Niet alleen maar je groente in sapvorm nuttigen, hè. Je verwijdert natuurlijk wel alle vezels.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Een sapcentrifuge! Kan ik mooi voor m'n verjaardag vragen!
Klinkt allemaal lekker. Ik ben dol op wortel en rode biet en venkel. Hm, ik lust toch wel wat groenten.
lees mn brekening maar eens na, het kan gewoon niet 8 kilo in 14 dagen... als je zoveel afvalt kan het niet allemala vet zijn, maar verlies je voornamelijk spier en vocht.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik mijn lichaam observeer vanuit een spiegel, heb ik meer kenmerken van een peer dan een appel. Maar jij hebt er ongetwijfeld meer verstand van dan ik, laten we dat zo houden.![]()
En geloof me maar, ik besta voornamelijk uit vet, i kid you not.![]()
8 kilo in 14 dagen wordt mogelijk geacht met dit dieët, als ik daarna direct dagelijks ga beginnen met sporten en koolhydraten ga vervangen met proteïnen, zou ik dat gewicht toch wel kunnen behouden?
quote:Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik voelde me erg aangesproken!Kaas is zo slecht.
Nietquote:Op woensdag 25 november 2009 16:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik voelde me erg aangesproken!Kaas is zo slecht.
Ben je serieus? En ben je vrouw? Je profiel zegt manquote:Op woensdag 25 november 2009 16:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik mijn lichaam observeer vanuit een spiegel, heb ik meer kenmerken van een peer dan een appel. Maar jij hebt er ongetwijfeld meer verstand van dan ik, laten we dat zo houden.![]()
En geloof me maar, ik besta voornamelijk uit vet, i kid you not.![]()
8 kilo in 14 dagen wordt mogelijk geacht met dit dieët, als ik daarna direct dagelijks ga beginnen met sporten en koolhydraten ga vervangen met proteïnen, zou ik dat gewicht toch wel kunnen behouden?
Plus dat het 'daarna direct sporten' niets uithaalt gezien de motivatie er nog niet echt is.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Als jouw lichaam zoveel vet heeft, wil je ook vet kwijtraken en geen spier en water.
Dát gaat je echter niet lukken met zo'n crashdieet, meer dan 1 kilo per week afvallen is niet verstandig. en meer dan 1 kilo vet per week kwijtraken lukt gewoonweg niet. (om 1 kilo vet te verliezen, moet je 7777 Kcal in de min komen..) dat is dus al ruim 1000 Kcal op een dag minder eten dan je nu doet. (berekend op 1 kilo per week afvallen) Tenzij je nu ontzettend bunkert, lijkt me dat redelijk dom en niet haalbaar.
Ben jij een troll of ben je serieus? Ik hoop eigenlijk op het eerstequote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben 1.73m en ik weeg 67.5 kg (voornamelijk vet).
Ik heb een peer-vormig lichaam en de meeste vet wordt gevormd rondom mijn middel. Hierdoor heb ik ondanks mijn 'gezonde BMI' toch overgewicht, alhoewel niet extreem toch kan worden beschouwd als een bierbuikje (voor iemand die nooit bier drinkt.), en ik moet toegeven dat ik vrij mollig ben. Sporten doe ik vrijwel nooit, maar ik kom wel makkelijk aan 30 minuten beweging per dag.
![]()
Nu wil ik minstens 8 kilo afvallen in 14 dagen.
En ik heb onlangs van een kennis gehoord van het 'Rice - Chicken - Apple dieët'.
De gedachte achter deze dieet is dat je 3 dagen ALLEEN rijst eet, vervolgens 3 dagen uitsluitend kip eet, en de laatste drie dagen enkel appels mag eten. En dan maakt het niet uit hoeveel je neemt, zolang je je maar aan de hoofdregels houdt.
[..]
Heeft iemand dit weleens uitgeprobeerd? En heeft het enig succes gesorteerd?
banaan geprakt in sinaasappelsap met liga. of een beschuitje met suiker in melk (als je niet lactose intolerant bent). beetje kippenbouillon? (weet niet aan welke kant t eruit komtquote:Op woensdag 25 november 2009 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
Oh,mijn aangepaste daglijstje
o. boterham met kaas
t. peer
s.naar de wc rennen
l. -
t. -
d..... wat is wijsheid? een beschuitje? een geprakte banaan? bouillon? niets?
Kleine toevoeging: vlierbessenextract, vitamine C, echinacea. En wat je binnen kunt houden.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:32 schreef Tinkepink het volgende:
Oh,mijn aangepaste daglijstje
o. boterham met kaas
t. peer
s.naar de wc rennen
l. -
t. -
d..... wat is wijsheid? een beschuitje? een geprakte banaan? bouillon? niets?
van de voorkant lijk ik wel een zandloper. maar nu ik weer rond de 100 kilo (ik tikte 1000quote:Op woensdag 25 november 2009 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
Eww, ik ben altijd zo vies van dat voorgesneden spul, zéker als het tegen de houdbaarheidsdatum aanloopt. Advies: niet ruiken aan het zakje
Jij bent toch niet zo'n blob, kwak, meer een soort zandloper? Of weet je met behulp van goedgekozen kleding een taille te creëren?
Zijn er ook in zetpilvorm (en dat kan verrekte handig zijn). Weet alleen niet of het nog zonder recept te krijgen is als zetpil.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:34 schreef kwakz0r het volgende:
oh en een domperidonnetje!
(als t om de maag gaat)
http://www.efarma.nl/pages/winap.asp?ID=708&Method=infotekst
Die zetpillen sla ik maar even overquote:Op woensdag 25 november 2009 16:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Zijn er ook in zetpilvorm (en dat kan verrekte handig zijn). Weet alleen niet of het nog zonder recept te krijgen is als zetpil.
Nee, maar het gaat vies ruiken. Gewoon niet je neus erin steken, dusquote:Op woensdag 25 november 2009 16:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
van de voorkant lijk ik wel een zandloper. maar nu ik weer rond de 100 kilo (ik tikte 1000) zit is mn buik zodanig dat ik van de zijkant meer een blob ben...
oh en ik vind deze voorgesneden niet vies, omdat wortel, kool en prei allemaal niet "viezig" of zacht worden in zakjes. t zijn droge groentes zeg maaranders vind ik t ook heel vies.
Nee, denk ik niet. Je hebt boerenkool gemaakt, laten afkoelen, in de vriezer gedaan, weer laten ontdooien en dan kun je het niet weer opnieuw invriezen.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:49 schreef neen het volgende:
Ik had boerenkool ingevroren en gisteren ontdooid om op te eten. Het was echter godseveel dus ik haalde maar de helft uit het bakje en de rest gooide ik weer in de vriezer. Dat kan ik nog wel opeten toch
Een kg vet is zelfs 7000 kcalquote:Op woensdag 25 november 2009 16:12 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, reken even mee: 8 kilo vet verliezen, dat is 8*35007000 kcal meer verbranden dan je inneemt. dat is dus 28.000 56.000 kcal meer verbruiken dan je eet/minder eten dan je normaal eet.
een vrouw van jouw lengte heeft ca. 2000 kcal nodig om op gewicht te blijven.
je zou dan dus 14 dagen lang elke dag 28.00056.000/14=tadaaaaa 4.000 kcal minder moeten innemen dan je verbruikt
kortom: je kunt 14 dagen volledig gaan vastenik zou t niet doen!
wat je lichaam minimaal nodig heeft om gezond te blijven en je hart etc. te laten werken is ca. 1500 ckal. ook als je extra verbruikt door te sporten móet je in totaal 1500kcal overhouden die je lichaam binnenkrijgt (als je voor 2000 kcal verbranden 14 dagen lang 3 uur per dag op de crosstrainer zou gaan staan, moet je alsnog op die dagen 2000+1500=3500 kcal eten om gezond te blijven)
je kan dus maximaal een pond per week gezond afvallen (2000-1500)*7=3500 kcal. (gemiddeld genomen. soms gaat het wat harder, doordat je bijvoorbeeld eerst vocht vasthield maar nu niet meer, of omdat je spiermassa wat afneemt)
Was het al helemaal ontdooid tussendoor?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:49 schreef neen het volgende:
Ik had boerenkool ingevroren en gisteren ontdooid om op te eten. Het was echter godseveel dus ik haalde maar de helft uit het bakje en de rest gooide ik weer in de vriezer. Dat kan ik nog wel opeten toch
hehe dat wilde ik ook al zeggenquote:Op woensdag 25 november 2009 16:57 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een kg vet is zelfs 7000 kcal. Dus je mag elke dag niets eten, en moet zo'n 2000 kcal extra verbranden door ongeveer 3 uur per dag extra te sporten
.
Als het allemaal vet moet zijn tenminste. Maar je lijf zal in dat geval kiezen om spieren op te eten.
Dat soort dingen kun je evt ook naderhand bedenken, afgaand op het nakijkwerk.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:56 schreef Viking84 het volgende:
Lastig hoor: ik moet morgen een SO geven en nu moet ik gaan bepalen of bepaalde vragen zwaarder meetellen, in hoeverre ik gedeeltelijke antwoorden goed reken en wanneer iemand een voldoende heeft gehaald.
Dat is waarquote:Op woensdag 25 november 2009 17:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat soort dingen kun je evt ook naderhand bedenken, afgaand op het nakijkwerk.
Ik had Tinaquote:Op woensdag 25 november 2009 17:14 schreef Laureline het volgende:
En Vik, wie had je dan uit de L-Word als avatar? ElisaB had Bette, dat weet ik nog!
Vond je die leuk? Dat was zo'n saaie muts! Ik vond Bette leuk. En Marina. En Helena.quote:
In seizoen 2 was Tina hotquote:Op woensdag 25 november 2009 17:34 schreef Laureline het volgende:
[..]
Vond je die leuk? Dat was zo'n saaie muts! Ik vond Bette leuk. En Marina. En Helena.
Hm, ik val geloof ik op donker.
Waarom?quote:Op woensdag 25 november 2009 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lijkt me ook lastig, Vik! Ik zou het ook achteraf gaan bepalen, denk ik.
Ik heb vanmiddag een half uur het vel van kipdrumsticks af staan trekken. Wat een rotklus..
Lijstje, niet perfect:
O: Brinta
T: paar spritsen bij de scriptiegroep ('t is altijd erg gezellig)
L: 2 volkoren boterhammen met kruidenroomkaas, gekookt eitje
T: halve bak kwark
D: gemarineerde kipdrumsticks met basmatirijst en geroerbakte courgette/paprika
T: beetje magere yoghurt met perzik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |