Ik dacht eig. dat het een geval was van 'nu of nooit'. Dat als je nu een oproep gekregen hebt dat je dan niet alsnog over een maand kan besluiten toch wel te willen?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:09 schreef Mammietje het volgende:
Ik kijk nog wel wat ik de 2e ronde doe.
Klopt!quote:Op donderdag 26 november 2009 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht eig. dat het een geval was van 'nu of nooit'. Dat als je nu een oproep gekregen hebt dat je dan niet alsnog over een maand kan besluiten toch wel te willen?
Maar je kunt wel alleen de eerste of alleen de tweede prik halen onder het mom "1 prik is beter dan geen prik"quote:Op donderdag 26 november 2009 08:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
Klopt!
Er komt geen inhaalslag en als je m nu mist heb je pech
das waar.. maar volgens mij heeft het dan totaal geen nu aangezien er 2 prikken nodig zijn..quote:Op donderdag 26 november 2009 09:18 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Maar je kunt wel alleen de eerste of alleen de tweede prik halen onder het mom "1 prik is beter dan geen prik"
Bij ons in de sporthal zei de mevrouw waar we de prikken moesten halen:quote:Op donderdag 26 november 2009 09:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
das waar.. maar volgens mij heeft het dan totaal geen nu aangezien er 2 prikken nodig zijn..
Ik heb begrepen dat 1 prik 40% bescherming biedt, 2 prikken 70%quote:Op donderdag 26 november 2009 09:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
das waar.. maar volgens mij heeft het dan totaal geen nu aangezien er 2 prikken nodig zijn..
staat een datum op van de eerste prik, zo kunnen ze checken of er wel 3 weken tussen zit.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:23 schreef E.T. het volgende:
Ik kreeg gister ook kaartjes mee die ik bij de tweede ronde mee moet nemen.. Weet eigenlijk niet zo goed waarvoor
Ieder zijn ding.. Maar om nou te zeggen dat het onzin is...quote:Op donderdag 26 november 2009 19:51 schreef winniethepooh het volgende:
Een beetje onzin om voor dat soort dingen kadootjes te gaan geven.
Mijn kind krijgt zelfs met sinterklaas geen kado.
Ja dat wisten wij al Joshuaquote:Op donderdag 26 november 2009 19:51 schreef winniethepooh het volgende:
Een beetje onzin om voor dat soort dingen kadootjes te gaan geven.
Mijn kind krijgt zelfs met sinterklaas geen kado.
iddquote:Op donderdag 26 november 2009 19:56 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja dat wisten wij al Joshua![]()
Ik vind het wel leuk om met dat soort dingen iets te geven.
Een goed excuus voor een cadeau is nooit weg
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:42 schreef winniethepooh het volgende:
ik ben niet gegaan wij hebben zoiets van als je met zoveel mensen in een hal bent wordt je juist ziek.
iK STAk mijn linkeraRM uit dus daar kreeg ik ook daar de prik, valt allemaal reuze mee hoor.quote:
Nou, dat leek me toch wel een van de doorzichtigste kloons ever.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef mikoxx het volgende:
Huh?Joshua = winnie the pooh? Wat is er aan de hand joh?
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik bedoel, de kansberekening dat twee van dat soort intellectueel uitgedaagden kort na elkaar de weg weten te vinden naar OUD is toch wel minimaal, lijkt me.
she's baaaaack and beeetttteeer worse then everrrrrrrquote:Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, dat leek me toch wel een van de doorzichtigste kloons ever.
Ik bedoel, de kansberekening dat twee van dat soort intellectueel uitgedaagden kort na elkaar de weg weten te vinden naar OUD is toch wel minimaal, lijkt me.
Dat deed mijn zoon ook maar het mocht niet links.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:07 schreef Suko het volgende:
[..]
iK STAk mijn linkeraRM uit dus daar kreeg ik ook daar de prik, valt allemaal reuze mee hoor.nergens last van grhad. Alleen zielig voor de kleintjes dan lijkt die naald/spuit veel groter...... :
![]()
dat dus!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, dat leek me toch wel een van de doorzichtigste kloons ever.
Dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 07:17 schreef Fuente het volgende:
Hier heeft Sara 'm ook links gekregen, waarom mocht dat niet dan?
hier tril ik overal,niet alleen m'n arm.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:56 schreef Fuente het volgende:
Bar, een vriend van ons heeft dezelfde bijwerkingen als jij. Bij hem duurde het een dag en een nacht, heel rillerig, koud en ernom zere arm die trilt.
haha, dat is wel leukquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
en Sasha ging zelfs op de foto. Hij wilde per se zijn zonnebril op en daar hadden ze zo'n lol om dat ze de fotograaf er bij riepen.
Heb ik verder niet om gevraagd Bar. Dom, ik had eig. even moeten vragen voor welke krant oid hij was.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:21 schreef _Bar_ het volgende:
krijg je zelf ook een exemplaar be van de foto?
Ik houd de krant ook in de gaten !quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb ik verder niet om gevraagd Bar. Dom, ik had eig. even moeten vragen voor welke krant oid hij was.
Ik ga wel alle plaatselijke sufferdjes in de gaten houden, maar die fotograaf maakte zo veel foto's, het is maar net de vraag welke ze kiezen.
Oh ja, als je dat zou willen doen!quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:19 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ik houd de krant ook in de gaten !
Fijn dat het hier zo goed geregeld is, wij moeten zo meteen. Kan het anders wel even navragen voor je?
Ze dacht de Goudse post Be, en wist nog wie Sasha was. Nouja, een jongetje met een zonnebril dan.quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh ja, als je dat zou willen doen!succes!
Hihi wat grappig!quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:51 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ze dacht de Goudse post Be, en wist nog wie Sasha was. Nouja, een jongetje met een zonnebril dan.
Het was zo gepiept. Wel even huilen en op de terugweg de Pietensticker van zijn hand gegeten. Nomnomnom.
Nog neit eens over nagedacht, maar dat was echt drama geworden inderdaadquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:17 schreef chacama het volgende:
Tja, het was niet echt dat je keuze had, freecell. Tenminste als ik dat zo las op het bankje
Ze prikken het liefst in de arm die het meest gebruik wordt, zodat de injectievloeistof in beweging gezet wordt door de bewegingen. Dat werd mij vanmorgen verteld door de prikster, toen ik voorstelde om bij de kinderen links te laten prikken, omdat ze beiden rechtshandig zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2009 07:17 schreef Fuente het volgende:
Hier heeft Sara 'm ook links gekregen, waarom mocht dat niet dan?
En Vicky!
hier ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
Bij ons was het juist iedereen op links standaard.
BE ik smeer er bij Linde nu van die 'vallen en stoten-gel ' op. Geen idee of het werkt alleen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Spierpijn in de prikarm wordt nu trouwens bij ons allebei wat erger. Het optillen van de afstandsbediening doet zeer volgens F.![]()
Was er niet zoiets als dat je srl gelei kon smeren bij kindjes voor na het prikken?
oh das wel een goeie, ik had die geloof ik tijdens de zwangerschap gekocht tegen kuitkramp. Maar ik weet niet meer hoe ie heet. Ook maar ff smeren hoewel ik er nog niet echt heel erg last van heb.quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ja he, dat dacht ik dus ook. Maar er is van VSM ook een spier-gel, en die lijkt me beter aangezien dit in een spier geprikt is.
Ik ga het zo eens opdiepen...
Mijn dochter omschreef het als 'cactusprikkels', toen haar broer adviseerde om er eens even goed overheen te wrijven. Tegen zoveel zieligheid kon mijn zoon niet op, daarom is hij solidair ook onder een fleecedekentje gaan liggen. (Maar hey, geen roze, maar wel één van Spiderman, heh?!quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:45 schreef Vicky het volgende:
bij ons werd ook standaard links geprikt..
Ik heb nog steeds spierpijn enhet lijkt of er iemand op mijn arm aan het beuken is..
Wij ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:15 schreef freecell het volgende:
Wij hebben vandaag officieel de eerste prik geskipt
hier ook zo, het houdt de gemoederen gewoon bezig denk ikquote:Op vrijdag 27 november 2009 22:47 schreef mrien het volgende:
[..]
Wij ook
Waarom is het opeens zo dat iedereen aan je vraagt, en heeft ze d'r prik al gekregen
Gisteren veel vragen, vandaag van 6/7 mensen die vraag. Echt apart!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |