abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74990626
Wat voor hapjes serveren jullie op je verjaardag? Voor familie en zo?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_74990645
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

gooi dit eens door een caloriechecker heen...
quote:
Het totale aantal kilocalorieën dat je vandaag hebt binnengekregen is: 1766 kcal
quote:
Vet percentage:
Het aantal grammen verzadigd vet is: 45 gr
Het aantal grammen vet is: 102 gr
Iets te veel vet misschien maar voor de rest kan het wel dacht ik?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_74990692
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
niets, eten doen ze thuis maar
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[..]

[..]

Volgens mij ben jij aardig lang als je 113 kg weegt maar niet al te dik bent? Dan mag je wel wat meer binnen krijgen, zelfs om af te vallen volgens mij
Ja doei.
  woensdag 25 november 2009 @ 15:31:36 #154
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_74990708
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:14 schreef Twinkle_ het volgende:

[..]

Ik zag het! Maar ik heb de drie bakken boordevol repen genegeerd, en heb in plaats daarvan gedroogde abrikozen meegenomen. Het voelt alleen alsof ik op iemands oor aan het kauwen ben
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  Vis een optie? woensdag 25 november 2009 @ 15:32:38 #155
70532 loveli
N
pi_74990739
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij ben jij aardig lang als je 113 kg weegt maar niet al te dik bent? Dan mag je wel wat meer binnen krijgen, zelfs om af te vallen volgens mij
Zeker als je man bent en toch al makkelijker vet verbrandt dan vrouwen
crap in = crap out
  woensdag 25 november 2009 @ 15:34:28 #156
277802 _Calimero_
pi_74990801
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:30 schreef V1z0R het volgende:

[..]

[..]

[..]

met dat aantal Kcal val ik zelfs af, en ik ben 1,62

Je kunt denk ik wel echt veel betere keuzes maken dan vette kaas, én nog vette spek....
ik zou dat bewaren voor een keertje in het weekend, (en dan alsnog kiezen tussen kaas en spek..)
beter eet je pindakaas/avocado/vis op brood, daar zitten ook vetten in, maar ook nog heel veel andere nuttige stoffen!

Oh en ga eens 5 of 6 keer op een dag eten!
ben je met een speciaal dieet bezig, of eet je gewoon minder/beter dan voorheen?

door 6 maaltijden te nemen blijft je verbranding lekker op gang. neem bijv smiddags of 'savonds een kom kwark of yoghurt (kun je nog fruit in doen als je wil) of nog een boterham met gezond beleg, een handvol noten is ook lekker en gezond... opties genoeg!
Maar nu eet je, zoals al werd gezegd, veel te weinig voor een grote kerel
pi_74990914
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:26 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Dat de milka in de bonus was heb ik gemist, maar de puntpaprika's zijn ook in de bonus en die heb ik wel meegenomen. heerlijk zeg!

Ik denk dat ik omelet van mijn lijstje schrap, heb geen zin om het te maken
ik heb twee zakjes met de langste die ik kon vinden meegenomen
Kwak
  woensdag 25 november 2009 @ 15:40:13 #158
277802 _Calimero_
pi_74990983
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:38 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

ik heb twee zakjes met de langste die ik kon vinden meegenomen
Dat waren dan de eenna-langste, want de langste had ik al
pi_74990986
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

2m+ beetje

K'zal maar is wat minder vet innemen, alleen met wat kan ik het vervangen?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_74991050
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

2m+ beetje

magere eiwitten, volkorenbrood, zilvervliesrijst, groente/rauwkost
Kwak
  woensdag 25 november 2009 @ 15:42:40 #161
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_74991070
*ziek

Mijn tip voor V1zor: eet wat meer eiwitten, zuivel, fruit, brood, vis, groenten, noten en wit vlees en gooi dat zakje smaakversterker rommel en vetten eruit
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_74991093
Beterschap Tink!
Ja doei.
  woensdag 25 november 2009 @ 15:44:32 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_74991129
Dank.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 25 november 2009 @ 15:45:45 #164
277802 _Calimero_
pi_74991179
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:40 schreef V1z0R het volgende:

[..]

2m+ beetje

Koolhydraten en eiwitten

lust je havermout of brinta? Das een supergoed ontbijt! of een keer yoghurt met muesli (geen cruesli!)

tussendoor 2 boterhammen, fruit

lunch: 3 of 4 boterhammen

tussendoor noten/kwark/gekookt ei/wees creatief

avondeten: goede portie groente, rijst (liefst zilvervlies) of pasta (liefst volkoren) of aardappels, maar daar hield je niet zo van. Een stuk vlees (wit en mager, af en toe rood bijv biefstuk. zo min mogelijk varkens) of een stuk vis)

Tussendoor: kwark/yoghurt

zo iets?
Broodbeleg: kip/kalkoen/ei/pindakaas/avocado/rosbief/filet Americain/houmous/af en toe kaas/opleuken met groen spul

en dan net zoveel vanalles totdat je voldoende kcal hebt. Dat kun je hiermee uitrkenen: http://cid-f1c220624abaf5(...)lic/calorietabel.xls
sport je er ook bij?
  Vis een optie? woensdag 25 november 2009 @ 15:46:32 #165
70532 loveli
N
pi_74991202
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:42 schreef Tinkepink het volgende:
*ziek

Mijn tip voor V1zor: eet wat meer eiwitten, zuivel, fruit, brood, vis, groenten, noten en wit vlees en gooi dat zakje smaakversterker rommel en vetten eruit
Eens! En beterschap!
crap in = crap out
  woensdag 25 november 2009 @ 15:46:44 #166
277802 _Calimero_
pi_74991209
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:42 schreef Tinkepink het volgende:
*ziek

Mexicaans?

beterschap in ieder geval!
pi_74991292
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:34 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

met dat aantal Kcal val ik zelfs af, en ik ben 1,62

Je kunt denk ik wel echt veel betere keuzes maken dan vette kaas, én nog vette spek....
ik zou dat bewaren voor een keertje in het weekend, (en dan alsnog kiezen tussen kaas en spek..)
beter eet je pindakaas/avocado/vis op brood, daar zitten ook vetten in, maar ook nog heel veel andere nuttige stoffen!

Oh en ga eens 5 of 6 keer op een dag eten!
ben je met een speciaal dieet bezig, of eet je gewoon minder/beter dan voorheen?

door 6 maaltijden te nemen blijft je verbranding lekker op gang. neem bijv smiddags of 'savonds een kom kwark of yoghurt (kun je nog fruit in doen als je wil) of nog een boterham met gezond beleg, een handvol noten is ook lekker en gezond... opties genoeg!
Maar nu eet je, zoals al werd gezegd, veel te weinig voor een grote kerel
Ik eet nu gewoon minder(kleinere porties) dan voorheen, en was gestopt met pindakaas, cashewnoten e.d. omdat ik dacht dat dat juist slecht was (ook vet toch?).
Vis krijg ik wel genoeg binnen in het weekend en op feestjes, ben er gek op nl.

Probleem met 5/6x per dag eten is dat ik dan sneller honger krijg. Wanneer ik bv een koek ofzo bij de koffie neem heb ik 30min later gigantische honger.
pi_74991328
er zijn ook gezonde vetten.

Je lichaam kan niet zonder vetten

verder is het vaker eten een kwestie van gewenning even doorbijten en je zult zien dat je minder trek krijgt en je verbranding beter op gang komt en blijft.
Ja doei.
pi_74991419
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik eet nu gewoon minder(kleinere porties) dan voorheen, en was gestopt met pindakaas, cashewnoten e.d. omdat ik dacht dat dat juist slecht was (ook vet toch?).

Probleem met 5/6x per dag eten is dat ik dan sneller honger krijg. Wanneer ik bv een koek ofzo bij de koffie neem heb ik 30min later gigantische honger.
- vet in pindakaas en noten is gezond vet, vet ik kaas en spek is ongezond vet. alle vet bevat evenveel kcal, maar ze doen niet allemaal hetzelfde met je lijf

- als je een koek bij de koffie neemt krijg je honger omdat je je lijf suiker geeft. na suiker volgt een piek in je bloedsuiker. je lijf maakt insuline aan om die suiker te verwerken, vaka gaat dat té hard, waardoor je een dip in je bloedsuiker krijgt, resulterend in honger gevoel.
je moet dus geen koek bij de koffie eten, maar zinnige dingen tussendoor ( niet persé bij de koffie) zoals volkorenbrood, kwark, yoghurt, gekookt ei, kipfilet, rauwkostsalade

- doorgaans geldt: hoe minder bewerkt hoe gezonder. pakjes etc. bevatten veel gehard vet en zout. koeken bevatten geraffineerde suiker en vetten, wit brood is ongezonder dan volkorenbrood (snellere zetmelen) etc. etc. etc.

[ Bericht 1% gewijzigd door kwakz0r op 25-11-2009 15:59:33 ]
Kwak
  woensdag 25 november 2009 @ 15:52:59 #170
277802 _Calimero_
pi_74991443
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

noten zijn wel vet, maar zijn wel hele goede vetten! als je er geen kilo's van wegstouwt, kan dat prima en hoort het mijns inziens juist thuis in een gebalanceerde voeding.

Dat jij honger krijgt bij 6x per dag eten, komt niet door het aantal maaltijden, maar door het soort eten. Een koek bevat snelle suikers: je suikerspiegel schiet omhoog en zakt daarna juist helemaal omlaag--> trek in meer! Als je zorgt voor verstandige keuzes, zul je merken dat je juist langer verzadigd blijft en gedurende de dag weinig trek ervaart.

Volkoren brood bijvoorbeeld, ipv witbrood! geen koek/snoep/chips, maar iets van wat ik net allemaal opnoemde... probeer het maar eens een paar weken! Sowieso mag je nu meer eten dan je nu doet

Edit: eigenlijk dus ook wat kwak zegt
pi_74991542
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:45 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Koolhydraten en eiwitten

lust je havermout of brinta? Das een supergoed ontbijt! of een keer yoghurt met muesli (geen cruesli!)

tussendoor 2 boterhammen, fruit

lunch: 3 of 4 boterhammen

tussendoor noten/kwark/gekookt ei/wees creatief

avondeten: goede portie groente, rijst (liefst zilvervlies) of pasta (liefst volkoren) of aardappels, maar daar hield je niet zo van. Een stuk vlees (wit en mager, af en toe rood bijv biefstuk. zo min mogelijk varkens) of een stuk vis)

Tussendoor: kwark/yoghurt

zo iets?
Broodbeleg: kip/kalkoen/ei/pindakaas/avocado/rosbief/filet Americain/houmous/af en toe kaas/opleuken met groen spul

en dan net zoveel vanalles totdat je voldoende kcal hebt. Dat kun je hiermee uitrkenen: http://cid-f1c220624abaf5(...)lic/calorietabel.xls
sport je er ook bij?
Bedankt voor de tips!

Plus, ja ik sport ook, 3x sportschool in de week (50min. cardio / 45min. kracht per keer).
pi_74991543
Ik moet weer afkicken van de suiker Teveel gebakken de laatste tijd.
Vandaag echt suikercravings na de lunch.

En ik krijgheb een speklaag om m'n middel Als ik op de wc zit kan ik 'm vastpakken AAARGHH
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 25 november 2009 @ 15:56:18 #173
277802 _Calimero_
pi_74991567
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:55 schreef Syrena het volgende:
Ik moet weer afkicken van de suiker Teveel gebakken de laatste tijd.
Vandaag echt suikercravings na de lunch.

En ik krijgheb een speklaag om m'n middel Als ik op de wc zit kan ik 'm vastpakken AAARGHH
hihi, alleen op de wc?
pi_74991575
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Thuis beginnen we altijd met taart, en daarna chips/nootjes/toastjes met salades. Als ze ook blijven eten, dan soep & belegde (stok)broodjes. Evil, maar wel makkelijk (als de familie van beide 'kanten' er is, zijn er zo'n 40 man, dusja..)
Als je op gezonde toer wil gaan, dan zou je ook reepjes paprika ofzo op tafel kunnen zetten, of andere 'slankere' hapjes. Waar zat je zelf aan te denken?

Oh, en Daph_, ik hoop dat je je snel wat beter voelt! Zit er geen apotheek in de buurt die je kunt bellen en vragen om uitleg over het slikken van dat eh..spul?
Smile, open your eyes, love and go on
  woensdag 25 november 2009 @ 15:57:49 #175
277802 _Calimero_
pi_74991610
quote:
Op woensdag 25 november 2009 15:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Bedankt voor de tips!

Plus, ja ik sport ook, 3x sportschool in de week (50min. cardio / 45min. kracht per keer).
super! Sporten is supergoed!

3 belangrijke dingen die bijdragen aan een gezond leven:
Goed sporten
Goed eten
Goed slapen/rust houden

Als 1 van de drie niet in orde is, loopt de hele machine in duigen.
Eat like a pig, work like a horse and sleep like a baby was het geloof ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')