abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74990626
Wat voor hapjes serveren jullie op je verjaardag? Voor familie en zo?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74990645
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

gooi dit eens door een caloriechecker heen...
quote:
Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 1766 kcal
quote:
Vet percentage:
Het aantal grammen verzadigd vet is: 45 gr
Het aantal grammen vet is: 102 gr
Iets te veel vet misschien maar voor de rest kan het wel dacht ik?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_74990692
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
niets, eten doen ze thuis maar
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[..]

[..]

Volgens mij ben jij aardig lang als je 113 kg weegt maar niet al te dik bent? Dan mag je wel wat meer binnen krijgen, zelfs om af te vallen volgens mij
Ja doei.
  woensdag 25 november 2009 @ 15:31:36 #154
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_74990708
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef Twinkle_ het volgende:

[..]

Ik zag het! Maar ik heb de drie bakken boordevol repen genegeerd, en heb in plaats daarvan gedroogde abrikozen meegenomen. Het voelt alleen alsof ik op iemands oor aan het kauwen ben
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  Vis een optie? woensdag 25 november 2009 @ 15:32:38 #155
70532 loveli
N
pi_74990739
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij ben jij aardig lang als je 113 kg weegt maar niet al te dik bent? Dan mag je wel wat meer binnen krijgen, zelfs om af te vallen volgens mij
Zeker als je man bent en toch al makkelijker vet verbrandt dan vrouwen
crap in = crap out
  woensdag 25 november 2009 @ 15:34:28 #156
277802 _Calimero_
pi_74990801
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[..]

[..]

met dat aantal Kcal val ik zelfs af, en ik ben 1,62

Je kunt denk ik wel echt veel betere keuzes maken dan vette kaas, én nog vette spek....
ik zou dat bewaren voor een keertje in het weekend, (en dan alsnog kiezen tussen kaas en spek..)
beter eet je pindakaas/avocado/vis op brood, daar zitten ook vetten in, maar ook nog heel veel andere nuttige stoffen!

Oh en ga eens 5 of 6 keer op een dag eten!
ben je met een speciaal dieet bezig, of eet je gewoon minder/beter dan voorheen?

door 6 maaltijden te nemen blijft je verbranding lekker op gang. neem bijv smiddags of 'savonds een kom kwark of yoghurt (kun je nog fruit in doen als je wil) of nog een boterham met gezond beleg, een handvol noten is ook lekker en gezond... opties genoeg!
Maar nu eet je, zoals al werd gezegd, veel te weinig voor een grote kerel
pi_74990914
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:26 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dat de milka in de bonus was heb ik gemist, maar de puntpaprika's zijn ook in de bonus en die heb ik wel meegenomen. heerlijk zeg!

Ik denk dat ik omelet van mijn lijstje schrap, heb geen zin om het te maken
ik heb twee zakjes met de langste die ik kon vinden meegenomen
Kwak
  woensdag 25 november 2009 @ 15:40:13 #158
277802 _Calimero_
pi_74990983
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb twee zakjes met de langste die ik kon vinden meegenomen
Dat waren dan de eenna-langste, want de langste had ik al
pi_74990986
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

2m+ beetje

K'zal maar is wat minder vet innemen, alleen met wat kan ik het vervangen?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_74991050
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

2m+ beetje

magere eiwitten, volkorenbrood, zilvervliesrijst, groente/rauwkost
Kwak
  woensdag 25 november 2009 @ 15:42:40 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_74991070
*ziek

Mijn tip voor V1zor: eet wat meer eiwitten, zuivel, fruit, brood, vis, groenten, noten en wit vlees en gooi dat zakje smaakversterker rommel en vetten eruit
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_74991093
Beterschap Tink!
Ja doei.
  woensdag 25 november 2009 @ 15:44:32 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_74991129
Dank.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 25 november 2009 @ 15:45:45 #164
277802 _Calimero_
pi_74991179
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

2m+ beetje

Koolhydraten en eiwitten

lust je havermout of brinta? Das een supergoed ontbijt! of een keer yoghurt met muesli (geen cruesli!)

tussendoor 2 boterhammen, fruit

lunch: 3 of 4 boterhammen

tussendoor noten/kwark/gekookt ei/wees creatief

avondeten: goede portie groente, rijst (liefst zilvervlies) of pasta (liefst volkoren) of aardappels, maar daar hield je niet zo van. Een stuk vlees (wit en mager, af en toe rood bijv biefstuk. zo min mogelijk varkens) of een stuk vis)

Tussendoor: kwark/yoghurt

zo iets?
Broodbeleg: kip/kalkoen/ei/pindakaas/avocado/rosbief/filet Americain/houmous/af en toe kaas/opleuken met groen spul

en dan net zoveel vanalles totdat je voldoende kcal hebt. Dat kun je hiermee uitrkenen: http://cid-f1c220624abaf5(...)lic/calorietabel.xls
sport je er ook bij?
  Vis een optie? woensdag 25 november 2009 @ 15:46:32 #165
70532 loveli
N
pi_74991202
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:42 schreef Tinkepink het volgende:
*ziek

Mijn tip voor V1zor: eet wat meer eiwitten, zuivel, fruit, brood, vis, groenten, noten en wit vlees en gooi dat zakje smaakversterker rommel en vetten eruit
Eens! En beterschap!
crap in = crap out
  woensdag 25 november 2009 @ 15:46:44 #166
277802 _Calimero_
pi_74991209
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:42 schreef Tinkepink het volgende:
*ziek

Mexicaans?

beterschap in ieder geval!
pi_74991292
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:34 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

met dat aantal Kcal val ik zelfs af, en ik ben 1,62

Je kunt denk ik wel echt veel betere keuzes maken dan vette kaas, én nog vette spek....
ik zou dat bewaren voor een keertje in het weekend, (en dan alsnog kiezen tussen kaas en spek..)
beter eet je pindakaas/avocado/vis op brood, daar zitten ook vetten in, maar ook nog heel veel andere nuttige stoffen!

Oh en ga eens 5 of 6 keer op een dag eten!
ben je met een speciaal dieet bezig, of eet je gewoon minder/beter dan voorheen?

door 6 maaltijden te nemen blijft je verbranding lekker op gang. neem bijv smiddags of 'savonds een kom kwark of yoghurt (kun je nog fruit in doen als je wil) of nog een boterham met gezond beleg, een handvol noten is ook lekker en gezond... opties genoeg!
Maar nu eet je, zoals al werd gezegd, veel te weinig voor een grote kerel
Ik eet nu gewoon minder(kleinere porties) dan voorheen, en was gestopt met pindakaas, cashewnoten e.d. omdat ik dacht dat dat juist slecht was (ook vet toch?).
Vis krijg ik wel genoeg binnen in het weekend en op feestjes, ben er gek op nl.

Probleem met 5/6x per dag eten is dat ik dan sneller honger krijg. Wanneer ik bv een koek ofzo bij de koffie neem heb ik 30min later gigantische honger.
pi_74991328
er zijn ook gezonde vetten.

Je lichaam kan niet zonder vetten

verder is het vaker eten een kwestie van gewenning even doorbijten en je zult zien dat je minder trek krijgt en je verbranding beter op gang komt en blijft.
Ja doei.
pi_74991419
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik eet nu gewoon minder(kleinere porties) dan voorheen, en was gestopt met pindakaas, cashewnoten e.d. omdat ik dacht dat dat juist slecht was (ook vet toch?).

Probleem met 5/6x per dag eten is dat ik dan sneller honger krijg. Wanneer ik bv een koek ofzo bij de koffie neem heb ik 30min later gigantische honger.
- vet in pindakaas en noten is gezond vet, vet ik kaas en spek is ongezond vet. alle vet bevat evenveel kcal, maar ze doen niet allemaal hetzelfde met je lijf

- als je een koek bij de koffie neemt krijg je honger omdat je je lijf suiker geeft. na suiker volgt een piek in je bloedsuiker. je lijf maakt insuline aan om die suiker te verwerken, vaka gaat dat té hard, waardoor je een dip in je bloedsuiker krijgt, resulterend in honger gevoel.
je moet dus geen koek bij de koffie eten, maar zinnige dingen tussendoor ( niet persé bij de koffie) zoals volkorenbrood, kwark, yoghurt, gekookt ei, kipfilet, rauwkostsalade

- doorgaans geldt: hoe minder bewerkt hoe gezonder. pakjes etc. bevatten veel gehard vet en zout. koeken bevatten geraffineerde suiker en vetten, wit brood is ongezonder dan volkorenbrood (snellere zetmelen) etc. etc. etc.

[ Bericht 1% gewijzigd door kwakz0r op 25-11-2009 15:59:33 ]
Kwak
  woensdag 25 november 2009 @ 15:52:59 #170
277802 _Calimero_
pi_74991443
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

noten zijn wel vet, maar zijn wel hele goede vetten! als je er geen kilo's van wegstouwt, kan dat prima en hoort het mijns inziens juist thuis in een gebalanceerde voeding.

Dat jij honger krijgt bij 6x per dag eten, komt niet door het aantal maaltijden, maar door het soort eten. Een koek bevat snelle suikers: je suikerspiegel schiet omhoog en zakt daarna juist helemaal omlaag--> trek in meer! Als je zorgt voor verstandige keuzes, zul je merken dat je juist langer verzadigd blijft en gedurende de dag weinig trek ervaart.

Volkoren brood bijvoorbeeld, ipv witbrood! geen koek/snoep/chips, maar iets van wat ik net allemaal opnoemde... probeer het maar eens een paar weken! Sowieso mag je nu meer eten dan je nu doet

Edit: eigenlijk dus ook wat kwak zegt
pi_74991542
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:45 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Koolhydraten en eiwitten

lust je havermout of brinta? Das een supergoed ontbijt! of een keer yoghurt met muesli (geen cruesli!)

tussendoor 2 boterhammen, fruit

lunch: 3 of 4 boterhammen

tussendoor noten/kwark/gekookt ei/wees creatief

avondeten: goede portie groente, rijst (liefst zilvervlies) of pasta (liefst volkoren) of aardappels, maar daar hield je niet zo van. Een stuk vlees (wit en mager, af en toe rood bijv biefstuk. zo min mogelijk varkens) of een stuk vis)

Tussendoor: kwark/yoghurt

zo iets?
Broodbeleg: kip/kalkoen/ei/pindakaas/avocado/rosbief/filet Americain/houmous/af en toe kaas/opleuken met groen spul

en dan net zoveel vanalles totdat je voldoende kcal hebt. Dat kun je hiermee uitrkenen: http://cid-f1c220624abaf5(...)lic/calorietabel.xls
sport je er ook bij?
Bedankt voor de tips!

Plus, ja ik sport ook, 3x sportschool in de week (50min. cardio / 45min. kracht per keer).
pi_74991543
Ik moet weer afkicken van de suiker Teveel gebakken de laatste tijd.
Vandaag echt suikercravings na de lunch.

En ik krijgheb een speklaag om m'n middel Als ik op de wc zit kan ik 'm vastpakken AAARGHH
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 25 november 2009 @ 15:56:18 #173
277802 _Calimero_
pi_74991567
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:55 schreef Syrena het volgende:
Ik moet weer afkicken van de suiker Teveel gebakken de laatste tijd.
Vandaag echt suikercravings na de lunch.

En ik krijgheb een speklaag om m'n middel Als ik op de wc zit kan ik 'm vastpakken AAARGHH
hihi, alleen op de wc?
pi_74991575
quote:
Thuis beginnen we altijd met taart, en daarna chips/nootjes/toastjes met salades. Als ze ook blijven eten, dan soep & belegde (stok)broodjes. Evil, maar wel makkelijk (als de familie van beide 'kanten' er is, zijn er zo'n 40 man, dusja..)
Als je op gezonde toer wil gaan, dan zou je ook reepjes paprika ofzo op tafel kunnen zetten, of andere 'slankere' hapjes. Waar zat je zelf aan te denken?

Oh, en Daph_, ik hoop dat je je snel wat beter voelt! Zit er geen apotheek in de buurt die je kunt bellen en vragen om uitleg over het slikken van dat eh..spul?
Smile, open your eyes, love and go on
  woensdag 25 november 2009 @ 15:57:49 #175
277802 _Calimero_
pi_74991610
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips!

Plus, ja ik sport ook, 3x sportschool in de week (50min. cardio / 45min. kracht per keer).
super! Sporten is supergoed!

3 belangrijke dingen die bijdragen aan een gezond leven:
Goed sporten
Goed eten
Goed slapen/rust houden

Als 1 van de drie niet in orde is, loopt de hele machine in duigen.
Eat like a pig, work like a horse and sleep like a baby was het geloof ik
  woensdag 25 november 2009 @ 15:59:14 #176
277802 _Calimero_
pi_74991659
ik ga toch maar mijn omelet bouwen, heb hongerrrr
pi_74991702
Ik heb het bunkeren een beetje onder de knie.

O: 2 volkoren boterhammen filet americain (zonder zout), een grote bak magere yoghurt en een appel
T: een flink handvol gemengde noten
L: 2 volkoren boterhammen met 2 gekookte eieren (zz) en een mandarijn
T: 2 volkoren boterhammen met filet american (zz)
T: een flinke handvol gemengde noten
T: een banaan
D: waarschijnlijk iets met witte vis en spinazie
T: misschien nog een bak magere yoghurt

Van een wijs vrouw heb ik het advies gekregen om gedurende de dag regelmatig een smoothie naar binnen te werken zodat ik veel fruit en groenten binnenkrijg. Daar ga ik ook maar eens mee beginnen. Diepvriesvruchten zijn al ingeslagen, nu nog recepten zoeken voor groenteshakes. (Ik houd niet zo van groenten. )

Als iemand een lekker recept heeft - ik houd me aanbevolen!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74991771
Ik heb trouwens vandaag allemaal recepten op de site van Allerhande gezocht met knolselderij. Nog bedankt voor deze geniale tip!
pi_74991782
Ik ben 1.73m en ik weeg 67.5 kg (voornamelijk vet).

Ik heb een peer-vormig lichaam en de meeste vet wordt gevormd rondom mijn middel. Hierdoor heb ik ondanks mijn 'gezonde BMI' toch overgewicht, alhoewel niet extreem toch kan worden beschouwd als een bierbuikje (voor iemand die nooit bier drinkt. ), en ik moet toegeven dat ik vrij mollig ben. Sporten doe ik vrijwel nooit, maar ik kom wel makkelijk aan 30 minuten beweging per dag.

Nu wil ik minstens 8 kilo afvallen in 14 dagen.

En ik heb onlangs van een kennis gehoord van het 'Rice - Chicken - Apple dieët'.

De gedachte achter deze dieet is dat je 3 dagen ALLEEN rijst eet, vervolgens 3 dagen uitsluitend kip eet, en de laatste drie dagen enkel appels mag eten. En dan maakt het niet uit hoeveel je neemt, zolang je je maar aan de hoofdregels houdt.
quote:
Rice, chicken and apple diet

The rice, chicken and apple diet allows you to lose up to 20 pounds in 9 days during which you can only eat these three food items: rice, chicken and apple. It is a quick diet that can help you lose more than 2 pounds a day, and at the same time, clean your body from toxins.

This diet is based on the consumption of only one type of food per day (when you want and as much as you want). The nine days are divided in three and only one type of food is allowed during the three days. For the first three days: rice, for the following three days: chicken and for the last three days: apples. The most important aspect of this diet is to never mix the food.

During your diet you can’t drink any alcohol because it would alter the diet results. You may only eat one of the three food items and drink water or coffee with no added sugar or milk.

The rice chicken and apple diet procedure is easy:

During the first three days you can only eat boiled rice without adding any other food or substance.

The three following days you should only eat chicken, you can have it boiled, in the oven, or grilled. The most important thing when cooking the chicken, a part from not mixing it with any other food, is to cook it without its skin, as it is where most the chicken’s fat and toxins are.

During the last three days you can only eat raw, boiled or baked apples.

The rice, chicken and apple diet allows you to lose up to twenty pounds in nine days (9 kilos in 9 days). If the diet is carried out properly, you’ll start to notice the results from the second day - and you’ll start feeling less heavy. It’s a very quick diet but it requires some sacrifice as you are only allowed to eat these three food items separately: rice, chicken and apple.
Heeft iemand dit weleens uitgeprobeerd? En heeft het enig succes gesorteerd?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_74991791
quote:
Goede kaas.
  woensdag 25 november 2009 @ 16:04:52 #181
331 Merel
Be here now.
pi_74991827
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:03 schreef Asskicker14 het volgende:

Idioot
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_74991852
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:00 schreef Claudia_x het volgende:
Van een wijs vrouw heb ik het advies gekregen om gedurende de dag regelmatig een smoothie naar binnen te werken zodat ik veel fruit en groenten binnenkrijg. Daar ga ik ook maar eens mee beginnen. Diepvriesvruchten zijn al ingeslagen, nu nog recepten zoeken voor groenteshakes. (Ik houd niet zo van groenten. )

Als iemand een lekker recept heeft - ik houd me aanbevolen!
Groentepuree lijkt me niet zo'n strak plan De enige 'groente' die zich daarvoor leent, is de avocado, denk ik. Je kunt overwegen om een sapcentrifuge aan te schaffen. Met bijvoorbeeld wortelsap kun je lekkere drankjes maken (met sinaasappel of ananas), venkelsap met appel is erg lekker, bietensap met appel en gember heb ik weleens gedronken, helemaal niet verkeerd, ehh...

Maar als je 't in de blender gooit, heb ik zo geen idee.
  woensdag 25 november 2009 @ 16:06:11 #183
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_74991881
quote:

Ik heb een peer-vormig lichaam en de meeste vet wordt gevormd rondom mijn middel. Hierdoor heb ik ondanks mijn 'gezonde BMI' toch overgewicht, alhoewel niet extreem toch kan worden beschouwd als een bierbuikje (voor iemand die nooit bier drinkt. ), en ik moet toegeven dat ik vrij mollig ben. Sporten doe ik vrijwel nooit, maar ik kom wel makkelijk aan 30 minuten beweging per dag.

En ik heb onlangs van een kennis gehoord van het 'Rice - Chicken - Apple dieët'.

De gedachte achter deze dieet is dat je 3 dagen ALLEEN rijst eet, vervolgens 3 dagen uitsluitend kip eet, en de laatste drie dagen enkel appels mag eten. En dan maakt het niet uit hoeveel je neemt, zolang je je maar aan de hoofdregels houdt.
[..]

volgens mij raak je vast gewicht kwijt, maar zit het er ook zo weer aan..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_74991941
Ik heb vandaag weer voor het eerst een spijkerbroek aan!

OK, het is een positiebroek, maar toch.
pi_74991955
quote:

[..]

als je vet op je buik zit ben je een appel, geen peer.

als je 67,5 kilo weegt bij 1.73 kun je niet voornamelijk uit vet bestaan

8 kilo in 14 dagen is belachelijk veel

het dieet dat je citeert nog belachelijker. als je het volhoudt val je vast wel af, maar je bent ontzettend aan het crashen waarschijnlijk en vervolgens kom je daarna je 8 kilo plus 3 kilo extra weer aan...
Kwak
pi_74991970
@ hierboven: nee, nog nooit geprobeerd. Erg gezond lijkt het me niet: een kilo afvallen per dag is niet goed voor je lijf. Verder denk ik dat je door die eenzijdige voeding veel vitaminen etc. misloopt.
Ik denk dat het beter is (en effect heeft op de lange termijn) om te gaan sporten, met de juiste oefeningen is dat buikje echt wel weg te werken
edit: ik moet sneller leren typen
Smile, open your eyes, love and go on
  Vis een optie? woensdag 25 november 2009 @ 16:08:49 #187
70532 loveli
N
pi_74991973
quote:
Wat denk je zelf?

Conleche heeft nog wel een paar stommere dieten, als je interesse hebt. Iets met stroop en citroensap. Werkt ook als een dolle.
crap in = crap out
pi_74991986
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:56 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

hihi, alleen op de wc?
dan valt het nog best mee ik kan dat ook als ik sta
Ja doei.
pi_74992007
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Groentepuree lijkt me niet zo'n strak plan De enige 'groente' die zich daarvoor leent, is de avocado, denk ik. Je kunt overwegen om een sapcentrifuge aan te schaffen. Met bijvoorbeeld wortelsap kun je lekkere drankjes maken (met sinaasappel of ananas), venkelsap met appel is erg lekker, bietensap met appel en gember heb ik weleens gedronken, helemaal niet verkeerd, ehh...

Maar als je 't in de blender gooit, heb ik zo geen idee.
Een sapcentrifuge! Kan ik mooi voor m'n verjaardag vragen!

Klinkt allemaal lekker. Ik ben dol op wortel en rode biet en venkel. Hm, ik lust toch wel wat groenten.
pi_74992009
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

en vervolgens kom je daarna je 8 kilo plus 3 kilo extra weer aan...
dat kunnen we alleen maar hopen, dan leert hij er misschien wat van
Ja doei.
pi_74992058
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:56 schreef Twinkle_ het volgende:

[..]

Thuis beginnen we altijd met taart, en daarna chips/nootjes/toastjes met salades. Als ze ook blijven eten, dan soep & belegde (stok)broodjes. Evil, maar wel makkelijk (als de familie van beide 'kanten' er is, zijn er zo'n 40 man, dusja..)
Als je op gezonde toer wil gaan, dan zou je ook reepjes paprika ofzo op tafel kunnen zetten, of andere 'slankere' hapjes. Waar zat je zelf aan te denken?

Oh, en Daph_, ik hoop dat je je snel wat beter voelt! Zit er geen apotheek in de buurt die je kunt bellen en vragen om uitleg over het slikken van dat eh..spul?
Iedereen komt waarschijnlijk al rond lunchtijd (is toevallig even een keertje praktischer) dus ik wilde eerst gewoon zorgen voor een gevulde lunchtafel, daarna heb ik taart en cupcakes, en daarna wilde ik wat hapjes doen als stokbroodjes met kaas en pesto onder de grill, olijven, dadels met spek en nog wat wat ik nog niet weet. De stukjes worst, blokjes kaas en toastjes met een Johmasalaatje wil ik dus juist níet. .
pi_74992108
ohja, reken even mee: 8 kilo vet verliezen, dat is 8*3500 kcal meer verbranden dan je inneemt. dat is dus 28.000 kcal meer verbruiken dan je eet/minder eten dan je normaal eet.

een vrouw van jouw lengte heeft ca. 2000 kcal nodig om op gewicht te blijven.
je zou dan dus 14 dagen lang elke dag 28.000/14=tadaaaaa 2.000 kcal minder moeten innemen dan je verbruikt

kortom: je kunt 14 dagen volledig gaan vasten ik zou t niet doen!

wat je lichaam minimaal nodig heeft om gezond te blijven en je hart etc. te laten werken is ca. 1500 ckal. ook als je extra verbruikt door te sporten móet je in totaal 1500kcal overhouden die je lichaam binnenkrijgt (als je voor 2000 kcal verbranden 14 dagen lang 3 uur per dag op de crosstrainer zou gaan staan, moet je alsnog op die dagen 2000+1500=3500 kcal eten om gezond te blijven)

je kan dus maximaal een pond per week gezond afvallen (2000-1500)*7=3500 kcal. (gemiddeld genomen. soms gaat het wat harder, doordat je bijvoorbeeld eerst vocht vasthield maar nu niet meer, of omdat je spiermassa wat afneemt)
Kwak
pi_74992111
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:08 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

als je vet op je buik zit ben je een appel, geen peer.

als je 67,5 kilo weegt bij 1.73 kun je niet voornamelijk uit vet bestaan

8 kilo in 14 dagen is belachelijk veel

het dieet dat je citeert nog belachelijker. als je het volhoudt val je vast wel af, maar je bent ontzettend aan het crashen waarschijnlijk en vervolgens kom je daarna je 8 kilo plus 3 kilo extra weer aan...
Als ik mijn lichaam observeer vanuit een spiegel, heb ik meer kenmerken van een peer dan een appel. Maar jij hebt er ongetwijfeld meer verstand van dan ik, laten we dat zo houden.
En geloof me maar, ik besta voornamelijk uit vet, i kid you not.

8 kilo in 14 dagen wordt mogelijk geacht met dit dieët, als ik daarna direct dagelijks ga beginnen met sporten en koolhydraten ga vervangen met proteïnen, zou ik dat gewicht toch wel kunnen behouden?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_74992158
Goede kaas is iets heel anders dan blokjes kaas serveren. Ga naar een goede kaasboer en neem er 4 mee, leg wat messen erbij, wat crackers, wat bijzonder lekker brood (dat je zelf hebt gemaakt of gekocht hebt bij een traiteur), wat druiven of vijgen, walnoten, hmmm.
pi_74992176
gezondheid boeit je geen ene flikker, wel?
Ja doei.
pi_74992177
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:56 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

hihi, alleen op de wc?
Haha, ja want dan hang ik soms zo'n beetje voorover met m'n armen om m'n buik heengeslagen En dan voel ik 'm. Nu puilt ie ook over mijn broek, maar dat gevoel ben ik kennelijk al gewend

En de NS-site ligt eruit en ik mot een eticket hebben voor 17 uur
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_74992189
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
Goede kaas is iets heel anders dan blokjes kaas serveren. Ga naar een goede kaasboer en neem er 4 mee, leg wat messen erbij, wat crackers, wat bijzonder lekker brood (dat je zelf hebt gemaakt of gekocht hebt bij een traiteur), wat druiven of vijgen, walnoten, hmmm.
of vijgenbrood
Ja doei.
  woensdag 25 november 2009 @ 16:14:57 #198
277802 _Calimero_
pi_74992201
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:12 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Als ik mijn lichaam observeer vanuit een spiegel, heb ik meer kenmerken van een peer dan een appel. Maar jij hebt er ongetwijfeld meer verstand van dan ik, laten we dat zo houden.
En geloof me maar, ik besta voornamelijk uit vet, i kid you not.

8 kilo in 14 dagen wordt mogelijk geacht met dit dieët, als ik daarna direct dagelijks ga beginnen met sporten en koolhydraten ga vervangen met proteïnen, zou ik dat gewicht toch wel kunnen behouden?
Als jouw lichaam zoveel vet heeft, wil je ook vet kwijtraken en geen spier en water.
Dát gaat je echter niet lukken met zo'n crashdieet, meer dan 1 kilo per week afvallen is niet verstandig. en meer dan 1 kilo vet per week kwijtraken lukt gewoonweg niet. (om 1 kilo vet te verliezen, moet je 7777 Kcal in de min komen..) dat is dus al ruim 1000 Kcal op een dag minder eten dan je nu doet. (berekend op 1 kilo per week afvallen) Tenzij je nu ontzettend bunkert, lijkt me dat redelijk dom en niet haalbaar.
pi_74992267
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef Claudia_x het volgende:
Ok, goede kaas staat genoteerd. .
pi_74992282
quote:
Op woensdag 25 november 2009 16:14 schreef motorbloempje het volgende:
gezondheid boeit je geen ene flikker, wel?
Ik voelde me erg aangesproken! Kaas is zo slecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')