You're in the story!quote:
quote:
hahahaha, zo zat ik ook!quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
Echt waar ik voel me zo dom......
Roller coaster tycoonquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
Echt waar ik voel me zo dom......
Toen met Siets en kleine Mikan heb ik op Fok heel veel steun gehad. Ook van jou bij voorbeeld. Dat kom je nu maar mooi terughalen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tnx...als alles weer rustig is dan kwebbel ik hier wel weer mee, maar op dit moment is het werken, thuiskomen en achter Baloe aanrennen, slapen en dan weer van voren af aan.
Daarbij ben ik momenteel ook niet de gezelligste en om vind het dan vervelend om hier te komen depri doen
dat is toch gewoon Oh No! (engels voor OH NEE!)quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:46 schreef nieslief het volgende:
Zit jij ook zo wanneer ze oh NOEEEEEESSSSS!!!!! roepen.
Dat snapikookniet
oh, dat vind ik tof!!!!quote:
Ik zie het, spannendquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
You're in the story!![]()
(kleine rol nog hoor)
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:20 schreef tombolafan het volgende:
Volgende deel van de stomende bouquet-roman:Oeh! Flashbacks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En ik ga de kalender even erbij pakken.![]()
Wehehe, Satsu sprong net in de hangmand van Ome Naartjie. Dit![]()
![]()
doet het gezicht van oompje geen recht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
eeeeehquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Flashbacks!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh! Flashbacks!![]()
![]()
Jaja je moet wel opletten hoor want nu gaan verhaallijnen door elkaar lopen en dus moet de tijdslijn kloppen. Ik had verwacht dat je allang een tijdlijnrooster in elkaar geknutseld had. Aangezien jij degene bent die begonnen is met flash-backs.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:09 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij moet het hilarisch zijn om Naartjie en Ziggy van MB bij elkaar op de foto te zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |