Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
op de middelbare school hadden we een docent koning, een docente admiraal en een rector keijzer....quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
keizer, admiraal.
popla kennen ze allemaal
Nostalgiequote:Op dinsdag 24 november 2009 10:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
op de middelbare school hadden we een docent koning, een docente admiraal en een rector keijzer....
En toen was die reclame net uithebben we wel wat lol mee gehad
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:21 schreef indahnesia.com het volgende:
ik heb zuurkool gevonden in een winkel hier!![]()
1 blik is wel ¤1.90 maar dat mag de pret niet drukken. Binnenkort dus aan de zuurkool. Rookworst moet ik nog ergens zien te ritselen, al heb ik al wel een goede vervanger in de vriezer thuis liggen.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:33 schreef BrandX het volgende:
Hey Flash, ik heb foto's van de volgende treinstationborden:
Fortezza Franzenfeste (italie)
Praha Holesovice (praag)
Berlin (vertrekbord, genomen in praag)
Hebben?
Ik ook niet, maar ik kon geen plaatje vinden van alleen een koffiemokquote:
Wat die koffiebaas zegt.quote:
je hebt toch 2 handen?quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
Ik word gek
ben nu meer secretarieel werk aant doen dan mn eigen job.
Zometeen mn baas maar eens erop aanspreken dat ik zo vertragingen oploop
Ik kan toch niet 2 bedrijven financieel EN secretarieel verzorgen
dat ze ff gauw opflikkeren, heb het al druk genoegquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt toch 2 handen?
elk bedrijf 1 hand
quote:
ja wel niet zeuren ... iets met zeurt en beurtquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:53 schreef Ladylike het volgende:
Ik word gek
ben nu meer secretarieel werk aant doen dan mn eigen job.
Zometeen mn baas maar eens erop aanspreken dat ik zo vertragingen oploop
Ik kan toch niet 2 bedrijven financieel EN secretarieel verzorgen
Heb ik geen reet aan, dat is alleen maar ten gunste van de deurwaarderquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:04 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ja wel niet zeuren ... iets met zeurt en beurt![]()
gewoon meer poen vragen
wel grappig dat de deurwaarder dan ook geen geld krijgtquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb ik geen reet aan, dat is alleen maar ten gunste van de deurwaarder
dus nee..
dat ie nou maar gewoon iemand aanneemt
Kutzooi hier altijd.
Volgende maand zal wel geen loon komen, aangezien de uren niet geboekt worden want ik weet niet hoe
dan kom ik nog verder in de problemen en raak ik helemaal overspannen
Maar dan ben ik dus wel mooi ziek!
Kewlquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zal ze ff uploaden en dan hier plaatsen, eentje moet ik ff zoeken dus ff geduld
truequote:Op dinsdag 24 november 2009 11:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel grappig dat de deurwaarder dan ook geen geld krijgt
Nope, en ik heb er nog eentje, vertrekbord Venetiequote:Op dinsdag 24 november 2009 11:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Whehehe![]()
Valt nog niet mee he, vanuit een rijdende trein schieten
en door die eikels kan je dus ook die achterstand niet inlopen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
true
maar ik dus ook niet, en aangezien ik door dat ww-sociale dienst en wachtperiode gedoe al een maand huurachterstand heb (is wel geregeld maar goed) begin ik me lichtelijk zorgen te maken.
Als ik op straat kom te staan hierdoor, ga ik flippen
hoi brandquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:41 schreef BrandX het volgende:
Hoi Fha en de anderen die ik nog geen gedag heb gezegd
Haaayquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:41 schreef BrandX het volgende:
kilo's kost het me, en die heb ik al bijna niet meer overquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en door die eikels kan je dus ook die achterstand niet inlopen.
kan me heel goed voorstellen dat het je wat nachtrust kost
BXquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:41 schreef BrandX het volgende:
dat kloptquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
kilo's kost het me, en die heb ik al bijna niet meer over
hoiquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:43 schreef Ladylike het volgende:
Hoi iedereen waar ik nog geen hoi tegen gezegd had![]()
Rosenheim bedoel jequote:Op dinsdag 24 november 2009 11:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Venetie nog meegekregen op de vorige pagina?
ja, na een week.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt![]()
maar jouw baas heeft toch wel in de gaten dat de uren niet worden geboekt.
nog niet....quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt![]()
maar jouw baas heeft toch wel in de gaten dat de uren niet worden geboekt.
WOKquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, na een week.
he wat veel geld nog op de rekening.
Gf
meteen tegen hem gaan zeggen dat hij geen salaris krijgt deze maandquote:
hoezo ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat weer lekker met het inloggen hier
smakelijkquote:
ow nou is dat ook nog eens mijn verantwoordelijkheid?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meteen tegen hem gaan zeggen dat hij geen salaris krijgt deze maand
dat zeg ik niet maar je kan hem er wel op attenderen dat de uren niet worden ingevoerd en dat daardoor de salarissen niet kunnen worden berekentquote:Op dinsdag 24 november 2009 11:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ow nou is dat ook nog eens mijn verantwoordelijkheid?
nee dus, dat maar het hele bedrijf hier komt klagen
sorrie maar dat is dus echt niet mijn verantwoordelijkheid.
maar ik neem aan dat het loonbureau (dat de loonstrookjes regelt) wel aan de bel trekt
och ze hebben nog 3 weken
als het goed is weet ie dat wel hoorquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zeg ik niet maar je kan hem er wel op attenderen dat de uren niet worden ingevoerd en dat daardoor de salarissen niet kunnen worden berekent
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:06 schreef Ladylike het volgende:
maar zoals ik al zei: ja zal wel bellen dat ie geen uren heeft
het IS mijn taak niet... daarvoor verdien ik 100% te weinigquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
maar je hebt gelijk behoort jouw taak niet te zijn
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het IS mijn taak niet... daarvoor verdien ik 100% te weinig
bij verantwoordelijkheden hoort een bepaald loon, hoe meer, hoe hoger
Tenminste, dat zou je denken jaquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:10 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het IS mijn taak niet... daarvoor verdien ik 100% te weinig
bij verantwoordelijkheden hoort een bepaald loon, hoe meer, hoe hoger
dus mogen ze het zich zelf uitzoeken.quote:
van de boekwinkel ?quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:17 schreef Fha het volgende:
Mijn salaris is gestort. Er klopt geen hol van
Mjah, ik heb nu ongeveer de helft gekregen van wat ik moet krijgenquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van de boekwinkel ?
en ze hebben te weinig gestort
Zoiets gaat echt NOOIT de andere kant op verkeerd hequote:Op dinsdag 24 november 2009 12:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van de boekwinkel ?
en ze hebben te weinig gestort
bellen !quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah, ik heb nu ongeveer de helft gekregen van wat ik moet krijgen
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets gaat echt NOOIT de andere kant op verkeerd heHoe zou dattoch komen
Neuh, ben er vrijdag weer. Ga ik dan wel even bekijken hoe ze het berekend hebben en over welke dagen preciesquote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Neuh, ben er vrijdag weer. Ga ik dan wel even bekijken hoe ze het berekend hebben en over welke dagen precies
smakelijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:28 schreef Ladylike het volgende:
Zo, lunch voor rotterdam geregeld, nu zelf happen
Als je maar weet dat dit wangedrag isquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik krijg op mijn donder van Pheno zodra hij weer terug is, mijn wangedrag word bewaard door mijn mede ksc-ers
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:39 schreef MPG het volgende:
*..... Must....... not........ note..... *
Aaaaaaaargh...
komt er nog best netjes uit, zit dat nou lekker zo´n toetsenbordquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:42 schreef MPG het volgende:
Lastig typen zo, als je op je handen zit...
daar hebben ze nou lepeltjes voorquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:43 schreef --Tweety-- het volgende:
Net een kopje koffie gezet(wel instant omdat hier geen koffiezetapparaat is) begin je te drinken, niets aan de hand totdat je bijna bij de laatste slok bent en je dan realiseerd dat je zoetje niet goed opgelost is!
De laatste slok smaakte meer naar een suikeroverdosis dan naar koffie
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:43 schreef Klonk het volgende:
[..]
komt er nog best netjes uit, zit dat nou lekker zo´n toetsenbord
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
MPG ik heb voor straf een note bij mezelf gezet
o ja, koffie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen de verdwaalde buitenstaanders beginnen hier af en toe nog per toeval over koffie
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:39 schreef MPG het volgende:
*..... Must....... not........ note..... *
Aaaaaaaargh...
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen de verdwaalde buitenstaanders beginnen hier af en toe nog per toeval over koffie
Hihi ik heb net weer een aantal basis t-shirts besteldquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:53 schreef BrandX het volgende:
hema onlinefotoservice ftw
Net 59 foto's besteld op 11.4x15 en zes vergrotingen van 30x40 voor het lieve prijsje van 38 euro
Als die vergrotingen mooi worden is er eentje die ik nog een paar keer ga doen en aan drie vrienden cadeau geef.
LLquote:
Lief hehquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:50 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Lief heh
Ik ga er vandoor. Fijn de rest van de dag naar een en dezelfde docent luisteren
Daag![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Lief heh
Ik ga er vandoor. Fijn de rest van de dag naar een en dezelfde docent luisteren
Daag![]()
niet alleen bij jou hoorquote:
ik ook maar toen lag ineens fok eruitquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:15 schreef Ladylike het volgende:
ik had ook doei gezegd
nog maar een keer:doei fha
gelukkig bij jouw ookquote:
daar wil je ook niet komenquote:
was heel gezellig gisteren met Llquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar wil je ook niet komen
net ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was heel gezellig gisteren met Ll
gaat lekker daar.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
ach kan de beste gebeuren.
hier knalt er weer een vmhost uit.
20 servers in 1 keer
je hebt geen kinderen he?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
net ook![]()
maar de gewone chat daar is geen touw aan vast te knopen
klopt heb ik nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt geen kinderen he?
als je die hebt leer je heel goed bepaalde informatie te blokken.
het is altijd gezellig als wij samen zijnquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was heel gezellig gisteren met Ll
snel leren lezenquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt heb ik niet
maar ik vind het daar zo'n gezoek als je daar met een paar chat al die bagger die ertussen door komt
quote:
ik hoop maar dat 'ie smaaktquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
dat blik zuurkool ligt me nu al aan te kijken.
tja, ingebouwd filter.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat doe ik ook![]()
maar prive is het toch fijner
nja als je het doorhebt, er was blijkbaar iemand prive aant lullen maar die had ik pas te laat doorquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
dat doe ik ook![]()
maar prive is het toch fijner
dan is het toch over de datumquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
dat blik zuurkool ligt me nu al aan te kijken.
Ik zie het jaquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:44 schreef Klonk het volgende:
MPG ik heb voor straf een note bij mezelf gezet
Hebben jullie feestdagen voor de kut?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:30 schreef indahnesia.com het volgende:
mijn ticket terug was twee keer zo duur als mijn ticket heen. Kut-feestdagen.
nog meer die jouw prive wilde sprekenquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja als je het doorhebt, er was blijkbaar iemand prive aant lullen maar die had ik pas te laat door
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hebben jullie feestdagen voor de kut?
wat een leuk land
kutlandquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een leuk land
ja, ben populairquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nog meer die jouw prive wilde spreken
had hij ook een blik dat terugkeek?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gisteren al 'geproefd' bij een kennis. Dat was de lekkerste zuurkool in heel lange tijd
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja als je het doorhebt, er was blijkbaar iemand prive aant lullen maar die had ik pas te laat door
[..]
dan is het toch over de datum
kennelijkquote:
rare blikken die ze daar verkopenquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had hij ook een blik dat terugkeek?
quote:
ja, ze doen hier niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een leuk land
hij had er zelfs 5, maar da's nu net het sneue, ik zei namelijk 'had'.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had hij ook een blik dat terugkeek?
hoeveel hebben jullie er dan al op?quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij had er zelfs 5, maar da's nu net het sneue, ik zei namelijk 'had'.
ze hebben hier niet alleen rare blikkenquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
rare blikken die ze daar verkopen![]()
[..]
gisteren 1 en vandaag heb ik er 1 gekocht als voorbeeld zodat ik over een maand nog weet waar ik ook alweer de zuurkool in blik moest halen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeveel hebben jullie er dan al op?
pricelessquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
Brief typen
zeg net tegen de dir dat ik mn collega mis (:P) waarop hij zegt: ja het tijdstip is niet gunstig gekozen, sorrie daarvoor..echt...
typ zequote:Op dinsdag 24 november 2009 13:40 schreef Ladylike het volgende:
Brief typen
zeg net tegen de dir dat ik mn collega mis () waarop hij zegt: ja het tijdstip is niet gunstig gekozen, sorrie daarvoor..
echt...
tegen de tijd dat hij erover begint te zeiken is ie alweer vergeten waardoor het komtquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
Eerlijkheid FTW
heb maar voorzichtig laten vallen dat mn werk nu vertraging oploopt..
zijn antwoord: dat begrijp ik
mooi.. kom straks niet zeiken
zolang je kunt fokken, werk je niet hard genoegquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:42 schreef Ladylike het volgende:
Eerlijkheid FTW
heb maar voorzichtig laten vallen dat mn werk nu vertraging oploopt..
zijn antwoord: dat begrijp ik
mooi.. kom straks niet zeiken
succesquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:47 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, daar is de chauffeur. Uit eten, op zuip en wat al niet meer.
ola sjonniequote:Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zolang je kunt fokken, werk je niet hard genoeg![]()
![]()
OLA allemaal
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:47 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, daar is de chauffeur. Uit eten, op zuip en wat al niet meer.
JFquote:Op dinsdag 24 november 2009 13:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
zolang je kunt fokken, werk je niet hard genoeg![]()
![]()
OLA allemaal
quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
werkt het alleen bij mij
iig een trio met mijn eigen![]()
![]()
![]()
je bent gewoon jaloersquote:
zolang ik mezelf niet tegenspreek gaat het wel goedquote:
been there.quote:
didn't trow it away?quote:Op dinsdag 24 november 2009 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
been there.
done it.
have the shirt
VergadereendMartquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Mazzelaars.
Ik zit wel tot een uur of 8 a 9 op kantoor nog.
Ik ookquote:
Pienquote:
Fhaquote:
Nijnsquote:
Zeker, zekerquote:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:42 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb last van een beetje verveling enzo
Lekker ben jij.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben weer thuis, dus ik heb gezegd dat ze weer mogen, want nu hoef ik geen FOK! te missen.
Vrouwen in het verkeerquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:16 schreef DaMart het volgende:
Zo, thuis. Vandaag in slechts 59 minuten....
En sommige mensen zijn net kleine kinderen. Wil je ze inhalen, gaan ze gas geven zodat je er niet langs komt.
Mja, vervolgens slaan ze linksaf en tien minuten later sla je zelf rechtsaf op een rotonde en wie zit er vanaf links ineens achter je? Precies, de doos die bang was ingehaald te worden.
Vorige week was het ook al een vrouw die me dwong vol in de remmen te gaan omdat ze vanaf rechts de voorrangsweg op komend, besloot op mijn weghelft te gaan stoppen omdat ze niet helemaal door kon rijden naar linksquote:
Stomme kaffersquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorige week was het ook al een vrouw die me dwong vol in de remmen te gaan omdat ze vanaf rechts de voorrangsweg op komend, besloot op mijn weghelft te gaan stoppen omdat ze niet helemaal door kon rijden naar links.
Nee, ik verbied het jequote:Op dinsdag 24 november 2009 21:40 schreef Fha het volgende:
Ik heb vannacht besloten dat ik als eerste mijn motor rijbewijs ga halen
Jij hebt gelukkig helemaal niks over mij te zeggenquote:
Volegns mij zijn een boel Nederlanders je al voor geweestquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:40 schreef Fha het volgende:
Ik heb vannacht besloten dat ik als eerste mijn motor rijbewijs ga halen
Ik ben allochtoon, kan het dan nog?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Volegns mij zijn een boel Nederlanders je al voor geweest![]()
..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:47 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ben allochtoon, kan het dan nog?Ja dan wel. Maar evengoed, je mag niet. Veels te gevaarlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Al kwam je van Saturnus. Geen vrouwen op de wegquote:
Ik kijk gewoon heel lief en dan mag het welquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:10 schreef MPG het volgende:
Ja dan wel. Maar evengoed, je mag niet. Veels te gevaarlijk.
Ja, nee, nou jaag je ze de trein inquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al kwam je van Saturnus. Geen vrouwen op de weg
Hmmz... Dan moet je toch wel hééééél lief kijken, wil ik toestemming gevenquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon heel lief en dan mag het wel
Tis een gave. Betaal jij ook dan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:13 schreef MPG het volgende:
Hmmz... Dan moet je toch wel hééééél lief kijken, wil ik toestemming geven![]()
![]()
...
Jou negeer ik gewoonquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al kwam je van Saturnus. Geen vrouwen op de weg
Ik zie jou wel op een spoorwegovergang of zoquote:
Ben je suïcidaal?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie jou wel op een spoorwegovergang of zo
Oei, dat vindt mijn bankrekening denk ik niet tofquote:
1-0 voor Fhaquote:
Ik kijk altijd liefquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:20 schreef MPG het volgende:
Oei, dat vindt mijn bankrekening denk ik niet tof...
Maar ehm, begin eerst maar eens et lie kijken voor toestemming...
Ik win heus wel van jouw brommertje hoorquote:
Ik heb heul geen brommerquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik win heus wel van jouw brommertje hoor
Waarom zie ik dat nu dan nietquote:
Bolle zit voor de webcam. Hij probeert eten uit de laptop te staren ofzo.quote:
Die kat is ook vet dom hequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle zit voor de webcam. Hij probeert eten uit de laptop te staren ofzo.
Hij is heul niet vet dom!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kat is ook vet dom heEerst al regendruppels van de binnenknt van het raam likken
nou dit weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
En op het einde zeggen ze "maar we hebben ons vergist en de wereld eindigt toch nog wat later" ??quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:30 schreef FFSletop het volgende:
Zo, naar 2012 geweest. Best wel leuke film eigenlijk.
Dat vind ik inderdaad nog het slapste van allemaal.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef Fha het volgende:
[..]
En op het einde zeggen ze "maar we hebben ons vergist en de wereld eindigt toch nog wat later" ??
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle zit voor de webcam. Hij probeert eten uit de laptop te staren ofzo.
Oh dat magquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:33 schreef FFSletop het volgende:
blijkt de wereld nog eens 100 jaar later te vergaan.Als je dat al gelooft
Eenschquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat mag100 jaar dan heb ik er toch geen last meer van
Gast echt..quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:37 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Eensch
Maar verder vind ik het een grote hoop onzin. Zolang ik maar ontgroend wordt voor die tijd.![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:38 schreef Fha het volgende:
Er is ook een sjeik bazige ridder op Nederland 1 trouwens. Echt een tip.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Gast echt..Dit moet eigenlijk in mijn sig
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:37 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Eensch
Maar verder vind ik het een grote hoop onzin. Zolang ik maar ontgroend wordt voor die tijd.![]()
Zijn er nog winkels tot zo laat open daar?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
avond
ben maar boodschappen wezen doen toen fok eruit lag voor 2 uur
als het eten dan nog lekker smaakt....quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:13 schreef Fha het volgende:
Nog even wat drinken en dan maar naar bed denk ik.
Gatverdamme.. ik laat een eten komt omhoog- boer
ook en daarna nog wat wezen etenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:15 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zijn er nog winkels tot zo laat open daar?
Wat dan?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ook en daarna nog wat wezen eten
Jij welquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
kroketjes gevuld met eendeborstfilet
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:20 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Jij wel![]()
mijn avondeten bestond uit chips en popcorn
luxe eten hoor, voor een patat met kroket
Waar kun je dat in GODSNAAM eten?! Klinkt Errug lkkrquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
goed lezen![]()
de kroketten waren het voorgerecht
in brasserie 't klein zoersel in zoerselquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:25 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Waar kun je dat in GODSNAAM eten?! Klinkt Errug lkkr
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:29 schreef FFSletop het volgende:
Ik zie lichtjes in je ogen
Kom eens heel dichtbij
Ik zie mij
je ogen zijn twee spiegeltjes
Zie jij dat ook bij mij?
Hahaquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
en die kroketten waren idd verrekte lekker![]()
gelukkig krijg je er maar 2 als voorgerecht anders kan je dus de rest van je eten laten inpakken
Staat op mijn kussenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
aan wat voor shit ben jij ?
gebakken pisang is eigenlijk een nagerechtquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Haha
Heb ik altijd bij de wokchinees, ik eet me helemaal vol met voorgerechten (vooral gefrituurde bananen)
daar stak ik dan ook snel de fik inquote:
O.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gebakken pisang is eigenlijk een nagerecht
T was met blauwe kaas, das niet heel lekker om weer op te boerenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het eten dan nog lekker smaakt....
Waarom dat?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar stak ik dan ook snel de fik in
blauwe kaasquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:35 schreef Fha het volgende:
[..]
T was met blauwe kaas, das niet heel lekker om weer op te boeren
denk het ook nietquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:35 schreef Fha het volgende:
[..]
T was met blauwe kaas, das niet heel lekker om weer op te boeren
Dat gaat Fha niet doenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:38 schreef FFSletop het volgende:
Ga jij gf vermaken Fha, ik ga slapen.
wie laat jouw alleenquote:
Marcquote:
al even hoorquote:
quote:
Ik vraag me nog steeds af waar Sander is..quote:
Spoorloos sinds [KSC Nº 1011] Vis op brood + koffiequote:Op dinsdag 24 november 2009 23:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waar Sander is..
Mjah ik weet het.. daarom vraag ik het me dus ook afquote:Op woensdag 25 november 2009 00:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Spoorloos sinds [KSC Nº 1011] Vis op brood + koffie...
laatste bezoek: 445 dagen, 21 uur geleden.
Hij is hier dus al gemeld: [Centraal] Fok!kers die in het niets verdwijnen #2quote:Op woensdag 25 november 2009 00:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik weet het.. daarom vraag ik het me dus ook af
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:57 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom moet ik een Russische vriendin![]()
Het is een mysterie!quote:Op woensdag 25 november 2009 00:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is hier dus al gemeld: [Centraal] Fok!kers die in het niets verdwijnen #2
Zie alleen maar die reclame onderaan mijn schermquote:
Slaap lekker Fhaquote:Op woensdag 25 november 2009 00:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is een mysterie!
Misschien ga ik nu wel de oplossing dromen... Slaap lekker alvast allemaal![]()
Trustequote:Op woensdag 25 november 2009 00:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is een mysterie!
die zal een leven hebben gekregenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waar Sander is..
trustenquote:Op woensdag 25 november 2009 00:12 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is een mysterie!
Een leven?quote:Op woensdag 25 november 2009 00:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die zal een leven hebben gekregen
ik kijk niet meer naar die reclame'squote:Op woensdag 25 november 2009 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie alleen maar die reclame onderaan mijn scherm
dat moet je aan sander vragenquote:Op woensdag 25 november 2009 00:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Een leven?
Waar kan je dat downloaden
teveel gezopen gister dat je er bang voor wasquote:
iteejer is een heldquote:
Goed bezigquote:
hij moet het zo maken dat het niet uitvaltquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |