In ons regiogedeelte van Brabants Dagblad stond een foto van een meisje dat geen kik gafquote:Op dinsdag 24 november 2009 10:21 schreef Koningin het volgende:
Ik erger me kapot aan al die vreselijke foto's in kranten enzo.
Kunnen ze niet gewoon een foto plaatsen met een kind dat redelijk goed de prik doorstaat?
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:19 schreef Estrys het volgende:
[..]
In ons regiogedeelte van Brabants Dagblad stond een foto van een meisje dat geen kik gaf
Zelfs ik kan me de spierpijn nog herinneren van de inenting die ik als 9 jarig meisje heb gekregen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had het er gisteren over met een vriendinnetje, je hebt toch altijd wel kans op 'wat last' na een inenting?
Ik weet me nog 1 van de laatsten van vroeger te herinneren en ook bij de prikken die je krijgt als je op vakantie gaat voel je soms wel eens wat toch?
Nee, donderdag moet ie!quote:Op dinsdag 24 november 2009 10:36 schreef renzell het volgende:
Hoe doorstond ie het MvD? Of zijn ze nog niet geweest?
wat raar, dr is toch ook gecommuniceerd dat je bij de oproep van de oudste de rest van de leden die geent worden kunt laten doen, om zo onnodig meerdere keren te moeten komen te voorkomen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:55 schreef Grijs het volgende:
Werd ik vanmorgen gevraagd of ik mijn kinderen morgen zelf wil ophalen van school, omdat degene met wie ze mee zouden rijden ook prikken moet halen...
De kinderen (Daan en Judith) gaan 7 km. verderop naar school en de locatie waar ik dan anderhalf uur later moet zijn voor het prikken van Marlien ligt daar niet zo heel ver vanaf.
En van daaruit zou ik dan met de oudste 2 naar zwemles moeten (5 km. van ons huis, maar dan de andere kant op), waar we op tijd moeten zijn, want daar wordt ook geprikt en dat kan parkeerproblemen geven.
't Is allemaal krap en ik zag het niet echt zitten, dus heb ik maar de GGD gebeld. Eerst gevraagd of Marlien geprikt kon worden bij het zwembad waar de oudste 2 naartoe moeten. Maar er kan niet van locatie gewisseld worden. Wel van tijd, zei ze erbij.
Dus ga ik maar uit school (met alle kinderen) naar de sporthal en hopen we maar dat het wachten een beetje meevalt. Scheelt in elk geval weer 1x heen en weer rijden.
Dat is vlgs mij ook precies wat hier nu gebeurt.quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat raar, dr is toch ook gecommuniceerd dat je bij de oproep van de oudste de rest van de leden die geent worden kunt laten doen, om zo onnodig meerdere keren te moeten komen te voorkomen.
althans dat is wat hier iig via RTV Utrecht gecommuniceerd word
aaaah k las idd dat de oudste bij t zwembad geprikt werdenquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is vlgs mij ook precies wat hier nu gebeurt.
Als ik Grijs d'r verhaal goed lees gaan de oudste 2 zwemmen bij het zwembad, niet prikken halen.
En dus kan ze wel de tijd van Marlien schuiven maar niet de locatie. Ik gok dat de andere 2 anders ook op die andere locatie geprikt zouden zijn.
nee? het moest juist rechts?quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:46 schreef MeNicole2 het volgende:
Hebben ze bij jullie ook allemaal links geprikt?
Bij mij hebben ze links geprikt, bij Eli rechts.quote:
dat zeiden ze exact ook zo tegen mij, over dat spekquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:27 schreef chacama het volgende:
Maud heeft hem gisteren ook in het been gehad. De prik-mevouw voelde eens aan d'r armpje en keek mij aan. Hoe oud is ze? 3. Ik zet hem toch liever in d'r beentje, zegt ze. Daar zit nog net even iets meer spek aan dan aan die armpjes.
6 uur na de prik begonnen hier de bijwerkingen. Bij de meeste scholen gaan de klassen trouwens gezamenlijk (althans hier in de regio).quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:44 schreef Vicky het volgende:
wij gaan donderdag. Ik zit alleen in dubio of ik Amber na de prik weer terug naar school laat gaan.
Het wordt alleen maar erger helaas. Na 24 uur (na de prik) trekt het wat weg. Mijn zus heeft 2 weken geleden een prik gehad en die voelt het nog als ze op haar am drukt waar ze geprikt isquote:Op dinsdag 24 november 2009 12:51 schreef martine1984 het volgende:
Ik ben vanmorgen geweest, (ben links geprikt, heb ik zelf omgevraagd) De prik zelf voelde ik niks van... alleen heb nu een zwaar gevoel in mn arm, hopelijk trek dat snel weg.
Je moest niet, je mocht...quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:09 schreef winniethepooh het volgende:
Ik moest vandaag ben niet gegaan.
Ik vind dat het nog niet genoeg getest is.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef k_i_m het volgende:
Ik kwam er net achter dat de locale omroep hier op het prikmoment suprême een camera onder mijn kind d'r neus heeft gedrukt, en dus staat mijn huilende kind nu zonder mijn toestemming op youtube. Ik vind het echt heel vervelend, zijn er nog meer mensen zonder toestemming gefilmd door dit soort etterbakken?
.
ik ben ook gefilmd, maar vanaf een afstand. Geen idee waar ik dat kan vinden. Ze vroegen trouwens wel toestemming en ik heb aangegeven dat mijn zoon absoluut niet in beeld mocht. Ik wil niet dat mijn kinderen op foto's / video's op internet of tv komen te staan, snap ook niet dat mensen op hyves of fok foto's van hun kinderen plaatsen. Ik was gelijk naar de omroep gereden om verhaal te halen en dan was het heel snel van youtube verdwenen, daar durf ik mijn vingers voor in het vuur te steken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef k_i_m het volgende:
Ik kwam er net achter dat de locale omroep hier op het prikmoment suprême een camera onder mijn kind d'r neus heeft gedrukt, en dus staat mijn huilende kind nu zonder mijn toestemming op youtube. Ik vind het echt heel vervelend, zijn er nog meer mensen zonder toestemming gefilmd door dit soort etterbakken?
.
Ik zou hier zeker achteraan gaan. je kunt je beroepen op het portretrecht en op gronde van de privay-wet. Even wikipedia aanslingeren op portretrecht. Succes. Ik zou het zelf ook niet prettig vinden.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef k_i_m het volgende:
.
Ik ga wel en Amber gaat mee.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:43 schreef TheFrankey het volgende:
.. Wat doe de ouders van de baby's onder de 5 maanden mbt vaccinatie? Ik ben er nog niet uit
En je Man?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ga wel en Amber gaat mee.
Ondanks dat Tess nu ws. de mex. griep heeft..
mijn man valt onder de risicogroep, die heeft m al gehaald.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
En je Man?
Mijn vriendin gaat dus niet.....en ze werkt in het ziekenhuis
Zucht. Nogmaals, er zit precies hetzelfde in als in een gewone griepprik, alleen met een aan dit specifieke virus aangepaste antistof. Dat je niet gaat prikken is je goed recht maar doe dat dan met gegronde redenen en niet met dit soort ongefundeerd gebabbel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:09 schreef winniethepooh het volgende:
Ik moest vandaag ben niet gegaan.
Ik vind dat het nog niet genoeg getest is.
Maar hij heeft ook de mexicaanse griep gehad toch?quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn man valt onder de risicogroep, die heeft m al gehaald.
hij heeft het nog steedsquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:48 schreef snoopy het volgende:
[..]
Maar hij heeft ook de mexicaanse griep gehad toch?
Volgende keer eerst mormel 2 en dan pas mormel 3. Misschien dat ie dan van broertje afkijkt dat het niet nodig is om te krijsen... of was dat vandaag ook al zo?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:02 schreef vamperotica het volgende:
Wij zijn vanmiddag geweest met mormel van 3 en mormel van bijna 2... Mormel van 3 krijste alles bij elkaar en ik hou mn hart vast voor over een paar weken....
Mormel van 2 gaf geen kick, keek even van met een blijk van Hee wat doe je nou naar degene die de prik zette... kroop van mn schoot af en deed zn mouwtje goed en liet zn jas aan doen... Niets aan de hand...
Nope... Hij was als eerst vandaag.. Maar ja, de volgende keer weet ie natuurlijk wat er gebeuren gaat ( wehadden het nu ook verteld, maar toen had ie het nog niet gevoeld natuurlijk..) Dus ik ben bang dat het al drama wordt als ie door heeft waar we heen gaan...quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:03 schreef chacama het volgende:
[..]
Volgende keer eerst mormel 2 en dan pas mormel 3. Misschien dat ie dan van broertje afkijkt dat het niet nodig is om te krijsen... of was dat vandaag ook al zo?
haha, coolquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:47 schreef Vivi het volgende:
Wij zijn vandaag geweest en Dean gaf geen kick, toen de naald erin ging zei hij " Het valt best mee hoor mama" en een meisje wat verderop zat te huilen vond ie " een beetje overdjeven"
,
Je maakt gewoon het risico een beetje kleiner. Natuurlijk kan hij het overal oplopen, maar dan is de kans dat hij het via jullie krijgt iig een stuk kleiner.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef TheFrankey het volgende:
Maar als mijn vriendin en ik ons laten enten. En onze zoon is bijv bij de niet ente oppas waar meer mensen zijn . Wat is dan het nut? Dat wij het niet krijgen misschien.
Oooh wat #$^#quote:Op woensdag 25 november 2009 17:11 schreef E.T. het volgende:
hmz.. bij Tijn is de reactie best heftig![]()
heb paracetamol zo lang mogelijk uitgesteld, maar toch maar gegeven net. Hij is gewoon ziek.. zieker dan ik 'm de afgelopen drie jaar heb meegemaakt geloof ikEn z'n arm doet zeer
![]()
Nienke heeft zich er redelijk doorheen geslapen vanmiddag, maar is ook warm en pieperig.
Het is in elk geval allemaal wat heftiger dan ik had verwacht
Ik dacht eig. dat het een geval was van 'nu of nooit'. Dat als je nu een oproep gekregen hebt dat je dan niet alsnog over een maand kan besluiten toch wel te willen?quote:Op donderdag 26 november 2009 00:09 schreef Mammietje het volgende:
Ik kijk nog wel wat ik de 2e ronde doe.
Klopt!quote:Op donderdag 26 november 2009 08:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht eig. dat het een geval was van 'nu of nooit'. Dat als je nu een oproep gekregen hebt dat je dan niet alsnog over een maand kan besluiten toch wel te willen?
Maar je kunt wel alleen de eerste of alleen de tweede prik halen onder het mom "1 prik is beter dan geen prik"quote:Op donderdag 26 november 2009 08:32 schreef Vicky het volgende:
[..]
Klopt!
Er komt geen inhaalslag en als je m nu mist heb je pech
das waar.. maar volgens mij heeft het dan totaal geen nu aangezien er 2 prikken nodig zijn..quote:Op donderdag 26 november 2009 09:18 schreef Grunsfan het volgende:
[..]
Maar je kunt wel alleen de eerste of alleen de tweede prik halen onder het mom "1 prik is beter dan geen prik"
Bij ons in de sporthal zei de mevrouw waar we de prikken moesten halen:quote:Op donderdag 26 november 2009 09:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
das waar.. maar volgens mij heeft het dan totaal geen nu aangezien er 2 prikken nodig zijn..
Ik heb begrepen dat 1 prik 40% bescherming biedt, 2 prikken 70%quote:Op donderdag 26 november 2009 09:30 schreef Vicky het volgende:
[..]
das waar.. maar volgens mij heeft het dan totaal geen nu aangezien er 2 prikken nodig zijn..
staat een datum op van de eerste prik, zo kunnen ze checken of er wel 3 weken tussen zit.quote:Op donderdag 26 november 2009 09:23 schreef E.T. het volgende:
Ik kreeg gister ook kaartjes mee die ik bij de tweede ronde mee moet nemen.. Weet eigenlijk niet zo goed waarvoor
Ieder zijn ding.. Maar om nou te zeggen dat het onzin is...quote:Op donderdag 26 november 2009 19:51 schreef winniethepooh het volgende:
Een beetje onzin om voor dat soort dingen kadootjes te gaan geven.
Mijn kind krijgt zelfs met sinterklaas geen kado.
Ja dat wisten wij al Joshuaquote:Op donderdag 26 november 2009 19:51 schreef winniethepooh het volgende:
Een beetje onzin om voor dat soort dingen kadootjes te gaan geven.
Mijn kind krijgt zelfs met sinterklaas geen kado.
iddquote:Op donderdag 26 november 2009 19:56 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja dat wisten wij al Joshua![]()
Ik vind het wel leuk om met dat soort dingen iets te geven.
Een goed excuus voor een cadeau is nooit weg
quote:Op donderdag 26 november 2009 19:42 schreef winniethepooh het volgende:
ik ben niet gegaan wij hebben zoiets van als je met zoveel mensen in een hal bent wordt je juist ziek.
iK STAk mijn linkeraRM uit dus daar kreeg ik ook daar de prik, valt allemaal reuze mee hoor.quote:
Nou, dat leek me toch wel een van de doorzichtigste kloons ever.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef mikoxx het volgende:
Huh?Joshua = winnie the pooh? Wat is er aan de hand joh?
quote:Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik bedoel, de kansberekening dat twee van dat soort intellectueel uitgedaagden kort na elkaar de weg weten te vinden naar OUD is toch wel minimaal, lijkt me.
she's baaaaack and beeetttteeer worse then everrrrrrrquote:Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, dat leek me toch wel een van de doorzichtigste kloons ever.
Ik bedoel, de kansberekening dat twee van dat soort intellectueel uitgedaagden kort na elkaar de weg weten te vinden naar OUD is toch wel minimaal, lijkt me.
Dat deed mijn zoon ook maar het mocht niet links.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:07 schreef Suko het volgende:
[..]
iK STAk mijn linkeraRM uit dus daar kreeg ik ook daar de prik, valt allemaal reuze mee hoor.nergens last van grhad. Alleen zielig voor de kleintjes dan lijkt die naald/spuit veel groter...... :
![]()
dat dus!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nou, dat leek me toch wel een van de doorzichtigste kloons ever.
Dat weet ik ook nietquote:Op vrijdag 27 november 2009 07:17 schreef Fuente het volgende:
Hier heeft Sara 'm ook links gekregen, waarom mocht dat niet dan?
hier tril ik overal,niet alleen m'n arm.quote:Op vrijdag 27 november 2009 08:56 schreef Fuente het volgende:
Bar, een vriend van ons heeft dezelfde bijwerkingen als jij. Bij hem duurde het een dag en een nacht, heel rillerig, koud en ernom zere arm die trilt.
haha, dat is wel leukquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
en Sasha ging zelfs op de foto. Hij wilde per se zijn zonnebril op en daar hadden ze zo'n lol om dat ze de fotograaf er bij riepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |