WAT! Heeft hij het beroepsgeheim van ICT verklapt?quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohhh boom! TreeI know what that is!!
![]()
![]()
Mn man is ICT'er, van hem heb ik het volgende stappenplan geleerd als iets niet werkt:
1. Check stekkers.
2. Opnieuw opstarten.
En in 99% van de gevallen werkt het dan weer![]()
*slik*quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe-update:
Zondag heeft hij de laatste Interferon-injectie gehad en om te zien of het witte bloedbeeld is verbeterd moeten we vanavond komen prikken.
Het ging op zich best redelijk, maar gisteravond kreeg hij ineens een enorme terugval en heeft sindsdien niets meer gegeten.
Toen ik hem gisteravond zo zag zitten; mager, kleine oogjes en in elkaar gedoken dacht ik echt bij mezelf dat ik er vrede mee zou hebben als ie terplekke dood om was gevallen![]()
Echter, gelukkig lag ie vanochtend lekker op het voeteneind, maar eten wilde hij weer niet hebben.
Zucht enzo dus....
Vanavond hopelijk meer duidelijkheid.
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
WAT! Heeft hij het beroepsgeheim van ICT verklapt?
Naar de UK. Paar dagen Londen en een paar dagen -in kostuum- door Somerset dwalen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb je gemist.![]()
En waar ga je naartoe?
Van wat ik nu op internet heb gevonden over dit probleem schijnt het ook voor onwillige digitale ontvangers en tv's te werken. Dus da's nu het plan.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mn man is ICT'er, van hem heb ik het volgende stappenplan geleerd als iets niet werkt:
1. Check stekkers.
2. Opnieuw opstarten.
Had ik al wat van gehoord nu je het zegt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Naar de UK. Paar dagen Londen en een paar dagen -in kostuum- door Somerset dwalen.
Idd, das die 1%.quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Van wat ik nu op internet heb gevonden over dit probleem schijnt het ook voor onwillige digitale ontvangers en tv's te werken. Dus da's nu het plan.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
Ja zo doe ik het hier ook altijd, herstarten
ghehehehequote:Op dinsdag 24 november 2009 17:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
1. Check stekkers.
2. Opnieuw opstarten.
Omggggquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:39 schreef JJH het volgende:
Heeft er weinig mee te maken, maar hij is wel erg grappig.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:39 schreef JJH het volgende:
Heeft er weinig mee te maken, maar hij is wel erg grappig.
Ik zag het! Feli!quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:23 schreef Ynske het volgende:
![]()
<MrSubtle> trouwen?
Ik ben ten huwelijk gevraagd![]()
![]()
Echt!quote:Op dinsdag 24 november 2009 18:23 schreef Ynske het volgende:
![]()
<MrSubtle> trouwen?
Ik ben ten huwelijk gevraagd![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |