abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74959508
quote:
door Menzo Willems
DEN HAAG - De Haagse zwemvereniging ZCR weigert mee te werken aan de gemeentelijke regeling die ervoor zorgt dat Haagse gezinnen met een laag inkomen gratis zwemspullen zoals zwembroeken, zwemtassen en badslippers krijgen voor de zwemles.

De zwemclub die lessen geeft in de baden Waterthor en Escamphof, vindt het belachelijk dat deze categorie Hagenaars, die ook al een ooievaarspas hebben waarmee zij bij diverse instellingen korting kunnen krijgen, in de watten wordt gelegd terwijl de groepen die net iets meer geld hebben naar deze verwennerij kunnen fluiten.

„Ik doe er niet meer aan mee”, briest een woordvoerder van de club. „Deze mensen, die tot hun achttiende al gratis zwemles hebben vanwege die ooievaarspas, krijgen ook nog eens een bon van liefst 150 euro per jaar om bij speciaal aangewezen sportwinkels aan zwemspullen te besteden. En dat terwijl een zwembroekje bij de Zeeman twee euro vijftig kost. Waar is al dat geld voor nodig? En wat moet een kind van vier, vijf jaar met een badtas en slippers? Bovendien vind ik het oneerlijk ten opzichte van Hagenaars die ook weinig geld hebben maar niet voor deze regeling in aanmerking komen.” De medewerker vreest bovendien dat de gezinnen van de bonnen voor de zwemspullen andere dingen, zoals mooi sportschoenen, aanschaffen.

Daarom heeft ZCR besloten om de aanvraagformulieren voor gratis zwemspullen waarmee arme gezinnen bij de club komen aanzetten niet te ondertekenen. „Ik vind het zo krom”, foetert de woordvoerder. „Die mensen komen wel gewoon met de auto, hoor. Dus zo arm zijn ze nou ook weer niet.”

De Stichting Leergeld, die de gratis voorzieningen, waaronder zelfs computers, voor de ooievaarspashouders regelt, betreurt het dat ZCR niet meedoet. Zij ontkent dat alle kinderen 150 euro voor zwemspullen krijgen. „Honderdvijftig euro is het maximum,” zegt een medewerker. „Dat geldt voor degenen die bijvoorbeeld aan synchroon zwemmen meedoen. Daar zijn speciale, dure badpakken voor nodig. Voor zwemles krijgen de kinderen alleen zwembroeken, zwemtassen, handdoeken en slippers. Voor het derde diploma krijgen ze ook nog een snorkel en zwemvliezen. Hij onderstreept dat het onmogelijk is voor de bonnen andere dingen aan te schaffen dan die horen bij de sport.”
Los van het feit of ze nu wel of niet de volle 150 euro krijgen vind ik het al belachelijk dat ze zwembroek, zwemtas, handdoek en slippers vergoeden. Zwembroek en slippers kosten geen drol, die kun je echt wel zelf betalen als je zwemmen voor je kind zo belangrijk vindt, een handdoek heeft iedereen (gebruik er gewoon een waar je je thuis na het douchen mee droog maakt) en een zwemtas... tsja, wat moet ik daar nou op zeggen... plastic tasje of rugzak doen het ook prima lijkt me.

En een terechte opmerking dat de minima al een ooievaarspas krijgen en daar al voor alles wat los en vast zit korting krijgen, terwijl degene die net iets teveel daarvoor verdienen wel het volle pond voor alles kunnen betalen.

Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  dinsdag 24 november 2009 @ 09:56:21 #2
3185 Adelante
To let it go now
pi_74959574
150,- euro
Moeten die kids drie BjornBorgs onder hun zwembroek aan ofzo.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Moderator dinsdag 24 november 2009 @ 09:57:04 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_74959588
Inderdaad belachelijk, ze krijgen al korting op zwemmen (tenminste, ik weet niet wat een ooievaarspas is, maar ik neem aan dat, dat een soort van kortingspas is) en dan nog 150 euro!

Ik wil ook wel een dure bikini en een nieuwe sporttas, maar ja, kan ik nu ook niet betalen, dan krijg ik toch ook geen geld van de gemeente? Wat een gelul zeg. Om te zwemmen heb je alleen maar een zwembroek/badpak nodig, de rest heb je al en bij de Zeeman kost een zwembroek inderdaad een drol.

Met die pas krijg je 50% korting op de toegangsprijs tot het zwembad zie ik nu.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_74959639
Eens, voor 150 euro kun je een mooie Calvin Klein (ofzo) zwembroek kopen en dan nog heb je geld over voor een Calvin Klein (ofzo) zwemtas. Waarschijnlijk heb je dan nog genoeg over om leuke Havaianas slippers te kopen en een schitterende kwaliteit badhanddoek.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_74959669
Belachelijk inderdaad.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_74959718
PVDA zit daar toch aan de macht...? Verbaast me niets.
Of niet?
pi_74959720
Mooi zwembroekje kan dat worden:
KLIK
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:04:15 #8
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_74959734
OMG
Ik waterpolo en zou aan ¤50,- per jaar meer dan zat hebben voor materiaal.
I follow you......but not on Twitter
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:06:31 #9
207382 ImMaxa
Never stay dead
pi_74959783
Al die zogenaamde armoede... Zoals in het bericht staat, komen ze wel vrolijk met de auto aanzetten...
You know, I've learned something today
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:07:47 #10
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74959808
Leuk zo'n zwemvereniging die even voor jou gaat bepalen dat je geen recht hebt op een extraatje van de overheid
pi_74959888
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:07 schreef Sjaakz het volgende:
Leuk zo'n zwemvereniging die even voor jou gaat bepalen dat je geen recht hebt op een extraatje van de overheid
Sterker nog, wie iets mag ontvangen van een stichting
pleased to meet you
pi_74959901
Als je alle toestoppers enontzieningen die steuntrekkers ontvangen optelt zitten ze al aan modaal en dan beunen ze meestal nog zwart bij ook.
pi_74959924
quote:
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:11 schreef moussie het volgende:

[..]

Sterker nog, wie iets mag ontvangen van een stichting
Kennelijk heeft diezelfde overheid bepaald dat de zwemvereniging er wat over mag zeggen, aangezien die moeten tekenen op het aanvraagformulier (en het is de overheid die dat aanvraagformulier heeft ontworpen).
50.000 O+
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:12:53 #14
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74959928
quote:
Niet met je eens; zoals in het artikel ook al vermeld staat, komen die mensen niets te kort. Sowieso met een ooievaarspas ben je al belachelijk goedkoop uit. Mensen die er handig gebruik van maken, besparen enkele duizenden euro's per jaar. Ze komen echt niets te kort.
Juist goed dat een vereniging een keer aan de bel trek over onnodige overheidsuitgaven. Veel bedrijven, verenigingen en instanties 'vinden' vaak wel dat bepaalde regelingen onnodig zijn, maar dat hoor je alleen van het personeel zelf; een duidelijk signaal naar buiten wordt nooit gegeven.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_74959935
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:12 schreef Rafelbaard het volgende:
Als je alle toestoppers enontzieningen die steuntrekkers ontvangen optelt zitten ze al aan modaal en dan beunen ze meestal nog zwart bij ook.
godsamme zeg, het gaat om zwemspullen voor kinderen ..
pleased to meet you
pi_74959984
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:13 schreef moussie het volgende:

[..]

50 euro is meeeeeer dan zat.
pi_74959990
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:12 schreef MissMSX het volgende:

[..]

[..]

Kennelijk heeft diezelfde overheid bepaald dat de zwemvereniging er wat over mag zeggen, aangezien die moeten tekenen op het aanvraagformulier (en het is de overheid die dat aanvraagformulier heeft ontworpen).
Huh .. hoe kom je daar nou bij .. de stichting wil de handtekening, niet de overheid
pleased to meet you
pi_74959999
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:15 schreef DuTank het volgende:

[..]

50 euro is meeeeeer dan zat.
Kan je lezen ? Doe het eens dan, begin met de OP
pleased to meet you
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:17:16 #19
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74960023
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:12 schreef error_404 het volgende:

[..]

Niet met je eens; zoals in het artikel ook al vermeld staat, komen die mensen niets te kort.
Ja, dat kunnen zwemverenigingen vast heel goed beoordelen. Vreemd dat we daar nog hele inkomenstoetsen en instellingen voor hebben. We zouden gewoon lokale verenigingen in moeten zetten. Die doen het nog gratis ook.
pi_74960039
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:15 schreef moussie het volgende:

[..]

Huh .. hoe kom je daar nou bij .. de stichting wil de handtekening, niet de overheid
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:16 schreef moussie het volgende:

[..]

quote:
Daarom heeft ZCR besloten om de aanvraagformulieren voor gratis zwemspullen waarmee arme gezinnen bij de club komen aanzetten niet te ondertekenen.
50.000 O+
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:18:45 #21
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_74960054
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:15 schreef moussie het volgende:

[..]

quote:
Daarom heeft ZCR besloten om de aanvraagformulieren voor gratis zwemspullen waarmee arme gezinnen bij de club komen aanzetten niet te ondertekenen.
En die formulieren moeten dan ingeleverd worden bij de gemeente, die wil weten of men inderdaad lid is van een zwemvereniging.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_74960059
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:16 schreef moussie het volgende:

[..]

50 euro als maximum ja.
Denk je dat ik een speciale zwemtas heb of andere slippers voor het zwemmen gebruik dan die ik al had? Nou nee. En dat is niet omdat mijn ouders dat nooit zouden kunnen betalen. Fucking bullshit zo'n regeling. Als we zo doorgaan, krijgen die paupers voor alles een vergoeding en nodigt het niet echt meer uit om te gaan werken.
Links gejank weer.
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:19:15 #23
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74960064
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:18 schreef MissMSX het volgende:

[..]

[..]

[..]
quote:
De Stichting Leergeld, die de gratis voorzieningen, waaronder zelfs computers, voor de ooievaarspashouders regelt, betreurt het dat ZCR niet meedoet.
Die stichting bedoelt ze.
pi_74960091
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[..]

En die formulieren moeten dan ingeleverd worden bij de gemeente, die wil weten of men inderdaad lid is van een zwemvereniging.
Lol, nee, bij die stichting toch, die betalen immers de rekening ..
http://www.leergeld.nl/pages/hoe-en-waarom/hoe-werkt-leergeld.php
pleased to meet you
pi_74960106
Ach, ik had d'r laatst een in de winkel die voor 1.200 euro een laptop mocht uitzoeken van de sociale dienst...

Daar ging mevrouw met haar Macbook.
pi_74960123
Het is trouwens gratis de zwemles met een ooievaarspas.
pi_74960125
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:18 schreef DuTank het volgende:

[..]

50 euro als maximum ja.
Denk je dat ik een speciale zwemtas heb of andere slippers voor het zwemmen gebruik dan die ik al had? Nou nee. En dat is niet omdat mijn ouders dat nooit zouden kunnen betalen. Fucking bullshit zo'n regeling. Als we zo doorgaan, krijgen die paupers voor alles een vergoeding en nodigt het niet echt meer uit om te gaan werken.
Links gejank weer.
Probeer het anders nog eens .. lezen bedoel ik
pleased to meet you
pi_74960139
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:21 schreef moussie het volgende:

[..]

Probeer het anders nog eens .. lezen bedoel ik
Wat heb ik niet in de gaten volgens jou?
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:22:40 #29
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_74960148
Whehehe stelletje paupers!... Altijd weer lachen, van die mensen die jaloers zijn op mensen met een uitkering.
pi_74960154
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:19 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

[..]

Die stichting bedoelt ze.
Maar wat maakt dat uit? Ze hebben die handtekening kennelijk nodig. Dan moeten ze een formulier maken zonder handtekening.
50.000 O+
pi_74960185
Net zo belachelijk als één of ander college in Groningen dat vorig jaar bedacht dat minima 450 euro moest krijgen voor de aanschaf van een LCD-tv, want dat was 'een primaire levensbehoefte'. Sodeflikker toch op.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  † In Memoriam † dinsdag 24 november 2009 @ 10:24:29 #32
137949 Disana
pi_74960189
Wat een afgunst weer. En waar bemoeit die zwemclub zich mee, die hoeft alleen maar leerlingen aan te nemen.
pi_74960190
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:22 schreef DuTank het volgende:

[..]

Wat heb ik niet in de gaten volgens jou?
Dat die 150 euro het maximum zijn en alleen opgaan voor kids die meedoen aan speciale dingen, in de OP werd synchroon zwemmen genoemd .. dat zijn dus wedstrijden waar zo'n (getalenteerd) kind anders nooit aan mee zou kunnen doen
pleased to meet you
pi_74960222
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:24 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat die 150 euro het maximum zijn en alleen opgaan voor kids die meedoen aan speciale dingen, in de OP werd synchroon zwemmen genoemd .. dat zijn dus wedstrijden waar zo'n (getalenteerd) kind anders nooit aan mee zou kunnen doen
Maar andere minimakinderen kunnen bijvoorbeed wel 50 euro vergoed krijgen.
50.000 O+
pi_74960226
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:22 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Maar wat maakt dat uit? Ze hebben die handtekening kennelijk nodig. Dan moeten ze een formulier maken zonder handtekening.
En wat heeft dat met de gemeente te maken .. zo'n stichting kan geen formulieren maken of zo?
pleased to meet you
pi_74960285
quote:

[..]

Ja, 150 euro is dan nog veel te veel
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:28:03 #37
66444 Lord_Vetinari
pi_74960290
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:25 schreef moussie het volgende:

[..]

En wat heeft dat met de gemeente te maken .. zo'n stichting kan geen formulieren maken of zo?
quote:
De Haagse zwemvereniging ZCR weigert mee te werken aan de gemeentelijke regeling
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:28:43 #38
271205 Dj_unkie
Industrialized
pi_74960312
wat een gelul zeg...sommige badpakken voor synchroon zwemmen zijn erg duur

Ik weet niet, maar ik wilde vroegah ook op ijshockey en snowboarden, maar dat mocht ik niet want dat was te duur
Stand for something or fall for anything
pi_74960370
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:25 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Maar andere minimakinderen kunnen bijvoorbeed wel 50 euro vergoed krijgen.
Of ze gaan met dat formulier naar die 'geselecteerde' winkel, kiezen daar goede maar niet al te dure zwemkleding uit tegen inlevering van dat formulier en de rekening wordt doorgestuurd naar de stichting
pleased to meet you
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:31:06 #40
66444 Lord_Vetinari
pi_74960374
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:20 schreef MrJones het volgende:
Ach, ik had d'r laatst een in de winkel die voor 1.200 euro een laptop mocht uitzoeken van de sociale dienst...

Daar ging mevrouw met haar Macbook.
En jij hebt natuurlijk meteen geconcludeerd dat dat was voor die mevrouw haar plezier en niet omdat ze, bijvoorbeeld, in het kader van een reïntegratetraject een grafische opleiding volgde. En je hebt de overeenkomst gezien en je weet dus dat die mevrouw niet de verplichting heeft, die laptop geheel of gedeeltelijk terug te betalen na het vinden van werk?
pi_74960454
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:

En jij hebt natuurlijk meteen geconcludeerd dat dat was voor die mevrouw haar plezier en niet omdat ze, bijvoorbeeld, in het kader van een reïntegratetraject een grafische opleiding volgde. En je hebt de overeenkomst gezien en je weet dus dat die mevrouw niet de verplichting heeft, die laptop geheel of gedeeltelijk terug te betalen na het vinden van werk?
Jep! En dat kon ik redelijk goed concluderen, aangezien ik alle tijd had om een gesprekje met mevrouw te hebben. Ze vroeg ook nog een financiering aan voor de laptop namelijk. Wel handig, gespreid betalen en 1.200 euro ontvangen.

Nuja, over twee jaar gespreid, 600e per jaar. But still.
pi_74960468
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:30 schreef moussie het volgende:

[..]

Of ze gaan met dat formulier naar die 'geselecteerde' winkel, kiezen daar goede maar niet al te dure zwemkleding uit tegen inlevering van dat formulier en de rekening wordt doorgestuurd naar de stichting
Al is het 10 euro. Het gaat om het principe. Deze mensen krijgen al allerlei kortingen, omdat ze aangemerkt zijn als minima en dan ook nog eens dit erbovenop?

Vind je het dan niet oneerlijk voor de mensen die net wat meer dan het minimum verdienen, maar niet voor allerlei kortingen in aanmerking komen en dus het volle pond mogen betalen?
50.000 O+
pi_74960555
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:35 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Al is het 10 euro. Het gaat om het principe. Deze mensen krijgen al allerlei kortingen, omdat ze aangemerkt zijn als minima en dan ook nog eens dit erbovenop?

Vind je het dan niet oneerlijk voor de mensen die net wat meer dan het minimum verdienen, maar niet voor allerlei kortingen in aanmerking komen en dus het volle pond mogen betalen?
Sowieso wordt het met allerlei subsidies en tegemoetkomingen steeds minder aantrekkelijk om tegen een beperkt salaris te gaan werken. De extra beloning voor een tijdsinvestering van 36 uur per week wordt te klein.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_74960563
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

[..]
Slordig journalistiek werk .. ze werken wel samen met de gemeente maar het is geen gemeentelijke regeling
pleased to meet you
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:39:25 #45
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_74960570
WAT!? IK BEN WOEDEND!!!!!!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_74960581
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 09:57 schreef Karina het volgende:
Inderdaad belachelijk, ze krijgen al korting op zwemmen (tenminste, ik weet niet wat een ooievaarspas is, maar ik neem aan dat, dat een soort van kortingspas is)
Ja, zo'n ding kun je krijgen als je inkomen onder een bepaalde grens ligt. En dan krijg je korting op allerlei dingen in Den Haag.

Helaas verdien ik een paar keer teveel voor een Ooievaarspas. :-(
pi_74960600
Dit is echt weer ongelofelijk.

Voor 50 euro heb je een zwembroek, handdoek. Ik stop mijn zwemspullen altijd gewoon in een plastic tas.
Signature:
Maximaal 4 regels
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:41:26 #48
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_74960614
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:13 schreef moussie het volgende:

[..]

Die zou je moeten kunnen betalen van de 1500 euro netto per maand die de minima krigen.
Zie de discussie op het fok over een artikel in Volkskrant magazine.
Het origineel is bij de volkskrant inmiddels verwijderd
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_74960626
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:35 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Het principe in deze is dat de kinderen van mensen met het minimum of minder niet de dupe moeten worden van de inkomenssituatie van hun ouders ..
pleased to meet you
pi_74960645
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:41 schreef moussie het volgende:

[..]

Het principe in deze is dat de kinderen van mensen met het minimum of minder niet de dupe moeten worden van de inkomenssituatie van hun ouders ..
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. En die vraag is nou precies waar het om draait.
50.000 O+
pi_74960666
quote:

[..]

Dan roken die zogenaamde ouders maar eens een maand niet of laten ze dat treetje bier eens staan.
Signature:
Maximaal 4 regels
pi_74960671
Kom minima gewoon tegemoet via uitkeringen en niet nog eens met allerlei andere extraatjes of kortingen die voor anderen niet zijn weggelegd. Wat minima met hun centen doen, moeten ze zelf weten, maar als ze nog eens extra kortingen krijgen, worden de verhoudingen wel erg scheef in vergelijking met mensen die net buiten de grens vallen.
pi_74960741
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:44 schreef isogram het volgende:
Kom minima gewoon tegemoet via uitkeringen en niet nog eens met allerlei andere extraatjes of kortingen die voor anderen niet zijn weggelegd. Wat minima met hun centen doen, moeten ze zelf weten, maar als ze nog eens extra kortingen krijgen, worden de verhoudingen wel erg scheef in vergelijking met mensen die net buiten de grens vallen.
Dat dus. Het is zo oneerlijk voor de mensen die er net boven zitten en netto minder overhouden, omdat ze niet allerlei extraatjes krijgen.
50.000 O+
pi_74960763
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:41 schreef DiRadical het volgende:

[..]

Die zou je moeten kunnen betalen van de 1500 euro netto per maand die de minima krigen.
Zie de discussie op het fok over een artikel in Volkskrant magazine.
Het origineel is bij de volkskrant inmiddels verwijderd
Pf, ja ik heb dat toen ook gelezen .. aardig staaltje creatief rekenen door de kinderbijslag, het vakantiegeld en de huursubsidie bij het inkomen op te tellen ..
pleased to meet you
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:51:48 #55
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_74960877
quote:

[..]

Ze worden zeker niet de dupe; zelf onafhankelijk instanties die alleen maar een handtekening hoeven te zetten zien al een scheefgroei tussen kinderen ontstaan door dit soort regelingen.
Verder is het uiteraard een verkwisting van belasinggeld, om het maar even te noemen (dat ik nou de eerst in het topic ben)
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_74960910
quote:

[..]

ja ieder kind die gaat zwemmen wil en kan opeens synchroonzwemmer worden.
en als je dat fancy pakje niet hebt dan zien trainers niet of je talent hebt want in een gewoon zwempak kun je natuurlijk niet synchroonzwemmen.

dat zwempak is een superpak, stop er een gehandicapte mongool in en hij zwemt de mooiste stukken

150 euro voor zwemspullen

wat is er mis met een cheap ass korte broek en eronder een 5 euro ballenknijper en 5 euro slippers?
en sinds wanneer drogen uitkeringstrekkers zich thuis af met keukenrol/wc papier?

en dat gezeik dat het geld van een stichting komt....van wie komt dat geld van de stichting dan...sinterklaas?
pi_74960930
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:51 schreef error_404 het volgende:

[..]

Ze worden zeker niet de dupe; zelf onafhankelijk instanties die alleen maar een handtekening hoeven te zetten zien al een scheefgroei tussen kinderen ontstaan door dit soort regelingen.
Verder is het uiteraard een verkwisting van belasinggeld, om het maar even te noemen (dat ik nou de eerst in het topic ben)
Het is een stichting met sponsors .. wat heeft dat met jouw belasting te maken ?
pleased to meet you
pi_74961056
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:53 schreef moussie het volgende:

[..]

Het is een stichting met sponsors .. wat heeft dat met jouw belasting te maken ?
ze zullen indirect echt wel geld van de overheid krijgen.
en daarnaast is het belachelijk om zo met geld te smijtten..

alle kinderen moeten kunnen sporten maar dit is gewoon belachelijk.

jij bent zeker ook een lamme uitkeringstrekker aan je posts te zien he...
pi_74961077
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:53 schreef moussie het volgende:

[..]

Daat gaat het niet om, of het nou belastinggeld is of sponsorgeld. Bullshit dat ze, na de korting die ze allemaal al hebben (gehad), ze er deze vergoeding nog eens bovenop krijgen.
pi_74961108
Terecht dat dit geweigerd wordt natuurlijk. Wat kost een zwembroek, handdoek en slippers nou helemaal. Dat kan je voor 3 of 4 tientjes al hebben, gewoon even bij de zeeman / action gaan shoppen.

En daarbij: waarom zou een minima voorgetrokken moeten worden.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')