Een donor wat? Of een donor alsin: iemand in de nabijheid heeft iemand thuis ontvangen die donor is?quote:Iemand in de nabijheid (denk daarbij aan partner, familielid, vrienden etc.) heeft een donor ontvangen.
Dit vind ik een raar antwoord...quote:Alles, ik zit in de zorg.
Je snapt toch wat er bedoeld wordt, zeiksnor.quote:Op maandag 30 november 2009 16:07 schreef Pien85 het volgende:
Vraag 7 klopt niet
[..]
Een donor wat? Of een donor alsin: iemand in de nabijheid heeft iemand thuis ontvangen die donor is?
Mag gewoon een naam zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Bestolene het volgende:
Vragen om een email adres: gegarandeerd de helft minder respondenten
daar heb je toch een apart emailadres voor?quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Bestolene het volgende:
Natuurlijk mag je dat vragenquote:Op maandag 30 november 2009 17:23 schreef EricT het volgende:
mag ik vragen wat voor opleiding je doet?
Ingevuld trouwens
Je mag ook een naam invullen, desnoods jantjepietjebel. Wij doen er niets mee en kunnen ze niet eens zien. Is ingebouwd dat je bewust de enquête moet starten, zodat Thesistools kan bijhouden hoeveel mensen de enquête ook daadwerkelijk hebben ingevuld.quote:Op maandag 30 november 2009 20:11 schreef Bestolene het volgende:
Ja, is goed.quote:Op dinsdag 1 december 2009 03:24 schreef Seam het volgende:
Als donor en lid van transplantatieteam ga ik hem ook invullenLaat je de resultaten ook nog even weten uiteindelijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |