Snap ik ook niet hoor. Gewoon boudweg en zeer sarcastisch beweren dat ik keihard zit te liegen. Sja.quote:Op woensdag 2 december 2009 13:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En volstrekt logisch als je ook nog bedenkt dat je bovenop een berg staat dus waar al dat gezeik nou goed voor is....
quote:Op woensdag 2 december 2009 12:49 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sterkte meis, ik hoop echt dat je je snel weer een heleboel beter voelt!!!
das ook wel lekker jaquote:Op woensdag 2 december 2009 12:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Rust is goedIk heb op dit moment nog 3 concertjes staan deze maand en daar blijft het even bij denk ik.
Ik had het gevraagdquote:Op woensdag 2 december 2009 13:06 schreef Ynske het volgende:
k heb er een hele tijd naar zitten kijken, en kwam er pas achter toen P dat zei van die berg
Ik heb werkelijk geen idee. Oud & Nieuw ook niet trouwensquote:das ook wel lekker ja
ga je nog wat doen met de kerst?
Ah, ik snap hemquote:Op woensdag 2 december 2009 12:55 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat is het spiegelgladde water van het meer. Het gedeelte waar het bootje nog niet gevaren heeft.
Rolletje erin en gaanquote:Op woensdag 2 december 2009 14:06 schreef Ynske het volgende:
kom er net achter dat mijn paps, vroeger toen ik klein was, al 2.8 lenzen op zijn camera had
Tis een Ricoh camera, met een 55mm F2.8 en een 135mm F2.8
F5quote:
quote:
Mijn vader heeft nog een Pentax met dezelfde lenzen, volgens mij zelfs F2.4quote:Op woensdag 2 december 2009 14:06 schreef Ynske het volgende:
kom er net achter dat mijn paps, vroeger toen ik klein was, al 2.8 lenzen op zijn camera had
Daar kwam ik ook een paar weken geleden achter met mijn pa jaquote:Op woensdag 2 december 2009 14:06 schreef Ynske het volgende:
Je bedoelt de 2.5/135? Dat is een superlens. Doet 't nog altijd heel erg goed op een DSLR.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:26 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Mijn vader heeft nog een Pentax met dezelfde lenzen, volgens mij zelfs F2.4
Wel tof, hoewel dat spul wel erg klein is allemaal...
Is inderdaad wel zo netjes dat je ze dan zelf mag houden.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb het zelf bekostigd, dus ja...ik mag ze houdenIk had die 50x75's al gezien. Ik ben een stukje ongeduld af en toe, dus die waren het eerst uitgepakt
Maar ik had gisteren na het uitpakken van die 70x200 en die 140x50 wel zoiets van
Echt heel gaaf om ze zo groot te zien
Ik heb geen ruimte meer voor canvasjesquote:Op woensdag 2 december 2009 18:36 schreef P_B het volgende:
Is inderdaad wel zo netjes dat je ze dan zelf mag houden.Ik vond laatst een foto 60x40 al gaaf maar dit is wel een paar stappen indrukwekkender. Wat doe je nu als je een keer de maandelijkse foto-wedstrijd wint? Steekt toch maar schraal af, zo'n "canvasje"...
Er is altijd V&A nog.quote:Op woensdag 2 december 2009 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte meer voor canvasjesDus ik doe maar gewoon niet meer mee
Zou goed kunnen, ik weet het niet uit m'n hoofdquote:Op woensdag 2 december 2009 17:34 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Je bedoelt de 2.5/135? Dat is een superlens. Doet 't nog altijd heel erg goed op een DSLR.
Hahahahah....ook een optie jaquote:
Volgens mij niet. Ik heb ooit eens wat over Pampus geroepen, maar dat is bij roepen gebleven.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:50 schreef ..bennie het volgende:
Er staat mij iets bij dat ooit iemand een fotomeet op het forteiland ijmuiden heeft proberen te organiseren, klopt dat?
Ah kijk aan, daar ben ik mee in de war.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik heb ooit eens wat over Pampus geroepen, maar dat is bij roepen gebleven.
Beterschap!!quote:Op donderdag 3 december 2009 13:52 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik voel me toch een dijk beroerd, maag is al sinds gistermiddag overgevoelig voor vanalles. Kan gelukkig vanmiddag thuis werken, anders was het helemaal prut vandaag.
Nou, het aantal nieuwe besmettingen daalt. Of dat betekent dat we het hoogtepunt hebben gehad durf ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 3 december 2009 14:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Beterschap!!![]()
Het is momenteel enorm raak met de zieken! Vervelend hoor. Ik hoop dat je gauw weer opknapt.
De Mexflu schijnt overigens over zijn hoogtepunt heen te zijn in Nederland hoor ik??
Volgens mij hebben we vrij verkeer van diensten, goederen en mensen.quote:Als je fotospullen in Nederland koopt, laat bezorgen bij een bekende daar, en die stuurt het weer door naar Ierland dan kan de douane alsnog heel naar gaan doen geloof ik?? Wie weet dat?
Dat dusquote:Op donderdag 3 december 2009 14:59 schreef RonaldV het volgende:
Volgens mij hebben we vrij verkeer van diensten, goederen en mensen.
ik weet dat omgekeerd iemand een tweedehandsdoek kocht van iemand in Ierland, en dat daar wel nog (invoers?)belasting overheen kwam ondanks dat t tweedehands wasquote:Op donderdag 3 december 2009 15:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat dusMoet volgens mij geen probleem vormen.
? Dat zou niet moeten mogen hoor. EU = EU.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet dat omgekeerd iemand een tweedehandsdoek kocht van iemand in Ierland, en dat daar wel nog (invoers?)belasting overheen kwam ondanks dat t tweedehands was
dat klopt, maar t gebeurd wel. t zou al niet meer moeten mogen omdat t tweedehands isquote:Op donderdag 3 december 2009 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
? Dat zou niet moeten mogen hoor. EU = EU.
Zelfs nieuwe artikelen hoef je binnen de EU geen invoersbelasting over te betalen.quote:Op donderdag 3 december 2009 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klopt, maar t gebeurd wel. t zou al niet meer moeten mogen omdat t tweedehands is
Ik zou het dna lekker door de leverancier direct laten verschepenquote:Op donderdag 3 december 2009 15:46 schreef ElizabethR het volgende:
Net gebeld, en het moet inderdaad zo de grens over kunnen
Ze raden me wel aan een en ander verzekerd te laten versturen...
Duh, dat kon ik inderdaad zelf nog wel bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |