Maar, we hebben maar één tv.quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Sven is een echte man, dat is helemaal niet erg
Maar het is wel het leukste auto programma dat er isquote:
Willkommen zurück!quote:
Hoe anders (lees: vreselijk) zou het geweest zijn als je eega Cristiano Ronaldo of David Beckham heette?quote:Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef Soempie het volgende:
Verder vind ik het ook helemaal niet erg dat Sven een echte man is.
Heel vreselijk.quote:Op zondag 29 november 2009 22:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe anders (lees: vreselijk) zou het geweest zijn als je eega Cristiano Ronaldo of David Beckham heette?
Ziggo aanklagen dan?quote:Op maandag 30 november 2009 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
GODMILJAAR! Om een compleet onduidelijke reden is het ftp-programma tijdens het kijken opnieuw begonnen met downloaden
Na het gebruik van wat overtuigingskracht wil 70% van de bevolking weer toetreden tot het Koninkrijk der Nederlanden.quote:Op maandag 30 november 2009 07:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe was het in onze afvallige provincie?
Ja, het werk is verschrikkelijk.quote:Op maandag 30 november 2009 07:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet verkeerd. Wat dat betreft heb je af en toe een rotbaan
Het is dat groen me niet staat
Nope,quote:Op maandag 30 november 2009 10:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Afganistan?
Dat wilde ik ook al weten, dus ik heb net onze meteo gebeld. In het gebied waar we naar toe gaan ligt nu zo'n 30cm sneeuw.quote:Op maandag 30 november 2009 11:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Echt balen....
Zijn ze daar al aan sneeuw toe of moet het nog los gaan?
quote:
Ja, lastig hoor al die reisjes.quote:Op maandag 30 november 2009 11:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alweer op 'vakantie' las ik, je hebt het er maar druk mee
maak er maar gebruik van zolang het nog kan, dacht dat jack er op wou bezuiniggenquote:Op maandag 30 november 2009 12:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, lastig hoor al die reisjes.
En ik krijg er niet eens airmiles voor.
Het kabinet wil er op bezuinigen. Dus Jack als stasDef moet wel volgen.quote:Op maandag 30 november 2009 12:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maak er maar gebruik van zolang het nog kan, dacht dat jack er op wou bezuiniggen
ja maar dacht dat de kamer/kabinet op de werfing/selectie wou bezuinigen.quote:Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het kabinet wil er op bezuinigen. Dus Jack als stasDef moet wel volgen.
Maar ik zie dat niet zo snel gebeuren. Want anders moeten de oefeningen in NL plaatsvinden. In de achtertuin van diegene die wil bezuinigen.
En daar komt bij dat wij in NL natuurlijk geen Jungle, woestijn of extreme kou hebben.
Dat kan zeker goedkoper. Maar in dit geval (de lessen) gaat het om personeel wat al jaren in dienst is en nu op oefening is.quote:Op maandag 30 november 2009 12:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja maar dacht dat de kamer/kabinet op de werfing/selectie wou bezuinigen.
Heeft weinig zin. Ik woon in UPC-gebied en mijn tv en internet gaan niet via de kabelquote:
Welkom terug!quote:Op maandag 30 november 2009 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
I'm back
Jetlag lijkt mee te vallen, maar dat kan komen doordat we meteen in het Nederlandse ritme werden meegevoerd: zaterdagmiddag + avond verjaardag van mn stiefvader, en zondagochtend naar mn schoonvader zn verjaardagWe waren even gaan liggen zaterdagmiddag, en toen ik wakker werd had ik geen flauw idee of het nou voelde als ochtend, middag of avond, maar toen er beneden toast met brie op tafel stond en ik een wijntje in mn hand kreeg kon ik de knop makkelijk omzetten naar avond
Nu vanochtend weer gewerkt en ik ben niet eens heel moeEn vriendje heeft deze week nog vrij, dus da's gezellig
Hoest hier?? What did I miss?
Damn rightquote:Op maandag 30 november 2009 13:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welkom terug!![]()
Hebben jullie het goed naar de zin gehad?
Hier heb je vrij weinig gemist, want het is knap rustig in de SC.
www.werkenbijdeluchtmacht.nlquote:Op maandag 30 november 2009 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Damn rightik kon nog in hetzelfde topic posten! Wat is er gebeurd met de SC?
Ik heb het zeker wel naar mn zin gehad, was een heerlijke vakantieBen heerlijk uitgerust, kon ook meteen merken dat ik twee weken nauwelijks hoofdpijn of rugpijn heb gehad
Dus ik ga nu hard aan de slag met het zoeken naar een baan, want thuiszorg is niet zo goed voor me blijkt wel weer
Wow, je moeder een lintje? Wat cool! Waarvoor kreeg ze die?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:41 schreef MaJo het volgende:
Niet veel zo te zien
Dan maar even een update van mijn kantafgelopen weekend naar berlijn geweest, wat een geweldige stad is dat toch
je kan er vet indie stappen
Verder heeft mijn moeder een lintje gehad op haar verjaardag. Heb het een jaar lang geheim moeten houden dus er viel wel een last van me afen ze was niet boos gelukkig
LB volgens mij vermaak je je goed daaralleen is de lush daar toch veel duurder dan hier? Dat was vorig jaar in ieder geval zo. Maar wel fijn dat je goed geslaagd bent! Hoe lang blijf je nog?
Hehehe, no wayquote:
Zou wel willen maar ben te oud denk ik.....quote:
Lekker smal hé, zo'n sigaar.quote:Op maandag 30 november 2009 14:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hehehe, no way
Ik ben trouwens in SF op de US Pampanito geweest, een onderzeeboot uit WOII, echt indrukwekkend
Segaartje?quote:
quote:Ajax stuurt gratis spits naar Feyenoord
Feyenoord-directeur Leo Beenhakker vertelde vorige week wanhopig opzoek te zijn naar een gratis spits. De supportersvereniging van Ajax kreeg hier lucht van en riep alle leden op om edities van het dagblad Sp!ts naar Beenhakker te sturen.
De fanclub van Ajax heeft 85.000 leden. Waarschijnlijk heeft Beenhakker dan ook een oerwoud aan gratis kranten in zijn brievenbus gekregen.
De technisch directeur zei in een interview met De Telegraaf dat hij een nieuwe aanvalsleider zoekt, maar dat de club geen geld in kas heeft.
Ik kom je wel opvrolijken. Nog heel even wachten.quote:Op maandag 30 november 2009 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
Verdorie, ik wou met een vriendin weer naar Eurosonic / Noorderslag, is het hele zootje in één dag uitverkocht
Ik vind het een beetje irritant dat dat soort kaarten niet normaal meer te krijgen zijn maar dat je als een groupie voor de deur van Plato moet gaan liggen ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het net in de mailing van 3voor12 en ik dacht: goh, daar ging LB toch heen?quote:Op maandag 30 november 2009 17:35 schreef LadyBlack het volgende:
Verdorie, ik wou met een vriendin weer naar Eurosonic / Noorderslag, is het hele zootje in één dag uitverkocht
Ik vind het een beetje irritant dat dat soort kaarten niet normaal meer te krijgen zijn maar dat je als een groupie voor de deur van Plato moet gaan liggen ofzo
na, dat geldt voor niemand hierquote:
Klopt.quote:Op maandag 30 november 2009 18:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
na, dat geldt voor niemand hierBij mij is het nog ochtend, bij jullie al avond...
waarom ben jij vandaag niet in Galesburg?quote:
Nee dus, daar ging ik niet heenquote:Op maandag 30 november 2009 18:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie het net in de mailing van 3voor12 en ik dacht: goh, daar ging LB toch heen?
Vervelend is dat he, met die kaarten tegenwoordig?
Ik bijt net voor de 3e keer op mijn lipquote:Op maandag 30 november 2009 18:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee dus, daar ging ik niet heenecht irritant ja... en dan te bedenken dat er dus wel nog kaarten bij allerlei radiostations zijn te krijgen, en dan moet je weet ik wat voor stunts uithalen. Nou daar pas ik voor
Hoest daar dan?
trein gemistquote:Op maandag 30 november 2009 18:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
waarom ben jij vandaag niet in Galesburg?
Gaat het in de VS net zo ruig als bij de NS? Reizigers die koste wat het kost de eerste trein moeten hebben.quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
trein gemistde latere trein was VOL
Vol als in alle kaartenjes/zitplaatsen zijn bezet of vol als in japanse metro volquote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
trein gemistde latere trein was VOL
Ook in Amsterdam is de OV chipkaart (helaas) overal al een bekend fenomeen...quote:Op maandag 30 november 2009 19:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Ofyles (of iemand anders hier) weet jij hoe dat zit met die (NS) chipkaart? Is een anonieme NS kaart geldig in het OV gebied Amsterdam of Rotterdam en vice versa?
PS! Je bent er weerquote:
Ik moet de mijne nog steeds een keer proberen eigenlijkquote:Op maandag 30 november 2009 20:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook in Amsterdam is de OV chipkaart (helaas) overal al een bekend fenomeen...
Goedenavond trouwens...
Het is een vreemd'ling zeker die verdwaald is zeker...quote:Op maandag 30 november 2009 21:30 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmmm predikant aan de deur. Waarom komt die dan om half 10 's avonds onaangekondigd aan de deur?
Helaas is het geen vreemdelingquote:Op maandag 30 november 2009 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een vreemd'ling zeker die verdwaald is zeker...
Heb zo'n anonieme kaart en al 2 keer is er met in- en/of uitchecken iets mis gegaan (van de 5 keer dat ik 'm gebruikt heb), zonder dat ik ben vergeten in- of uit te checken. Op die manier gaat je saldo er wel erg snel doorheen en je hebt nauwelijks mogelijkheden om e.e.a. weer recht te krijgen.quote:Op maandag 30 november 2009 21:35 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik moet de mijne nog steeds een keer proberen eigenlijk
Het is een echte predikant van een kerkelijk genootschap of gewoon iemand die denkt dat hij God zelf is?quote:Op maandag 30 november 2009 21:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helaas is het geen vreemdeling
Het is een bemoeial
Het eerstequote:Op maandag 30 november 2009 21:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is een echte predikant van een kerkelijk genootschap of gewoon iemand die denkt dat hij God zelf is?
Ja het is te gek voor woorden. Die kaarten kennen overiges ook het "retourtjes"-principe niet, dus toen het testtraject voor de trein bij ons werd ingevoerd, betaalde je 2x een enkele reis..iets wat natuurlijk duurder is dan een retourtje.quote:Op maandag 30 november 2009 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb zo'n anonieme kaart en al 2 keer is er met in- en/of uitchecken iets mis gegaan (van de 5 keer dat ik 'm gebruikt heb), zonder dat ik ben vergeten in- of uit te checken. Op die manier gaat je saldo er wel erg snel doorheen en je hebt nauwelijks mogelijkheden om e.e.a. weer recht te krijgen.
Daarbij kost een ritje met een OV chipkaart me meer dan voorheen met een strippenkaart.
Lijkt een beetje het kilometerheffingverhaal, wordt gepresenteerd als goedkoper, maar niet als je in Amsterdam woont en gebruik moet maken van de ringweg. Dan krijg je spitsheffing er gratis bij. En dat nog even los van dat registratiekastje in je auto...
De avondretour? Nog nooit van gehoord. Ik vind wel het weekendretour rete-handigquote:Op maandag 30 november 2009 22:07 schreef zebaz het volgende:
NS wil sowieso al de retourtjes schrappen, ik weet niet of dat al definitief is. Volgens mij kennen ze ons retourtje in t buitenland ook niet of nauwelijks (in ieder geval niet in Belgie en Duitsland).
Als ik nog veel met de trein zou gaan dan zou ik de avondretour trouwens meer missen: erg handig bij het stappen.
quote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm de predikant staat op het punt te vertrekken maar hij is nog even aan het bidden
Dat weet ik niet, ik heb mijn muziek maar opgezet (oordopjes)quote:
Wat een vuige sport! Dat deden vroeger alleen bij korfbal toch?quote:Op maandag 30 november 2009 22:16 schreef Soempie het volgende:
Net terug van volleybal. Wedstrijd gewonnen van de nummer 2.
En daarna ging ons team gemengd douchen.![]()
Ja, ik stond echt even van: wtf? Ik zit toch niet op korfbalquote:Op maandag 30 november 2009 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een vuige sport! Dat deden vroeger alleen bij korfbal toch?
What's in it for you?quote:Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Onderzoek donorregistratie onder jongeren Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn de enquête in dit topic in te vullen? Je zou een goede vriendin daar heel erg mee helpen
Ik vind het wel gek jaquote:Op maandag 30 november 2009 22:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik stond echt even van: wtf? Ik zit toch niet op korfbal![]()
![]()
Voor mij? Helemaal niks, dit valt onder aardig doenquote:Op maandag 30 november 2009 22:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
What's in it for you?
Ga dan ook gelijk even hierheen: http://www.2miljoenhandtekeningen.nl/
Het zal aan de euforie liggen.quote:
check, donequote:Op maandag 30 november 2009 22:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Onderzoek donorregistratie onder jongeren Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn de enquête in dit topic in te vullen? Je zou een goede vriendin daar heel erg mee helpen
Gaat dit topic nog dicht ookquote:
Anders kun je er natuurlijk niet alles van weten.quote:Alles, ik zit in de zorg.
De vragen kloppen niet allemaal, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 30 november 2009 22:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Anders kun je er natuurlijk niet alles van weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |