abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74959424
Omdat ik erg benieuwd ben naar de ervaringen deze week toch maar een deeltje 4.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:02:16 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74959693
Eensch.
En voor wie terug wil lezen: Het OUD griepvaccinatie discussietopic deel 3
pi_74960117
Ik erger me kapot aan al die vreselijke foto's in kranten enzo.
Kunnen ze niet gewoon een foto plaatsen met een kind dat redelijk goed de prik doorstaat?
pi_74960131
Oh, ik ben zo blij dat ik het niet hoef te doen met zoon S van 3! Mijn man heeft het op zich genomen, want aaaaah, die naald in zo'n peuterarmpje...
  dinsdag 24 november 2009 @ 10:36:00 #5
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_74960489
Hoe doorstond ie het MvD? Of zijn ze nog niet geweest?
pi_74960529
Hier heeft R toch een reactie op de prik Beetje opgeblazen en ziek is ie ervan. We moeten van de ha nog even afwachten en als het erger word even langskomen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_74960553
Gistermiddag om 13:00 hebben mjin zoon en ik de prik gehad.

Omstreeks 13:30/14:00 voelde ik mijn arm wat zeuren onder het autorijden. Verder geen last gehad. In de avond kreeg ik wat verhoging en mijn zoon ook. Mijn zoon heeft wat koorts gekregen (vanochtend 39,3 graden) en was af en toe wakker vanacht.

Zelf heb ik ook brak geslapen, vreemde dingen in mijn lichaam die ik voelde en ook wat koorts. Vanochtend naar het werk gegaan, maar net maar ziek gemeld, ik voel me een beetje alsof ik koorts heb gehad en nog niet helemaal beter ben, niet echt fijn.

Op internet heb ik eens zitten zoeken waarom ik dit nu heb en mijn vrouw (die bij de dokter de prik kreeg niet). Nu zie ik dat deze prik van de GGD veel meer bijwerkingen heeft? Zie http://mens-en-gezondheid(...)griep-vaccin.html#10

Meer mensen met kinderen die wat koorts gekregen hebben? Volgens die site duurt het 1 a 2 dagen en dan is het over?
pi_74961654
Hier tot nu toe geen "rare dingen" (iedereen in het gezin heeft nu een eerste prik gehad).
Ikzelf twee weken geleden, man en zoon van 8 een week geleden en jongste van 4 gisteren
pi_74961718
Mijn man en ik hebben gisteravond ook de prik gehaald en hij had gelijk pijn in zn arm en die voelde ook stijf aan (die prik zelf deed hem al zeer en mij niet), maar ik had nergens last van. Maar sinds vanmorgen doet mijn arm toch wel wat zeer, er zit ook een bult op de prikplek en voelt beurs aan en als ik mn arm omhoog doe, doet het zeer. En verder voelde ik me al niet zo lekker, maar dat is nog wat erger geworden. Hoofdpijn (aan 1 kant), misselijk en gewoon echt brak/grieperig gevoel. Mn man belde net vanaf zn werk dat ie zich ook echt niet lekker voelt, maar net niet erg genoeg om zich ziek te melden. Verder allebei geen koorts gelukkig.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:16:51 #10
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74961746
Hier, behalve wat spierpijngevoel in de arm (bij mij dan, bij S weet ik niet) ook nog helemaal geen reacties op of bijwerkingen door de prik.
pi_74961829
Tvp en voor iedereen die de prik heeft gehad of nog moet krijgen, groot of klein,
Ik mag me over een uurtje melden met Koen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2009 11:19:37 ]
pi_74961845
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:21 schreef Koningin het volgende:
Ik erger me kapot aan al die vreselijke foto's in kranten enzo.
Kunnen ze niet gewoon een foto plaatsen met een kind dat redelijk goed de prik doorstaat?
In ons regiogedeelte van Brabants Dagblad stond een foto van een meisje dat geen kik gaf
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_74961972
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:19 schreef Estrys het volgende:

[..]

In ons regiogedeelte van Brabants Dagblad stond een foto van een meisje dat geen kik gaf
Das beter.

Lijkt me trouwens vreselijk om de hele dag van die (voor de meerderheid) jankende kinderen te moeten prikken.
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:24:13 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74962011
Ik had het er gisteren over met een vriendinnetje, je hebt toch altijd wel kans op 'wat last' na een inenting?
Ik weet me nog 1 van de laatsten van vroeger te herinneren en ook bij de prikken die je krijgt als je op vakantie gaat voel je soms wel eens wat toch?
pi_74962099
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik had het er gisteren over met een vriendinnetje, je hebt toch altijd wel kans op 'wat last' na een inenting?
Ik weet me nog 1 van de laatsten van vroeger te herinneren en ook bij de prikken die je krijgt als je op vakantie gaat voel je soms wel eens wat toch?
Zelfs ik kan me de spierpijn nog herinneren van de inenting die ik als 9 jarig meisje heb gekregen.
En het geld denk ik voor iedere inenting dat je er wel wat last van hebt.
De één heeft er nou eenmaal meer last van dan de ander.
pi_74962141
misschien kunnen we net als bij de kinderen, de plek ook wel gewoon goed masseren van te voren en erna, me de spirlor creme.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_74962525
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 10:36 schreef renzell het volgende:
Hoe doorstond ie het MvD? Of zijn ze nog niet geweest?
Nee, donderdag moet ie!
pi_74962656
Ik hoorde (te laat duh) dat het goed is om vooral je geprikte arm het eerste kwartier lekker veel te bewegen.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74962750
Hebben ze bij jullie ook allemaal links geprikt? De volgende wil ik graag rechts. Zolang ik namelijk mijn arm even niet gebruik word ie stijf En de linker gebruik ik eigenlijk maar weinig.
  dinsdag 24 november 2009 @ 11:55:58 #20
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_74963035
Werd ik vanmorgen gevraagd of ik mijn kinderen morgen zelf wil ophalen van school, omdat degene met wie ze mee zouden rijden ook prikken moet halen...
De kinderen (Daan en Judith) gaan 7 km. verderop naar school en de locatie waar ik dan anderhalf uur later moet zijn voor het prikken van Marlien ligt daar niet zo heel ver vanaf.
En van daaruit zou ik dan met de oudste 2 naar zwemles moeten (5 km. van ons huis, maar dan de andere kant op), waar we op tijd moeten zijn, want daar wordt ook geprikt en dat kan parkeerproblemen geven.

't Is allemaal krap en ik zag het niet echt zitten, dus heb ik maar de GGD gebeld. Eerst gevraagd of Marlien geprikt kon worden bij het zwembad waar de oudste 2 naartoe moeten. Maar er kan niet van locatie gewisseld worden. Wel van tijd, zei ze erbij.
Dus ga ik maar uit school (met alle kinderen ) naar de sporthal en hopen we maar dat het wachten een beetje meevalt. Scheelt in elk geval weer 1x heen en weer rijden.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 november 2009 @ 12:03:41 #21
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74963259
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:55 schreef Grijs het volgende:
Werd ik vanmorgen gevraagd of ik mijn kinderen morgen zelf wil ophalen van school, omdat degene met wie ze mee zouden rijden ook prikken moet halen...
De kinderen (Daan en Judith) gaan 7 km. verderop naar school en de locatie waar ik dan anderhalf uur later moet zijn voor het prikken van Marlien ligt daar niet zo heel ver vanaf.
En van daaruit zou ik dan met de oudste 2 naar zwemles moeten (5 km. van ons huis, maar dan de andere kant op), waar we op tijd moeten zijn, want daar wordt ook geprikt en dat kan parkeerproblemen geven.

't Is allemaal krap en ik zag het niet echt zitten, dus heb ik maar de GGD gebeld. Eerst gevraagd of Marlien geprikt kon worden bij het zwembad waar de oudste 2 naartoe moeten. Maar er kan niet van locatie gewisseld worden. Wel van tijd, zei ze erbij.
Dus ga ik maar uit school (met alle kinderen ) naar de sporthal en hopen we maar dat het wachten een beetje meevalt. Scheelt in elk geval weer 1x heen en weer rijden.
wat raar, dr is toch ook gecommuniceerd dat je bij de oproep van de oudste de rest van de leden die geent worden kunt laten doen, om zo onnodig meerdere keren te moeten komen te voorkomen.
althans dat is wat hier iig via RTV Utrecht gecommuniceerd word
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:09:56 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74963463
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:03 schreef Ynske het volgende:

[..]

wat raar, dr is toch ook gecommuniceerd dat je bij de oproep van de oudste de rest van de leden die geent worden kunt laten doen, om zo onnodig meerdere keren te moeten komen te voorkomen.
althans dat is wat hier iig via RTV Utrecht gecommuniceerd word
Dat is vlgs mij ook precies wat hier nu gebeurt.
Als ik Grijs d'r verhaal goed lees gaan de oudste 2 zwemmen bij het zwembad, niet prikken halen.
En dus kan ze wel de tijd van Marlien schuiven maar niet de locatie. Ik gok dat de andere 2 anders ook op die andere locatie geprikt zouden zijn.
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:12:26 #23
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_74963535
Ja precies, BE!
't Was in m'n hoofd zo duidelijk, maar lastig om het goed getypt te krijgen . De oudste 2 hoeven dus geen prikken.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 24 november 2009 @ 12:12:46 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74963548
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:09 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat is vlgs mij ook precies wat hier nu gebeurt.
Als ik Grijs d'r verhaal goed lees gaan de oudste 2 zwemmen bij het zwembad, niet prikken halen.
En dus kan ze wel de tijd van Marlien schuiven maar niet de locatie. Ik gok dat de andere 2 anders ook op die andere locatie geprikt zouden zijn.
aaaah k las idd dat de oudste bij t zwembad geprikt werden maar zwemmen is daar idd veel logischer
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_74963628
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 11:46 schreef MeNicole2 het volgende:
Hebben ze bij jullie ook allemaal links geprikt?
nee? het moest juist rechts?
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:20:06 #26
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74963736
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:15 schreef lily het volgende:

[..]

Bij mij hebben ze links geprikt, bij Eli rechts.

De meningen zijn weer eens verdeeld, dus.

what else is new

we hebben trouwens ook een goede nacht gehad!
mag ik er nu heel stiekempjes vanuit gaan dat hij er dus geen last meer van gaat krijgen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74963758
quote:
ik mocht kiezen en mijn zoon mocht kiezen been of arm
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:27:51 #28
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74963914
Maud heeft hem gisteren ook in het been gehad. De prik-mevouw voelde eens aan d'r armpje en keek mij aan. Hoe oud is ze? 3. Ik zet hem toch liever in d'r beentje, zegt ze. Daar zit nog net even iets meer spek aan dan aan die armpjes.
pi_74964229
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:27 schreef chacama het volgende:
Maud heeft hem gisteren ook in het been gehad. De prik-mevouw voelde eens aan d'r armpje en keek mij aan. Hoe oud is ze? 3. Ik zet hem toch liever in d'r beentje, zegt ze. Daar zit nog net even iets meer spek aan dan aan die armpjes.
dat zeiden ze exact ook zo tegen mij, over dat spek

mijn zoon viel wel een paar keer gisteren, struikelde wat sneller over een drempel enzo. Gelukkig voelt hij zich nu beter en is ook niet meer zo warm.

En mijn zus mag vandaag voor de prik, maar haar zoon heeft sinds vanochtend 38,5 graden koorts opeens
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:43:27 #30
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74964317
Dat niet zo mooi dan. Beterschap met je neefje.
pi_74964339
wij gaan donderdag. Ik zit alleen in dubio of ik Amber na de prik weer terug naar school laat gaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 24 november 2009 @ 12:50:53 #32
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74964559
Zou het zelf van Amber laten afhangen. Als ze lekker thuis wil zijn bij jou prima, maar wil ze graag naar school - om te vertellen hoe stoer ze was - ook goed toch?
pi_74964572
Ik ben vanmorgen geweest, (ben links geprikt, heb ik zelf omgevraagd) De prik zelf voelde ik niks van... alleen heb nu een zwaar gevoel in mn arm, hopelijk trek dat snel weg.
pi_74964583
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:44 schreef Vicky het volgende:
wij gaan donderdag. Ik zit alleen in dubio of ik Amber na de prik weer terug naar school laat gaan.
6 uur na de prik begonnen hier de bijwerkingen. Bij de meeste scholen gaan de klassen trouwens gezamenlijk (althans hier in de regio).
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 12:51 schreef martine1984 het volgende:
Ik ben vanmorgen geweest, (ben links geprikt, heb ik zelf omgevraagd) De prik zelf voelde ik niks van... alleen heb nu een zwaar gevoel in mn arm, hopelijk trek dat snel weg.
Het wordt alleen maar erger helaas. Na 24 uur (na de prik) trekt het wat weg. Mijn zus heeft 2 weken geleden een prik gehad en die voelt het nog als ze op haar am drukt waar ze geprikt is

Ik kon vanacht niet op mijn linkerzij liggen omdat dat gewoon niet lekker voelde. Mijn vrouw kent veel oudere mensen die 2 tot 3 dagen hun hobby niet konden uitvoeren omdat ze de hand niet goed konden bewegen (maar dat zijn oudere mensen).

Het voelt bij mij nog wat alsof iemand hard tegen mij is aangestoten, maar vreemd genoeg zie je niks aan mijn schouder. Mijn vrouw had een echt grote blauwe plek.
pi_74964675
Lis werd in haar linkerarm geprikt.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_74964730
Zo we zijn weer terug, beetje chaotisch geregeld mbt tot het wachten en aan de beurt zijn maar we waren evengoed nog vrij snel klaar.
Koen heeft eventjes gehuild, de mevrouw boos aangekeken en is de gymzaal weer verder rond gaan rennen
We kregen een tekening een ballon en een doosje rozijnen van de hema uit 1856 Voor de rest was het allemaal wel prima geregeld.
  dinsdag 24 november 2009 @ 16:19:47 #37
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_74966639
Stoere peuter verbeet zijn tranen vanmiddag en bij mij stonden ook de tranen in mijn ogen. Ik kan er zo slecht tegen hè. Maar hij hield zich dus dapper en kreeg als beloning een Cars-autootje.
waar ik al weken naar op zoek ben en vanochtend ineens tegenaan liep
En vervolgens een ballon-zwaard en nog een boekje, kon niet op!
Volgende keer hoef ik dus zelf geen kadootje meer te halen ben ik achter.
Lange rij buiten, liep wel snel en binnen echt zo aan de beurt.
Ben benieuwd hoe het verder gaat met hem, wel weer terug gebracht naar kdv.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_74967271
wat een stoere peuter Dutch!!
Ik heb Amber nog niks verteld.. donderdag ga i keht pas zeggen anders heb ik nu de poppen al aan het dansen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74967736
Wij hebben uiteindelijk besloten om de kinderen wel de prik te geven. Ik sta er nog steeds niet helemaal achter, maar aan de andere kant, ik sta ook niet helemaal achter het 'niet enten'. Uiteindelijk hebben we een vriend van ons die arts is gevraagd hoe en wat, en hij heeft gelukkig heel veel uitgelegd.
Morgen krijgen de meiden een prik, hopelijk hebben ze er niet al teveel last van.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:35:21 #40
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_74968255
Wij gaan morgen..
Ben benieuwd hoe die twee kleinjes zich houden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 24 november 2009 @ 20:44:30 #41
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_74970660
Wij zijn vanmiddag geweest. Het was organisatorisch erg goed, zowel buiten als binnen het gebouw. Het prikje an sich stelde niet veel voor, een huiltje was zo verholpen met iets lekkers

Ik ben wel bedacht op evt bijwerkingen, maar we zien het wel. Morgen op het kdv zijn morgen vast meer geprikte kinders!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_74970785
Bijwerkingen zijn bij mij (voelde me gewoon half ziek en had wat last van mijn prikarm) weg en mijn zoon had 39 graden koorts vandaag, maar volgens mij is dat ook over nu, hij lijkt althans niet meer ziek en voor de zekerheid maar een zetpilletje gegeven.

Al met al heb ik 24 uur last gehad van de bijwerkingen en mijn zoon 30 uur (vanaf het prikmoment). Hopelijk wordt de 2e prik wat relaxter, dan hebben we natuurlijk al wat anti stoffen in ons lichaam en reageren we vast minder heftig. Want al met al viel het toch wat tegen die bijwerkingen.
pi_74971051
Vandaag alledrie de prik opgehaald en we stonden gewoon binnen 10 minuten weer buiten. Was echt prima geregeld ind e Rai. Parkeren kon gratis en bijna voor de deur, wachtrijen waren er niet en het prikken kon je vanuit de wachtrij niet zien (wel horen )

Linde huilde alleen omdat de vreemde meneer haar arm vastpakte, maar zodra de meegebrachte en zelf uitgezochte koekiemonsterpleister op haar arm zat, waren de tranen weer voorbij.

Ik had haar vanmorgen voorbereid door te zeggen dat we allemaal een prikje moesten halen om niet ziek te worden. Na de prik vroeg ze alleen waarom ze maar 1 prikje kreeg en of haar andere arm dan niet ziek kon worden Heb maar uitgelegd dat 1 prik voorlopig genoeg was voor een hele Linde.
pi_74971679
Ik moest vandaag ben niet gegaan.
Ik vind dat het nog niet genoeg getest is.
pi_74971811
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:09 schreef winniethepooh het volgende:
Je moest niet, je mocht...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:19:09 #46
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_74972074
Ik kwam er net achter dat de locale omroep hier op het prikmoment suprême een camera onder mijn kind d'r neus heeft gedrukt, en dus staat mijn huilende kind nu zonder mijn toestemming op youtube . Ik vind het echt heel vervelend, zijn er nog meer mensen zonder toestemming gefilmd door dit soort etterbakken? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_74972125
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:19 schreef k_i_m het volgende:
Ik kwam er net achter dat de locale omroep hier op het prikmoment suprême een camera onder mijn kind d'r neus heeft gedrukt, en dus staat mijn huilende kind nu zonder mijn toestemming op youtube . Ik vind het echt heel vervelend, zijn er nog meer mensen zonder toestemming gefilmd door dit soort etterbakken? .
tss wat erg!
Ik zou een verzoek indienen om dat filmpje van YouTube te halen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74972457
quote:
ik ben ook gefilmd, maar vanaf een afstand. Geen idee waar ik dat kan vinden. Ze vroegen trouwens wel toestemming en ik heb aangegeven dat mijn zoon absoluut niet in beeld mocht. Ik wil niet dat mijn kinderen op foto's / video's op internet of tv komen te staan, snap ook niet dat mensen op hyves of fok foto's van hun kinderen plaatsen. Ik was gelijk naar de omroep gereden om verhaal te halen en dan was het heel snel van youtube verdwenen, daar durf ik mijn vingers voor in het vuur te steken.
pi_74972906
Ik moet vrijdag omdat ik een kindje thuis heb van 5 maanden die zelf nog geen prik mag. Ik twijfel echter nog wel.
Want, zelfs als ik het niet kan krijgen, kan ik het toch evengoed nog overdragen? En hij is vaak bij mijn schoonmoeder en die laat zich niet enten
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:37:47 #50
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74972935
quote:
Ik zou hier zeker achteraan gaan. je kunt je beroepen op het portretrecht en op gronde van de privay-wet. Even wikipedia aanslingeren op portretrecht. Succes. Ik zou het zelf ook niet prettig vinden.
pi_74973223
.. Wat doe de ouders van de baby's onder de 5 maanden mbt vaccinatie? Ik ben er nog niet uit
pi_74973296
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:43 schreef TheFrankey het volgende:
.. Wat doe de ouders van de baby's onder de 5 maanden mbt vaccinatie? Ik ben er nog niet uit
Ik ga wel en Amber gaat mee.
Ondanks dat Tess nu ws. de mex. griep heeft..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74973344
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik ga wel en Amber gaat mee.
Ondanks dat Tess nu ws. de mex. griep heeft..
En je Man?

Mijn vriendin gaat dus niet.....en ze werkt in het ziekenhuis
pi_74973369
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:45 schreef TheFrankey het volgende:

[..]

En je Man?

Mijn vriendin gaat dus niet.....en ze werkt in het ziekenhuis
mijn man valt onder de risicogroep, die heeft m al gehaald.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:47:32 #55
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74973433
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:09 schreef winniethepooh het volgende:
Zucht. Nogmaals, er zit precies hetzelfde in als in een gewone griepprik, alleen met een aan dit specifieke virus aangepaste antistof. Dat je niet gaat prikken is je goed recht maar doe dat dan met gegronde redenen en niet met dit soort ongefundeerd gebabbel.

Wij zijn vandaag geweest en Dean gaf geen kick, toen de naald erin ging zei hij " Het valt best mee hoor mama " en een meisje wat verderop zat te huilen vond ie " een beetje overdjeven" ,

Wel was zijn armpje vanavond wat gevoelig maar tot zover niets noemenswaardigs.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 24 november 2009 @ 21:48:07 #56
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74973459
Allebei toch Vicky... zowel de prik als de griep?
pi_74973460
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:46 schreef Vicky het volgende:

[..]

mijn man valt onder de risicogroep, die heeft m al gehaald.
Maar hij heeft ook de mexicaanse griep gehad toch?
pi_74973469
Wow, Dean.. stoere vent!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74973494
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:48 schreef snoopy het volgende:

[..]

Maar hij heeft ook de mexicaanse griep gehad toch?
hij heeft het nog steeds zegt de ha

Chacama, hij heeft ze allebei idd gehaald..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74973534
Stoere Dean
pi_74973930
Stoere Dean!

TheFrankey mijn vriend en ik hebben vandaag allebei de prik gekregen. We hebben namelijk nog een dochter van ruim 2 maanden.

Toen we het bij het avondeten over de prik hadden, zei Linde dat de prik niet erg was geweest. "Doet nie au hoor!" en op mijn vraag of ze over een tijdje dan wel weer een prikje wilde knikte ze ja, dus we wachten rustig af over 3 weken
pi_74974002
Cool Dean

Lis had vanmorgen dus nog last van haar arm maar vanmiddag al niet meer en mocht ik het pleistertje er af halen.
pi_74974104
Wij zijn vanmiddag geweest met mormel van 3 en mormel van bijna 2... Mormel van 3 krijste alles bij elkaar en ik hou mn hart vast voor over een paar weken....

Mormel van 2 gaf geen kick, keek even van met een blijk van Hee wat doe je nou naar degene die de prik zette... kroop van mn schoot af en deed zn mouwtje goed en liet zn jas aan doen... Niets aan de hand...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:02:30 #64
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74974125
Aw Lisje, ik vind haar zo leuk, met d'r staartjes .
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:02:49 #65
593 sjak
Juffie Bloem
pi_74974140
Wij waren gisteren. Jeske was denk ik dat 'ovedjeven"meisje wat Dean zag. Tjee, wat ging die uit haar dak zeg. Ze moest daardoor naar een apart kamertje om de prik te krijgen. Zelfs na het prikken ging ze door met roepen dat ze geen prik wilde Het stopte pas toen opa haar vertelde dat ze dan geen prik hoefde....
Stijn daarentegen zag een paar seconde na de prik Jetske weer en zei: Hee, kjaar! En ging naar Sinterklaas

Ik heb gisteren en vandaag niets gemerkt van bijwerkingen.
Edit: ook bij ons was het super geregeld! Echt petje af hoor voor al die mensen die daar deze dagen zitten.
Lekker douchen!
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:03:15 #66
108648 cattie
lieve moeder
pi_74974154
Zo, we hebben het overleefd. Ive was eerst en die heeft de boel bij elkaar gegild en was vervolgens boos. Hij wilde geen ballon (normaal vindt hij die wel leuk) en was daar heel consequent in. Hij verzette zich gelukkig niet fysiek, alleen verbaal. En daarna Fee en dat is duidelijk zijn zusje, want die verzette zich ook verbaal. Beetje dit: . Het was hier trouwens erg goed geregeld. geen wachttijden, aardig personeel enz. Over 3 weken weer, kijken hoe boos Ive dan wordt.
En ik had trouwens nog een korte minimeet met Jelief! Gezellig.
pi_74974167
Sjak en over 3 weken mag ze weer
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:03:56 #68
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74974183
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:02 schreef vamperotica het volgende:
Wij zijn vanmiddag geweest met mormel van 3 en mormel van bijna 2... Mormel van 3 krijste alles bij elkaar en ik hou mn hart vast voor over een paar weken....

Mormel van 2 gaf geen kick, keek even van met een blijk van Hee wat doe je nou naar degene die de prik zette... kroop van mn schoot af en deed zn mouwtje goed en liet zn jas aan doen... Niets aan de hand...
Volgende keer eerst mormel 2 en dan pas mormel 3. Misschien dat ie dan van broertje afkijkt dat het niet nodig is om te krijsen... of was dat vandaag ook al zo?
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:04:33 #69
108648 cattie
lieve moeder
pi_74974218
Oeh, Jetske vond het ook niet leuk.. Het is ook naar. Gelukkig hoefde Ive niet naar een aparte ruimte.
pi_74974314
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:03 schreef chacama het volgende:

[..]

Volgende keer eerst mormel 2 en dan pas mormel 3. Misschien dat ie dan van broertje afkijkt dat het niet nodig is om te krijsen... of was dat vandaag ook al zo?
Nope... Hij was als eerst vandaag.. Maar ja, de volgende keer weet ie natuurlijk wat er gebeuren gaat ( wehadden het nu ook verteld, maar toen had ie het nog niet gevoeld natuurlijk..) Dus ik ben bang dat het al drama wordt als ie door heeft waar we heen gaan...
pi_74974389
Maar als mijn vriendin en ik ons laten enten. En onze zoon is bijv bij de niet ente oppas waar meer mensen zijn . Wat is dan het nut? Dat wij het niet krijgen misschien.
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:07:56 #72
593 sjak
Juffie Bloem
pi_74974392
Ik denk eigenlijk dat Jet de bui al zag hangen toen ik haar van de creche haalde. Ik gok dat ze al iets van andere kindertjes gehoord had. En ja over drie weken weer, ik kijk ernaar uit
Gelukkig was ze niet de enige, Ive en mormel van 3 zijn duidelijk haar maatjes!
Lekker douchen!
pi_74974483
Ik denk dat mijn draak van 4 zich ook wel bij Jetske, Ive en mormel aan gaat sluiten...
Lijkt met het slimst als ik eerst ga en dan Amber pas.. denk ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:10:24 #74
108648 cattie
lieve moeder
pi_74974526
Ja, misschien kunnen ze over drie weken samen gaan, gezellig!
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:11:48 #75
593 sjak
Juffie Bloem
pi_74974600
Goed idee cattie en Vicky! We doen een huilmeet!
Lekker douchen!
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:12:53 #76
108648 cattie
lieve moeder
pi_74974656
Kijken wie de meeste decibellen haalt!
pi_74974715
dat wordt nog spannend denk ik...
kijken we dan ook naar fysiek geweld? Wiw kan het hardste slaan/schoppen/knijpen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:15:25 #78
3011 E.T.
pi_74974771
Ik vertelde Tijn vanavond heel voorzichtig dat we morgen voor een prik gaan.
Ik ben maar gauw opgehouden met vertellen.. "Ik wil geen prik!!! '
Al kan ik me niet voorstellen dat ie z'n laatste (BMR) nog weet.. maar goed..

Dat belooft wat voor morgen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 24 november 2009 @ 22:17:07 #79
108648 cattie
lieve moeder
pi_74974852
Oooh, Tijn gaat ook gezellig mee doen. Ive begon ook gisteren al. En onderweg naar de priklocatie. Fysiek doet Ive niets, dus die prijs gaat naar een ander.
pi_74982825
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 21:47 schreef Vivi het volgende:
Wij zijn vandaag geweest en Dean gaf geen kick, toen de naald erin ging zei hij " Het valt best mee hoor mama " en een meisje wat verderop zat te huilen vond ie " een beetje overdjeven" ,
haha, cool

en Sjak ook al met dochter in het "aparte" kamertje
ach ja, gedeelde smart is halve smart zal ik maar zeggen
  woensdag 25 november 2009 @ 08:29:46 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74983392
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 22:07 schreef TheFrankey het volgende:
Maar als mijn vriendin en ik ons laten enten. En onze zoon is bijv bij de niet ente oppas waar meer mensen zijn . Wat is dan het nut? Dat wij het niet krijgen misschien.
Je maakt gewoon het risico een beetje kleiner. Natuurlijk kan hij het overal oplopen, maar dan is de kans dat hij het via jullie krijgt iig een stuk kleiner.
pi_74983529
Gister ook met Dana geweest, was even huilen natuurlijk..maar was gelukkig zo weer over En ze was kreeg een mooi stickertje van een elfje op dr handje

Verder heeft ze nergens last van gehad volgens mij.
pi_74983635
Koen heeft nergens last van, was gisteravond wat hangerig maar verder gewoon vrolijk in bad, heeft vannacht goed geslapen en kwam vanmorgen vrolijk zijn bedje uit.
pi_74983733
Ik hoorde net van de juf van Morris dat een aantal kindjes gisteren koorts kregen op school maar tegen de tijd dat de ouders kwamen om ze te halen was het alweer over. Binnen een half uurtje a 3 kwartier. Alsof het maar een hele korte piek was dus.
  woensdag 25 november 2009 @ 09:39:32 #85
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74984580
Hier ook geen bijwerkingen .
pi_74985230
Wij zijn net terug. Sara moest even huilen, maar met kleurplaat was ze weer tevreden. Merel gaf een gil en was er toen ook klaar mee. Het viel dus gelukkig heel erg mee
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 25 november 2009 @ 13:01:53 #87
3011 E.T.
pi_74985973
Wij zijn vanmorgen geweest, zowel Tijn als Nienke zijn nu hangerig en huilerig. Willen op schoot zitten, tegen me aan hangen en voelen warm aan.
Ze gaan nu lekker naar bed, zal ze goed doen

Tijn stribbelde wel even tegen bij het ontbloten van z'n arm, maar lekker stevig bij me op schoot en voor de pleister er op zat, was het al over. Nienke daarna, die huilde even toen het laatste beetje van de prik erin ging.

Nog geen kwartier van aansluiten in de rij, tot weer bij de auto Best goed geregeld dus voor de enige locatie in de gemeente (80.000 inwoners) en grote delen van R'dam noord-oost die ook hier heen gaan ipv naar Ahoy morgen. Hoorde alleen wel dat het op de A20 op de afrit al vaststond voor de sporthal
pi_74986542
Hier nog niks gemerkt van de prik (zowel ikzelf niet als de kleine niet).
pi_74986662
Wij gaan strakjes met de kroost Isa en Ties krijgen allebei een prik. Neem voor Isa maar tumtummetjes mee dat kalmeert haar bijna altijd .... ik hoop nu ook ze is momenteel wel behoorlijk heet getemperd ik ben dus bang voor hysterie .
Mama van Isa en Ties
  woensdag 25 november 2009 @ 17:11:10 #90
3011 E.T.
pi_74993960
hmz.. bij Tijn is de reactie best heftig
heb paracetamol zo lang mogelijk uitgesteld, maar toch maar gegeven net. Hij is gewoon ziek.. zieker dan ik 'm de afgelopen drie jaar heb meegemaakt geloof ik En z'n arm doet zeer

Nienke heeft zich er redelijk doorheen geslapen vanmiddag, maar is ook warm en pieperig.

Het is in elk geval allemaal wat heftiger dan ik had verwacht
  woensdag 25 november 2009 @ 17:41:15 #91
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_74994753
Demi en Nika moesten ook vandaag, maar ze zijn nu beide ziek dus mogen niet.
Heb vandaag even met de huisarts overlegd en de kans is groot dat iniedergeval Nika de mexicaanse griep heeft ( alle verschijnselen) Demi weten we niet 100% zeker aangezien ze eerder ook al alle verschijnselen had maar dan in lichtere vorm en nu dus weer.
Maar dat kan zijn omdat ze al antistoffen via mij heeft gekregen.

Dus volgens onze huisarts hoeven we eigenlijk beide meiden niet te laten enten omdat ze toch al antistoffen bij zich hebben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_74994925
De meiden hier hebben tot nu toe nergens last van!
Sara
Merel
Ukje
pi_74995986
quote:
Op woensdag 25 november 2009 17:11 schreef E.T. het volgende:
hmz.. bij Tijn is de reactie best heftig
heb paracetamol zo lang mogelijk uitgesteld, maar toch maar gegeven net. Hij is gewoon ziek.. zieker dan ik 'm de afgelopen drie jaar heb meegemaakt geloof ik En z'n arm doet zeer

Nienke heeft zich er redelijk doorheen geslapen vanmiddag, maar is ook warm en pieperig.

Het is in elk geval allemaal wat heftiger dan ik had verwacht
Oooh wat #$^#

Wij zijn niet geweest. Ik kan hem altijd nog halen en waarschijnlijk hebben we hem toch al gehad.
Bovendien is ze net ziek geweest en dan wil ik haar dus echt niet prikken. Nergens voor.
pi_74996477
Gats, naar ET... Hoop dat het snel beter gaat.

Wij zijn vanochtend geweest met zo ongeveer de hele wijk. Een uur! Een uur in de rij! Zelfs een rij bij de uitgang.
In de prikzaal was het heel rustig, ook prikkers die echt mensen zaten te lokken.
Ik hoop dat de volgende ronde iets gereguleerder is. De kinderen hebben niet gezeurd in de rij dus dat viel gelukkig wel mee.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_74997533
En ook vandaag is Koen er goed vanaf gekomen, ik verwacht eigenlijk geen complicaties meet mbt de prik.
  woensdag 25 november 2009 @ 19:48:20 #96
108648 cattie
lieve moeder
pi_74998327
Hier (nog?) geen reacties gelukkig.
pi_75000201
Dana was t enige kindje op het KDV wat geen last van de prik van gister leek te hebben..gelukkig maar

Zielig dat Tijn zo ziek er van is, en beterschap voor Nika
pi_75000527
Och, wat sneu voor Tijn!
Wel fijn dat Beppie, Koen en Ive en Fee nog geen reactie hebben.

Ik heb Amber daarstraks voorbereid dat ze morgen een prik krijgt. Eerst was het nee nee nee en toen ik zei dat ik er ook een kreeg was het al minder erg. Ik moet morgen eerst zegt ze..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75002659
Lishe, een uur in de rij? Jeetje zeg! Hier ging het gelukkig heel snel, we stonden binnen 5 minuten weer buiten, geen rijen. Ik begreep dat er 's ochtends eerder wel lange rijen waren.
Sara
Merel
Ukje
pi_75004595
Ah gossie Tijn toch!

Hier zijn ze wel wat hangerig en huilerig en moe... Maar niet koortsig of echt ziek gelukkig...
De arm heeft een klein blauw plekje en doet ok wat zeer, maar het valt me 100% mee!

He twas hier ook erg goed georganiseerd... van verkeersregelaars om de af en aanvoer te regelen tot de doorstroom tijdens het prikken zelf...

Drama-Mormel lijkt er een beetje in te berusten dat ie nog een keer moet... Maar ben benieuwd als het zo ver is en hij door heeft waar we naar toe gaan!
pi_75006752
Hier ook prima gegaan. Meike heeft geen kik gegeven, en dat terwijl haar vriendinnetje eerst ging, en die huilde wel.
Meike zei het vantevoren al dat ze niet ging huilen en hield dus woord,
Pleister was niet nodig, kwam geeneens bloed.
Ik heb hem zelf ook gekregen, nou echt peanuts hoor, dat verneem je echt bijna niet.

Meike kreeg een lolly bij de uitgang.....vond het nou niet echt GGDwaardige beloning maar ach.

Thuis zei ze: mama ik ben heel goed he, en heel stoer!
Nou en of!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75008026
Gisteravond met manlief alle plussen en minnen bij elkaar opgeteld en besloten alle 3 niet te vaccineren, manlief overtuigder dan ik overigens.
Met de jongste toch tot het laatste moment getwijfeld maar hij was vanmorgen zwaar jengelig en zat duidelijk niet lekker in zijn vel (heeft dit weekend zwaar koorts gehad van ???) en vanavond had hij weer koorts, dus ben achteraf blij dat ik niet ben gegaan. Ik kijk nog wel wat ik de 2e ronde doe.
pi_75008937
Tijn wat zielig

Hier ging het prima we mochten vanaf 15.00uur komen en we waren er stipt om 15.00uur en toen was het nog erg rustig met 5 minuten stonden we weer buiten.
Ties de held gaf geen kick ook niet bij de prik ook niet erna ik heb niets aan hem gemerkt dat hij een pijnlijk beentje ofzo had. Isa was meer geschrokken van de "vreemde" vrouw (ahum vreemd ze is onze CB arts dus zo vreemd was ze niet) en huilde dus al voor de spuit voor de dag kwam, op de prik reageerde ze nauwelijks het ging razendsnel en in een prettig hoog tempo .
Isa kreeg een doosje krentjes van ons toen ze de prik hadden gezet en de tranen waren weg.
De rest van de dag hebben we er verder niets van gemerkt, Isa vertelde oma wel even aan de telefoon: "Isa arm au, prikje in" en dat op een hele zielige manier oma zal Isa dus vrijdag wel flink verwennen als ze een dagje op mag passen

Vond het trouwens wel een domper, we kregen geen vlaggetje en appel....
Mama van Isa en Ties
pi_75010295
hier de entingen ook gehad.
Michelle vond het doodeng, maar op wat waterige oogjes, en een piepstemmetje dat het wel pijn deed na helemaal niks aan de hand. S'middags had ze een kinderfeestje, daar was ze wat rustiger als normaal en ze had stiekem toch wel wat last van haar arm.
Dennis krijsde al bij het op schoot nemen, maar was stil bij het prikje. hij was trouwens wel heel hangerig en voelde ook wat warm aan.
hier trouwens ook binnen een half uur uit en in de auto, en dan hebben we nog het meeste van de tijd staan te kletsen met mijn collega's. Kregen bij de uitgang een mandarijntje, beertjeszeepje, doosje rozijntjes.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  donderdag 26 november 2009 @ 08:29:09 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75010668
quote:
Op donderdag 26 november 2009 00:09 schreef Mammietje het volgende:
Ik kijk nog wel wat ik de 2e ronde doe.
Ik dacht eig. dat het een geval was van 'nu of nooit'. Dat als je nu een oproep gekregen hebt dat je dan niet alsnog over een maand kan besluiten toch wel te willen?
pi_75010699
quote:
Op donderdag 26 november 2009 08:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik dacht eig. dat het een geval was van 'nu of nooit'. Dat als je nu een oproep gekregen hebt dat je dan niet alsnog over een maand kan besluiten toch wel te willen?
Klopt!

Er komt geen inhaalslag en als je m nu mist heb je pech
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75011128
Hier ook geweest gister. Ging erg rap allemaal, spuit zat er al in voordat ik er erg in had.
Hij heeft daarna even gehuild, verder niet.

Waar kon ik ook al weer de evt. bijwerkingen van de spuit vinden? Meen dat iemand hier een link had gepost.
Guus heeft gisteravond overgegeven, maar weet niet of dat van de spuit is of niet. Verder geen koorts of zo.
pi_75011221
quote:
Op donderdag 26 november 2009 08:32 schreef Vicky het volgende:

[..]

Klopt!

Er komt geen inhaalslag en als je m nu mist heb je pech
Maar je kunt wel alleen de eerste of alleen de tweede prik halen onder het mom "1 prik is beter dan geen prik"
  donderdag 26 november 2009 @ 09:23:14 #109
3011 E.T.
pi_75011355
Ik kreeg gister ook kaartjes mee die ik bij de tweede ronde mee moet nemen.. Weet eigenlijk niet zo goed waarvoor
pi_75011556
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:18 schreef Grunsfan het volgende:

[..]

Maar je kunt wel alleen de eerste of alleen de tweede prik halen onder het mom "1 prik is beter dan geen prik"
das waar.. maar volgens mij heeft het dan totaal geen nu aangezien er 2 prikken nodig zijn..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75013053
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:30 schreef Vicky het volgende:

[..]

das waar.. maar volgens mij heeft het dan totaal geen nu aangezien er 2 prikken nodig zijn..
Bij ons in de sporthal zei de mevrouw waar we de prikken moesten halen:
"Nederland heeft veel te veel prikken besteld en daarom kan iedereen er nu 2. Terwijl dat helemaal niet nodig is"

Die had volgens mij toen al geen zin meer. En dan moet ze nog de hele week
pi_75013283
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:30 schreef Vicky het volgende:

[..]

Ik heb begrepen dat 1 prik 40% bescherming biedt, 2 prikken 70%
pi_75014700
quote:
Op donderdag 26 november 2009 09:23 schreef E.T. het volgende:
Ik kreeg gister ook kaartjes mee die ik bij de tweede ronde mee moet nemen.. Weet eigenlijk niet zo goed waarvoor
staat een datum op van de eerste prik, zo kunnen ze checken of er wel 3 weken tussen zit.
Tenminste, ik denk dat het daarvoor is

Mijn arm doet wel zeer nu, en ik voel me een beetje rillerig....
Meike zei vanmorgen dat ze zich niet zo lekker voelde. Maar ik weet niet of het echt zo is, of dat ze het wel een leuke uitspraak vond.
pi_75015016
Wij hebben ook de prik gehad
Ik al twee weken geleden en 4 dagen na het halen van de prik behoorlijk ziek ....
Jet heeft hem gisteren gehaald en die heeft nergens last van Ze was zelfs heel dapper toen ze de prik kreeg
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_75015110
Zo, bij ons zitten de prikken er ook in.

Amber moest wel ff huilen maar dat was snel over. Ik had zelf Winnie The Pooh pleisters meegenomen.
Het was echt supergoed geregeld. Kwam aanrijden, stonden verkeersregelaars klaar. Het was gelukkig nog niet zo druk. We moesten ons inschrijven en toen kregen we ook een kaartje (blauw) die we volgende keer ook mee moeten nemen.
Moesten een stukje doorlopen en toen kreeg Amber een prik. Na de prik kreeg ze een kleurplaat mee. Toen moesten we naar de volgende tafel en daar kreeg ik een prik. Buiten stond Zwarte Piet te wachten met een hand pepernoten. We kregen ook nog een bonnetje mee van de AH XL dat we, bij 10 euro of meer aan boodschappen een gratis zak bolletje kruidnoten kregen.

Amber wilde niet mee naar huis, die ging liever mee naar schoo... Ze liep er wel een beetje zielig bij hoor.. met d'r armpje opgetrokken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75023884
Amber is thuis gekomen met koorts: 39,3
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75028530
Ik heb Mirte er niet over gehoord nog... heb wel vantevoren die homeopatische druppels gegeven, Tujababy. Geen idee of het werkt maar goed...
Ik heb zelf een stijve arm en het gevoel of ik een stomp heb gehad. En voel me of ik wat verhoging heb, maar dat had ik van de week ook al...
Fake it till you make it...
pi_75028623
Nee hoor je kan altijd nog hem halen als je er een gegronde reden voor hebt,.
Netzoals met de inentingen van het cb/rivm als je die niet volgt bij het CB kan je gewoon naar de huisarts
pi_75028661
Nope, dat is dus niet zo Pvoesss.

http://www.grieppandemie.(...)gelopen_prik_bij_ggd

Huh? Gisteren stond het er nog??? Google maar op inhaalronde en GGD.

[ Bericht 7% gewijzigd door bodpa09 op 26-11-2009 18:53:38 ]
pi_75028950
Ja klopt er is niet een inhaalronde voor de kinderen etc.
Maar mocht er een goede reden zijn om de prik alsnog wel nodig te hebben kan je hem gewoon halen.
Maar niet vanuit de GGD.
Ik volg een beetje een ander prikschema en dit is echt geen probleem.
De kinderen die nu koorts hebben kunnen hem later zonder problemen halen als het echt nodig is.

Bovendien als de griep echt zo bah en eng was dan zouden ze echt gek zijn als ze zeggen nee sorry
pi_75030497
ik ben niet gegaan wij hebben zoiets van als je met zoveel mensen in een hal bent wordt je juist ziek.
Mijn kind gaat niet naar een kdv of peuterspeelzaal.
Mocht mijn kind het wel krijgen dan krijg ik het ook wel.
Voordeel is ik geef nog borstvoeding dus dat scheelt ook een heleboel.
pi_75030725
Mijn zoontje van drie heeft de prik ook gekregen en geen kik gegeven. Zo fijn!
Hij heeft daarna een cadeautje uitgezocht: een Cars-horloge!
pi_75030816
Een beetje onzin om voor dat soort dingen kadootjes te gaan geven.
Mijn kind krijgt zelfs met sinterklaas geen kado.
pi_75030866
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:51 schreef winniethepooh het volgende:
Ieder zijn ding.. Maar om nou te zeggen dat het onzin is...

Mijn dochter heeft ook een kadootje gekregen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75030976
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:51 schreef winniethepooh het volgende:
Ja dat wisten wij al Joshua

Ik vind het wel leuk om met dat soort dingen iets te geven.
Een goed excuus voor een cadeau is nooit weg
pi_75031010
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:56 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja dat wisten wij al Joshua

Ik vind het wel leuk om met dat soort dingen iets te geven.
Een goed excuus voor een cadeau is nooit weg
idd
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 26 november 2009 @ 20:01:26 #127
108648 cattie
lieve moeder
pi_75031130
Ive weigert cadeaus na zulke dingen. Hij wilde de ballon ook niet. Later wel een ijsje, maar ze hadden bij de sporthal geen softijsje, dus dan hoefde hij niet. Lekker eigenwijs ventje.

Winniethepooh of joshua, je hebt volgens mij echt geen idee waar je het over hebt. De hal waar het prikken bij ons was, was heel groot en vrij rustig, niet echt een griepbroedplaats ofzo. En je mag je kind best wel eens een cadeautje geven hoor. Voelt je kind zich ook geliefd door.
pi_75031180
Bij ons was het ook heel ruim opgezet. Ik heb geen seconde in een rij hoeven staan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 26 november 2009 @ 20:03:51 #129
3011 E.T.
pi_75031195
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:42 schreef winniethepooh het volgende:
ik ben niet gegaan wij hebben zoiets van als je met zoveel mensen in een hal bent wordt je juist ziek.

Wat een onzin
pi_75031279
Hoe is het nu met Amber Vicky? En met Tess? En met jou?
pi_75031323
quote:

[..]

iK STAk mijn linkeraRM uit dus daar kreeg ik ook daar de prik, valt allemaal reuze mee hoor. nergens last van grhad. Alleen zielig voor de kleintjes dan lijkt die naald/spuit veel groter...... :

[ Bericht 8% gewijzigd door Suko op 26-11-2009 20:15:26 ]
pi_75031399
Bodpa, Amber is ziek, 39,3 koorts. Ze wilde om 18.15 al naar bed en dat is echt niks voor Amber..
Tess gaat wel goed, geen koorts meer alleen hoest ze nog behoorlijk.
Ik heb wat last van spierpijn op de prikplek.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75031453
Sjonge, je valt echt van het een in het ander, he Vicky.
pi_75031524
Bodpa, ik ben het zo zat. Zit nu al ruim een maand tussen de zieken. Heb het er helemaal mee gehad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75031919
Ik kan het me zo voorstellen.
  donderdag 26 november 2009 @ 21:01:30 #136
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75033114
Vicky, jij treft t idd iedere keer zeg. Getver! Het is je gegund dat het vanaf NU alleen maar beter wordt!
  donderdag 26 november 2009 @ 22:01:45 #137
3011 E.T.
pi_75036094
Opkomst prikactie Ahoy valt tegen

Dit verbaast me helemaal niets trouwens. Heel Oost en NoordOost ging hier naar Capelle wat dat is veel dichterbij en veel beter te bereiken. Zo zullen er ook mensen naar Schiedam enzo uitgeweken zijn volgens mij.
Ook heb ik zo het vermoeden dat de opkomst onder de allochtonen laag was. In R'dam zijn er nog echt veel die geen Nederlands spreken en/of lezen en de folder en brief waren alleen maar in het Nederlands.

En Ahoy is gewoon beroerd te bereiken, blij dat ik daar niet naartoe hoefde iig
  donderdag 26 november 2009 @ 22:08:48 #138
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_75036498
Huh? Joshua = winnie the pooh? Wat is er aan de hand joh?
  donderdag 26 november 2009 @ 22:41:52 #139
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_75038096
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:08 schreef mikoxx het volgende:
Huh? Joshua = winnie the pooh? Wat is er aan de hand joh?
Nou, dat leek me toch wel een van de doorzichtigste kloons ever.

Ik bedoel, de kansberekening dat twee van dat soort intellectueel uitgedaagden kort na elkaar de weg weten te vinden naar OUD is toch wel minimaal, lijkt me.
pi_75038186
wat weet je het weer mooi te verwoorden Vivi!
Tis wel duidelijk waar jouw zoon zijn praatjes vandaan haalt!
  vrijdag 27 november 2009 @ 06:25:26 #141
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_75043690
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:41 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik bedoel, de kansberekening dat twee van dat soort intellectueel uitgedaagden kort na elkaar de weg weten te vinden naar OUD is toch wel minimaal, lijkt me.

De meiden gaan vandaag met mijn moeder en mijn vriend, volgens F een stikkie halen
  vrijdag 27 november 2009 @ 06:35:59 #142
24188 Belana
kloon van belana
pi_75043713
quote:

[..]

she's baaaaack and beeetttteeer worse then everrrrrrr

hi Joshua, bye Joshua
stormy waters...
sailin'
pi_75043755
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:07 schreef Suko het volgende:

[..]

iK STAk mijn linkeraRM uit dus daar kreeg ik ook daar de prik, valt allemaal reuze mee hoor. nergens last van grhad. Alleen zielig voor de kleintjes dan lijkt die naald/spuit veel groter...... :
Dat deed mijn zoon ook maar het mocht niet links.
pi_75043831
Hier heeft Sara 'm ook links gekregen, waarom mocht dat niet dan?

En Vicky !
Sara
Merel
Ukje
pi_75043894
quote:

[..]

dat dus!

Jeutje, Amber heeft het wel te pakken hoor.. Die heeft liggen ijlen vannacht en heeft hoge koorts gehad...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_75043935
arme Amber hopen dat ze snel weer beter is!

hier is ook links geprikt, ik hadn iet het idee dat het voor hun iets uitmaakte, lag er maar aan hoe je je kind op schoot nam welke arm voor hun het makkelijkst was volgens mij
pi_75043996
Ik ga zo afbellen.

We hebben allemaal buikgriep gehad, Julian al sinds zaterdag. Uiteindelijk hield hij bijna niks meer binnen, maar geen koorts, geen uitdroging, dus dan doen de artsen niks, behalve zeggen: 'Kleine beetjes blijven aanbieden'.
Eergisteravond was ik het zat, hij was weer aan het spugen, op de hele dag misschien 100 ml binnengehouden, voor de zoveelste dag achter elkaar. Heb de huiasrtesenpost gebeld om de situatie door te geven en met de vraag wanneer ze nu echt iets gaan doen, of dat ik moet afwachten tot hij wel uit aan het drogen is, en halfdood, voor ze iets doen.
Nou, ik kon meteen komen, en we kregen domperidon-zetpillen. Daar doet hij het nu goed op, maar nog steeds zijn we de voeding op aan het bouwen en krijgt hij nog lang niet binnen wat hij moet krijgen. Ik durf het niet, wil niet dat hij door die spuit alweer ziek wordt.
  vrijdag 27 november 2009 @ 08:44:57 #148
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75044674
pfff zijn de bijwerkingen ook geen koorts, maar wel enorm rillerig zijn?

Heb het zo gigakoud, kan mijn armen ed ook niet stil houden, die trillen al sinds gisteravond ineens.

Beterschap zieke kindjes en ouders
pi_75044856
Bar, een vriend van ons heeft dezelfde bijwerkingen als jij. Bij hem duurde het een dag en een nacht, heel rillerig, koud en ernom zere arm die trilt.
Sara
Merel
Ukje
pi_75044869
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 07:17 schreef Fuente het volgende:
Hier heeft Sara 'm ook links gekregen, waarom mocht dat niet dan?
Dat weet ik ook niet
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:01:28 #151
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75044938
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 08:56 schreef Fuente het volgende:
Bar, een vriend van ons heeft dezelfde bijwerkingen als jij. Bij hem duurde het een dag en een nacht, heel rillerig, koud en ernom zere arm die trilt.
hier tril ik overal,niet alleen m'n arm.
pi_75045051
Ja dat had hij ook, van de kou, maar de arm waar hij geprikt was trilde ook nog heel erg, alsof hij een enorme work-oud gedaan had
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:20:13 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75051164
Hier zitten ze er in!
Geen van 3-en een kik gegeven en Sasha ging zelfs op de foto. Hij wilde per se zijn zonnebril op en daar hadden ze zo'n lol om dat ze de fotograaf er bij riepen.

Het was allemaal supergoed geregeld hier ook. We konden zo doorlopen.
  vrijdag 27 november 2009 @ 12:21:43 #154
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75051207
krijg je zelf ook een exemplaar be van de foto?
pi_75051265
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 12:20 schreef Brighteyes het volgende:
en Sasha ging zelfs op de foto. Hij wilde per se zijn zonnebril op en daar hadden ze zo'n lol om dat ze de fotograaf er bij riepen.
haha, dat is wel leuk

dan duikt die foto vast wel ergens op in een krant ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')