Hoe staat het met die Railjet bestellingquote:Op zondag 29 november 2009 02:12 schreef James1988 het volgende:
Roosendaal - Brussel is stom. Maar Amsterdam - Brussel zie ik zeker wel zitten
(En ik ga hier niet over 1 nacht ijs, ik heb al dingen uitgezocht enzo)
Laat mij die VIRM of ICM(m) maar blijven voor de lange trajecten.quote:Op zondag 29 november 2009 13:11 schreef knars het volgende:
Ha, Treintopic!
Ik ben blij dat er steeds meer SLT's rijden in echte reizigersdienst
Zullen we dat niet met deze fantasieën vervuilen...quote:Op zondag 29 november 2009 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Krijgen we dat gedoe weer. Er is ook een Modelspoortopic hoor boys
Waar wordt die schoongemaakt dan? In Zwolle staat hij ook maar 10 minuten.. Zie daar vaak wel de prullenbakken geleegd worden, maar echt schoon wordt de trein daar niet van..quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:51 schreef Ireyon het volgende:
[..]
40 minuten? De 3600 is binnen 10 minuten gewoon weer weg hoor
quote:Op zondag 29 november 2009 00:38 schreef greavy het volgende:
[..]
En een handige bron qua perronlengtes binnen Nederland (ProRail)
Overzicht nuttige peronlengtes (18 juni 2008)
Wat is RSS?quote:Soestduinen Huidige halte gesloten. Reservering RSS
In Zwolle staat de 3600 34 minuten "stil"quote:Op zondag 29 november 2009 14:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Waar wordt die schoongemaakt dan? In Zwolle staat hij ook maar 10 minuten.. Zie daar vaak wel de prullenbakken geleegd worden, maar echt schoon wordt de trein daar niet van..
Moeten ze maar een trein eerder nemen? Daar zal wel een trein om het kwartier gaan ofzo?quote:Op zondag 29 november 2009 15:19 schreef Yreal het volgende:
Welke tiefusdebiel heeft de nieuwe dienstregeling bedacht?
Over rotterdam -> amsterdam en vlissingen is nu wel genoeg gezegd, maar ik kwam net tot een nieuwe ontdekking.
De stopper naar amsterdam vertrekt nu 5 minuten later vanaf gouda en doet er 3 minuten langer over (hoe krijg je het serieus voor elkaar om de reistijd tussen holendrecht en bijlmer met een minuut te verlengen![]()
)
Gevolg, deze afgeladen trein met studentjes en zakenlui komen nu om 8.27 aan in de bijlmer waardoor iedereen die er om half 9 hoort te zijn de sjaak is
Het is een hater, ik weet het zeker. Het is persoonlijk, enkel en alleen tegen jouquote:Op zondag 29 november 2009 15:19 schreef Yreal het volgende:
Welke tiefusdebiel heeft de nieuwe dienstregeling bedacht?
Over rotterdam -> amsterdam en vlissingen is nu wel genoeg gezegd, maar ik kwam net tot een nieuwe ontdekking.
De stopper naar amsterdam vertrekt nu 5 minuten later vanaf gouda en doet er 3 minuten langer over (hoe krijg je het serieus voor elkaar om de reistijd tussen holendrecht en bijlmer met een minuut te verlengen![]()
)
Gevolg, deze afgeladen trein met studentjes en zakenlui komen nu om 8.27 aan in de bijlmer waardoor iedereen die er om half 9 hoort te zijn de sjaak is
quote:Op zondag 29 november 2009 15:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is een hater, ik weet het zeker. Het is persoonlijk, enkel en alleen tegen jouHij ligt momenteel aan de beademing van het lachen na het lezen van jouw post
Neem dan de auto. Dan kan je (ALS der geen file staat) harderquote:Op zondag 29 november 2009 15:42 schreef Yreal het volgende:
kom op dat betekent dat ie wel 30 km/uur rijdt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |