FUCK! Nu wil Sven topgear kijken.quote:Op zondag 29 november 2009 21:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Topgear alert!
Maar, we hebben maar één tv.quote:Op zondag 29 november 2009 22:06 schreef TradeMarkie het volgende:
Sven is een echte man, dat is helemaal niet erg
Maar het is wel het leukste auto programma dat er isquote:
Willkommen zurück!quote:
Hoe anders (lees: vreselijk) zou het geweest zijn als je eega Cristiano Ronaldo of David Beckham heette?quote:Op zondag 29 november 2009 22:08 schreef Soempie het volgende:
Verder vind ik het ook helemaal niet erg dat Sven een echte man is.
Heel vreselijk.quote:Op zondag 29 november 2009 22:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe anders (lees: vreselijk) zou het geweest zijn als je eega Cristiano Ronaldo of David Beckham heette?
Ziggo aanklagen dan?quote:Op maandag 30 november 2009 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
GODMILJAAR! Om een compleet onduidelijke reden is het ftp-programma tijdens het kijken opnieuw begonnen met downloaden
Na het gebruik van wat overtuigingskracht wil 70% van de bevolking weer toetreden tot het Koninkrijk der Nederlanden.quote:Op maandag 30 november 2009 07:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hoe was het in onze afvallige provincie?
Ja, het werk is verschrikkelijk.quote:Op maandag 30 november 2009 07:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet verkeerd. Wat dat betreft heb je af en toe een rotbaan
Het is dat groen me niet staat
Nope,quote:Op maandag 30 november 2009 10:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Afganistan?
Dat wilde ik ook al weten, dus ik heb net onze meteo gebeld. In het gebied waar we naar toe gaan ligt nu zo'n 30cm sneeuw.quote:Op maandag 30 november 2009 11:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Echt balen....
Zijn ze daar al aan sneeuw toe of moet het nog los gaan?
quote:
Ja, lastig hoor al die reisjes.quote:Op maandag 30 november 2009 11:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
alweer op 'vakantie' las ik, je hebt het er maar druk mee
maak er maar gebruik van zolang het nog kan, dacht dat jack er op wou bezuiniggenquote:Op maandag 30 november 2009 12:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, lastig hoor al die reisjes.
En ik krijg er niet eens airmiles voor.
Het kabinet wil er op bezuinigen. Dus Jack als stasDef moet wel volgen.quote:Op maandag 30 november 2009 12:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
maak er maar gebruik van zolang het nog kan, dacht dat jack er op wou bezuiniggen
ja maar dacht dat de kamer/kabinet op de werfing/selectie wou bezuinigen.quote:Op maandag 30 november 2009 12:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het kabinet wil er op bezuinigen. Dus Jack als stasDef moet wel volgen.
Maar ik zie dat niet zo snel gebeuren. Want anders moeten de oefeningen in NL plaatsvinden. In de achtertuin van diegene die wil bezuinigen.
En daar komt bij dat wij in NL natuurlijk geen Jungle, woestijn of extreme kou hebben.
Dat kan zeker goedkoper. Maar in dit geval (de lessen) gaat het om personeel wat al jaren in dienst is en nu op oefening is.quote:Op maandag 30 november 2009 12:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ja maar dacht dat de kamer/kabinet op de werfing/selectie wou bezuinigen.
Heeft weinig zin. Ik woon in UPC-gebied en mijn tv en internet gaan niet via de kabelquote:
Welkom terug!quote:Op maandag 30 november 2009 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
I'm back
Jetlag lijkt mee te vallen, maar dat kan komen doordat we meteen in het Nederlandse ritme werden meegevoerd: zaterdagmiddag + avond verjaardag van mn stiefvader, en zondagochtend naar mn schoonvader zn verjaardagWe waren even gaan liggen zaterdagmiddag, en toen ik wakker werd had ik geen flauw idee of het nou voelde als ochtend, middag of avond, maar toen er beneden toast met brie op tafel stond en ik een wijntje in mn hand kreeg kon ik de knop makkelijk omzetten naar avond
Nu vanochtend weer gewerkt en ik ben niet eens heel moeEn vriendje heeft deze week nog vrij, dus da's gezellig
Hoest hier?? What did I miss?
Damn rightquote:Op maandag 30 november 2009 13:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welkom terug!![]()
Hebben jullie het goed naar de zin gehad?
Hier heb je vrij weinig gemist, want het is knap rustig in de SC.
www.werkenbijdeluchtmacht.nlquote:Op maandag 30 november 2009 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Damn rightik kon nog in hetzelfde topic posten! Wat is er gebeurd met de SC?
Ik heb het zeker wel naar mn zin gehad, was een heerlijke vakantieBen heerlijk uitgerust, kon ook meteen merken dat ik twee weken nauwelijks hoofdpijn of rugpijn heb gehad
Dus ik ga nu hard aan de slag met het zoeken naar een baan, want thuiszorg is niet zo goed voor me blijkt wel weer
Wow, je moeder een lintje? Wat cool! Waarvoor kreeg ze die?quote:Op donderdag 26 november 2009 18:41 schreef MaJo het volgende:
Niet veel zo te zien
Dan maar even een update van mijn kantafgelopen weekend naar berlijn geweest, wat een geweldige stad is dat toch
je kan er vet indie stappen
Verder heeft mijn moeder een lintje gehad op haar verjaardag. Heb het een jaar lang geheim moeten houden dus er viel wel een last van me afen ze was niet boos gelukkig
LB volgens mij vermaak je je goed daaralleen is de lush daar toch veel duurder dan hier? Dat was vorig jaar in ieder geval zo. Maar wel fijn dat je goed geslaagd bent! Hoe lang blijf je nog?
Hehehe, no wayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |