quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:20 schreef tombolafan het volgende:
Volgende deel van de stomende bouquet-roman:vanavond even lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte met Baloe Ing!!
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
oh, ja nou, eh...quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
Jaja je moet wel opletten hoor want nu gaan verhaallijnen door elkaar lopen en dus moet de tijdslijn kloppen. Ik had verwacht dat je allang een tijdlijnrooster in elkaar geknutseld had. Aangezien jij degene bent die begonnen is met flash-backs.
Da' s fijne zalfquote:Op dinsdag 24 november 2009 14:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik heb net trouwens bij de apotheek bepanthen zalf meegekregen, ik hoop dat dat helpt
Hoi JJH.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:00 schreef JJH het volgende:
Wil ik voor het eerst sinds eeuwen weer eens op Fok!, was Fok! stuk.
we misten je al!!!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:00 schreef JJH het volgende:
Wil ik voor het eerst sinds eeuwen weer eens op Fok!, was Fok! stuk.
Nieslief gaat binnenkort de huwelijksnacht tussen jou en Cat22 beschrijvenquote:
Ik las zo al wat ja!quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nieslief gaat binnenkort de huwelijksnacht tussen jou en Cat22 beschrijven
nog wensen?
Vast niet de laatste downtimequote:
Ik heb je gemist.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:57 schreef Cat22 het volgende:
JJ
H!
![]()
Zie ik je toch nog even voor ik op vakantie ga.
Eh.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vast niet de laatste downtime![]()
Al geloof ik wel dat die tree-rebuild een beetje de laatste ingeving was die ze hadden om het te fixen.
Ze hebben de boom herbouwtquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Eh.
Ik ben echt totaal niet technisch.![]()
Ohhh boom! Treequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |