Mwah mwah, had eerlijk gezegd wel iets meer ervan verwacht. Voornamelijk omdat ik had gehoopt dat Kirsten op een andere (lees:betere) manier zou acteren. Heb af en toe het idee dat conversaties te langzaam gaan en dat ze altijd op een of andere weg kijkt van iedereen en alles. Maar afgezien van dat:quote:
Ik vond Kristen juist super.quote:Op woensdag 25 november 2009 12:46 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Mwah mwah, had eerlijk gezegd wel iets meer ervan verwacht. Voornamelijk omdat ik had gehoopt dat Kirsten op een andere (lees:betere) manier zou acteren. Heb af en toe het idee dat conversaties te langzaam gaan en dat ze altijd op een of andere weg kijkt van iedereen en alles. Maar afgezien van dat:![]()
![]()
quote:
hmm ja iddquote:Op woensdag 25 november 2009 12:50 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik vond Kristen juist super.
En het klopt dat sommige stukken lang duurde, en sommige stukken die van mij part wel langer mochten zijn waren te kort. Vanaf het begin tot wanneer Edward wegging was echt ubersnel..
Hahaha wat is die toch walgelijk, met het lichaam van David Beckham er ook echt onder!quote:
Hahaha omg en daar slaap jij in?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Oke vaag, het is in ieder geval een pyjama met Edward erop!
iew?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:24 schreef Cici het volgende:
Nou, wij zaten bijna helemaal achteraan, achter ons zaten 3 meiden die je bijna nat hoorden worden toen Jake zijn tshirt uit trok.
Ik deed net zo hard mee, hihi.
Haha nee man! Maar die kun je wel kopen als je dat zou willenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:02 schreef GLITCH. het volgende:
[..]
Hahaha omg en daar slaap jij in?![]()
Bij ons in de zaal werd het gegil ook ooooooorverdovend toen Jake zn shirt uittrok. ''Well, it's just blood Bella. No big deal." En toen het gegil
Nou nee bedanktquote:Op woensdag 25 november 2009 16:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha nee man! Maar die kun je wel kopen als je dat zou willenBij hot topic.
Haha ja die is goed, zal straks wel ff proberen, maar denk dat ie dan veeelll te groot word om te gebruiken.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:55 schreef GLITCH. het volgende:
Hahaha die is leuk.
Deze is ook zo leuk:
[ afbeelding ]
Kan iemand (laris?) die btw 60x60 en <100kb maken voor me? Wil m als avatar hahaha.
Hoezo te groot? Kan hij niet onder de 100 kb, haha heb er echt geen verstand van.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:59 schreef Siral het volgende:
[..]
Haha ja die is goed, zal straks wel ff proberen, maar denk dat ie dan veeelll te groot word om te gebruiken.
Ik vind dat ook jammer, dat is naar mijn idee de reden waarom er zoveel mensen zijn die het de grond in moeten beuken, omdat ze zich aan de hype ergeren. En al bij voorbaat zeggen dat ze het kut vinden terwijl ze de boeken/films nog nooit gelezen/gezien hebben..quote:Op woensdag 25 november 2009 17:04 schreef MissSpooky het volgende:
Twilight en New Moon <3
Alleen jammer dat 't nu overhyped wordt.
Ja datquote:Op woensdag 25 november 2009 17:07 schreef GLITCH. het volgende:
[..]
Hoezo te groot? Kan hij niet onder de 100 kb, haha heb er echt geen verstand van.
Ik ben btw vrij, naar huis! Joepie!
Zo kwam het op mij ook over........quote:Op woensdag 25 november 2009 19:49 schreef Cici het volgende:
[..]
Met kwijlen.
Wat heb jij vieze gedachten zeg...
Er staat nergens een standaard van wat vampieren precies zouden moeten doen/kunnen.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:37 schreef Vono het volgende:
gister heengeweest. puur uit verveling.
WAT EEN KUT FILM. sorry hoor...
oja, en: Vampieren glinsteren niet in het zonlicht, ze verbranden!
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Er staat nergens een standaard van wat vampieren precies zouden moeten doen/kunnen.
Het is fictie, elk verhaal is anders.
Ja, mij ookquote:Op donderdag 26 november 2009 11:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja die ken ik al. Doe mij maar Edward
heh heh classicquote:
Het boek is ook depressief, dusquote:Op donderdag 26 november 2009 12:35 schreef Retarded het volgende:
[..]
heh heh classic
Waar ik de eerste Twilight film goed te pruimen vond, vind ik New Moon een beetje te emo. Bella loopt constant te huilen zuchten en nuilen... kind je bent 18, grow the fuck up! Ook de scene in de toekomst (door het bos rennen) was niet echt .. tja, wat het ook was.. het klopte niet.
Het enige waar ik wel erg enthousiast over was, was het optreden van Dakota Fanning en Michael Sheen. Zo horen vampieren te zijn. Daarbij kwam ook nog dat er door hun acteerwerk een hele grote schaduw over Pattinson en Stewart viel.
zesje voor de moeite, maar van mij mogen de films toch iets volwassener worden. Heb de boeken niet gelezen (geen behoefte aan), dus daar ga ik niet over oordelen
In Eclipse komt de volturi eigenlijk niet voor...quote:Op donderdag 26 november 2009 13:15 schreef GLITCH. het volgende:
Dakota was echt fantastisch in New Moon. Jammer dat we niet meer van haar gezien hebben, maar ik verwacht dat dat nog gaat komen.
Waarschijnlijk allemaal gerate door mensen die de film niet eens gezien hebbenquote:Op donderdag 26 november 2009 16:29 schreef MikeyMo het volgende:
nog steeds slechts een 4,5 op imdb... er zijn DTV-films van Steven Seagal die hoger scoren dan dat
Je mag ook wel eens ophouden met die rating hier te posten.quote:Op donderdag 26 november 2009 16:29 schreef MikeyMo het volgende:
nog steeds slechts een 4,5 op imdb... er zijn DTV-films van Steven Seagal die hoger scoren dan dat
Mij welquote:Op donderdag 26 november 2009 17:39 schreef Cici het volgende:
[..]
Je mag ook wel eens ophouden met die rating hier te posten.
Dat interesseert ons allemaal niet.
Inderdaad..quote:Op donderdag 26 november 2009 17:39 schreef Cici het volgende:
[..]
Je mag ook wel eens ophouden met die rating hier te posten.
Dat interesseert ons allemaal niet.
Haha ja die is fantastischquote:Op donderdag 26 november 2009 18:57 schreef Siral het volgende:
[..]
Inderdaad..
Super leuk filmpje trouwens
Breaking Dawn spoof met Peter Facinelli.
9e keer (En dat zelfs als man zijnde! No offencequote:Op vrijdag 27 november 2009 14:31 schreef Bloodhound het volgende:
ik zit alweer halverwege in twilight (Eerste boek) voor de 9de keer nu dat ik ze allemaal opnieuw ben begonnen te lezen
Vind dit echt leuk om te lezen van een man!quote:Op vrijdag 27 november 2009 17:20 schreef Bloodhound het volgende:
Bijna dromen komt in de buurt ja, ik ken onwijs veel al uit me hoofd, maar toch elke keer als ik het lees kan ik gewoon weer helemaal in het verhaal "verdwijnen" even een uitgang van het normale leven en op een geheel andere plek zijn.
Ik ben zelf meer fan van dit soort boeken dan van al die misdaadboeken etc, hierin zit een fantastisch verhaal wat je echt raakt op 1 of andere manier!
P.S.
Mijn vrienden snappen ook niet wat ik erin zien en begrijpen al helemaal niet hoe ik het voor elkaar krijg de boeken zo vaak te lezen, ik heb de film denk ik nu ook al 6-7x gekeken, maar die blijf ik minder vinden dan de boeken, ben op de premiere van new moon geweest en kan niet wachten tot ik die film ook thuis heb!
P.S.2.
GLITCH, ik heb me fobo maar eens geupdate met een fototje, dan kan jij je nieuwsgierigheid temperen![]()
![]()
Om eerlijk toe te geven, vind ik Bella fantastisch, ze verwoord de dingen zo goed, en is echt een schat van een meidquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:44 schreef Siral het volgende:
[..]
Vind dit echt leuk om te lezen van een man!
De meeste branden het totaal af, inclusief mijn vriend
Ben je stiekem een beetje verliefd op Bella zoals wij op Edward? Of dat toch niet?![]()
Kloptquote:Op vrijdag 27 november 2009 17:50 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Om eerlijk toe te geven, vind ik Bella fantastisch, ze verwoord de dingen zo goed, en is echt een schat van een meid, en Alice vind ik ook onwijze gaaf, kan nooit genoeg van haar krijgen, ze heeft zo een opgewekte persoonlijkheid, altijd een soort aura van blijdschap hangt er om haar heen!
En is het zo vreemd dat een man ook emoties heeft en meer een romantisch type is tegenwoordig?
P.S.
Dat afbranden doen er heel veel omdat ze niet willen toegeven dat ze het verhaal goed vinden, ken genoeg andere mannen om me heen die het ook een erg goed verhaal vinden, maar het an publiek afkraken, omdat ze anders worden gezien als "mietjes". Mensen durven tegenwoordig hun mening niet meer eerlijk te geven.
Ik vond de film ook maar magertjes, acteerwerk van bella, jacob en die vampier (weet zijn naam al niet eens meer) weinig boeiend. Voelde me niet meegesleept in de drama tussen de 3. Ben er heen geweest omdat mijn vriendin helemaal in de ban is van Twilightquote:Op donderdag 26 november 2009 16:52 schreef GLITCH. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk allemaal gerate door mensen die de film niet eens gezien hebben
Tijd om andere vrienden te zoekenquote:Op zaterdag 28 november 2009 18:37 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik wil hem zien, maar ik krijg niemand vrijwillig mee, iedereen vind het afschuwelijk ofzo...
Anders moet je kijken of er mensen in dit topic zijn die er nog(maals) heen willen, en dan ga je met iemand van fok samen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 18:37 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik wil hem zien, maar ik krijg niemand vrijwillig mee, iedereen vind het afschuwelijk ofzo...
quote:
Ik het maar een mening (en ik heb de New Moon film nog niet gezien).... maar om nou te zeggen dat deel 1 'het boek' en 'de film' even goed op elkaar aansluiten vind ik raar.quote:Op zondag 29 november 2009 09:09 schreef zoeperzazke het volgende:
Desondanks vond ik de karakters wel mooi neergezet hoewel Jacob iets minder spontaan, opgewekt en lief was dan in het boek, en heeft de film me zeker geboeid omdat het een prachtig verhaal is, maar ik vond het boek echt beter dan de film terwijl ik het bij deel 1 beiden even goed op elkaar vond aansluietn.
Haha wat moet ik me bij zoiets voorstellen? Wat is dat voor spel?quote:Op maandag 30 november 2009 09:46 schreef MikeyMo het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben een kei in Scene It en speel iedereen weg, maar ik vermoed dat ik met deze uitgave van de gemiddelde 14 jarige oestrogeenbom zal verliezen
quiz op de Xbox... soort van trivial pursuit e.d.quote:Op maandag 30 november 2009 11:29 schreef GLITCH. het volgende:
[..]
Haha wat moet ik me bij zoiets voorstellen? Wat is dat voor spel?
Oeh, ben benieuwd naar dit filmpje. Kan helaas geen youtube kijken op werkquote:
quote:Op maandag 30 november 2009 13:42 schreef GLITCH. het volgende:
[..]
Oeh, ben benieuwd naar dit filmpje. Kan helaas geen youtube kijken op werk![]()
Goed weekend gehad trouwens?
quote:The Twilight Saga: New Moon collapsed in its second weekend, as expected after the fan frenzy of its first weekend, but still narrowly led Thanksgiving weekend with an estimated $42.5 million for a whopping $230.7 million total in ten days. Due to the relatively modest new releases, the Top Three remained the same with the ascendant The Blind Side in second and descendant 2012 in third. All told, it was the highest-grossing Thanksgiving on record at around $185 million, although it wasn't nearly as special in terms of estimated attendance, ranking ninth.
Running on the sheer momentum of its massive opening, New Moon soared past the $200 million mark on its eighth day of release and, in the process, eclipsed predecessor Twilight, which had a final haul of $192.8 million. That, of course, also made it the biggest vampire movie on record, but it did fall 70 percent, the steepest second weekend Thanksgiving drop ever surpassing Twilight's 62 percent, »
Dat is de niet officiële wolf. Dat is die van de teaser trailer. De uiteindelijke wolven zijn aangepast.quote:
LOTR was ook fictie, maar daarom was Gollem nog wel een briljant gelukte creatie...quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:35 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat is de niet officiële wolf. Dat is die van de teaser trailer. De uiteindelijke wolven zijn aangepast.
En COME ON. Het is een fictie verhaal? Dat is sowieso niet echt?
[ afbeelding ]
Wat doe jij eigenlijk nog steeds in dit topic?quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
LOTR was ook fictie, maar daarom was Gollem nog wel een briljant gelukte creatie...
dus...
Overigens is zo'n beetje elke CG creatie een werk van fictie, tenzij ze een waargebeurd verhaal verfilmen in CG.
Echt, het is gewoon sneu hoe alles wat met Twilight te maken heeft, een film die toch onder het filmpubliek en critici dramatisch scoort getuige de ratings en kritieken, wordt opgehemeld. Face it, de films zijn crap, en draaien puur op het feit dat Amerikaanse tienermeisjes komen kijken naar gespierde hunks.
Prima, maar laten we nou even allemaal net doen alsof we de pubertijd verlaten hebben en de films opd ie waarde schatten dat ze verdienen.
Ik ben wel benieuwd trouwens of ik deze beter vindt dan die Twilight zelf. Maar gezien het succes zal het nog wel even duren voordat hij op DVD/Blauwstraal komt
me verbazen over het feit dat er toch meer gevallen zijn a la Charita, de 20-jarige K3 fanquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:33 schreef Siral het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk nog steeds in dit topic?
Go awayyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 1 december 2009 19:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
me verbazen over het feit dat er toch meer gevallen zijn a la Charita, de 20-jarige K3 fan
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
LOTR was ook fictie, maar daarom was Gollem nog wel een briljant gelukte creatie...
dus...
Overigens is zo'n beetje elke CG creatie een werk van fictie, tenzij ze een waargebeurd verhaal verfilmen in CG.
Echt, het is gewoon sneu hoe alles wat met Twilight te maken heeft, een film die toch onder het filmpubliek en critici dramatisch scoort getuige de ratings en kritieken, wordt opgehemeld. Face it, de films zijn crap, en draaien puur op het feit dat Amerikaanse tienermeisjes komen kijken naar gespierde hunks.
Prima, maar laten we nou even allemaal net doen alsof we de pubertijd verlaten hebben en de films opd ie waarde schatten dat ze verdienen.
Ik ben wel benieuwd trouwens of ik deze beter vindt dan die Twilight zelf. Maar gezien het succes zal het nog wel even duren voordat hij op DVD/Blauwstraal komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oneens. decennia van auteurs, filmmakers, cultuur, en whatever er nog meer achter zit, hebben van vampieren bloeddrinkende, door zon verbrandde, geen spiegelbeeld hebbende, figuren gemaakt. soms zijn ze geciviliseerd en geromantiseerd, soms bloeddorstige moordenaars. maar dit hierboven hebben ze allemaal gemeen. van bram stoker (en wss ook zeker daarvoor) tot underworld.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Er staat nergens een standaard van wat vampieren precies zouden moeten doen/kunnen.
Het is fictie, elk verhaal is anders.
Ja, toen was je attentionspan alweer over?quote:
Maar, zoals eerder gezegd, er is geen definitie van een vampier. Alleen iedereen vind dat vampieren aan bepaalde eigenschappen moeten voldoen. Ik bedoel, mensen kunnen ook niet vliegen en zodanig muteren dat ze speciale gaven krijgen, maar dat klopt toch ook niet met het beeld dat je hebt van een normaal persoon? Toch zijn er series en films over.quote:Op woensdag 2 december 2009 05:53 schreef probeer het volgende:
[..]
oneens. decennia van auteurs, filmmakers, cultuur, en whatever er nog meer achter zit, hebben van vampieren bloeddrinkende, door zon verbrandde, geen spiegelbeeld hebbende, figuren gemaakt. soms zijn ze geciviliseerd en geromantiseerd, soms bloeddorstige moordenaars. maar dit hierboven hebben ze allemaal gemeen. van bram stoker (en wss ook zeker daarvoor) tot underworld.
dat deze boekenserie een stel goudglinsterende 'vegetariers' vampieren noemt is gewoon totaal onterecht.
ow enne, gewoon om de twilight fans hier een beetje op te jutten (ja dat vind ik leuk)...
hier mijn selectie van totaal valide redenen waarom twilight zuigt (geplukt uit een lijstje van 95 stuks)..
5. Meyer is living out her own fantasies by writing about Bella, who is clearly herself.
7. All the rules Meyer sets for being a vampire are broken by the end of the series.
8. Not only that, she breaks rules set by more esteemed authors.
12. The reason the books became so popular is because Bella has no personality and any loser can put themselves in her shoes.
14. Bella teaches women to let the man handle everything, which pretty much is a huge step backward for women everywhere, who have fought for equality.
16. Lack of character development.
20. It’s too cliché.
26. Her vampires sparkle. Enough said.
40. Stephanie Meyer creates some interesting characters ie: Jasper and Alice. She then ignores them, and gives them no development.
48. Straight men sparkle?
50. Bella Swan means beautiful swan, which is horribly cheesy.
53. If the first 200 pages of your book rely on the mystery of a character’s identity, don’t slap “First, Edward was a vampire” on the back cover.
56. They only love each other because she smells good and he’s hot. There’s no other given reason why.
60. There’s something disturbing about Carlisle turning only teenagers into vampires.
69. Vampires vs. werewolves... original...
72. Bella has no goals and no future, her life revolves around Edward.
77. A hundred years difference = pedophile.
78. It’s a co-dependent relationship stripped down to the bare essentials. Girl: “I can’t live without you. I want to change myself to be with you.” Boy: “If you leave me, I will kill myself.”
79. Stephanie Meyer must really be into pedophilia: first Edward and Bella, now Jacob and Renesseme? SPOILER.
89. Light Yagami doesn’t approve of Twilight so neither should you.
en dan nu.. de afsluiter.. hetgeen dat elk ander commentaar overbodig maakt:
twilight zuigt.. omdat.. 32. Vampires can’t get people pregnant!
Dat dus. Wat te denken van Harry Potter? Een boekenserie die miljarden mensen heeft betoverd, maar get real, dat kan ook niet in het echt.... Daarbij zit er geen heks in met een kromme neus en een grote pukkel op haar kin waar een haar uit groeit, maar is het daarom geen goede boekenserie?quote:Op woensdag 2 december 2009 07:23 schreef June. het volgende:
Maar, zoals eerder gezegd, er is geen definitie van een vampier. Alleen iedereen vind dat vampieren aan bepaalde eigenschappen moeten voldoen. Ik bedoel, mensen kunnen ook niet vliegen en zodanig muteren dat ze speciale gaven krijgen, maar dat klopt toch ook niet met het beeld dat je hebt van een normaal persoon? Toch zijn er series en films over.
quote:Op woensdag 2 december 2009 08:14 schreef Bloodhound het volgende:
Ik heb een paar tips voor alle mensen die hier lekker aan het twilight aan het ophemelen geslagen zijn:
Krijg een leven.
Dus je nam niet eens de moeite om zelf een lijstje te verzinnen?quote:Op woensdag 2 december 2009 05:53 schreef probeer het volgende:
[..]
oneens. decennia van auteurs, filmmakers, cultuur, en whatever er nog meer achter zit, hebben van vampieren bloeddrinkende, door zon verbrandde, geen spiegelbeeld hebbende, figuren gemaakt. soms zijn ze geciviliseerd en geromantiseerd, soms bloeddorstige moordenaars. maar dit hierboven hebben ze allemaal gemeen. van bram stoker (en wss ook zeker daarvoor) tot underworld.
dat deze boekenserie een stel goudglinsterende 'vegetariers' vampieren noemt is gewoon totaal onterecht.
ow enne, gewoon om de twilight fans hier een beetje op te jutten (ja dat vind ik leuk)...
hier mijn selectie van totaal valide redenen waarom twilight zuigt (geplukt uit een lijstje van 95 stuks)..
5. Meyer is living out her own fantasies by writing about Bella, who is clearly herself.
7. All the rules Meyer sets for being a vampire are broken by the end of the series.
12. The reason the books became so popular is because Bella has no personality and any loser can put themselves in her shoes.
14. Bella teaches women to let the man handle everything, which pretty much is a huge step backward for women everywhere, who have fought for equality.
20. It’s too cliché.
40. Stephanie Meyer creates some interesting characters ie: Jasper and Alice. She then ignores them, and gives them no development.
53. If the first 200 pages of your book rely on the mystery of a character’s identity, don’t slap “First, Edward was a vampire” on the back cover.
56. They only love each other because she smells good and he’s hot. There’s no other given reason why.
60. There’s something disturbing about Carlisle turning only teenagers into vampires.
78. It’s a co-dependent relationship stripped down to the bare essentials. Girl: “I can’t live without you. I want to change myself to be with you.” Boy: “If you leave me, I will kill myself.”
79. Stephanie Meyer must really be into pedophilia: first Edward and Bella, now Jacob and Renesseme? SPOILER.
Volgens mij is dit nog steeds een discussieforum. Als je alleen maar gelijkgezinden wilt, moet je naar hyves.twilight.nl gaan ofzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:33 schreef Siral het volgende:
[..]
Dus je nam niet eens de moeite om zelf een lijstje te verzinnen?Sadddd.
Waar zijn de mods?Ik ben dat eeuwig geouwehoer een beetje beu.
Als je het niet tof vind, ga de fok dan weg. Dit is geen bashtopic. Maar een topic voor liefhebbers.
Idd, ik heb ook geen zin om in een topic waar je iets leuks kunt delen jezelf steeds moet gaan zitten verdedigen. Wij vinden de Twilight-serie gewoon leuk, ok? En als dat niet ok is: ga ergens anders lopen zeuren!quote:Op woensdag 2 december 2009 09:33 schreef Siral het volgende:
Waar zijn de mods?Ik ben dat eeuwig geouwehoer een beetje beu.
Als je het niet tof vind, ga de fok dan weg. Dit is geen bashtopic. Maar een topic voor liefhebbers.
Wat een bullshit.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nog steeds een discussieforum. Als je alleen maar gelijkgezinden wilt, moet je naar hyves.twilight.nl gaan ofzo.
On-topic:
[ afbeelding ]
Lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:01 schreef Angelcakes het volgende:
Hey, weet je wat , we kunnen het ook gewoon negeren als iemand overduidelijk zit te trollen !![]()
Eens.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:01 schreef Angelcakes het volgende:
En ik vind het óók raar dat Edward glittert in de zon, en ik weet dat de film na het eerste weekend
naar beneden gaat duikelen in de ratings maar who gives a fuck ? Ik heb genoten van de boeken en
was erg benieuwd naar de films en ze vallen mij allemaal niet tegen ook al zie ik best wel wat dingen
die anders hadden gekund in mijn ogen maar dat weerhoudt mij er niet van om vrijdag nog een keer met een andere vriendin te gaan.
Er is een verschil tussen "mening geven" en "trollen". een mening geven houd in dat je even verteld wat je ervan vind, ieder zijn mening, klaar. Trollen daarintegen is het opzettelijk af zitten zeiken van mensen in een topic, het expres maar blijven posten van negativiteit zonder ook maar iets constructiefs toe te te voegen.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nog steeds een discussieforum. Als je alleen maar gelijkgezinden wilt, moet je naar hyves.twilight.nl gaan ofzo.
On-topic:
[ afbeelding ]
Is er geen 18jarige vrouwelijke mod in de buurt?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:04 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen "mening geven" en "trollen". een mening geven houd in dat je even verteld wat je ervan vind, ieder zijn mening, klaar. Trollen daarintegen is het opzettelijk af zitten zeiken van mensen in een topic, het expres maar blijven posten van negativiteit zonder ook maar iets constructiefs toe te te voegen.
in het kort:
Trollen=opzettelijk mensen irriteren![]()
![]()
Mening geven=Even laten horen wat je ervan vind met een goede onderbouwing waarom.
zo is het maar net,.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:37 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
On-topic:
[ afbeelding ]
Of een mannelijke mod die niet uit "Onzin voor je leven" is getrapt en besloot de andere subfora eens te modereren.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:07 schreef Angelcakes het volgende:
[..]
Is er geen 18jarige vrouwelijke mod in de buurt?
Net zoals het bullshit is dat elk puntje van kritiek hier wordt weggewuifd met dooddoeners als "ja maar het is fictie dus dan hoeven de wolven er niet realistisch uit te zien" en andere dergelijke opmerkingen.quote:Op woensdag 2 december 2009 09:49 schreef Siral het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Ik vind dat iemand zijn mening mag geven. En ik vind dat ook echt niet erg, maar mensen lopen alleen maar te zieken. Daar draait het hier tenslotte toch niet om? Ik ga echt niet naar hyves omdat hier een stel trieste lui rondhangen? Kromme regeling hier.
Ik zeg niet dat ze daarom niet realistisch hoeven te zijn. IK vind ze wel realistisch namelijk, ik vind dat ze goed werk hebben geleverd. Ik zeg alleen dat het er nooit uit zal zien zoals het in irl eruit ziet.quote:Op woensdag 2 december 2009 10:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Net zoals het bullshit is dat elk puntje van kritiek hier wordt weggewuifd met dooddoeners als "ja maar het is fictie dus dan hoeven de wolven er niet realistisch uit te zien" en andere dergelijke opmerkingen.
En is een crush op een ster verkeerd? Ik draai er echt niet omheen dat ik Rob een enorm toffe gast vind. Trouwens niet alleen Rob. De hele cast is echtquote:Op woensdag 2 december 2009 10:19 schreef MikeyMo het volgende:
En ja, hoe harder men loopt te roepen dat ze nu al voor de 6e keer gaan, geinteresseerd zijn in alles waar Robert op staat en nog trots lopen te verkondigen dat ze echt geen 14 jarige meisjes zijn met een crush op een ster, hoe harder ook de negatieve kritiek wordt. Het houdt zich zo allemaal netjes in balans.
Het is jammer dat ik geen doodsverwensingen mag uiten naar sommige users op het forum, want oh ik heb me toch een lijst vewensingen liggen voor hopeloze mensen als jij die alleen maar alles zitten te bashen, waarom kruip je niet terug naar je grot en ga je daar lekker zitten bashen?quote:Op woensdag 2 december 2009 10:45 schreef MikeyMo het volgende:
watgrappig dat jullie met de laatste 2 reacties precies aantonen waar het voor de buitenwereld aan schort... Alles wordt door een roze bril bekeken; de he-le cast is fan-tas-tisch... ik vind ze zoooooo leuk samen.
djeez fuck, dit is een film over weerwolven en vampieren met een nichtensausje erover heen en alles is schattig en leuk
Ik vind de personen op zich in real life leukquote:Op woensdag 2 december 2009 10:45 schreef MikeyMo het volgende:
watgrappig dat jullie met de laatste 2 reacties precies aantonen waar het voor de buitenwereld aan schort... Alles wordt door een roze bril bekeken; de he-le cast is fan-tas-tisch... ik vind ze zoooooo leuk samen.
djeez fuck, dit is een film over weerwolven en vampieren met een nichtensausje erover heen en alles is schattig en leuk
Ik zou persoonlijk ook wel wat meer willen lezen over Bella als vampier zijnde en E&B hun verdere "leven".quote:Op woensdag 2 december 2009 11:40 schreef Bloodhound het volgende:
Haha, inderdaad de reference lijst achterin is echt goed overnagedacht, ook echt duidelijk wie van welke coven zijn, en wie er stelletjes zijn, wat ik in het laatste boek idd wel miste, was het gevecht met de volturi. Ik had gehoopt dat ze met alle vampiers de volturi zouden verslaan omdat ze dankzij Bella machteloos waren. En dat ze dan nieuwe regels zouden opstellen en een 5de boek eraanvast zouden breien
quote:Op woensdag 2 december 2009 11:45 schreef Bloodhound het volgende:
inderdaad, ik zou het zo gaaf vinden als ze nu laten zien hoe b.v. de eerste 30 jaar van haar nieuwe leven verloopt, hoe haar ouders het ervaren, of ze de dood van haar ouders meemaakt etc, dat lijkt me zo fantastisch om te lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe zit het trouwens met spoilers hierzo?
Ik neem aan dat iedereen alle 4 de boeken al hebben gelezen op enkele na?![]()
Naja zet het voor de zekerheid maar in een spoiler..![]()
Charlie heeft vast en zeker vermoedens ja. Ik denk dat hij het stiekem ook wel weet maar net doet of er niets is.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:48 schreef Bloodhound het volgende:
Je weet dat Charlie er iets vanaf weet, maar nog niet alles, ik zou willen weten hoe hij de rest ervaart, of hij het ook doorkrijgt, hoe hij hierna met Bella omgaat etc. Bella is als vampier zo onwijs mooi geworden, dat moet toch voor Charlie heel raar zijn, net als haar stem die is veranderd, hoe zal Charlie daarmee omgaan?
Denk ook dat het niet gaat gebeuren. Zou uiteindelijk misschien ook teveel van het goede zijn.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:55 schreef Bloodhound het volgende:
Kans is heel klein jammer genoeg, maar misschien schrijft er ooit een fan het vervolg erop, misschien moeten wij eens rond de tafel zitten en een vervolg uitplotten, en dan het concept naar SM sturen?
Vetveel mensen schrijven ook fanfics.. O.a fanfics die verder gaan NA Breaking Dawn.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:00 schreef Bloodhound het volgende:
Dan gaan wij toch het vervolg schrijven?, moeten we alleen een manier bedenken hoe we dezelfde schrijfstijl als SM kunnen krijgen zodat de mensen het boek gaan lezen en er even verzot op zijn!
Er zijn al parodieën uit van twilight btw, heb al verschillende boeken ervan gezien. Die ga ik misschien ook kopen voor de lol erbij, kijken wat ze er voor een humor instoppen.
Haha ben benieuwd!quote:Op woensdag 2 december 2009 12:02 schreef Bloodhound het volgende:
Daar ben ik ook bang voor, ik denk dat ik een xtje een uitwerking maak met wat er in het "volgende deel" moet komen, en dan ga ik proberen op dezelfde manier als SM een vervolg erop te schrijven, dan post ik na 1 hoofstuk het hier om te zien hoe de mensen het vinden, als het goed bevonden word kan ik meer gaan schrijven ;D
quote:
Ik vind ze ook erg goed gekozen, alleen ik vind de oude Victoria toch iets beter voor mijn gevoel, die was gewoon ontzettend goed in het gevoel neer te zetten van het boekquote:Op woensdag 2 december 2009 12:12 schreef Siral het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe castmembers in Eclipse?![]()
Ik ben echttt tevreden met Riley (Nu nog zien hoe het uitdraait in de film)
Bree vind ik ook echtuitgekozen.
Leah en Sue idem!
Seth weet ik nog niet.. ik had hem echt anders voorgesteld. Benieuwd wat ik ervan vind na de film.
Oh en de nieuwe Victoria is denk ik een verbetering!
Ja iets, voor zover ik weet is ie niet groter te vinden op internet.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef Bloodhound het volgende:
Oja iemand die toevallig het grote formaat heeft van deze foto?:
[ afbeelding ] Vind haar hier zo mooi!
Ik ben ff niet op de hoogte, kun je ze misschien ff opsommen met foto's?quote:Op woensdag 2 december 2009 12:12 schreef Siral het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe castmembers in Eclipse?![]()
Ik ben echttt tevreden met Riley (Nu nog zien hoe het uitdraait in de film)
Bree vind ik ook echtuitgekozen.
Leah en Sue idem!
Seth weet ik nog niet.. ik had hem echt anders voorgesteld. Benieuwd wat ik ervan vind na de film.
Oh en de nieuwe Victoria is denk ik een verbetering!
Bedankt!quote:Op woensdag 2 december 2009 19:01 schreef Siral het volgende:
[..]
Ja iets, voor zover ik weet is ie niet groter te vinden op internet.
[ afbeelding ]
Klopt, het is een shoot van Kristen voor Teen Vogue in 2008.quote:Op woensdag 2 december 2009 22:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Nee, want dit is geen movie-shot. Bella in de film heeft bruine ogen, Kirsten in het echt blauwgroene. Deze foto heeft dus niet direct iets met de film te maken en dus ook niet met de ketting
*Alleen boek 1 was wel te doen, deel 2 heb ik globaal gelezen en deel 3 na een paar hoofdstukken weggelegd. Deel 4 ben ik niet aan begonnen. Haar schrijfstijl spreekt me niet aan.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:08 schreef Butterfly91 het volgende:
Twilight Saga: New Moon
De boeken waren niet om doorheen te komen, maar de film kan toch niet zó slecht zijn, toch? Ja dus.
Voor het verhaal, zie Schenkstroop's post.
Edward (R. Pattinson) kijkt de hele tijd alsof hij moet huilen (het moet waarschijnlijk serieus voorstellen, maar dat mislukt jammerlijk). Bella (K. Stewart) is irritant met d'r gekrijs, ze acteert gewoon slecht en Jacob (T. Lautner) 'checkmyabs', tsja... Waarom er gegild moet worden, ik weet het niet. Toen Hugh Jackman in Wolverine zijn shirt uitdeed hoorde je niemand, terwijl zijn kleine teennagel meer mannelijkheid bevat dan deze twee 'helden'.
Oja Edward in Italië op dat plein
De soundtrack komt totaal niet tot zijn recht in deze film. En wat Kristen Stewart betreft, doodzonde deze Twilight serie. Waar ze in The Cake Eaters een fantastisch karakter neerzet en in mindere mate Adventureland en waarschijnlijk ook Into The Wild, mislukt dit totaal in New Moon, heel onvolwassen. Ze herhaalt constant hetzelfde trucje, terwijl ze veel beter kan dan dit gekrijs en attentionwhore gedoe (ze gaat domme dingen doen zodat ze Edwards geest kan zien). Ze kent jammer genoeg ook maar één gezichtsuitdrukking.
Nee, waarschijnlijk moet je een échte fan zijn om dit goed/leuk te vinden, want dit was gewoon bagger.
IMDb: 4,6
Mijn cijfer: 3,5 (+1 voor de soundtrack, +1 voor Alice's (A. Greene) enthousiasme en stijl en +0,5 voor Alice's auto in Italië)
Dan heeft ze dus echt geen rode ogen hequote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef Bloodhound het volgende:
Hehe had tijd teveel op werk dus besloot maar eens wat te photoshoppen, Bella als nieuw lid van de cullens:
[ afbeelding ]
Jawel he!, ze is een NIEUW LIDquote:Op donderdag 3 december 2009 16:30 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dan heeft ze dus echt geen rode ogen he
omfgquote:Op donderdag 3 december 2009 15:52 schreef Bloodhound het volgende:
Hehe had tijd teveel op werk dus besloot maar eens wat te photoshoppen, Bella als nieuw lid van de cullens:
[ afbeelding ]
dat was echt een tenenkrommende WTF scene. Dat hij dan zo "woest" uit die klas weglooptquote:Op vrijdag 4 december 2009 05:19 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[ afbeelding ]
van 4chan of course...
Oomgomgomg he looks goodquote:
Dat is inderdaad een leuke fotoquote:Op vrijdag 4 december 2009 10:16 schreef Siral het volgende:
[..]
Oomgomgomg he looks goodsuit, shoes, face!!
![]()
And this:
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op vrijdag 4 december 2009 10:16 schreef Siral het volgende:
[..]
Oomgomgomg he looks goodsuit, shoes, face!!
![]()
And this:
[ afbeelding ]
Ik had meer oog voor kristenquote:Op vrijdag 4 december 2009 12:13 schreef GLITCH. het volgende:
[..]
Echt he![]()
Maar die foto van Rob en Krisomg, zó lief. Hoe hij kijkt!
quote:
It's official! “THE TWILIGHT SAGA: BREAKING DAWN” production has been greenlit and I now have the latest information. The fourth saga in the Twilight Series is going back to it's roots and will be filmed back in Portland, OR. Principal photography will not begin until September, 2010.
Read more:
http://www.acting-auditio(...)g-dawn-official.html
Ik vind dat ze 1 film wedding/newborn moeten maken (met dikke cliffhangerquote:Op vrijdag 4 december 2009 15:41 schreef Bloodhound het volgende:
2 natuurlijk!, als ze die laatste 2 boeken in 1 film willen stoppen, nee dat is niet mogelijk tenzij de film 3uur+ duurt
Dat word denk ik een saaie eerste film dan..quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:13 schreef Bloodhound het volgende:
Of juist tot aanloop van de trouwerij maken in eerste deel, dan een cliffhanger net voor de trouwerij, en dan 2de flim, bruiloft, honeymoon, zwangerschap,renesmee,volturi
Had het toch ook niet over Eclipse?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:16 schreef Bloodhound het volgende:
In Eclipse gebeurd er ook best veel hoor, vergeet niet de hele hunt van victoria en de newborns die ze heeft gecreeërd om bella te vermoorden.
In het algemeen niet neequote:
Huh ik snap niet meer wat je bedoeld. Wat heeft Eclipse te maken met 2 delen Breaking Dawn?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
In het algemeen niet nee, maar dat zou wel voor komen in de film als ze het in 2 delen opsplitsen zou er dus zat actie zitten in beide delen
ah wacht dan denken we beide verkeerd, ik dacht dat we het erover hadden dat ze eclipse+breaking dawn in 1 film konden stoppenquote:Op vrijdag 4 december 2009 18:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Huh ik snap niet meer wat je bedoeld. Wat heeft Eclipse te maken met 2 delen Breaking Dawn?
Nee manquote:Op vrijdag 4 december 2009 20:18 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
ah wacht dan denken we beide verkeerd, ik dacht dat we het erover hadden dat ze eclipse+breaking dawn in 1 film konden stoppen. Daarom dacht ik van dat moeten ze niet doen ^^
quote:Op zaterdag 5 december 2009 14:18 schreef _Restless het volgende:
Ik vond New Moon een beetje langdradig. (Is het in het boek ook, moet je van houden)
En ik irriteer me echt enorm aan Bella, met d'r zenuwachtige trekjes. (Is ook zo in het boek, hoort bij het verhaal)
En Edward kijkt altijd alsof hij constant pijn heeft. Die Jacob mag z'n shirt wel wat vaker aantrekken. (Edward heeft ook constant pijn als hij bij bella is door de geur van haar bloed, dus dit klopt ook)
En ...
Alice is echt wel het lichtpuntje in heel de film! (Helemaal mee eens)
Maargoed, opzich nog een redelijk vermakelijke film.
Kijk jij graag naar films met dikke vrouwen met een behaarde lip, puisten en een doorlopende wenkbrauw?quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:23 schreef Ziewoarut het volgende:
Een vraagje aan de dames; als die wolf dude een behaarde bierpens zou hebben en die gay-vampier een terugtrekkende haarlijn met hazenlip, puisten en monobrauw zouden jullie de films dan nog steeds zo geweldig vinden?
Je vergeet iets.. De meeste Twilight fans zijn 15 en die zijn niet zo heel goed in Engelsquote:Op woensdag 2 december 2009 05:53 schreef probeer het volgende:
[..]
20. It’s too cliché.
Als het een film is met INHOUD zeker weten. Ik kijk namelijk graag naar films met INHOUDquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:33 schreef IrCute het volgende:
[..]
Kijk jij graag naar films met dikke vrouwen met een behaarde lip, puisten en een doorlopende wenkbrauw?
Ik beoordeel de film niet op het uiterlijk van de acteurs. Ja ze zien er goed uit, maar dat is niet waarom ik de films geweldig vind.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:36 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Als het een film is met INHOUD zeker weten. Ik kijk namelijk graag naar films met INHOUD. Sterker nog ik beoordeel de kwalitiet van films op INHOUD. Het lijkt asof de Twilight fans films alleen maar beoordelen op het uiterlijk van de acteurs.
Ik kwam er net achter dat hij ook in Nurse Jackie speelt, en daarin vind ik m ineens ook een stuk aantrekkelijker!quote:
Wat een bullshit opmerking is dat nou weerquote:Op zaterdag 5 december 2009 18:23 schreef Ziewoarut het volgende:
Een vraagje aan de dames; als die wolf dude een behaarde bierpens zou hebben en die gay-vampier een terugtrekkende haarlijn met hazenlip, puisten en monobrauw zouden jullie de films dan nog steeds zo geweldig vinden?
Een verhaal dat zuigt zoals ik al eerder heb uitgelegd ±quote:Op zaterdag 5 december 2009 23:05 schreef Bloodhound het volgende:
Ik beoordeel de film op de boeken, en in de boeken heb je geen echt "uiterlijk" dus, ja verhaal is belangrijkste imo.
Gelukkig verschillen meningen...quote:Op maandag 7 december 2009 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een verhaal dat zuigt zoals ik al eerder heb uitgelegd ±
Ssst niet storen ik heb mijn tv aanstaan!quote:
Huh?quote:Op maandag 7 december 2009 19:27 schreef Bloodhound het volgende:
[..]
Ssst niet storen ik heb mijn tv aanstaan!
quote:Op maandag 7 december 2009 19:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Huh?Het is pas om half 9 hoor hehe.
[edit] Wtf toch niet, het is Flightplan die op komt... Ik dacht Panic room lal.
Yayquote:Op maandag 7 december 2009 20:02 schreef GLITCH. het volgende:
Into the wild gekregen van de sint! Kristen
Die film is toch duizend keren beter dan Twilightquote:Op maandag 7 december 2009 20:02 schreef GLITCH. het volgende:
Into the wild gekregen van de sint! Kristen
denk ook niet dat daar over te discussieren valt...quote:Op maandag 7 december 2009 20:44 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Die film is toch duizend keren beter dan Twilight!
OMG geweldig!!!! Ik lig hier helemaal in een deukquote:
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:52 schreef Bamba het volgende:
[..]
OMG geweldig!!!! Ik lig hier helemaal in een deuk. Vind 'm heel leuk gedaan!!
Ik vond new moon ook een goede film, alleen wat ik erg jammer vond is dat de overgang dat Edward zelfmoord gaat plegen en de reis naar voltura te kort was. De reis is in het boek zoveel beter, dan praten Alice en Bella nog in het vliegtuig, krijg je nog mee dat Alice een porsche heeft gestolen als Bella erbij instapt. Koopt Alice de bewaking om in voltura om door te mogen rijden etc. Dat was echt te ver ingekort. Heel jammer imoquote:Op donderdag 17 december 2009 20:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb New Moon gezien![]()
Ik vond het geweldig![]()
Ik heb hier en daar wat kritieken gehoord dus ik had niet echt hele hoge verwachtingen, eigenlijk net zoals het eerste deel. En het is me weer 100% meegevallen.
De dingen die me zijn opgevallen; gelukkig een betere make-up, Bella ziet er ook steeds mooier uit,
Edwardblijft HOT. Mooie verbeterde special effects en goede Volturi casting behalve die man die Aro speelt, die vind ik qua gezicht niet passen, ik zou bijna zeggen een te humoristisch gezicht ofzo.
Jacob wordt goed gespeeld door Taylor, knap gedaan. De 'echtheid' van de wolven viel me ook niet tegen, dat gevecht tussen de twee wolven vond ik super.
Ik meende eerder gelezen te hebben dat iemand het had over het 'donkere' sfeertje van Twilight, dat bij New Moon miste maar dat kan ik niet echt concluderen. Dat staat los van het feit dat voor mij die hele film donkerder mag maar dat terzijde![]()
Wat ik opvallend vind is dat Robbert zijn rol heel erg goed kan overbrengen qua gevoel, zijn gezichtsuitdrukkingen en alles meegenomen, speelt hij het zo dat je hem gelooft, echt goed en heel erg onweerstaanbaar![]()
Wat ik wel miste, in tegenstelling tot Twilight, is de samensmelting met de muziek. De nummers die gekozen zijn in de film hebben weinig tot geen indruk op me gemaakt. Bij Twilight was dat zeker wel het geval! Slechte keuze!
Al met al ben ik tevreden en is dit een goede opvolger in de lijn van het boek. (Gelukkig hebben ze dat langdradige saaie stuk uit het boek ook uit de film gelaten, dat stuk van Jacob en z'n tribe en het verleden, you know what I mean)
Ik ben weer benieuwd hoe ze deel 3 gaan vorm geven! Deel 3 vond ik erg vermakelijk!! , en ik hoop dat ze verder gaan met deze positieve lijn![]()
![]()
Ze hebben het boek New Moon toch aardig goed gevolgd, niet waar?
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, sterf aan all het gehypte gezeik, ik heb echt een hekel aan het hypen van dingen. Boeken zijn goed, films zijn ook goed. Maar al die fanprularia mogen ze achterwegen laten. Het verpest het plezier van het verhaal. Ik heb de boeken gelezen voordat twilight een hype werd. Daarna irriteerd het echt als overal fantroep komt om maar geld te melken uit het goede verhaalquote:Op vrijdag 18 december 2009 13:40 schreef MikeyMo het volgende:
Jezus, vandaag had de Metro een complete omslag met die new moon shit
dat je mooie aluminium flessan kan kopen bijd e Burger King
Hebben de bakvisjes bedachtquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:06 schreef MikeyMo het volgende:
Dat team Edward/team jacob gedoe, komt dat uit de boek/film of is dat iets wat de bakvisjes hebben bedacht?
Vind het ook maar een beetje poep allemaal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:42 schreef MikeyMo het volgende:
Dat wordt dus nu al serieus gebruikt in de uitingen, zo heb je dus een aluminium fles (wat moet je er mee!) van team jacob en team Edward
Vind je?quote:Op maandag 28 december 2009 21:46 schreef GLITCH. het volgende:
Waarom is dit topic dood?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg, wat is ze mooi!
Conventiequote:Op vrijdag 18 december 2009 21:53 schreef tijdrenner het volgende:
Ik heb een team jacob fles (so shoot me). Maar er stond in de metro (die las ik later pas) dat je dan ook kans maakt op een reis naar LA voor de twilight conventie.. maar hoe maak je daar dan kans op? Zie niets op de Burger King website..
Hehe, een conventie met alleen maar 'pants'.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:47 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Conventieik krijg nu Star-Trek associaties maar nu is iedereen gekleed als Robert Pattinson (
) of Tayler Lautner (maar dan hoef je heul geen shirt aan). Of Bella, maar dat kun je in de eerste en beste kledingwinkel vinden.
hmmooie foto'squote:Op dinsdag 29 december 2009 10:09 schreef monsterd. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vind ik ook, mede daarom denk ik dat Bryce een goede vervanger voor haar isquote:Op maandag 28 december 2009 23:11 schreef Qwea het volgende:
ze heeft de uitstraling van een ijskoningin
Of niet dan.. Gaan vet veel geruchten dat de Eclipse trailer begin volgend jaar ergens komt.. Aangezien de New Moon teaser ook 6 maanden voor de release date uitkwam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bwehe. Maar ik hou nog steeds van Edward en de Twilight saga hoor
. Pretty pictures hierboven, hmmm
.
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:32 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik was dit topic een beetje kwijt, maar ik kom weer binnenvallen en ik zie alleen maar moooiie plaaaatjeess.
Dus ik was een paar afleveringen van the Vampire Dairies aan het kijken (ok, don't laugh) en stiekem moest ik lachen. Waarschijnlijk is dit al 20 keer voorbijgekomen maar om even aan te geven waar het om ging.
Haha ja echt geweldig! Ik heb trouwens daar ook de boeken van gelezen, die zijn zo anders dan twilight etc. Dus al die roddels over na-aperij enzo, dat is allemaal onzin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bwehe. Maar ik hou nog steeds van Edward en de Twilight saga hoor
. Pretty pictures hierboven, hmmm
.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
Ja, persoonlijk spreekt vampire daires me niet zo aan. Heb een deel van het eerste boek gelezen maar na een hoofdstuk of wat ben ik al afgehaakt.. het is vrij, kinderlijk ofzo? In het boek was die Elena veel bezig met hoe ze eruit zagquote:Op woensdag 30 december 2009 00:35 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha ja echt geweldig! Ik heb trouwens daar ook de boeken van gelezen, die zijn zo anders dan twilight etc. Dus al die roddels over na-aperij enzo, dat is allemaal onzin.
Ik vond het begin ook niet zo, maar hoe verder je leest hoe mooier het verhaal blijkt.quote:Op woensdag 30 december 2009 00:38 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ja, persoonlijk spreekt vampire daires me niet zo aan. Heb een deel van het eerste boek gelezen maar na een hoofdstuk of wat ben ik al afgehaakt.. het is vrij, kinderlijk ofzo? In het boek was die Elena veel bezig met hoe ze eruit zagen de serie boeit me ook niet echt.
Twilight daarentegen, is gewoon een epic love story, met wat fantasy en prachtig geschreven. Al ZOU Meyer VD hebben "nageaapt" (wat absoluut niet het geval is imo), dan heeft ze het in elk geval stukken beter gedaan hihi
.
Een film als twilight heeft de bedoeling om de realiteit voor ongeveer een anderhalf uur te ontvluchten. Het is een romantisch verhaal waarin een doodnormaal meisje verliefd wordt op een mysterieuze en (voor de meeste) ''hard to get'' bad guy.quote:Op zaterdag 5 december 2009 18:36 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Als het een film is met INHOUD zeker weten. Ik kijk namelijk graag naar films met INHOUD. Sterker nog ik beoordeel de kwalitiet van films op INHOUD. Het lijkt asof de Twilight fans films alleen maar beoordelen op het uiterlijk van de acteurs.
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 17:05 schreef Bitter.Sweet. het volgende:
[..]
Een film als twilight heeft de bedoeling om de realiteit voor ongeveer een anderhalf uur te ontvluchten. Het is een romantisch verhaal waarin een doodnormaal meisje verliefd wordt op een mysterieuze en (voor de meeste) ''hard to get'' bad guy.
Ik ben een van de velen die helemaal wegsmelt als Edward Cullen op het scherm verschijnt, maar ik denk dat dit grotendeels te maken heeft met het feit dat hij, naar mijn mening, mysterieus is en als er een andere acteur de rol van Edward Cullen vertolkte dan zou ik precies hetzelfde reageren. Ik moet wel bekennen dat als er een lelijk wrattenzwijn zijn rol vertolkte dat ik me nog een paar keer moest bedenken, maar heel knap hoeft ook weer niet (het zijn natuurlijk wel weer pluspunten).
What you can't have, you can't resist. Dus of het uiterlijk er veel mee te maken heeft daar valt over te discussieren en of de film inhoud heeft dat kan alleen ieder voor zich beslissen.. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Volgens mij kun je'm op bol.com al bestellen zelfs...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:38 schreef Piepje het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens dat het een goede film is om even aan de realiteit te ontsnappen. Je in een andere wereld wanen, en meegaan in die hele romance...
Op zich vond ik Twilight qua inhoud ook niet slecht, maar toch ging bij mij meer om het gevoel dat het bij me teweegbracht, dan om de inhoudelijke kwaliteit van de film. New Moon vond ik iets minder, maar die ga ik nog een tweede kans geven als-ie op dvd uit is.
Weet iemand hier trouwens wanneer dat gaat gebeuren? DVD-release in Nederland?
Het gerucht gaat deze maand.. De New Moon teaser kwam namelijk ook een half jaar voordat de film uitkwam.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:20 schreef Flauwecul het volgende:
iemand al enig idee wanneer trailer/teaser van eclipse uitkomt ?
Pre-orderen ja, hij is nog niet uitquote:Op zaterdag 2 januari 2010 11:28 schreef Numbie het volgende:
[..]
Volgens mij kun je'm op bol.com al bestellen zelfs...
Kun je vast wel zelf laten bedrukken bij de lokale copyshopquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:58 schreef Siral het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I want this shirt!
Ja vast welquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:38 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Kun je vast wel zelf laten bedrukken bij de lokale copyshop
Dat zouden mijn woorden kunnen zijn, precies de reden waarom ik ook geboeid ben en blijf. Eigenlijk in dat hele fantasiegebeuren en dan met name vampierverhalenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:38 schreef Piepje het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens dat het een goede film is om even aan de realiteit te ontsnappen. Je in een andere wereld wanen, en meegaan in die hele romance...
Op zich vond ik Twilight qua inhoud ook niet slecht, maar toch ging bij mij meer om het gevoel dat het bij me teweegbracht, dan om de inhoudelijke kwaliteit van de film. New Moon vond ik iets minder, maar die ga ik nog een tweede kans geven als-ie op dvd uit is.
Weet iemand hier trouwens wanneer dat gaat gebeuren? DVD-release in Nederland?
Ah, True Blood kijk ik momenteel wel eens op FoxLife. Ik moest er eerst heel erg aan wennen, toch wel een groot verschil met Twilightquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Dat zouden mijn woorden kunnen zijn, precies de reden waarom ik ook geboeid ben en blijf. Eigenlijk in dat hele fantasiegebeuren en dan met name vampierverhalenDaarom wil ik True Blood ook nog zien, en daarom vond ik oa. de serie Moonlight ook leuk.
Waarschijnlijk omdat het powerfull "bad-guys" zijn, die zich toch lief en mysterieus gedragen
welcomequote:Op zondag 3 januari 2010 19:34 schreef Mavro het volgende:
Ik kom me melden. Niet als fangirl, want ik ben tegen gillende tienerwijven. Maar gewoon
*kuch*Robert Pattinson*kuch*![]()
Moet ook zeggen dat ik vooral geboeid bent door de yummie Damonquote:Op maandag 4 januari 2010 14:04 schreef Siral het volgende:
The vampire diaries heb ik niet kunnen volhouden met kijken...
Bweh.. doe mij maar robwardquote:Op maandag 4 januari 2010 14:32 schreef Bamba het volgende:
[..]
Moet ook zeggen dat ik vooral geboeid bent door de yummie Damon![]()
Doe mij ze allebei maarquote:Op maandag 4 januari 2010 14:40 schreef Siral het volgende:
[..]
Bweh.. doe mij maar robward
[ afbeelding ]
wat een kutkop heeft die gast toch ook...quote:Op maandag 4 januari 2010 14:40 schreef Siral het volgende:
[..]
Bweh.. doe mij maar robward
[ afbeelding ]
quote:Update: The New Moon Dvd release date is expected to be March 21st; still waiting to find out when any more pre-orders will be released……
Inderdaad, zelf research doen is niet zo moeilijk hoor, goedzo.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat een kutkop heeft die gast toch ook...
is er al een dvd release date bekend?
[..]
Ik vind hem griezelig. Ook toen hij in Harry Potter meedeed.quote:Op maandag 4 januari 2010 15:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
wat een kutkop heeft die gast toch ook...
Die is echt heel goed en Jacob lijkt SUPER! En Little Jane ook, wow!quote:Op maandag 4 januari 2010 11:47 schreef Siral het volgende:
De nieuwe parodie van The Hillywood show is uit xD!
Ze hebben ook twilight gedaan, en nu new moon!
Ik vind de outfits/locaties echt goed! Jeez, hoe komen ze aan al die spullen. Sets ook compleet nagemaakt. Echt goed![]()
Ik denk serieus dat ze na het filmen van New Moon de set & kleren hebben geleend want anders kan ik me niet voorstellen dat je het zo exact kunt laten lijken op New Moon.quote:Op maandag 4 januari 2010 11:47 schreef Siral het volgende:
De nieuwe parodie van The Hillywood show is uit xD!
Ze hebben ook twilight gedaan, en nu new moon!
Ik vind de outfits/locaties echt goed! Jeez, hoe komen ze aan al die spullen. Sets ook compleet nagemaakt. Echt goed![]()
Hehe. op deze foto vind ik Jacob hotquote:
In HP was'ie schattig ja; nu heeft'ie iets ruws, donkers en mystiek over zich. Juist buiten de Twilight films valt t me elke keer weer op...quote:Op maandag 4 januari 2010 15:20 schreef Bamba het volgende:
Ik vind hem een typische Engelse jongen. Echt die Britse uitstraling heeft 'ie. Ik vond 'm in Harry Potter juist schattig
Vanaf 31 januari komt Vampire Diaries op net 5. Dan zal ik ook eens kijken, ben benieuwd.quote:Op maandag 4 januari 2010 13:27 schreef Bamba het volgende:
True blood vind ik ook erg leuk! Ook totaal anders als Twilight idd!! En sinds deze week kijk ik Vampire Diaries, die is ook wel leuk om te volgen. Maar favoriet blijft natuurlijk Twilight
Oow goede tipquote:Op maandag 11 januari 2010 20:57 schreef Piepje het volgende:
[..]
Vanaf 31 januari komt Vampire Diaries op net 5. Dan zal ik ook eens kijken, ben benieuwd.
Ik zou beginnen met de films, dan zijn de boeken een stuk leuker.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:47 schreef louise298 het volgende:
Ik wil graag de twilight serie lezen of kijken. Waar kan ik het beste mee beginnen? De boeken of de films?
Vind bij Harry Potter de boeken leuker dan de films, dus neig naar de boeken..
Why? Omdat je dan al een beeld hebt van de personages? Misschien is dat wel leuk ja.. Aangezien ik de personages echt tof gekozen vind! Maar ikzelf ben begonnen met de boeken en moet zeggen dat dat niet minder leuk was hoor. Ik vind de boeken echt geweldigquote:Op zondag 17 januari 2010 18:51 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met de films, dan zijn de boeken een stuk leuker.
Ja oke.. vond de films niet tegenvallen trouwens. Ze hadden "beter" gekund, maar dat is altijd als je een enorme fan van boeken bent die verfilmd worden. Ik vind boeken + films beide goed, maar de boeken waren natuurlijk mijn eerste liefdequote:Op zondag 17 januari 2010 19:37 schreef MissSpooky het volgende:
Oa personages ja, maar ook dat de film niet tegenvalt (wat ik heel vaak heb bij verfilmde boeken). Als je 't in de volgorde van eerst film, dan boek "doet", dan wordt het alleen maar beter.
Nou, ik ben blij dat ik eerst de boeken heb gelezen, zo kon ik zelf een beeld in mijn hoofd vormenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:51 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met de films, dan zijn de boeken een stuk leuker.
Dat vind ik dus zelf eigenlijk ook het leukste, alles is nog nieuw, en je hebt totaal je eigen beeld erbij. Je kunt lekker door fantaseren. Terwijl dat als je de films al hebt gezien, dan blijft dat beperkt tot wat je al gezien hebt.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:52 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nou, ik ben blij dat ik eerst de boeken heb gelezen, zo kon ik zelf een beeld in mijn hoofd vormen
Hm dat is opzich ook weer waar. Naja we zullen 't zien bij boek 3 en 4.quote:Op zondag 17 januari 2010 19:54 schreef Siral het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zelf eigenlijk ook het leukste, alles is nog nieuw, en je hebt totaal je eigen beeld erbij. Je kunt lekker door fantaseren. Terwijl dat als je de films al hebt gezien, dan blijft dat beperkt tot wat je al gezien hebt.
Ik kon juist niet stoppen in New moon omdat ik op elk moment hoopte dat Edward van zich liet horenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:36 schreef Piepje het volgende:
Het is idd leuk om je eigen beeld te vormen door het lezen van de boeken, maar ik denk dat iedereen die van plan is om de boeken te lezen, al afbeeldingen heeft gezien van de acteurs (reclame, posters, advertenties enz...), dus het visuele beeld heb je al niet meer zelf onder controle. Het verhaal natuurlijk wel
Ik ben nog steeds in New Moon bezig. Twilight las ik in 2 dagen, maar met New Moon doe ik er nu al een stuk langer over. Misschien omdat ik het nu wat drukker heb, maar misschien ook omdat het boek me minder boeit, dat ik het makkelijker kan wegleggen?
quote:Cavemen of the Year Award: Goes to the poster for The Twilight Saga: New Moon for featuring a vampire and a werewolf who look more like Neanderthals still trying to figure out how to invent fire. Forget Team Edward and Team Jacob, this is Team Gronk and Team Gongolath.
Hehe. Terechte winnaar. Die blik in hun ogen ookquote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef MikeyMo het volgende:
De poster van New Moon heeft een award gewonnen:
[..]
wat doe jij hier nog steeds, dan alleen maar bullshit plaatsen?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:07 schreef MikeyMo het volgende:
De poster van New Moon heeft een award gewonnen:
[..]
ze hebben een prijs gewonnen, is het weer niet goedquote:Op maandag 18 januari 2010 16:02 schreef Siral het volgende:
[..]
wat doe jij hier nog steeds, dan alleen maar bullshit plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |