Heb gelukkig wel een vast eet-patroon,quote:Op woensdag 25 november 2009 14:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het loont in ieder geval om je bewust te zijn van je eet-zwaktes. Bij mij is dat gerommel: de ene keer vergeet ik te eten, eet ik veel te weinig, de andere keer snoep ik me suf omdat ik honger heb, etc.
weekmenu?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:17 schreef motorbloempje het volgende:
dan zou je de weekmenu's eens moeten proberengoed voor lijf en financieen
nee, dat is Weekmenu's #4quote:Op woensdag 25 november 2009 14:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
weekmenu?
Is dat iets kant en klaar? Heb een hekel aan kant en klaar nl. kook veel liever zelf.
Jemig, wat eet jij weinig! Geen wonder dat je aan het snaaien slaat.... Dat kan wel wat gezonder.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:42 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Heb gelukkig wel een vast eet-patroon,
O: 2 boterhammen
L: cup a soup + 2 boterhammen
T: stukje fruit
D: 1/2 groente 1/2 vlees (2x/week klein beetje aardappelen(geen fan)).
probleem is dat ik gek ben op Dr Pepper, knabbelspek en kaasstengels.
Meestal blijft het ook wel beperkt tot 2 flessen Dr Pepper en 1 zakje knabbelspek of kaasstengels 's weekends.
Soms sluipt er nog wel is een zakje knabbelspek doordeweeks in en dat vind ik zo lastig tegen te gaan.
dat dus... jemigquote:Op woensdag 25 november 2009 14:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Jemig, wat eet jij weinig! Geen wonder dat je aan het snaaien slaat.... Dat kan wel wat gezonder.
En dat dan voor een grote, zware ventquote:Op woensdag 25 november 2009 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus... jemigik eet zelf al niet al te veel, maar hierop zou ik echt wel omvallen
Aha! Kwam eigenlijk nooit in CUL.quote:
en ik heb nog tot april om me wat smaller te krijgenquote:Op woensdag 25 november 2009 14:57 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En dat dan voor een grote, zware ventJij bent maar een klein, smal meisje
Het zijn wel goed belegde boterhammen (meestal: ei, spek en kaas of sla, tomaat en rosbief).quote:Op woensdag 25 november 2009 14:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus... jemigik eet zelf al niet al te veel, maar hierop zou ik echt wel omvallen
PM eens linkje? Dat kleiner maken is heel makkelijk zelf te doen in photoshop bijv. Wil ik wel voor je doen vanmiddag/avondquote:Op woensdag 25 november 2009 12:52 schreef Bob. het volgende:
Ik vind het met die avatars trouwens maar stom, want mijn winter-avatar kan ik niet bij fok! uploaden omdat hij te groot is, dus zien alleen mensen die naar webicons kijken hem en hij is zo leuk.
gooi dit eens door een caloriechecker heen...quote:Op woensdag 25 november 2009 15:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het zijn wel goed belegde boterhammen (meestal: ei, spek en kaas of sla, tomaat en rosbief).
en bij het avondeten blijft het niet vaak bij 1 bord, lijkt me dus nog mee te vallen.
K'zal morgen ook is zo'n lijstje maken, toch kijken of het echt zo weinig is.
ik las Mika (die zanger)quote:Op woensdag 25 november 2009 15:05 schreef Chicolate het volgende:
Oh en de Milka is in de bonus bij de AH ... fail
ah kijk!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:04 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het zijn wel goed belegde boterhammen (meestal: ei, spek en kaas of sla, tomaat en rosbief).
en bij het avondeten blijft het niet vaak bij 1 bord, lijkt me dus nog mee te vallen.
K'zal morgen ook is zo'n lijstje maken, toch kijken of het echt zo weinig is.
Was het maar waar, dan zat ik nu niet met 2 chocoladerepen (maar was ik met enkel mijn cola light thuisgekomen, Mika mogen ze houden).quote:
foei!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:08 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Was het maar waar, dan zat ik nu niet met 2 chocoladerepen (maar was ik met enkel mijn cola light thuisgekomen, Mika mogen ze houden).
Ik zag het! Maar ik heb de drie bakken boordevol repen genegeerd, en heb in plaats daarvan gedroogde abrikozen meegenomen. Het voelt alleen alsof ik op iemands oor aan het kauwen benquote:Op woensdag 25 november 2009 15:05 schreef Chicolate het volgende:
Oh en de Milka is in de bonus bij de AH ... fail
Dat de milka in de bonus was heb ik gemist, maar de puntpaprika's zijn ook in de bonus en die heb ik wel meegenomen. heerlijk zeg!quote:Op woensdag 25 november 2009 15:07 schreef kwakz0r het volgende:
* kwakz0r NOMT op een rode puntpaprika en een groene paprikavitamine C
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |