijk geen idee. Oud & Nieuw ook niet trouwensquote:das ook wel lekker ja
ga je nog wat doen met de kerst?
Ah, ik snap hemquote:Op woensdag 2 december 2009 12:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is het spiegelgladde water van het meer. Het gedeelte waar het bootje nog niet gevaren heeft.
Rolletje erin en gaanquote:Op woensdag 2 december 2009 14:06 schreef Ynske het volgende:
kom er net achter dat mijn paps, vroeger toen ik klein was, al 2.8 lenzen op zijn camera had
Tis een Ricoh camera, met een 55mm F2.8 en een 135mm F2.8
F5quote:
quote:
Mijn vader heeft nog een Pentax met dezelfde lenzen, volgens mij zelfs F2.4quote:Op woensdag 2 december 2009 14:06 schreef Ynske het volgende:
kom er net achter dat mijn paps, vroeger toen ik klein was, al 2.8 lenzen op zijn camera had
Daar kwam ik ook een paar weken geleden achter met mijn pa jaquote:Op woensdag 2 december 2009 14:06 schreef Ynske het volgende:
Je bedoelt de 2.5/135? Dat is een superlens. Doet 't nog altijd heel erg goed op een DSLR.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nog een Pentax met dezelfde lenzen, volgens mij zelfs F2.4
Wel tof, hoewel dat spul wel erg klein is allemaal...
Is inderdaad wel zo netjes dat je ze dan zelf mag houden.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het zelf bekostigd, dus ja...ik mag ze houdenIk had die 50x75's al gezien. Ik ben een stukje ongeduld af en toe, dus die waren het eerst uitgepakt
Maar ik had gisteren na het uitpakken van die 70x200 en die 140x50 wel zoiets van
Echt heel gaaf om ze zo groot te zien
Ik heb geen ruimte meer voor canvasjesquote:Op woensdag 2 december 2009 18:36 schreef P_B het volgende:
Is inderdaad wel zo netjes dat je ze dan zelf mag houden.Ik vond laatst een foto 60x40 al gaaf maar dit is wel een paar stappen indrukwekkender. Wat doe je nu als je een keer de maandelijkse foto-wedstrijd wint? Steekt toch maar schraal af, zo'n "canvasje"...
Er is altijd V&A nog.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte meer voor canvasjesDus ik doe maar gewoon niet meer mee
Zou goed kunnen, ik weet het niet uit m'n hoofdquote:Op woensdag 2 december 2009 17:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je bedoelt de 2.5/135? Dat is een superlens. Doet 't nog altijd heel erg goed op een DSLR.
Hahahahah....ook een optie jaquote:
Volgens mij niet. Ik heb ooit eens wat over Pampus geroepen, maar dat is bij roepen gebleven.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:50 schreef ..bennie het volgende:
Er staat mij iets bij dat ooit iemand een fotomeet op het forteiland ijmuiden heeft proberen te organiseren, klopt dat?
Ah kijk aan, daar ben ik mee in de war.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik heb ooit eens wat over Pampus geroepen, maar dat is bij roepen gebleven.
Beterschap!!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:52 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik voel me toch een dijk beroerd, maag is al sinds gistermiddag overgevoelig voor vanalles. Kan gelukkig vanmiddag thuis werken, anders was het helemaal prut vandaag.
Nou, het aantal nieuwe besmettingen daalt. Of dat betekent dat we het hoogtepunt hebben gehad durf ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Beterschap!!![]()
Het is momenteel enorm raak met de zieken! Vervelend hoor. Ik hoop dat je gauw weer opknapt.
De Mexflu schijnt overigens over zijn hoogtepunt heen te zijn in Nederland hoor ik??
Volgens mij hebben we vrij verkeer van diensten, goederen en mensen.quote:Als je fotospullen in Nederland koopt, laat bezorgen bij een bekende daar, en die stuurt het weer door naar Ierland dan kan de douane alsnog heel naar gaan doen geloof ik?? Wie weet dat?
Dat dusquote:Op donderdag 3 december 2009 14:59 schreef RonaldV het volgende:
Volgens mij hebben we vrij verkeer van diensten, goederen en mensen.
ik weet dat omgekeerd iemand een tweedehandsdoek kocht van iemand in Ierland, en dat daar wel nog (invoers?)belasting overheen kwam ondanks dat t tweedehands wasquote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusMoet volgens mij geen probleem vormen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |