gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 november 2009 18:23 schreef Ynske het volgende:![]()
<MrSubtle> trouwen?
Ik ben ten huwelijk gevraagd![]()
![]()
Ja zo irritant die downtime!quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:30 schreef DeZwabber het volgende:
samenvatting: fok ligt eruit / fok is er weer / fok ligt eruit / fok is er weer
en ondertussen gebeurt er niet veel
Iedereen zit op IRC nuquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:17 schreef Morretje het volgende:
He, hier gaat het niet zo hard, das makkelijker bij houden...
Wat een schrik, maar wat een geluk dat ze er zo snel bij waren! Ik hoop dat ie snel opknapt/zn hartslag weer normaal wordt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 @ 19:15 schreef Bamba het volgende:Met mijn vader gaat het weer iets beter. Hij heeft toch een hartinfarct gehad, hij had vannacht een bloeddruk van 180
![]()
. Hij moet zeker nog een week werken en krijgt donderdag een katherisatie. Ook mag hij voorlopig nog niet werken en hij moet revalideren. Alleen z'n hartslag krijgen ze nog niet naar beneden.
Ing, heel veel sterkte bij de DA straks
He gatsie!quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:15 schreef Bamba het volgende:Met mijn vader gaat het weer iets beter. Hij heeft toch een hartinfarct gehad, hij had vannacht een bloeddruk van 180
![]()
. Hij moet zeker nog een week werken en krijgt donderdag een katherisatie. Ook mag hij voorlopig nog niet werken en hij moet revalideren. Alleen z'n hartslag krijgen ze nog niet naar beneden.
TSJIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILPquote:
Veel sterkte met de zenuwen die je ongetwijfeld zult hebben!quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:15 schreef Bamba het volgende:
Met mijn vader gaat het weer iets beter. Hij heeft toch een hartinfarct gehad, hij had vannacht een bloeddruk van 180
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:05 schreef tombolafan het volgende:
PRRRRRRRRRRR TALIELOE!!!!voor Ingetje en Bamba!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |