quote:Op woensdag 25 november 2009 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gooi dit eens door een caloriechecker heen...
quote:Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 1766 kcal
Iets te veel vet misschien maar voor de rest kan het wel dacht ik?quote:Vet percentage:
Het aantal grammen verzadigd vet is: 45 gr
Het aantal grammen vet is: 102 gr
niets, eten doen ze thuis maarquote:Op woensdag 25 november 2009 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat voor hapjes serveren jullie op je verjaardag? Voor familie en zo?
Volgens mij ben jij aardig lang als je 113 kg weegt maar niet al te dik bent? Dan mag je wel wat meer binnen krijgen, zelfs om af te vallen volgens mijquote:Op woensdag 25 november 2009 15:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iets te veel vet misschien maar voor de rest kan het wel dacht ik?
quote:Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef Twinkle_ het volgende:
[..]
Ik zag het! Maar ik heb de drie bakken boordevol repen genegeerd, en heb in plaats daarvan gedroogde abrikozen meegenomen. Het voelt alleen alsof ik op iemands oor aan het kauwen ben![]()
Zeker als je man bent en toch al makkelijker vet verbrandt dan vrouwenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niets, eten doen ze thuis maar
[..]
Volgens mij ben jij aardig lang als je 113 kg weegt maar niet al te dik bent? Dan mag je wel wat meer binnen krijgen, zelfs om af te vallen volgens mij
met dat aantal Kcal val ik zelfs af, en ik ben 1,62quote:Op woensdag 25 november 2009 15:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[..]
[..]
Iets te veel vet misschien maar voor de rest kan het wel dacht ik?
ik heb twee zakjes met de langste die ik kon vinden meegenomenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:26 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Dat de milka in de bonus was heb ik gemist, maar de puntpaprika's zijn ook in de bonus en die heb ik wel meegenomen. heerlijk zeg!
Ik denk dat ik omelet van mijn lijstje schrap, heb geen zin om het te maken
Dat waren dan de eenna-langste, want de langste had ik alquote:Op woensdag 25 november 2009 15:38 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb twee zakjes met de langste die ik kon vinden meegenomen
2m+ beetjequote:Op woensdag 25 november 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niets, eten doen ze thuis maar
[..]
Volgens mij ben jij aardig lang als je 113 kg weegt maar niet al te dik bent? Dan mag je wel wat meer binnen krijgen, zelfs om af te vallen volgens mij
magere eiwitten, volkorenbrood, zilvervliesrijst, groente/rauwkostquote:Op woensdag 25 november 2009 15:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
2m+ beetje
K'zal maar is wat minder vet innemen, alleen met wat kan ik het vervangen?
Koolhydraten en eiwittenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
2m+ beetje
K'zal maar is wat minder vet innemen, alleen met wat kan ik het vervangen?
Eens! En beterschap!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:42 schreef Tinkepink het volgende:
*ziek
Mijn tip voor V1zor: eet wat meer eiwitten, zuivel, fruit, brood, vis, groenten, noten en wit vlees en gooi dat zakje smaakversterker rommel en vetten eruit
Mexicaans?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:42 schreef Tinkepink het volgende:
*ziek
Mijn tip voor V1zor: eet wat meer eiwitten, zuivel, fruit, brood, vis, groenten, noten en wit vlees en gooi dat zakje smaakversterker rommel en vetten eruit
Ik eet nu gewoon minder(kleinere porties) dan voorheen, en was gestopt met pindakaas, cashewnoten e.d. omdat ik dacht dat dat juist slecht was (ook vet toch?).quote:Op woensdag 25 november 2009 15:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
met dat aantal Kcal val ik zelfs af, en ik ben 1,62![]()
Je kunt denk ik wel echt veel betere keuzes maken dan vette kaas, én nog vette spek....![]()
ik zou dat bewaren voor een keertje in het weekend, (en dan alsnog kiezen tussen kaas en spek..)
beter eet je pindakaas/avocado/vis op brood, daar zitten ook vetten in, maar ook nog heel veel andere nuttige stoffen!
Oh en ga eens 5 of 6 keer op een dag eten!
ben je met een speciaal dieet bezig, of eet je gewoon minder/beter dan voorheen?
door 6 maaltijden te nemen blijft je verbranding lekker op gang. neem bijv smiddags of 'savonds een kom kwark of yoghurt (kun je nog fruit in doen als je wil) of nog een boterham met gezond beleg, een handvol noten is ook lekker en gezond... opties genoeg!
Maar nu eet je, zoals al werd gezegd, veel te weinig voor een grote kerel![]()
- vet in pindakaas en noten is gezond vet, vet ik kaas en spek is ongezond vet. alle vet bevat evenveel kcal, maar ze doen niet allemaal hetzelfde met je lijfquote:Op woensdag 25 november 2009 15:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik eet nu gewoon minder(kleinere porties) dan voorheen, en was gestopt met pindakaas, cashewnoten e.d. omdat ik dacht dat dat juist slecht was (ook vet toch?).
Vis krijg ik wel genoeg binnen in het weekend en op feestjes, ben er gek op nl.
Probleem met 5/6x per dag eten is dat ik dan sneller honger krijg. Wanneer ik bv een koek ofzo bij de koffie neem heb ik 30min later gigantische honger.
noten zijn wel vet, maar zijn wel hele goede vetten! als je er geen kilo's van wegstouwt, kan dat prima en hoort het mijns inziens juist thuis in een gebalanceerde voeding.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:49 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik eet nu gewoon minder(kleinere porties) dan voorheen, en was gestopt met pindakaas, cashewnoten e.d. omdat ik dacht dat dat juist slecht was (ook vet toch?).
Vis krijg ik wel genoeg binnen in het weekend en op feestjes, ben er gek op nl.
Probleem met 5/6x per dag eten is dat ik dan sneller honger krijg. Wanneer ik bv een koek ofzo bij de koffie neem heb ik 30min later gigantische honger.
Bedankt voor de tips!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Koolhydraten en eiwitten![]()
lust je havermout of brinta? Das een supergoed ontbijt! of een keer yoghurt met muesli (geen cruesli!)
tussendoor 2 boterhammen, fruit
lunch: 3 of 4 boterhammen
tussendoor noten/kwark/gekookt ei/wees creatief
avondeten: goede portie groente, rijst (liefst zilvervlies) of pasta (liefst volkoren) of aardappels, maar daar hield je niet zo van. Een stuk vlees (wit en mager, af en toe rood bijv biefstuk. zo min mogelijk varkens) of een stuk vis)
Tussendoor: kwark/yoghurt
zo iets?
Broodbeleg: kip/kalkoen/ei/pindakaas/avocado/rosbief/filet Americain/houmous/af en toe kaas/opleuken met groen spul
en dan net zoveel vanalles totdat je voldoende kcal hebt. Dat kun je hiermee uitrkenen: http://cid-f1c220624abaf5(...)lic/calorietabel.xls
sport je er ook bij?
hihi, alleen op de wc?quote:Op woensdag 25 november 2009 15:55 schreef Syrena het volgende:
Ik moet weer afkicken van de suikerTeveel gebakken de laatste tijd.
Vandaag echt suikercravings na de lunch.
En ik krijgheb een speklaag om m'n middelAls ik op de wc zit kan ik 'm vastpakken
AAARGHH
Thuis beginnen we altijd met taart, en daarna chips/nootjes/toastjes met salades. Als ze ook blijven eten, dan soep & belegde (stok)broodjes. Evil, maar wel makkelijk (als de familie van beide 'kanten' er is, zijn er zo'n 40 man, dusja..)quote:Op woensdag 25 november 2009 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
super! Sporten is supergoed!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:55 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips!
Plus, ja ik sport ook, 3x sportschool in de week (50min. cardio / 45min. kracht per keer).
Heeft iemand dit weleens uitgeprobeerd? En heeft het enig succes gesorteerd?quote:Rice, chicken and apple diet
The rice, chicken and apple diet allows you to lose up to 20 pounds in 9 days during which you can only eat these three food items: rice, chicken and apple. It is a quick diet that can help you lose more than 2 pounds a day, and at the same time, clean your body from toxins.
This diet is based on the consumption of only one type of food per day (when you want and as much as you want). The nine days are divided in three and only one type of food is allowed during the three days. For the first three days: rice, for the following three days: chicken and for the last three days: apples. The most important aspect of this diet is to never mix the food.
During your diet you can’t drink any alcohol because it would alter the diet results. You may only eat one of the three food items and drink water or coffee with no added sugar or milk.
The rice chicken and apple diet procedure is easy:
During the first three days you can only eat boiled rice without adding any other food or substance.
The three following days you should only eat chicken, you can have it boiled, in the oven, or grilled. The most important thing when cooking the chicken, a part from not mixing it with any other food, is to cook it without its skin, as it is where most the chicken’s fat and toxins are.
During the last three days you can only eat raw, boiled or baked apples.
The rice, chicken and apple diet allows you to lose up to twenty pounds in nine days (9 kilos in 9 days). If the diet is carried out properly, you’ll start to notice the results from the second day - and you’ll start feeling less heavy. It’s a very quick diet but it requires some sacrifice as you are only allowed to eat these three food items separately: rice, chicken and apple.
Goede kaas.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Idiootquote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Nu wil ik minstens 8 kilo afvallen in 14 dagen.
Groentepuree lijkt me niet zo'n strak planquote:Op woensdag 25 november 2009 16:00 schreef Claudia_x het volgende:
Van een wijs vrouw heb ik het advies gekregen om gedurende de dag regelmatig een smoothie naar binnen te werken zodat ik veel fruit en groenten binnenkrijg. Daar ga ik ook maar eens mee beginnen. Diepvriesvruchten zijn al ingeslagen, nu nog recepten zoeken voor groenteshakes. (Ik houd niet zo van groenten.)
Als iemand een lekker recept heeft - ik houd me aanbevolen!
volgens mij raak je vast gewicht kwijt, maar zit het er ook zo weer aan..quote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben 1.73m en ik weeg 67.5 kg (voornamelijk vet).
Ik heb een peer-vormig lichaam en de meeste vet wordt gevormd rondom mijn middel. Hierdoor heb ik ondanks mijn 'gezonde BMI' toch overgewicht, alhoewel niet extreem toch kan worden beschouwd als een bierbuikje (voor iemand die nooit bier drinkt.), en ik moet toegeven dat ik vrij mollig ben. Sporten doe ik vrijwel nooit, maar ik kom wel makkelijk aan 30 minuten beweging per dag.
![]()
En ik heb onlangs van een kennis gehoord van het 'Rice - Chicken - Apple dieët'.
De gedachte achter deze dieet is dat je 3 dagen ALLEEN rijst eet, vervolgens 3 dagen uitsluitend kip eet, en de laatste drie dagen enkel appels mag eten. En dan maakt het niet uit hoeveel je neemt, zolang je je maar aan de hoofdregels houdt.
[..]
Heeft iemand dit weleens uitgeprobeerd? En heeft het enig succes gesorteerd?
als je vet op je buik zit ben je een appel, geen peer.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ben 1.73m en ik weeg 67.5 kg (voornamelijk vet).
Ik heb een peer-vormig lichaam en de meeste vet wordt gevormd rondom mijn middel. Hierdoor heb ik ondanks mijn 'gezonde BMI' toch overgewicht, alhoewel niet extreem toch kan worden beschouwd als een bierbuikje (voor iemand die nooit bier drinkt.), en ik moet toegeven dat ik vrij mollig ben. Sporten doe ik vrijwel nooit, maar ik kom wel makkelijk aan 30 minuten beweging per dag.
![]()
En ik heb onlangs van een kennis gehoord van het 'Rice - Chicken - Apple dieët'.
De gedachte achter deze dieet is dat je 3 dagen ALLEEN rijst eet, vervolgens 3 dagen uitsluitend kip eet, en de laatste drie dagen enkel appels mag eten. En dan maakt het niet uit hoeveel je neemt, zolang je je maar aan de hoofdregels houdt.
[..]
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:
Een sapcentrifuge! Kan ik mooi voor m'n verjaardag vragen!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Groentepuree lijkt me niet zo'n strak planDe enige 'groente' die zich daarvoor leent, is de avocado, denk ik. Je kunt overwegen om een sapcentrifuge aan te schaffen. Met bijvoorbeeld wortelsap kun je lekkere drankjes maken (met sinaasappel of ananas), venkelsap met appel is erg lekker, bietensap met appel en gember heb ik weleens gedronken, helemaal niet verkeerd, ehh...
Maar als je 't in de blender gooit, heb ik zo geen idee.
dat kunnen we alleen maar hopen, dan leert hij er misschien wat vanquote:Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
en vervolgens kom je daarna je 8 kilo plus 3 kilo extra weer aan...
Iedereen komt waarschijnlijk al rond lunchtijd (is toevallig even een keertje praktischer) dus ik wilde eerst gewoon zorgen voor een gevulde lunchtafel, daarna heb ik taart en cupcakes, en daarna wilde ik wat hapjes doen als stokbroodjes met kaas en pesto onder de grill, olijven, dadels met spek en nog wat wat ik nog niet weet. De stukjes worst, blokjes kaas en toastjes met een Johmasalaatje wil ik dus juist níet.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:56 schreef Twinkle_ het volgende:
[..]
Thuis beginnen we altijd met taart, en daarna chips/nootjes/toastjes met salades. Als ze ook blijven eten, dan soep & belegde (stok)broodjes. Evil, maar wel makkelijk (als de familie van beide 'kanten' er is, zijn er zo'n 40 man, dusja..)
Als je op gezonde toer wil gaan, dan zou je ook reepjes paprika ofzo op tafel kunnen zetten, of andere 'slankere' hapjes. Waar zat je zelf aan te denken?
Oh, en Daph_, ik hoop dat je je snel wat beter voelt! Zit er geen apotheek in de buurt die je kunt bellen en vragen om uitleg over het slikken van dat eh..spul?
Als ik mijn lichaam observeer vanuit een spiegel, heb ik meer kenmerken van een peer dan een appel. Maar jij hebt er ongetwijfeld meer verstand van dan ik, laten we dat zo houden.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als je vet op je buik zit ben je een appel, geen peer.
als je 67,5 kilo weegt bij 1.73 kun je niet voornamelijk uit vet bestaan
8 kilo in 14 dagen is belachelijk veel
het dieet dat je citeert nog belachelijker. als je het volhoudt val je vast wel af, maar je bent ontzettend aan het crashen waarschijnlijk en vervolgens kom je daarna je 8 kilo plus 3 kilo extra weer aan...
Haha, ja want dan hang ik soms zo'n beetje voorover met m'n armen om m'n buik heengeslagenquote:
of vijgenbroodquote:Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
Goede kaas is iets heel anders dan blokjes kaas serveren. Ga naar een goede kaasboer en neem er 4 mee, leg wat messen erbij, wat crackers, wat bijzonder lekker brood (dat je zelf hebt gemaakt of gekocht hebt bij een traiteur), wat druiven of vijgen, walnoten, hmmm.
Als jouw lichaam zoveel vet heeft, wil je ook vet kwijtraken en geen spier en water.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:12 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als ik mijn lichaam observeer vanuit een spiegel, heb ik meer kenmerken van een peer dan een appel. Maar jij hebt er ongetwijfeld meer verstand van dan ik, laten we dat zo houden.![]()
En geloof me maar, ik besta voornamelijk uit vet, i kid you not.![]()
8 kilo in 14 dagen wordt mogelijk geacht met dit dieët, als ik daarna direct dagelijks ga beginnen met sporten en koolhydraten ga vervangen met proteïnen, zou ik dat gewicht toch wel kunnen behouden?
Ok, goede kaas staat genoteerd.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
Goede kaas is iets heel anders dan blokjes kaas serveren. Ga naar een goede kaasboer en neem er 4 mee, leg wat messen erbij, wat crackers, wat bijzonder lekker brood (dat je zelf hebt gemaakt of gekocht hebt bij een traiteur), wat druiven of vijgen, walnoten, hmmm.
Ik voelde me erg aangesproken!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
gezondheid boeit je geen ene flikker, wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |