1-0 voor Fhaquote:
Ik kijk altijd liefquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:20 schreef MPG het volgende:
Oei, dat vindt mijn bankrekening denk ik niet tof...
Maar ehm, begin eerst maar eens et lie kijken voor toestemming...
Ik win heus wel van jouw brommertje hoorquote:
Ik heb heul geen brommerquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik win heus wel van jouw brommertje hoor
Waarom zie ik dat nu dan nietquote:
Bolle zit voor de webcam. Hij probeert eten uit de laptop te staren ofzo.quote:
Die kat is ook vet dom hequote:Op dinsdag 24 november 2009 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle zit voor de webcam. Hij probeert eten uit de laptop te staren ofzo.
Hij is heul niet vet dom!!quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die kat is ook vet dom heEerst al regendruppels van de binnenknt van het raam likken
nou dit weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
En op het einde zeggen ze "maar we hebben ons vergist en de wereld eindigt toch nog wat later" ??quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:30 schreef FFSletop het volgende:
Zo, naar 2012 geweest. Best wel leuke film eigenlijk.
Dat vind ik inderdaad nog het slapste van allemaal.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:31 schreef Fha het volgende:
[..]
En op het einde zeggen ze "maar we hebben ons vergist en de wereld eindigt toch nog wat later" ??
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Bolle zit voor de webcam. Hij probeert eten uit de laptop te staren ofzo.
Oh dat magquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:33 schreef FFSletop het volgende:
blijkt de wereld nog eens 100 jaar later te vergaan.Als je dat al gelooft
Eenschquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat mag100 jaar dan heb ik er toch geen last meer van
Gast echt..quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:37 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Eensch
Maar verder vind ik het een grote hoop onzin. Zolang ik maar ontgroend wordt voor die tijd.![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:38 schreef Fha het volgende:
Er is ook een sjeik bazige ridder op Nederland 1 trouwens. Echt een tip.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Gast echt..Dit moet eigenlijk in mijn sig
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:37 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Eensch
Maar verder vind ik het een grote hoop onzin. Zolang ik maar ontgroend wordt voor die tijd.![]()
Zijn er nog winkels tot zo laat open daar?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
avond
ben maar boodschappen wezen doen toen fok eruit lag voor 2 uur
als het eten dan nog lekker smaakt....quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:13 schreef Fha het volgende:
Nog even wat drinken en dan maar naar bed denk ik.
Gatverdamme.. ik laat een eten komt omhoog- boer
ook en daarna nog wat wezen etenquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:15 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zijn er nog winkels tot zo laat open daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |