WAT! Heeft hij het beroepsgeheim van ICT verklapt?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh boom! TreeI know what that is!!
![]()
![]()
Mn man is ICT'er, van hem heb ik het volgende stappenplan geleerd als iets niet werkt:
1. Check stekkers.
2. Opnieuw opstarten.
En in 99% van de gevallen werkt het dan weer![]()
*slik*quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe-update:
Zondag heeft hij de laatste Interferon-injectie gehad en om te zien of het witte bloedbeeld is verbeterd moeten we vanavond komen prikken.
Het ging op zich best redelijk, maar gisteravond kreeg hij ineens een enorme terugval en heeft sindsdien niets meer gegeten.
Toen ik hem gisteravond zo zag zitten; mager, kleine oogjes en in elkaar gedoken dacht ik echt bij mezelf dat ik er vrede mee zou hebben als ie terplekke dood om was gevallen![]()
Echter, gelukkig lag ie vanochtend lekker op het voeteneind, maar eten wilde hij weer niet hebben.
Zucht enzo dus....
Vanavond hopelijk meer duidelijkheid.
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
WAT! Heeft hij het beroepsgeheim van ICT verklapt?
Naar de UK. Paar dagen Londen en een paar dagen -in kostuum- door Somerset dwalen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb je gemist.![]()
En waar ga je naartoe?
Van wat ik nu op internet heb gevonden over dit probleem schijnt het ook voor onwillige digitale ontvangers en tv's te werken. Dus da's nu het plan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mn man is ICT'er, van hem heb ik het volgende stappenplan geleerd als iets niet werkt:
1. Check stekkers.
2. Opnieuw opstarten.
Had ik al wat van gehoord nu je het zegt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naar de UK. Paar dagen Londen en een paar dagen -in kostuum- door Somerset dwalen.
Idd, das die 1%.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van wat ik nu op internet heb gevonden over dit probleem schijnt het ook voor onwillige digitale ontvangers en tv's te werken. Dus da's nu het plan.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
Ja zo doe ik het hier ook altijd, herstarten
ghehehehequote:Op dinsdag 24 november 2009 17:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
1. Check stekkers.
2. Opnieuw opstarten.
Omggggquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:39 schreef JJH het volgende:
Heeft er weinig mee te maken, maar hij is wel erg grappig.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:39 schreef JJH het volgende:
Heeft er weinig mee te maken, maar hij is wel erg grappig.
Ik zag het! Feli!quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:23 schreef Ynske het volgende:
![]()
<MrSubtle> trouwen?
Ik ben ten huwelijk gevraagd![]()
![]()
Echt!quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:23 schreef Ynske het volgende:
![]()
<MrSubtle> trouwen?
![]()
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:23 schreef Ynske het volgende:![]()
<MrSubtle> trouwen?
![]()
Ja zo irritant die downtime!quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
samenvatting: fok ligt eruit / fok is er weer / fok ligt eruit / fok is er weer
en ondertussen gebeurt er niet veel
Iedereen zit op IRC nuquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:17 schreef Morretje het volgende:
He, hier gaat het niet zo hard, das makkelijker bij houden...
Wat een schrik, maar wat een geluk dat ze er zo snel bij waren! Ik hoop dat ie snel opknapt/zn hartslag weer normaal wordt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 @ 19:15 schreef Bamba het volgende:Met mijn vader gaat het weer iets beter. Hij heeft toch een hartinfarct gehad, hij had vannacht een bloeddruk van 180
![]()
. Hij moet zeker nog een week werken en krijgt donderdag een katherisatie. Ook mag hij voorlopig nog niet werken en hij moet revalideren. Alleen z'n hartslag krijgen ze nog niet naar beneden.
Ing, heel veel sterkte bij de DA straks
He gatsie!quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:15 schreef Bamba het volgende:Met mijn vader gaat het weer iets beter. Hij heeft toch een hartinfarct gehad, hij had vannacht een bloeddruk van 180
![]()
. Hij moet zeker nog een week werken en krijgt donderdag een katherisatie. Ook mag hij voorlopig nog niet werken en hij moet revalideren. Alleen z'n hartslag krijgen ze nog niet naar beneden.
TSJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILPquote:
Veel sterkte met de zenuwen die je ongetwijfeld zult hebben!quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:15 schreef Bamba het volgende:
Met mijn vader gaat het weer iets beter. Hij heeft toch een hartinfarct gehad, hij had vannacht een bloeddruk van 180
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:05 schreef tombolafan het volgende:
PRRRRRRRRRRR TALIELOE!!!!voor Ingetje en Bamba!
Iquote:
Me too, jeugdsentiment!quote:
Ew!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:18 schreef tombolafan het volgende:
Nou, iedereen in irc zeker?
Greys??? Ik heb net 2 bouquetboekjes gekocht, en op alletwee staat op de voorkant de man met bloot bovenlijk en de vrouw in nachthemdje...
![]()
![]()
![]()
JAAAA VUNZIGHEIDDDDDquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:18 schreef tombolafan het volgende:
Nou, iedereen in irc zeker?
Greys??? Ik heb net 2 bouquetboekjes gekocht, en op alletwee staat op de voorkant de man met bloot bovenlijk en de vrouw in nachthemdje...
![]()
![]()
![]()
bovenlijk is een onderdeel van het zeil op een zeilboot, is helemaal niks goors anquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:23 schreef Enfermera het volgende:
HAHAHAHA bovenlijk, dat had ik niet eens gezien
quote:
Zeilen zijn sowieso goor, like duhquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
bovenlijk is een onderdeel van het zeil op een zeilboot, is helemaal niks goors an
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:29 schreef P.F het volgende:
Er loopt hier een poesie buiten rond en ik wil hem eigenlijk lokken
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:25 schreef tombolafan het volgende:
jaaaa vunzigheid!
en Greys en Loveless gaan ook samen op de foto!!!!
zeilen zijn niet goorquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Zeilen zijn sowieso goor, like duh![]()
![]()
Vunzigheid FTW
Hij is echt heel nieuwsgierig en ik zie hem echt altijd buitenquote:
BESPEUR IK DAAR ENIG CYNISMEquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]Ik verheug me er nu al op.
Dat zal me een cover worden
jaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Jij, LL en een stuk zeil.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]Ik verheug me er nu al op.
Dat zal me een cover worden
plaats eens een foto van je torso dan!!!!quote:
Eerst jouw torsoquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
plaats eens een foto van je torso dan!!!!
Oh, wacht, ik heb nog wel een foto van Greys' mijn borstenquote:
Vunzige vagina's = vochtige vagina's?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:43 schreef Enfermera het volgende:
Ik dacht ik zoek het eens voor de gein op in de Van Dale.
Check.
vun·zig bn, bw 1 duf, muf; vochtig 2 vies-slordig
![]()
Je mag kiezen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef MrSubtle het volgende:
oh, kijk nou, hier kun je ook chatten?
Kan mooi in de inleiding naast fluffen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vunzige vagina's = vochtige vagina's?
Mooie term voor in het boekje![]()
![]()
Waar haal jij de term vunzige vagina's ineens vandaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vunzige vagina's = vochtige vagina's?
Mooie term voor in het boekje![]()
![]()
Die eerste!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je mag kiezen.
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Je mag kiezen.
Deze:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan mooi in de inleiding naast fluffen.
Dat zoeken jullie als auteurs je zelf maar mooi uit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]wie gaat de inleiding schrijven dan?
Nee ik verheug me er echt al opquote:
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:35 schreef Ynske het volgende:
Weltrusten lieverds, was een gezellige avond
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, wacht, ik heb nog wel een foto van Greys' mijn borsten
Je weet wat ik heb gezegd over malt bier héquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee ik verheug me er echt al op
Maar het zal wel een hyperige chaos worden![]()
Jajajajaja, dat stelt me écht gerust!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je weet wat ik heb gezegd over malt bier hé
offe... Beestachtig verlangen? (het blijft F&F he...)quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
Wat wordt de titel van het porrrrrrneau-epos nou?
Liefdeloos, maar voor hoe lang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |