Wat is het doel hier nou eigenlijk van? Zo veel mogelijk kilometers maken? Dat kan beter. Zo veel mogelijk verschillende lijnen aandoen? Dat kan beter. Zo veel mogelijk verschillend materieel? Kan ook wel beter. Ik begrijp het niet zo goedquote:Op woensdag 25 november 2009 00:16 schreef Socios het volgende:
Deze reis ga ik maken in december. Alle tickets al een aantal weken in huis.
[knip]
Totaal 4.118 kilometer.
Ik heb vorige week de eurostar naar London genomen, vanaf Schiphol om 7.10 met de benelux richting Brussel vertrokken. Uiteindelijk 30 minuten vertraging gehad.quote:Op dinsdag 24 november 2009 16:51 schreef James1988 het volgende:
Morgen om 11.29 de Eurostar van Brussel naar Londen. Ik kan met de Benelux om 10.42 in Brussel aankomen (precies op tijd) maar gezien de betrouwbaarheid van de Benelux pak ik die van een uur eerder.
Ik vertrek vanuit Breda om 7.52, 8.34 in Roosendaal overstappen naar de Benelux, dan ben ik dus om 9.42 al in Brussel. Beetje vroeg, maarja. www.railtimehistory.be geeft wel erg veel vertragingen van +20 of meer voor de trein van Roosendaal naar Brussel... en dat risico loop ik toch liever niet
Doel is om veel kilometers te maken en wel op zoveel mogelijk (hoge)snelheids- en ICE-trajecten waar ik nog niet geweest ben. Met (op de eerste nacht na) een vast rustpunt te Frankfurt. Bewust gekozen voor zoveel mogelijk ICE, alhoewel ik ook meer EuroCity, een RailJet of iets anders overwogen heb. Ik ga er duidelijk niet voor de steden naartoe, af en toe wel om er een uurtje ofzo even op het station dan wel in omgeving rond te kijken. Verder vind ik lange treinreizen, en dan vooral in ICE 3, simpelweg leuk.quote:Op woensdag 25 november 2009 08:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is het doel hier nou eigenlijk van? Zo veel mogelijk kilometers maken? Dat kan beter. Zo veel mogelijk verschillende lijnen aandoen? Dat kan beter. Zo veel mogelijk verschillend materieel? Kan ook wel beter. Ik begrijp het niet zo goed
Dat was een VIRMquote:Op maandag 23 november 2009 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft eens 4 uur in Olst stilgestaan in een DDAR. Eerst gingen de lichten uit, toen de verwarming, is iedereen bij elkaar in 1 bak gekropen etc. Stoere verhalen hou je daar aan over
Handig, eerst mooi schoon gewassen voor de sloopquote:Op woensdag 25 november 2009 16:01 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.flickr.com/photos/rob46/4127513671/in/photostream/
Dat is zielig!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:01 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk stonden.... ongeveer al het materieel (16xx) wat kapot was nav aanrijdingen etc is nu vakkundig door de sloper kapotgemaakt. Zie ook de omschrijving op Flickr.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:20 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Dat is zielig!![]()
Ik zag laatst ook al in Tilburg 2 1600's staan waarvan de voor- en achterkant ontbreekt. Wat doen die daar?
Niets meer, die staan nu op bovenstaande fotoquote:Op woensdag 25 november 2009 16:20 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Dat is zielig!![]()
Ik zag laatst ook al in Tilburg 2 1600's staan waarvan de voor- en achterkant ontbreekt. Wat doen die daar?
Op dat terrein bij de pietheinkade zijn ze inderdaad weg sinds gister/vandaag. Waar komen ze eigenlijk te rijden?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:28 schreef Peterselieman het volgende:
Het lijkt eindelijk de goede kant op te gaan met de SLeT.
Zo rijden er nu meer en meer treinstellen in dienst en zijn er nu zelfs weer nieuwe stellen naar Nederland gebracht. Wel zijn er van de al eerder geleverde stellen enkele retour naar Duitsland om dingen te laten wijzigen.
Er staat idd niet veel op Dijksgracht meer nee. Ze komen uiteindelijk in bijna alle stoptreinen in de Randstad te rijden.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:24 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Op dat terrein bij de pietheinkade zijn ze inderdaad weg sinds gister/vandaag. Waar komen ze eigenlijk te rijden?
Komt door die upgradequote:Op woensdag 25 november 2009 18:46 schreef Zug-Chef het volgende:
Gezien ja, @ Fles. Kut FOK trouwens laatste tijdoptyfen met die down-tijd de hele tijd.
Dat doet me denken aan wat NS in 2003 met ICM-0 deed.quote:Op woensdag 25 november 2009 16:01 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig, O&K op die sloopkraanquote:Op woensdag 25 november 2009 20:00 schreef IntercityAPT het volgende:
Dat doet me denken aan wat NS in 2003 met ICM-0 deed.
De 4003:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |